Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Hvis noen ønsker kan jeg gjerne trekke Alvekort.
Disse kan gi gode råd, eller noen positive

tanker.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Una 9 . tusen takk for at du tok deg tid å trekke kort, kortene traff utrulig gått, er stresset er vel osså anspent , gruer meg til å begynne på kurs,man glømmer å ta vare på oss sjøl .Dem traff utrulig bra du er flink. Klem Ninni

Svar på dette

Takk Ninni Alise....

Snu tankene. Ikke gru deg for å begynne på kurs, eller noe nytt. Vær åpen og finn gleden ved å skulle erfare noe nytt. Nye ting er å utvide seg selv - ekspandere......
Tro og tenk positivt at det er en mening med dette og noe stort som du bare ikke ser klart enda...Gled deg...:-)

Svar på dette

Hei igjen

Du har trekt to kort til meg tidligere i dag som traff spikeren på hodet. Er det mulighet for at du kan trekke flere? Har lyst til å se om de stemmer like godt igjen. En annen ting jeg lurer på er om alle kan lese/trekke alvekort selv? Kan jeg f.eks. kjøpe kortene og gjøre det på meg selv?

mvh. Rebecca

Svar på dette

Rebecca

Klart du kan trekke kort selv. Jeg anbefaler deg absolutt å kjøpe kort og jobbe med disse. Det er såå mange måter å bruke de på, og alt er helt perfekt. Når jeg legger her blir det " enklere" enn når jeg legger for personer som er her fysisk. En fin måte å jobbe med intuisjonen på.

2 nye kort kom til deg her, og jeg tenker nok disse bekrefter de tidligere. Bare gå enda mer i dybden og inn i deg selv. Det kortene formidlet, vet du jo selv....Bekreftelser er likevel ok, men gi slipp uten å analysere så mye. Sjelen snakker til deg hele tiden. Lytt...
Klem...

Indre kraft.
Du gir deg selv tillatelse til å oppleve og uttrykke din sanne kraft. Alvene ber deg om å affirmere - Det er trygt for meg å være kraftfull-
Du har hele universets kraft inni deg. Ingen er mer kraftfull enn du. Som et åndelig bevisst vesen er det umulig for deg å misbruke, eller bruke din kraft feilaktig. Dine veiledere vil gi deg muligheter til å anvende og utvikle din kraft på måter som vil medføre store velsignelser, både for deg og verden.
Himmelen har behov for lysarbeidere i denne verden, deg selv inkludert, realiserer og nyttiggjør seg av sin styrke. Ved å trekke dette kortet blir du bedt om å frigjøre deg fra enhver frykt du måtte ha i forhold til det å være kraftfull.
Du blir bedt om å holde selvtilliten høy gjennom å hedre deg selv, ta godt vare på ditt fysiske og følelsemessig selv, arbeide med dine drømmer og lengsler samt å bruke tid på bønn og meditasjoner.
Jo høyere din selvtillit er, desto mer komfortabel vil du være i din kraft.

Affirmasjon. Det er trygt for meg å være kraftfull. Hele universets kraft flyter gjennom meg og støtter meg.

Gi slipp.
Kortets betydning. Du oppnår ikke positive resultater fordi du strever for mye med å løse problemet. Ved å gi slipp åpner du deg selv opp for en mirakuløs løsning.

Problemer er forårsaket av menneskelig tenkning og handling. Derfor kan heller ikke problemene løses gjennom ytterlige tenkning og handling. Når vi grubler, eller strever for å løse en krise, kan forholdet faktisk forverres.
Ved å trekke dette kortet blir du bedt om å sette en stopper for denne menneskelige kampen. Slutt å tenke på problemet, fordi et negativt fokus kan manifestere enda mer negativitet. Si høyt, eller stille, til deg selv - Jeg ønsker å overgi denne situasjonen til min Skaper nå - Ved å affirmere dette utsagnet får himmelen mulighet til å gripe inn på dine vegne. Du vil umiddelbart føle lettelse, og bli glad av å se hvor lett og naturlig situasjonen løser seg av seg selv.

Affirmasjon. Jeg er villig til å overgi denne situasjonen til min Skaper akkurat nå. Når jeg gir slipp, vil alt vise seg å bli perfekt.

Svar på dette

Tusen takk igjen for at du tar deg tid un9, Ha en strålende dag videre :)

Svar på dette

Kan gjerne trekke noen for meg:)

Svar på dette

Silje
Her kommer to kort til deg...:-) Kos deg...:-)

Seksualitet.
Kortets betydning. Ditt seksuelle selv , trenger litt oppmerksomhet. Ved å trekke dette kortet, blir du oppfordret til å være ærlig med deg selv om din seksualitet, og til å ta passende steg for endring.

Seksualitet er en viktig del av livet, ikke bare for vårt fysiske selv, men også for vårt følelsemessige og spirituelle selv. Alveriket forstår den unike gleden som kommer fra seksuelle opplevelser. De kjenner til det guddommelige lyset som skapes når du smelter sammen med din elskede. De forstår befrielsen som seksualiteten fremkaller.
Ved å trekke dette kortet blir du veiledet til å helbrede ethvert seksuell tema som kan ha oppstått som følge av negative erfaringer. Hvis du har vært seksuelt misbrukt, kan dette kortet signalisere et rop om hjelp fra ditt indre selv. Du kan bli ledet til å søke profesjonell rådgivning. Du kan også ledes til å melde deg inn i en støttegruppe, for å overvinne problemer med negative seksuelle forestillinger, eller et negativt kroppsbilde. Kortet kan også bety at du får hjelp til å helbrede et forhold som er seksuelt utilfredsstillende. Alvene vil lede deg mot den hjelpen du trenger, slik at du kan bli helt fri til å erfare det dynamiske aspektet av din seksualitet.

Affirmasjon. Mitt seksuelle selv , er attraktivt, sunt og i stand til å oppleve stor nytelse.

Lykkelig i alle sine dager.
Kortets betydning: Et lykkelig resultat er garantert. Gi slipp på enhver engstelse og føl deg trygg på at alt går bra til slutt.

Dette beroligende kortet signaliserer at "filmen" du for tiden har en hovedrolle i vil få en lykkelig slutt. Situasjoner som virker besværlige løser seg på mirakuløst vis. Misforståelser blir tilgitt. Feilgrep blir glemt.
Du oppfordres til å slutte å bekymre deg for fremtiden, fordi frykten din kan bli selvoppfyllende, på en negativ måte. Dersom du overdriver dine bekymringer kan du sabotere himmelens glade planer for deg. Gå derfor ut i naturen og be alvene om hjelp til å glede deg over Skapelsens fullkommenhet. din glede fornyer din tro, og sikrer det lykkelige utfallet du har i vente.

Affirmasjon: Alt er i guddommelig og perfekt orden akkurat nå.

Svar på dette

Ja, de er nydelig! Kjøpte også denne stokken i sommer, da jeg trengte det som mest. Takk!

Svar på dette

Sofie
Helt enig. Det er gode kort å jobbe med...:-)
Trakk 2 kort til deg. Kan være artig når andre trekker innimellom....tenkte jeg...:-)

Nye muligheter.
Kortets betydning. Vær oppmerksom på en ny stor mulighet som blir presentert for deg. Det er trygt for deg å stole på og gå inn i denne nye verden.

Du blir presentert for en betydningsfull mulighet. Det kan være i form av at noen kommer med et foretningsforslag til deg, at du får en ny ide, eller at det dukker opp en investeringsmulighet.
Muligheten kan til og med komme i form av et tap, som medfører at du tilegner deg noe mer passende.
Selv om du kanskje synes det er skremmende, eller ikke føler deg kvalifisert til å bevege deg opp på neste nivå, så vær sikker på at himmelen rekker ut hånden og veileder og beskytter deg idet du stiger oppover. Be om åndelig veiledning dersom du trenger hjelp til å stole på gyldigheten av den nye muligheten. Du vil snart bli overbevist om at denne gaven er ekte og pålitelig, og du vil vite at du fortjener himmelens hjelp

Affirmasjon. Jeg legger merke til, og omfavner de nye mulighetene som befinner seg i livet mitt nå.

Problemet er løst.
Kortets betydning: Et tema som har plaget deg blir nå helbredet bak kulissene. Løsningen er kreativ, genial og er en gledelig overraskelse for deg.

Du er på nippet til å oppleve en velkommen befrielse fra et problem som har plaget deg. Alvene vil du skal vite at du har grunn til å smile, fordi himmelen arbeider med en løsning som er så kreativ at du vil humre av fryd over Guds sans for humor. Løsningen blir en - vinn - vinn - situasjon for alle parter.
Du vil snart motta gode nyheter. Det kan være helbredelse av et anstrengt forhold, en uventet økonomisk ressurs, et helsespørsmål som løses, et kjærkomment tilskudd til hjemmet, en ny karrieremulighet eller et romantisk frieri. Vær så snill, ikke anstreng deg for å finne ut "hva" denne løsningen må innebære, eller hvordan den vil manifestere seg. Tillat deg heller å nyte følelsen av spenning og takknemlighet idet du tillater himmelens hjelp.

Affirmasjon: Jeg ber om at alle konsekvenser av feiltakelser og misforståelser, både i fortid og framtid, forløses.

Svar på dette

Hallo

Takk for kortene du la for meg for en liten stund siden. Nå har jeg tatt skrittet ut, og takket ja til ny jobb. Starter allerede på mandag. Lurer på om kortene kan si noe nytt til meg. De var så treffende sist. Og lurer fortsatt om de kan si noe rundt muligheten for å få barn.

På forhånd takk.

Klem

Svar på dette

MoLa
Så fint at ting ordner seg for deg, og ved å justere retningen i livet og gå mot glede, vil mange saker løse seg samtidig. Når vi kjenner glede i det vi gjør, er man i skapermodus som skaper mer glede.

Jeg trakk 2 alvekort til deg, og så 2 englekort til deg ang barnesituasjonen. Les gjennom de kortene som kom, og se om her ligger noen svar / råd til deg....Husk at glede, skaper mer glede.......:-)
Ta godt vare på alle sider av livet ditt, og tenk masse på deg selv. Det er deg det handler om. Ingen andre kan skape livet for deg, og du velger retningen din......Hjerteklem...:-)

Vennlighet
Kortets betydning: Praktiser vennlighet i alle dine tanker og handlinger i dag - mot deg selv, mot andre mennesker, dyr og omgivelser - og se belønningen komme din vei!

Vi omtaler ofte vennlighet som "omtenksomhet". Likevel er vennlighet mer korrekt beskrevet som "kjærlighetsfull". Når du trekker dette kortet, gir alvene deg det fantastiske oppdraget å være på utkikk etter muligheter der du kan være vennlig i dag. Det kan godt være - skjult vennlighet -, som innebærer at du gjør gode gjerninger anonymt. Det kan også bety å være ekstra oppmerksom på fremmede som trenger en hjelpende hånd eller noen omtenksomme ord. Vennlighet kan også være å la noen andre få siste ordet i en diskusjon, eller å arbeide som frivillig for en sak du brenner for.

Hvis du begynner å observere konsekvensene av dine tanker og handlinger, vil du snart utvikle vennlighet til en vane. Din nye vennligsinnede energi tiltrekker nye kjærlige venner inn i din sfære. Når du praktiserer godhet mot dyr, planter og miljø, utvikler du også et tettere forhold til naturen. Det viktigste av alt er at du er vennlig mot deg selv, og setter av tid til dine egne ting. Se deg selv gjennom kjærlige og omsorgsfulle øyne, og du belønnes med en form for dyp indre tilfredshet og fred.

Affirmasjon: Jeg er vennlig, omtenksom og kjærlig mot meg selv og andre.

Teresa
"Pause.. Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv"

Tilleggsbudskap: "Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for å bestemt og kjærlig ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen.

Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid."

Mirakuløs helbredelse
Forvent deg et mirakel. Du har bedt om hjelp, og den er på vei. Jo mer uforbeholdent du overgir din situasjon til Gud, desto raskere vil du erfare helbredelsen.
Himmelen er helt og holdent på din side, og dine bønner er hørt og besvart. Du trenger ikke tigge eller bønnfalle himmelen om hjelp, for sannheten er at din situasjon allerede er helbredet. Den helbredende virkeligheten er en av flere parallelle virkeligheter, som er tilgjengelig for deg. Ved hjelp av dine tanker, følelser og beslutninger, kan du velge å oppleve den høyeste mulige virkelighet for deg selv.
Du får tilgang til din helbredende situasjon gjennom tro og takknemlighet. For å oppleve disse mektige katalyserende følelsene, si mentalt eller høyt til gud jeg er trett av å tenke på denne situasjonen. Jeg vil ikke forholde meg til den lenger. Vær så god, jeg overlater situasjonen helt og holdent til deg, slik at du kan tenke på den og løse den. Tusen takk for at du tar hånd om alt.
Løsriv deg deretter fullstendig fra situasjonen. Forestill deg at du legger situasjonen i guds kjærlige hånd. Føl takknemlighet over at situasjonen nå er løst, og vær åpen for de kreative løsninger som melder seg
Affirmasjon: Alt og alle, inkludert meg selv, blir i sannhet helbredet akkurat nå. Jeg fokuserer på denne sannhet, i stedet for på illusjoner og frykt.

Bridgette
Forsiktighet er påskrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter.

Tilleggsbudskap: Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg.

Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke. Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at naturen avskyr tomrom. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv.
Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forråda. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet.
Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.

Svar på dette

blir det første jeg skriver på denne siden :O kan du trekke ett alvekort for meg er du snill?

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 16 minutter siden
for 21 minutter siden
for 24 minutter siden
for 24 minutter siden
for 24 minutter siden
for 33 minutter siden
for 35 minutter siden
for 36 minutter siden
Lightsoul la inn en kommentar til Trudi
for 36 minutter siden
for 38 minutter siden
for 40 minutter siden
God jul til deg som må jobbe! Jeg har også jobbet mye i jula før, men i år har jeg fri. smil & glede :)
for 44 minutter siden
Lightsoul Läs mer på min hemsida www.lightsoul.dinstudio.se GOD JUL & GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! Kramar Jill
for 44 minutter siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 45 minutter siden
Hi! Is that you? Frohe Weihnacht! best wishes nadira :)
for 53 minutter siden
Takk for kommentar, May Brit! Ja, jeg kunne ikke la være... - nå i denne tiden da vi helst skal tenke på andre enn oss selv, ta vare på hverandre og være gode mot hverandre. Jeg er så heldig at jeg kan ta det med ro, ha tid til refleksjoner og etter…
for én time siden
Lightsoul la til et arrangement
4 mars 2010 fra 19.00 til 22.00
Kvällen börjar med att Jill berättar om hur mediumskapet fungerar. Jill börjar sedan att jobba tillsammans med andevärlden. Det blir alltid skratt och glädjetårar när Jill arbetar. Efter ca 1-1½ timma gör vi en kort paus för att sen fortsätta med…
for én time siden
Lightsoul Jag kommer att ha storseans på Fredrikstens Kro den 4 mars Kika in på www.lightsoul.dinstudio.se Önskar er alla en GOD JUL Kram Jill
for én time siden
An Cathrin Meholm Vil Nå Ønske Alle Mine Venner En Riktig God Jul.. :))
for én time siden
Gil Silverbird la til 2 blogginnlegg
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte