Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Her er et emne for dem som tror at 2012 er en slags fødsel på en ny gylden tidsalder her på Jorden(som det var i storhetsperioder i Lemuria(første gyldne tidsalder) og Atlantis - og hente tilbake det beste fra disse gyldne tidsaldrene og andre. Og skape paradis på Jorden igjen - 5 dimensjonen.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Det jeg ønsker å fokusere mye på ang å skape forbindelser til utenomjordiske grupper(Ashtar kommandoen blant annet) - i vår galakse. En av hovedelementene ved en gylden tidsalder er at kommunikasjonen med våre utenomjordiske søstre og brødre vil bli vanlig igjen. Telepati vil bli vanlig og naturlig igjen. Levitasjon,teleportasjon osv vil bli vanlig igjen. Jobbe for at hele verden i den kollektive bevisstheten føler mor/far Gud på mest mulig reneste måte. Selv- og Gudrealisering er ikke til å unngå. Så det handler om å bli en slags oppstegen integrert mester,som Jesus var og andre - og mestre alt som skjer i vår bevissthet. Dvs sinnet vårt og underbevisstheten - våre stråler/rays ,arketyper og mye mer. Sjels psykologi er uhyre viktig i integreringsprosessen. Etter det jeg forstår og vet så er det Guds plan at Jorden skal inn i 5 dimensjonen igjen - når er det ingen(om svært få ) her på Jorden som egentlig vet. Det er mye forskjellig informasjon her - men jeg tror det vil ta flere hundre år - opp til 1000 år(500 år-1000 år) før den kollektive bevisstheten på Jorden er i 5 dimensjonen - alle mennesker er "steget" opp/ascended i en paradis-lignende dimensjon. Hva det å leve i 5 dimensjonen innebærer har jeg forklart litt om. Derfor er det flere og flere lysarbeidere og starseeds som inkarneres nå på Jorden for å hjelpe til ang denne fødselen til en ny gylden tidsalder.

Svar på dette

I en slik fødsel (som egentlig har pågått i noen tiår) - så vil det helt klart dukke opp endel negativ grums fra menneskets bevissthet - fra tidligere epoker - tider og minner dukker opp. Så det er opp til oss selv hvordan vi skal takle en slik fødsel.

Pleiadene,Arcturus,Sirius og andre systemer i vår galakse er med og hjelper til. De er vant med å leve i 5 dimensjonen og vil være til stor assistanse for Jordens fremtid. Det er ikke sånn at en bryter vil bli slått på og vips så er vi alle i 5 dimensjonen - det vil ta tid etter min mening ang å jobbe for å skape dette og integrere dette - vil ta flere hundre år tror jeg. I fremtiden tror jeg også at de som går imot Guds plan om at Jorden skal inn i 5 dimensjonen - dvs de som ikke ønsker å følge en spirituell vei uansett - vil inkarnere andre 3D steder i Universet. Så det er også store valg sjelsmessig sett nå om man vil være med på å bygge og skape 5 dimensjonen - 7 gyldne tidsalder her på Jorden eller ikke. Slike planer er det noen i Lysets Hvite Brorskap som har "oversikt" over - så det er planer som vil skje - men spørsmålet er NÅR det vil skje - og etter min mening vil det ta sin tid. Men Jorden vil få mer og mer tilgang til kraftigere lysfrekvenser av uendelig mange energityper nå i de neste tiårene - 100 årene - så får en se hva som blir skapt etterhvert:)

Svar på dette

spennende lesing du har her. jeg hører også under ashtarkomandoen. hvilken jobb som er en av mine her nede er nok healing av sjeler fysik og psykisk healing. bruker disse lyshåredde til hjelp, min vakre hjelper heter alexandra. jeg hadt kontakt med disse romskipene deres siden jeg var lten, godt har de har hjulpet meg gjennom et meget hardt liv, som like gjerne kunne gått galt, men deres kjærlihet for meg er dyp, jeg er dem evig takknemmlig. d er nemlig så lett å gå seg bort i denne forrvirrende verdenen vår:-) den første desmber ble jeg utsatt for en meget spesiell opperasjon av dem, arrene vises fortsatt. tre dager etter den operasjonen, kom den første oljehealingen. d pipler tykk luktløs olje ut av mennesker sår, og den dekker problemomrpdet. det er bare ren hud tilbake innen et døgn. den eneste før meg beskrevet i verdenshistorien var jesus, en nå oppstegen mester....jeg har ingen ord til å beskrive hvor uenderlig takknemmlig og ydmyk jeg er for å få ta del i en slik enorm kraft. og jeg vet at de fra ashtar var med å åpnet dette for meg. ble klart for meg da, hvorfor jeg alltid lå på rygg om natten da jeg var liten å ropte på dem, ba dem skynde seg tilbake, hente meg, jeg følte meg aldri hjemme hod disse menesken.. heldigvis har jeg mere tålmodighet, og trangen til å reise hjem, har blitt erstattet av erkjennelsen av at her har jeg en jobb å gjøre:-) med kjærlighet, vennlig hilsen gry:-)

Svar på dette

jeg hadt kontakt med disse romskipene deres siden jeg var lten, godt har de har hjulpet meg gjennom et meget hardt liv, som like gjerne kunne gått galt, men deres kjærlihet for meg er dyp, jeg er dem evig takknemmlig. d er nemlig så lett å gå seg bort i denne forrvirrende verdenen vår:-)

Det er mye illusjoner i denne verden som man må dehypnotiseres fra for å komme ut. Så ikke rart at man kan lett gå seg bort i jungelen av uren informasjonsflyt og erfaringer ang det åndelige her i denne verden. Men er man en lyskriger/Lysarbeider - så vil man finne tilbake til hvorfor man egentlig er her og kan bidra med å hjelpe til der man er kapabel til å gjøre. En veldig spennende tid for Jorden:)

Svar på dette

Lol Lolen:
Vil 5 dimensjonen bare komme over natta ?

Nei, siden vi er med-skapere med Gud så må vi selv være med å skape det i våres liv først. Jorda har sin oppstigningsevolusjon og vi har vår individuelle oppstigningsevolusjon. Så det vil ta endel god tid(flere århundre) før alle på Jorden lever i 5 dimensjonen. Det som skjer i slutten av 2012 er en slags offisiell kickstart for den nye gyldne tidsalderen. Prosessene og fødselsprosessene har vært i gang allerede.

Svar på dette

http://altnett.ning.com/profiles/blogs/naar-man-gaar-en
Jeg har skrevet en blogg om dette med Paradis på Jorden. Hva det egentlig har med å gjøre sånn generelt sett bevissthetsmessig.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Deilig med en god latter. Takk
for 23 minutter siden
Gråsoner blir ofte kjedelig for sinnet. Og kjedsomhet er nesten det verste som finnes for mange. Kanskje derfor vil mange se det svart og vitt. Det blir noe å "leke" med, av rett og galt. Noe å engasjere seg i, leve for å finne mening i. Å våge og l…
for 28 minutter siden
Nå er Nina I og esther ama venner
for 38 minutter siden
Gil Silverbird la til 2 blogginnlegg
for 53 minutter siden
Hilde GOD JUL! <3
for én time siden
you are very strong and its very thrue that its time too see Earth now in peace...because the life is strong and lovely whith peace in all life....all peopel need peace then think peace...so i think peace and peace..its a miracel its thrue when you…
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Denne skal jeg lese høyt for noen!
for én time siden
I kjærlighet og takknemlighet til deg! Har du sett filmen Avatar?
for én time siden
Svein Finvåg la til en video
Gledelig jul til oss alle og spes til de som må jobbe (meg) ,-D
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte