Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Jeg tenkte jeg måtte legge ut disse fire bildene som ble tatt av en gjest hos meg i går. Etter en svært turbulent tid for meg pga. makteliteartikkelen, og energimessig kraftige dager de siste tre dagene (11. - 13.), så ble disse bildene nedenfor tatt i går den 13.11.

Jeg har tildligere kun observert orbs på steder hvor folk samles og det er mye glede. Jeg har aldri sett det slik i nattemørket før:

Et hundretalls orbs kan observeres ute i mørket i nærheten av huset.

Det finnes garantert ingen kilder i nærheten som kan generere denne "røyken" du ser i dette bildet. Dette er ute i friluft med flere hundre meter til nærmeste nabo. Ingen sigarettrøyk. Ingen skorsteinrøyk. Ingen eksos.

Et meget spennende bilde hvor du faktisk kan antyde et slags ansikt. Det dukket opp ut av intet og var ikke synlig før vi så på bildene rett etterpå.

Bare som en liten kuriositet tok jeg med dette påfølgende bildet hvor en liten bevegelse fra fotografen genererte et hav av spørsmålstegn... ;-)

Noen tanker om hva røyken/energiene kan være? Overraskende hvor mye orbs det finnes rundt huset på på tomta rundt, og ikke minst denne "energien" som dukker opp fra intet. Har du noe formening om hva sistnevnte kan være?

Er det noen som kan sense hva som foregår rundt huset? Er det slik hos dere også nå?

Merker: aliens, energier, engler, naturvesener, orbs

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg har sett mange slike bilder før. Det er jo mange som hevder at disse orbsene er ånder eller sjeler. Tror det er slik at en ånd som har gått over til det hinsidige men fortsatt tenker på seg selv som et menneske, vil kunne sees av klarsynte som mennesker, fordi disse åndene fortsatt skaper seg selv som mennesker. Sjeler som er bevisste på hvor de er vil kunne sees på denne måten tror jeg, som orbs. Men vet ikke om det finnes en forklaring på hvorfor de bare synes på fotografier? Ellers er vel formen på røyken og disse spørsmålstegnene tilfeldig vil jeg tro. Hva følte fotografen lurer jeg på?

Svar på dette

Til overskriften din, og spørsmålet "Er det flere orbs og energier nå?".
- ja, jeg tror det er flere orbs og energier nå.
Selv har jeg ikke lagt så mye merke til dette tidligere, men det virker
som om dette har kommet mye mer frem nå i høst.
I den andre tråden her i gruppa la jeg ut et bilde, som ble tatt forrige helg.
Av rundt 160 bilder, så er det sikkert orbs (eller orbs-lignende fenomener) på 120 av dem.
Jeg har aldri hatt slikt på mine bilder før, (og jeg har tatt MANGE bilder - hehe) så det
er litt spennende for meg.

Svar på dette

Jeg er utdanna fotograf og har lært om hvordan lys brytes i objektiver. Derfor er jeg veldig skeptisk til fenomenet orbs. En ørliten dråpe fuktighet i lufta treffer lyset fra blitzen, og bam! der har man en gedigen orb.

Men then again, så har jeg sett opptak av orbs på video, tatt opp i et helt mørkt rom, hvor ingenting kunne ha skapt en "lens flair" som det så fint heter.....
Så hvem vet.

Svar på dette

Hei hei.. helt ny her jeg da:)

Men først for noen dager siden jeg så ett sted at dette kalles orbs, jeg har aldri tatt noe bilder ( men er ikke av typen som tar mye bilder akkurat) men jeg har altid sett Orbs rundt meg om det enten er ute eller inne, når jeg var liten spurte jeg min far om hva det var, men han så det jo ikke men mente det måtte være blodårene i øynene mine, ( og han er lege) siden det har jeg holdt helt kjeft, men artig nå å se at jeg ikke er helt gal å at andre får det frem på bilder og andre igjen også kan se det samme som meg.
Men har også fått den gaven med årene at jeg ser hjelpere til folk, og en og anne sjel som har rusla som kommer tilbake med en beskjed jeg må gi.. å så kan jeg de siste årene se aurar.. ( og jeg var ingen dyp person før dette bare kom til meg, sånn at ting først kommer så må jeg lese meg til hva det kan være)
Ser ikke forskjell om det er mere energi nå enn før gitt,, for meg er det på samme nivå:))

Svar på dette

jeg er helt enig om at har blitt mere orbs, mere av den ektoplasman som de kaller d(denne røyken) har du muligheten sjekk ut bildene mine på nettby, er lista som raven74, der vil du se mere av dene tåka, og et energitåke bilde jeg bare kaller engelennn . jeg jobber som healer og husrenser, og jeg merker en helt utrolig økning i åderlig akktivitet, og denne frekvensen de ligger på, blir bare mere og mere fremtredene....:-) d virker som skillet mellom disse verdene blir tynnere, mye tynnere....

Svar på dette

Ja,det kan virke sånn.Det er først nå etter at Lilli Bendriss fortalte meg om Orbene i fjor,at de har komt med på bildene og det har blitt mer og mer av de ,men kun med kompakt digital ikke speilrefleks kamera.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Oliver Baxter la til en video
Lilli Bendriss talks with Gillian Godtfredsen about healing, Shamanism, medium ship, channeling, clairvoyance, psychic powers and the importance of attendin ...
for 16 minutter siden
Gil Silverbird la til et blogginnlegg
I see peace on Earth. It always exists here. I recognize myself in this peace that i am. Now it is time for you to see it as i do. Now it is time for you to recognize me as i recognize you. Life is the most perfect entity. I am saturated and surroun…
for 17 minutter siden
Nå er Renèe og INDIGO REVOLUTION venner
for 17 minutter siden
Nå er Sandra Namdal og esther ama venner
for 25 minutter siden
for 52 minutter siden
for én time siden
for én time siden
Urenhet er en beint frem subjektiv oppfattelse. Uren materie - som i et kjøkken for eksempel, er terskelen for å si at kjøkkenet er urent svært forskjellig. Urenhet i tanker eller handlinger likeså. Det er kun den som oppfatter noe som rent/urent so…
for én time siden
God jul! (Klikk på bildet for å se julekortet ...)
for 2 timer siden
Edmund Schilvold la til et bilde
for 2 timer siden
for 2 timer siden
janneawhite GOD JUL OG HAPPY NEW YEAR
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Kåre Pedersen har oppdatert sin profil
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Hei Morten! ut fra det du sier så må vel alt vi synes er urent, også være urent for Gud. Dersom du er enig i det, så er det altså noe som er rett og noe som er galt. Da er det følgelig også en mening som er rett og de andre tar da feil. Da er det o…
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Kåre Pedersen la til 2 videoer
for 2 timer siden
for 2 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte