Artikkel fra Visjon - Alternativt Nettverks magasin -
www.altnett.no
ET’s, tidsreiser og 2012
Ananda Bosman er mystiker, musiker, kursleder, forfatter og visjonær forsker. Som tenåring husket han at han kom fra en annen planet. Nå forbereder han seg på 2012 for at den ikke skal gå slik den gikk for de som nå reiser tilbake fra fremtiden.
Av Øyvind Solum
Ananda skiller seg unektelig ut fra mengden. Ikke bare på grunn av sitt lange sorte hår, men vel så mye på grunn av en utstråling og et blikk som ikke uten videre assosieres med gjennomsnitts-jordboeren. Han snakker som en foss, hvis man først gir ham sjansen, og det om en uvant blanding av temaer. Blandet med innsikter basert på egne mystiske erfaringer og minner fra liv på andre planeter, deler han en enorm kunnskap om avansert fysikk, kosmologi og ny vitenskap (1).1 I dette intervjuet kunne dette bli så avansert at mye av dette måtte unnlates å tas med, enda det for Ananda egentlig er grunnleggende for å forstå hans spirituelle filosofi og verdensbilde. For den interesserte leser har han likevel skrevet flere bøker, og det ligger mange utdypende forklaringer ute på hans hjemmeside, foruten at han kommer til alternativmessen i Oslo 16. - 18. november og for å holde flere foredrag. I Norge har han hittil holdt en ganske lav profil, enda han i over femten år har bodd her i lange perioder. Hans familie har nederlandsk og fransk bakgrunn, med et mulig innslag av norske aner, samt merovingiske. Uansett er han født i Holland, og vokst opp i Sveits, Danmark og England – og etterhvert bosatt i Norge.
Norge har likevel mest av alt vært som en base for hans reiser over hele verden, selv om han også her har vært kjent i visse sirkler. I flere andre europeiske land er han mer kjent, og da ikke bare som foredragsholder, men også som DJ og musiker. For Ananda er likevel ikke musikken en helt annen verden enn den mystiske, visjonære og spirituelle. Snarere har han brukt mye tid på å forske på hvordan ulike frekvenser og rytmer samsvarer med jordens, pinealkjertelens og DNAs frekvens. Og hvordan dette henger sammen med de voldsomme kosmiske endringene vi står oppe i, og hvordan musikk kan brukes til å skape en annen fremtid enn den som våre etterkommere, som nå reiser tilbake til oss, opplevde. Og her er året 2012 en viktig nøkkel.
– 2012 er fokuset for det internasjonale new age-fellesskapet. Dette er noe jeg har snakket om i ca. 22 år, og virkelig forsket på å i 16-17 år. Vi er nå optimistiske med tanke på 2012 og at det året vil innebære en mulighet for massive nasjonale og globale feiringer. Vi arbeider med å planlegge konserter som skal bruke disse nye – eller veldig gamle – harmoniene 432 hertz, som er den naturlige tonen til stemmen og kroppen. Vi vil forbinde sjamaner, buddhister og moderne esoteriske grupper til globale feiringer. (2)
Når det gjelder de store endringene som folk snakker om, alt fra verdens undergang til enorme indre skift, er vi ikke så radikale. Som femtenåring hadde jeg en veldig spirituell start, etter sykkelulykken... Og fikk masse kontakter og undervisning fra ikke-jordiske eksistenser. Det ble starten på en syvårig visjonær utforskning. Jeg fikk støtte blant annet av Sir George Trevelyan – en pioner for human potential-bevegelsen i England, og mange andre sentrale personer. Jeg opplevde mange utrolige ting, som utstrakt kontakt med UFOer. Jeg ble heldigvis klar over at det fantes mange andre som også hadde intense numinøse erfaringer, noe som hjalp meg fra å føle meg altfor spesiell.
På nettene fikk jeg undervisning gjennom disse mystiske kanalene, og måtte så på dagtid prøve å sjekke ut om det var hold i det jeg ble vist og fortalt. Undervisningen kunne handle om alt fra atomfysikk, astrofysikk, hellig geometri, fortid og fremtid. Men det var først da denne intense undervisningsperioden stoppet da jeg var 22 år at jeg virkelig gikk i gang med forskning, i samarbeid med forskere over hele verden.
Jeg ville bygge bro mellom ånd og vitenskap. Jeg utviklet en ikke-tredimensjonal geometri. (3) Samtidig har jeg også utviklet geometriske modeller for energikroppen vår og for healingfelt. (4) Parallelt har også andre utviklet tilsvarende former for geometri og det har vokst frem helt nye former for matematikk for å kunne beskrive dette. Forskere har utviklet modeller som viser at det menneskelige DNA opererer i åtte dimensjoner. De filosofiske implikasjonene av det er utrolige.
Den tredimensjonale ”vanlige” virkeligheten er egentlig en abstraksjon som ikke finnes. Vi er egentlig minst åtte-dimensjonale vesener. En nobelprisvinner har vist at man må bruke seksdimensjonal matematikk for å beskrive et sjøskjell. Han er også nå i ferd med å utvikle en åttedimensjonal matematikk. Disse nye paradigmene vil skape et helt nytt bilde av det esoteriske også. Det vil vokse frem en langt mer holistisk integrasjon og ånd og materie.
Jeg har blitt guidet til å gjøre en del forskning på Vedaene, særlig Rig Veda, som har elementer som kan dateres tilbake 11.000 år, og ser at mye av det den nye fysikken har begynt å bevise allerede var kjent i disse gamle skriftene. I atomets hjerte finner vi multidimensjonale hadroner. Dermed vil hjertet til et hvilket som helst atom kunne være i alle kroppens atomer, og i alle atomer på hele planeten, galaksen, universet – både nåtid, fortid og fremtid. Dette kalles hyperlokalitet, og er helt nylig påvist i vitenskapelige forsøk. (5) Tidligere er det aldri blitt observert objektivt. Grunnlaget for alt er en enkel enhet, som ikke kan reverseres. Alt annet er bygd på det. Det er en annen måte å demonstrere at ’Alt er Gud’.
Oppvåkningen
Min mor hadde meg som en ”bønne-baby”. Det innebar at mange innen teosofien, The White Eagle Lodge, The White Lodge til Beasley og mange andre grupper, ba om at min sjel skulle komme inn i verden. Jeg hadde dermed denne bakgrunnen, men min mor ville likevel ikke fortelle meg så mye om åndelige ting. Hun hadde fått instruks om at det skulle komme fra meg selv. Og det gjorde det også.
Jeg husker min egen fødsel og husker en god del fra min tidligste barndom. Jeg hadde en rekke ut-av-kroppen-opplevelser og mye annet. Men det krevde flere nær-døden-opplevelser for at jeg virkelig skulle forandre meg radikalt. Den første var da jeg var elleve, mens den siste og avgjørende var da jeg var femten i, i september 1985, i England.
Det skjedde der en alvorlig sykkelulykke hvor jeg fikk et kraftig slag i hodet, og gikk inn i et gyllent lys eller sfære, hvor jeg var omsluttet av denne gylne intelligensen. Jeg var i fortid og fremtid på en gang. Jeg kunne se stråler av lys gå inn i viktige hendelser i fortiden og fremtiden.
Jeg havnet på asfalten midt i veien rett nedenfor en bakketopp. Det var begynt å mørkne og en bil nærmet seg og sjåføren ville ikke ha sett kroppen min. Det jeg var opptatt av var sykkelen min, som kostet mye penger. Jeg klarte å trekke meg ned igjen til kroppen, selv om alt snurret rundt og var som et ekko. Så fikk jeg sykkelen til siden av veien, noe som jo ikke bare reddet sykkelen, men også kroppen, før det igjen svartnet for meg i en time eller to. Da jeg kom tilbake i kroppen var det blitt helt mørkt ute. Jeg satte kjedet på sykkelen igjen.
Jeg trente aktivt med sykkel, og pleide å sykle alt jeg kunne oppover bakker, til musklene mine flommet over av smerte. Så fortsatte jeg forbi smerteterskelen, og over lykksalighetsterskelen. Jeg var fast bestemt på å gjøre dette for Gud.
Jeg hadde også opplevd en alvorlig ulykke et halvt år tidligere, som hadde ført til at jeg hadde skiftet oppmerksomheten til det tredje øyet, og bestemt meg få å drive med sykkelløp for Gud. Mitt mantra var ”I kjærlighetens navn”. Det var meditasjonen min under løp, som et ekko av sangene ”In the name of love” av U2 og The Thompsen Twins.
På bunnen av bakken den dagen ulykken skjedde hørte jeg inni meg en låt av Kate Bush ”Running up that hill (A deal with God)”, og bestemte meg for å gjøre en avtale med Gud om å rase til toppen av bakken, og å bruke min fulle viljekraft til å rase forbi lykksalighetsterskelen. Det var det som fikk sykkelkjedet til å falle av sykkelen.
Da jeg våknet opp, var jeg fortsatt svært svimmel, men satte meg på sykkelen hjemover, siden ”Intelligensen” fortalte meg at det var ok. Flere kilometer senere våkner jeg opp igjen, og er nesten hjemme, og har syklet perfekt, selv om det har vært i en slags besvimt tilstand. Når jeg kommer hjem forsvinner hukommelsen, og jeg blir tatt på sykehuset. Jeg blir undersøkt, og er tilsynelatende helt normal.
Når jeg kommer hjem er jeg likevel alt annet enn hva jeg tidligere har oppfattet som normal. Rommet er fylt med farger, jeg ser andre planeter, andre liv, jeg erkjenner hvem jeg er i mitt dypeste vesen, ser hvem min indre observatør er og hvordan den er distinkt og har andre oppgaver enn min hittil kjente personlighet. Jeg kunne ikke lenger leke tenåring. Jeg måtte nå gjøre det jeg hadde kommet hit for å gjøre.
Undervisning fra romintelligenser
Jeg fortalte min mor at jeg ikke ville gå på skolen igjen. Jeg fortalte det med absolutt autoritet. Jeg gikk på en Steinerskole og min mor var sjokkert, og ble ikke noe mindre sjokkert da jeg opplyste henne om at jeg kom fra en annen planet. ”Ja, ja, sikkert, men vi må finne en skole du kan gå på”, sa hun. Da tok jeg henne med utenfor, og brukte min hjerteviljeskraft og viste henne lys på himmelen som blinket av og på og som beveget seg rundt på himmelen. Nå til dags ville de vel blitt kalt UFOer. De kunne stoppe, forandre retning, fly sikksakk, forsvinne, dukke opp på nytt, endre hastighet, blinke tre ganger til oss osv. Dette fenomenet økte i omfang. I årene som fulgte hadde jeg med meg i alt 35 vitner som fikk oppleve dette sammen med meg, og jeg fikk noen av dem til å bekrefte skriftlig at de hadde sett dette, enten det var på dagtid eller om natten. For meg ble dette på den tiden helt normalt.
– Kunne du kontrollere disse lysene?
– Nå i etterkant tenker jeg noe annerledes rundt det enn da, og har blitt mer ydmyk. Da var jeg sikker på at jeg var fra en annen planet, og jeg hadde full hukommelse om det. Lysene var en del av min familie. Med min hjertevilje og musklene jeg hadde bygd opp, kunne jeg ”ville” dem til å komme. Jeg kunne dette i 4-5 år.
– Din mor aksepterte at du ikke skulle gå videre på skole?
– Hun hadde ikke noe valg. Jeg lærte meg en pusteteknikk, basert på den indre veiledningen jeg fikk, som gjorde at jeg kunne forlate kroppen. Jeg gjorde det i flere år, inntil jeg ble lei av det og innså at kroppen er et tempel hvor alt kan falle på plass. Jeg ville etter hvert heller være her. Min mor hadde ikke fortalt meg noe, men egentlig hadde hun jo forventet noe slikt siden før jeg ble født. Hun var selv en visjonær kunstner. Nå var nok ikke jeg den eneste av barna til teosofer og andre som ble bedt for slik, men dette var i 1969, og så veldig vanlig var det ikke. I dag finnes det kanskje millioner av barn som blir bedt for på lignende måter. Den gang ble det i hvertfall tatt veldig seriøst, men var veldig sjeldent. Selv er jeg ingen teosof, men mye av det teosofene sto for en gang var ganske banebrytende.
Intelligensen som snakket med meg, ga meg også ulike navn, hvorav noen var de samme som noen gylne lysvesener som også sto bak Rig Veda, og som dermed kan sies å være det åndelige opphavet til menneskeheten og dens visjonære. Det jeg (på et indre plan) ble undervist i gjennom flere år etter ulykken var fullt og helt på linje med rigvedisk kosmologi, uten at jeg da visste noe om det. I Rig Veda finner man faktisk også igjen en kunnskap om mange kosmologiske og avanserte fysiske sammenhenger som først nå begynner å bli kjent av moderne vitenskap.
Emmanuel-tilstanden
– Noen ganger når du snakker, så sier du ”jeg” og andre ganger sier du ”vi”. Hvorfor gjør du det?
– Et humoristisk aspekt av det er ”meg, meg selv og jeg”. Et annet aspekt er at jeg kan snakke om meg og mine kolleger, uten å være helt tydelig på det. Men jeg tror nok at det primært kommer fra opplevelsen av ”vi-het” i Emmanuel-tilstanden. Da jeg fikk min nattlige kontakt, var det ikke som vanlig kanalisering. Det var mer som at mitt individuelle ego ble oppløst og at det ble forent med et kollektivt felt. Alle de fem sansene gikk over i hverandre og gikk sammen og hele meg ble fylt av lykksalighet og et gyllent lys. Jeg ble løftet. I denne tilstanden er jeg både meg selv og en rekke vesener, og du hører meg si ting som jeg umulig kan vite. Samtidig som jeg alltid har visst det. Fra dette kom vi-heten, og gradvis har vi også integrert det som vår personlighet og i seminarer gjennom mange år.
Men vi har også hatt lange perioder med forsøk på å teste dette materialet og forsøke å gjøre opprør mot det, og hvor fokuset lå mer på akademiske studier. Etter hvert har dette bidradd til flere bøker og utviklingen av vår egen filosofi, og jeg må nesten si pseudo-vitenskap. Jeg fortrekker å kalle meg selv poet og være fri, og ikke la meg begrense av dagens vitenskap. Så kan jeg heller inspirere andre.
Alle har selv denne unike kilden. I utgangspunktet føler man seg veldig alene i denne tilstanden. Folk har en tendens til å tilbe deg. Spesielt da jeg var tenåring og strålte av lys, og så auraer og inn i sjeler og den levende visdommen som fløt gjennom alt, så ville folk tilbe meg, og det var frastøtende. Folk kunne komme i en tilstand av lykksalighet en uke etter et treff med meg, men dette føltes ikke riktig.
Jeg ville utvikle treninger også for andre, så vi utviklet blant annet mørkeroms-retreat. Dette ble senere også brukt av den taoistiske mesteren Mantak Chia, som studerte med oss. (6) I mørkeroms-retreater er det etter fem dager at ting virkelig begynner å skje. Ofte holder vi på i seksten dager, og man går gjennom ulike stadier og det skjer store forandringer med de aller fleste. Etter ca. ni dager begynner hjernen å produsere DMT, et stoff som også er ganske populært blant annet i den amerikanske new age-bevegelsen. DMT er et molekyl som produseres i pineal-kjertelen og som er blitt kalt ’The Spirit Molecule’ (Strassman). (7)
Det samme molekylet finnes også i den sydamerikanske hallusinogene jungelplanten ayahuasca. Vi fant ut at om man isolerer seg fullstendig fra ytre lys så begynner kroppen å produsere ’endohuasca’ – et endogent ayahuasca. Det tredje øyet begynner å vise språket til DNA eller Akasha. Vi gikk i dybden i studiene av molekylet og fant ut at det avga frekvenser som stemte helt med vårt DNA. Dette er også blant molekylene som er aktive når vi drømmer, og man kan observere indusert søvn med ”rapid eye movement”. Ut fra vår forskning er det grunn til å hevde at drømmer er DNA-informasjon (’DNA-TV’). Den eldgamle kunsten drømmeyoga, handler dermed om bevisste drømmer, som da rett og slett er å lære seg å bruke DNAs eget språk.
– Du hadde en åpen kanal til disse intelligensene i syv år?
– Fra 1985 til 1992 fikk jeg hoveddelen av min undervisning. Så fikk jeg beskjed om at jeg måtte lære å komme dit selv, selv om de ville vise meg hvordan jeg skulle gjøre det. Mitt eget visjonære ståsted, som jeg delte i seminarer og bøker, var dermed basert på erfaringer i meditasjoner og andre praksiser jeg hadde lært. Jeg jobbet gjennom mange år minst fire timer om dagen med meta-programmering og meditasjons-, tantra- og energiøvelser av ulike slag, som en form for informasjonsteknologi.
– Var disse vesenene eller intelligensene som tok kontakt og underviste deg elementer fra din egen bevissthet eller sjel, utenomjordiske eller åndelige vesener, eller hva var de?
– Alt det der, og det er uatskillelig. De tar en inn i en tilstand hvor man er dem allerede. Men det er også noe ’annet’, som en familie. Noe av dette ’andre’ kan til og med bli fysisk synlig. Men vanlige grenser smelter i dette. Som sekstenåring kunne jeg for eksempel oppleve at jeg ble fylt av kjærlighet, som så på alt det imperfekte i meg, som perfekt. Dette er vi jo ikke vant til. I stedet ser vi jo vanligvis våre mangler som feil og noe vi bør bli kvitt. Jeg erfarte likevel at ’Alt er Gud’. Noe av dette kunne også virke utenomjordisk, men ikke ’alien’ – fremmed.
Roswell og redningstokter fra fremtiden
Jeg har jo studert mye rundt ET-fenomenene, og har erfart at det er mye som tyder på at ET-fenomenet for en stor grad handler om oss selv fra fremtiden, som reiser bakover i tid. Det brukes en tidsmaskinsteknologi og versjoner av denne er for så vidt allerede idag patentert. Det er ikke usannsynlig at deler av menneskeheten etter hvert vil bli ET – utenomjordisk, og ikke bare gjøre bruk av romreiser, men også tidsreiser og interdimensjonale reiser.
– Så det vi kaller UFOer er ofte etterkommere av oss selv fra fremtiden som reiser tilbake for å se på oss selv i deres fortid?
– Det er ihvertfall antakelig en del av det. Ut fra min egen kontakt med UFOer så er de primært enhetsobjekter, det kan kalles ’Unified Field Objects’, vår tids arketyper, en objektifisering av sjelen. Det er som å se en fysisk manifestasjon av ens eget hjerte, men synlig for mange mennesker på en gang.
– Hva representerer da Roswell-episoden?
– Dette er noe annet vi har studert mye – i en periode opptil tolv timer om dagen over lang tid – etter at jeg som tyveåring mottok en type informasjon som jeg slett ikke likte. Vi skrev derfor en bok om UFO-spørsmålet, og baserte det blant annet på mange militære kilder. Mitt inntrykk er at Roswell representerer en av de tidlige tidsmaskinene fra fremtiden som kom tilbake.
Det blir hevdet at i deres 2012, som ikke er vårt nåværende kommende 2012, skjedde noe dramatisk, som ikke vil bli vår katastrofe. Dette førte til at mange mennesker måtte rømme under jorden og inn i fjell. Rundt fire milliarder mennesker døde. I Skandinavia var det også noen overlevende på jordoverflaten, som ble kjent som de blonde eller de nordiske. Gjennom tusener av år etter 2012 utviklet de avanserte vitenskaper, blant annet rom-tids-maskiner. Dette klarte også de under jorden. Må skyte inn at dette ikke er mine direkte personlige erfaringer, men at jeg her bygger på informasjoner fra svært mange høyere militære personer. (8)
Gruppen under jorden startet å mutere. Etter hvert utviklet de seg til de vi i dag kjenner som ”de grå”. Men i utgangspunktet var begge disse to utviklingslinjene mennesker, som utviklet seg i hver sin retning. Den ene retningen var mer spirituelt utviklet – de overlevende fra Skandinavia. Så skjedde det mange reiser og møter med andre sivilisasjoner som skapte nye raser. Dette fortsatte 52.000 år inn i fremtiden, ifølge militære vitnesbyrd.
Den geniale oppfinneren og vitenskapsmannen Nikola Tesla fortalte at han hadde kontakt med ETs, og dette var da etterkommerne av de nordiske som reiste tilbake og viste ham og noen av hans studenter deler av sin teknologi. Dette var i 30- og 40-årene. Hans fremste elev, dr Arthur Matthews, beskrev mye av det som vi i dag kjenner som internett, nanoteknologi osv. Tesla skapte mer enn 700 patenter, dr Matthews hadde 80. (9)
Også etter Roswell-krasjet er det vitnesbyrd om at man klarte å hente ut mange nye oppfinnelser. Telefoner, optiske fibre, ipod’er og mye annet bygger på teknologi som kom fra ETer. (10) Og siden vi allerede nå bruker denne teknologien, så kan vi ikke bli dem, og oppleve deres katastrofe i 2012. Siden fremtiden har kommet tilbake til fortiden og endret fortiden, som er vår nåtid, er det skapt en ny fremtid for oss, enn det de opplevde. Vårt 2012 behøver dermed ikke å ende i katastrofe.
– Men hvis de virkelig hadde endret oss og vår fremtid, så vil vel heller ikke de kunne ha utviklet seg?
– Det sies at det er en overlapping av tidslinjer. Vi har en hovedtidslinje, men deres ble splittet fra vår. Den avsplittede kunne så ta delvis kontakt med vår, noe som blant annet førte til at vi så mer og mer UFOer.
ET-nærværet som jeg primært kom i kontakt med, kom fra mye lenger inn i fremtiden – fra Andromeda-galaksen i en fjern fremtid. En gang i fremtiden skjedde det en krise hvor deres og vår galakse konvergerer med hverandre eller kom for nær, noe som skaper en stor krise som krevde at de måtte reise tilbake i tiden for å finne en løsning. Det gjorde de. Noen av dagens vitenskapsfolk har faktisk påpekt at våre to galakser vil gå mot hverandre om noen millioner år. Dette var likevel ikke kjent da jeg mottok denne informasjonen. Jeg er opptatt av å få mest mulig slik uavhengig bekreftelse på det jeg erfarer. Jeg vil ikke følge noe blindt, men teste det.
Dr Steven Greer er en av dem som har gjort mest for å få frem dette med sitt ’The Disclosure Project’, og han har hatt møter med Bill Clinton og mange forskjellige toppfolk, som CIA-sjefer, militære av mange rang, kongressmedlemmer, pengeeliten, osv. (11) Disse scenariene er de militæres perspektiv på UFO-fenomenet, uten at jeg tror at det er den endelige sannhet om alt dette. Jeg ser også alt dette som en del av læreprosessen mot at menneskeheten og de rasene som vokser ut av menneskeheten, lærer å omslutte alt som en del av helheten.
Faktisk har enkelte familier fra makteliten også støttet en del av disse hemmelige prosjektene, siden de nå har sett hva resultatet av det de holdt på med på deres egne etterkommere, vil bli. Når de har sett at deres egne etterkommere muterer og degenererer til noe som er hinsides redning, så har det vært skremmende for dem, og fått dem til å ønske å justere kursen. De har sett at ”de grå” er deres egne etterkommere, og at alle forsøk på å redde dem har feilet.
Klimaendringer på andre planeter
De siste ti-tolv årene har også urfolk over hele verden kommet og delt av deres hemmeligheter om det folk fra stjernene har undervist dem i. Som sagt tror ikke jeg at alt dette egentlig er romreiser, men like gjerne tidsreiser, uansett peker alt dette mot et gigantisk paradigmeskifte i vår forståelse av oss selv og verden og helt nye potensialer i oss selv. Det er nesten rart at vi kan gå rundt å tro at vi er separate tredimensjonale vesener, når det er så mye som viser at vi er minst åttedimensjonale.
Ifølge mine undersøkelser har jorden de siste årene blitt bestrålt fra verdensrommet med kraftige gammastråler. Dette er grunnen både til tsunamien og mange av de andre naturkatastrofene og forandringene vi har sett har skjedd og som fortsatt er i utvikling. Kosmiske stråler fra multiverset er nå i ferd med å endre vårt kjente univers. Det er ikke bare jorden som går gjennom klimaendringer og andre store forandringer. Også de andre planetene i solsystemet er utsatt for den samme påvirkningen og er dermed også i store endringer. Det er massiv global oppvarming på flere av dem, selv helt uten kunstig utslipp av CO2. Dette er noe som er godt dokumenert blant annet gjennom NASA-bilder av planetene. (12) Dette er dermed tilgjengelig på nettet for alle som vil vurdere det, selv om det tydeligvis ikke er så kjent for offentligheten. Klimaendringene her på jorden er dermed en del av et mye større bilde enn det vi har kontroll over. For meg er dette en del av bildet, også knyttet til 2012, og jeg velger å ikke se dette i et katastrofeperspektiv, men som en del av menneskehetens nødvendige utvikling og dermed sammenfallende med våre beste interesser.
– Det finnes jo mange historier om UFO-bortføringer, som noen ser i et skrekkscenario, mens andre vinkler det mer positivt....
– Ut fra dette paradigmet er det to hovedgrupper. Det er de som kommer fra 45.000 år inn i fremtiden. De har fjernet alle personlige emosjoner. Alt sees som et sosiologisk og matematisk system. De har vært involvert i noen av de mindre snille bortføringene. Så er det de fra 52.000 år inn i fremtiden. Disse er mindre av vekst og har begynt å få sine emosjoner tilbake. De har skjønt at det ikke er noen vei utenom, og de har også gått tilbake til 45.000-års gruppen og forsøkt å infiltrere dem.
I min opplevelse er UFOer både indre og ytre. ’Unified Field Objects’ kaller jeg dem. De kler seg ut fra svart-hvitt tenkning i det kollektive ubevisste til romskip innen for tid og rom-sfæren. Gjennom å kle seg slik reflekterer de aspekter av oss selv. Hvis man ser på visse former for tantrisk buddhisme, så er disse buddhistene egentlig grunnleggende sett en slags ateister, men de regner med 54 raser av ’aliens’. De fokuserer på en og en rase for et år om gangen til de klarer å manifestere dem, ofte i helt håndfast form. Noen er demoniske og andre er angeliske. Når du har erfart dem og berørt dem så møter du dem aldri igjen. Vesenene sies da i stedet å arbeide for ”den kosmiske guru” og også å bli forlengelser av en selv. Disse vesenene regnes altså for å være virkelige og høre til reelle raser, samtidig som de også sees på som en del av vår egen utvidede natur.
Den kosmiske strålingen som fører til endringene som skjer nå, som resulterer i tsunamier, oversvømmelser, tørke, stormer, mer kreftsykdom med mer, kan sees som fødselssmerter for et nytt univers. En spennende ny sammenheng venter menneskeheten.
REFERENCES
1.
http://www.akasha.de/~aton/VisionaryCV.html
2.
http://phoenix.akasha.de/~aton/Unidance.html
3.
http://phoenix.akasha.de/~aton/Intergeometry.html
4.
http://phoenix.akasha.de/~aton/DIAMOND1.html
5.
http://phoenix.akasha.de/~aton/AOHM1.htm
6.