Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vannet vårt er det viktigste å fikse opp i. Og det er lett med revitaliseringsteknologi.
Dette er måter vi kan revitalisere vannet på uten teknologi:
intensjoner
meditasjoner
snakke med det.
Vise det bilder
spille musikk for det
Synge for det
Etc.

Teknologi:
grander revitaliserings enheter - fungerer NÅ, med mange brukererfaringer og endel forskning:

Det markedsføres påvirkere av ulike typer. De mest kjente typene er utviklet med såkalt "Grander teknologi". Vannet ledes her gjennom et kammer som er fylt med et spesielt vann og "påvirkes" og kommer ut som et revitalisert vann. Andre produsenter leverer også påvirkere. Bildene viser Grander vitalisator for montering på rør, prinsipptegning av den samme.

Hvem har hørt / erfart grander vann? si: JEG hvis du har det!!!

Jeg har installert en boks som alt vannet går gjennom før stoppekranen, på vannledning inn til huset.
Vi opplever:
-Redusert strømforbruk
-friskere renere vann
-bløtere vann
-Vannet holder evig, og blir bedre ved oppbevaring
-mykere hud
-økt næringsopptak (bedre smoothies)
-reduserte diabetes symptomer (jeg hadde diabetes 2 før)
-planter holder lengre og vokser seg større.
- katten drikker mer
- vi drikker mer
- etc.

Vann er en av de viktige tingene i livet, som vi må prioritere.

Få vannverkene til å innstallere grander teknologi, og unngå UVC bestråling.

meld deg inn på forumet jeg startet, der vi finner ut hvordan vi skal få dette til. Tvangs revitaliser hele systemet. Alle har det bedre med sunnere vann. Unntatt kjipe bakterier, the grim reaper etc.

Krev av din offenltige/private svømmehall/treningssenter/skole/matprodusent installerer grander teknologi, det er tross alt en engangsinvestering som vil begrense behov for klor, oppvarming av vann, hyppig utskiftning, balansere PH, øke gjestenes glede over vannet pga bløtere og mindre irriterende for øynene, øke profitt, glede og helse.

Hvis vi får til å innstallere dette på ett vannverk, er det gjort. Fordelene vil bli registrert, og rent kilde vann vil igjen strømme som en revitalisernde kraft over landet, implikasjonene ved denne enkle handlingen (en rørlegger og en boks som kobles på vannledningen) er enorme. Hvis alt vann i et område ble revitalisert ville man mest sannsynlig sett stedet komme til liv igjen. Naturen/miljøet ville forandret seg, Moder Jord ville blomstre, og velsigne oss med sin takknemlighet.

Dett er enkelt og greit.

Gjør det du kan for at dette skal bli en realitet. NÅ! - vi har ikke tid til å vente.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Takk for at du viser interesse.
Jeg kan tenke meg følgende scenario:

Det er 1 års full returett pengene tilbake på denne teknologien, som forøvrig varer evig.
Vi går til en privat aktør og får han til å prøve. Så får vi bruker rapporter fra de som bruker dette vannet, og da fanger denne revitaliserende bevegelsen moment, snøballen tettpakker seg og blir større. Kravet for denne lille, engangs investeringen som gir oss rent økonomisk sett, billig, kreftfri (klor og UVC) fri rensing, sparer strøm etc - vil bli enormt.

Saken er den at hvis staten brukte en million på denne teknologien kunne alle vannverk skiftet til dette systemet, og sluttet å bruke sikkert 100 mill på klor etc.

Dette er det som funker - økonomiske insentiver , markedsliberalistisk tilnærming. Få alle høyre folk pga penger, og venstre folk pga helse til å samles om dette... Dette er endelig et frisk pust sun fornuft som har potensialet til enkelt og greit å rense kroppene våre og landet vårt!

Svar på dette

Forøvrig har jeg vært på besøk i 2 svømmehaller i det site og levert forskning, grander journaler, info DVD og holdt et kort møte med ansvarlig der om dette.

hvis du vil , kan jeg sende deg infomatriell, du kan da ta med dette (forøvrig meget grundig, superspennede info materiellet) med til dine institusjoner f eks. sykehus, barnehjem, svømmehallen, treningssenter, skole, økobonde, etc be dem se på det og ringe deg opp når de har vurdert saken.

Så lager vi en liste over steder der vi har levert info og bedt dem ta det opp.
Dette vil presse dem til å ta sette fra seg kaffekoppen og se over infoen i hvertfall, og da er de solgt. DVD'en på 30 min er nok til å få en FRP velger til å slå til.

Hva synes du om dette?

Kunne du tenke deg å motta matriell? DVD'er?

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 4 timer siden
mmmm :)
for 4 timer siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for 5 timer siden
Utrolig spennende lesning!
for 5 timer siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for 5 timer siden
for 5 timer siden
for 5 timer siden
for 6 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 7 timer siden
Vern om naturen
for 7 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 7 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 7 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 7 timer siden
for 8 timer siden
for 8 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 8 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 8 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 8 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 8 timer siden
for 8 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte