Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Det ville være fint å høre om noen av dere har tatt Orbs bilder!
Karen

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Heisann Karen,
åh ja.. har flere bilder med orbs. Og også små kjærlighetshologrammer på... Der hvor det er mange "kjærlighetsfulle" mennesker, er det nok mange slik skjønne kjærlighetshologrammer på bildet. (viser det seg når man ser dem..) :o) Jeg har tatt bilder fra Finnmark, har ett fra vidda, og der er det "energivesen" å se på bildet, ganske så klart!!
Klem Arcturia

Svar på dette

Stiligt!! Last opp fotoet! :)
Karen

Svar på dette

Jeg har sett det på en filmsnutt, tatt med digitalkamere, på Finnskogen. To røde lyskuler som svever gjennom rommet.

Svar på dette

Er de ikke flotte?? :)
Her er en orb video jeg nettopp la til her ikveld (natt hos meg!!)

Karen

Svar på dette

Hei!
Har du lagt ut disse bildene?
Karen

Svar på dette

Jeg har opplevd slike lyskuler rundt den ene minigrisen min flere ganger. Litt rart det er akkurat rundt denne grisen. Kan det komme av at hun har fått noen dødfødte unger i sine kull? I kullet som kom etter dette bildet ble født kom alle levende ut.
Vedlegg:

Svar på dette

Jeg fant ut for ett års tid siden om orber, og skjønte omsider hva det var som var rundt meg på flere bilder. Nå har jeg letet etter disse bildene en tid,men kan ikke finne de igjen. Men de dukker nok opp når det er tiden for det
Kristin

Svar på dette

Hei!

Jeg har også tatt flere orbsbilder. Disse dukker særlig opp i åndelige sammenhenger. På spirituelle reiser i Egypt og Hellas har jeg fått spesielt mange.

Det som er pussig, er at de er mye vanskeligere å få med på speilrefleks enn kompaktkamera. Dette vet jeg at flere har erfart. Noen som vet hva dette kommer av?

Nina :-)

Svar på dette

Jeg er ikke sikker.. men leste ett sted at vi fysisk ser innen ett spektrum av 400-600 (ett eller annet) og at orbsene ligger innen ett spektrum av 900-1100. Om speilrefleks kamera gjenspeiler ett lavere syns-spektrum enn digitale kamera kan kanskje være svaret, ikke vet jeg...

Er det noen andre som vet?

Karen

Svar på dette

Flotte bilder! Imponerende! :)
Karen

Svar på dette

Hallo Andre!
Flotte bilder du har av orbs! Når det gjelder 'tåke' bildene, er det også slik som dukker opp Etter bildene er tatt, m.a.o. tåke du ikke ser på forhånd? På det siste bildet ditt er det ett flott 'gutte-ansikt' :).

Ellers kjenner jeg godt til Furnes området! Bodde 10 år i området: Hamar - Ilseng og Moelv. Flott område!! :)

Takk for bildene!
Karen Slett kommentar

Svar på dette

Flotte orbe bilder! Orber er intelligens fra en høyere dimensjon, men jeg lurer på om det er sånn at de kommer fra en spesiell galakse eller planet? Noen som vet?

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 5 minutter siden
for 8 minutter siden
for 14 minutter siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for 35 minutter siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for 35 minutter siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Nå er Rathe og esther ama venner
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Tor Håkon Eide God jul =)
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Ingmar Hansen la til et blogginnlegg
Det er stille ute. Enda et lag med nysnø ligger der som en jomfrulig uberørt hinne, inviterer til å bli brutt. Jeg undres, finnes det snø i himmelen? Som de englene vi er, midlertidig her på jorden burde vi kansje lage "engler i snøen" nå når vi har…
for 2 timer siden
Say yes to whatever it is. Because if you say yes to it and then you get in the middle of it, and you say, "Uh oh, this isn't really turning out the way I wanted it to," then out of that is born another desire. And as you say yes to that, then it tu…
for 3 timer siden
Viktig det du poengterer her, Ada! :-)
for 3 timer siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 3 timer siden
Min mening er at president Obama fikk fredsprisen ett år for tidlig. Men nå har han vært her og hentet prisen, så får vi håpe på CHANGE - den forandring som Ingeborg snakker om må til - blant annet empati og kjærlighet til alle uansett hudfarge og r…
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte