Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Hundreårsmålene vil endre norsk politikk

En bred dugnad våren 2008 – våren 2009 skal gi en annerledes stortingsvalgkamp 2009. Dag Andersen er initiativtaker til kampanjen ”Hundreårsmålene”, og utforderer her også folk innen den holistiske og alternative bevegelsen til å bidra.

Artikkel av Dag Andersen, trykket i Visjon, Alternativt Nettverks magasin, www.altnett.no

Del

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Da jeg var inne og leste på hjemmesiden til Hundreårsmålene leste jeg dette:
"Den medisinske siden ville bli sentral med forebyggende medisin"
Da lurer jeg på om det jobbes for at legemiddelindustrien fortsatt skal få lov til å styre landet vårt, og helsen vår? Vaksiner er som kjent den største bløffen noensinne som de tjener seg søkkrike på! Hva vil innsatsen deres være i forhold til denne mafiastyrte industrien?? Vil de jobbe for å fremme alternativ medisin?

Svar på dette

Det ligger så mye mer i forebyggende medisin enn det vaksiner potensielt kan tilby. Vi vet at en rekke livsstilsrelaterte sykdommer er knyttet til feilernæring, manglende fysisk aktivitet, usunne psykososiale forhold, skjevbalanse mellom jobb og fritid, fremtidsbekymringer... you name it. For meg er forebyggende medisin å føre en helhetlig livspraksis som er i samsvar med menneskenes naturlige behov - ikke våre uendelige mange begjær. I dette bildet er det mulig at vaksiner har en rolle, men uansett kan man ikke medisinere og symptombehandle oss til naturlig velvære.

Nå sier du at legemiddelindustrien bløffer med oss... vel, det samme kan vi også si om en rekke alternative behandlingsmetoder. Håper vi på et tidspunkt kan skille klinten fra hveten i både innenfor den materialistiske skolemedisin og den idealistiske alternativmedisin og skape en integral komplementær medisin som integrerer både kropp, sinn og ånd og samtidig ser mennesket som en del av en større verden.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 46 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for én time siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for én time siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Nå er Rathe og esther ama venner
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Tor Håkon Eide God jul =)
for 3 timer siden
for 4 timer siden
Ingmar Hansen la til et blogginnlegg
Det er stille ute. Enda et lag med nysnø ligger der som en jomfrulig uberørt hinne, inviterer til å bli brutt. Jeg undres, finnes det snø i himmelen? Som de englene vi er, midlertidig her på jorden burde vi kansje lage "engler i snøen" nå når vi har…
for 4 timer siden
Say yes to whatever it is. Because if you say yes to it and then you get in the middle of it, and you say, "Uh oh, this isn't really turning out the way I wanted it to," then out of that is born another desire. And as you say yes to that, then it tu…
for 4 timer siden
Viktig det du poengterer her, Ada! :-)
for 5 timer siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 5 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte