Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Hundreårsmålene vil endre norsk politikk

En bred dugnad våren 2008 – våren 2009 skal gi en annerledes stortingsvalgkamp 2009. Dag Andersen er initiativtaker til kampanjen ”Hundreårsmålene”, og utforderer her også folk innen den holistiske og alternative bevegelsen til å bidra.

Artikkel av Dag Andersen, trykket i Visjon, Alternativt Nettverks magasin, www.altnett.no

Del

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Da jeg var inne og leste på hjemmesiden til Hundreårsmålene leste jeg dette:
"Den medisinske siden ville bli sentral med forebyggende medisin"
Da lurer jeg på om det jobbes for at legemiddelindustrien fortsatt skal få lov til å styre landet vårt, og helsen vår? Vaksiner er som kjent den største bløffen noensinne som de tjener seg søkkrike på! Hva vil innsatsen deres være i forhold til denne mafiastyrte industrien?? Vil de jobbe for å fremme alternativ medisin?

Svar på dette

Det ligger så mye mer i forebyggende medisin enn det vaksiner potensielt kan tilby. Vi vet at en rekke livsstilsrelaterte sykdommer er knyttet til feilernæring, manglende fysisk aktivitet, usunne psykososiale forhold, skjevbalanse mellom jobb og fritid, fremtidsbekymringer... you name it. For meg er forebyggende medisin å føre en helhetlig livspraksis som er i samsvar med menneskenes naturlige behov - ikke våre uendelige mange begjær. I dette bildet er det mulig at vaksiner har en rolle, men uansett kan man ikke medisinere og symptombehandle oss til naturlig velvære.

Nå sier du at legemiddelindustrien bløffer med oss... vel, det samme kan vi også si om en rekke alternative behandlingsmetoder. Håper vi på et tidspunkt kan skille klinten fra hveten i både innenfor den materialistiske skolemedisin og den idealistiske alternativmedisin og skape en integral komplementær medisin som integrerer både kropp, sinn og ånd og samtidig ser mennesket som en del av en større verden.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Ja jeg synes året har bringt med seg mye godt jeg! Og det ser ut som dere også har møtt mye godhet
for 3 minutter siden
Friedrich Wilhelm Stumpfi ...and naked as you see!
for 23 minutter siden
Friedrich Wilhelm Stumpfi I am just a HIPPIE!
for 23 minutter siden
for 24 minutter siden
Kristian ga en gave til AnneA
Fra gavebutikken
for 36 minutter siden
n0n4m3 la til en gave på sin profilside

Fra gavebutikken
for 39 minutter siden
n0n4m3 har oppdatert sin profil
for 42 minutter siden
Kristian la inn en kommentar til AnneA
for 56 minutter siden
Men jeg ønsker ikke at det først gjenopprettes når barnet har blitt voksent. Jeg ønsker å reparere bort frykten med trygghet så fort som mulig. Jeg har lest den for lenge siden. Takk for svar
for én time siden
Som svar på det innledende spørsmål. Jada, det er gjenopprettelig. Les Johns Bradshaw`s bok "Som å komme hjem"
for én time siden
Elin har oppdatert sin profil
for én time siden
Off topic: Vennligst vær varsom med personopplysninger. I sær uten den det gjelder sitt samtykke. Ikke en grov overtredelse, men føler for å nevne det. Topic: Har nær famkilie som ikke vaksinerte sine barn. Og kjenner noen fler også. Steinermiljø v…
for én time siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Olaug Slethei er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for 2 timer siden
Etter ett liv av kaos, smerte og prosesser og arbeide, er livet bare blitt mer og mer enkelt. Har vel ikke hatt ett så rolig år, som dette. En klarhet, indre ro og aksept, som bare vokser. Ting går kanskje fortere rundt meg, og på utsiden. Men på i…
for 2 timer siden
Anita Stokke har oppdatert sin profil
for 2 timer siden
for 2 timer siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 3 timer siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for 3 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte