Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Embla

Våre sterkeste misstanker er bekreftet - Nano Chips(RFID/smartdust) plantes i vaksinene

Av Kjetil Dryer

Våre sterkeste misstanker er nå bekreftet, i alle fall med stor sannsynlighet, Nano chips(RFID/smartdust) vil plasseres i hver vaksinedose, artiklene under vil gi bedre informasjon rundt dette. Dette er som å snakke om sci fi, men dessverre har jeg personlig gjort en for dyp research til at jeg kan tro dette er en teori lenger, dette er så virkelig som det kan bli i mine øyne, derfor anbefaler jeg dere alle nå til å gå hardt ut til alle venner og kjente for å advare dem mot å ta vaksinen.

Artikkel på engelsk:
http://www.fourwinds10.com/siterun_data/health/vaccinations/news.ph...

En tysk artikkel:
http://welt-blog.ch/chip-sitzt-in-der-spritzen-spitze/

Mer om RFID chips, dette er ikke konspirasjonsteorier, dette er fakta, disse er produsert og testet ut!
http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article...

(Og en haug andre artikler og lenker rundt dette. Det er på tide at du ser dette nå:(se disse)

Alarmerende filmsnutt (KANSKJE DEN VIKTGISTE DU SER HER):
http://www.youtube.com/watch?v=fIX7wCKDuZE

Zeitgeist klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=vuBo4E77ZXo&feature=PlayList&...

Reklame for IBM e- business(chip):
http://www.youtube.com/watch?v=QTx19MDE5XA

Smartdust(I chemtrails, vaksiner, og kanskje også i mat, verdt å se)
http://www.youtube.com/watch?v=lAXMJCn0mWw&feature=related (reklame)
http://www.youtube.com/watch?v=DQMj-v5f4m0 (reklame)
http://www.youtube.com/watch?v=7jwVXYFtgHA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-6U3HY8wVV0&feature=related (smartdust i chemtrails? Biene forsvinner...eller dør ut?)
http://www.youtube.com/watch?v=71udk1ZbM2c&feature=related

Rockefellers kartell og forskningsbaser(FHI er den norske avdelingen sponset av Rockefeller foundation(trust))
http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=art...

NB! For dere som ikke kjenner til NWO planene så er chippen et av deres ypperste hovedmål, mange kaller det dyrets merke, andre med andre navn, det er uansett de siste innledende fasene mot et mål de har hatt i mange, mange år nå, totalitær kontroll over menneskene i verden. Tidligere for noen titalls år siden var dette kun spekulasjoner og tankespill, nå er det en realitet...

Mange kristne er programmert til å akseptere at dette er endetiden da jesus eller "frelseren" skal komme tilbake ned på jorden, men dette er kun en ytterligere illusjon skapt for kontroll av befolkningsmassene, religioner brukes aktivt for å kontrollere og styre menneskemassene, inklusiv massemedia og TV. Det er ytterst viktig å tenke klart og samles under slike omstendigheter som vi nå er i ferd med å tre inn i, vi aner ikke 100 % hva som vil forsøkes gjennomført, men vet at hvis ikke menneskehetens bevissthet når et kritisk punkt innen rimelig tid nå så vil vi gå mange år med tunge tider i møte.

Jeg tror sterkt på at vi kan avverge mange katastrofer om vi handler nå, men om vi sitter og venter på frelseren eller ufoer etc er jeg sikker på at vi kun i bestefall kun utsetter smertene og blir grådig skuffet. Vi kan i sannhet ikke håpe på slike ting, og vi MÅ forberede oss på hva som kan skje fremmover.

Vi har som nevnt samlet flere hundre sider med dokumentasjon mot FHI(Folkehelseinstituttet), og andre, korrupsjon, løgner, grove overtredelser mm er bildet der, jeg oppmuntrer alle til å søke dypt i krokene rundt FHI og rapportere tilbake om du finner noe, det er der jeg tror neste steg i kampen vil ligge, vi må avvæpne disse, og dette kan kun et samlet folk klare...Vi vet med 100 % sikkerhet nå at disse sette den norske mann, kvinne og barns helse i fare, og må stoppes... Vi vet med 100 % sikkerhet at dette kan gjøres, og at vi er sterke nok til å gjøre dette.

Så la oss sette i gang umiddelbart alle sammen!!! Ikke nøl, ikke tvil, sett action!!!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Therese: Å sentrere seg i kaoset, å stå stødig midt i forvirringen, puste seg innover i seg selv og holde kontakt med eget senter - og samtidig tillate andre menneskers drama får leve sine egne liv uten å lekke energi til prosjekter som ikke er dine - er en fantastisk egenskap. Og spør du meg, så er det nettopp dette som er fruktene av åndelig selvbevisstet. Kast deg utpå diskusjonene oftere, Therese. Du har en klok stemme som jeg tror mange her inne ønsker å høre mer av :-)

Svar på dette

Therese! Henger meg på Odd Inge her...
Dine sidesprang er svært tiltalende....
Jeg syns du traff spikeren på hodet!

Svar på dette

Hei Therese

Det er et ordtak som sier:- Ikke miste spørsmålet mens du leter etter svaret. Ikke miste svaret mens du prøver troen. Ikke miste troen når du finner igjen spørsmålet..(ukjent)

Svar på dette

Moonchild: Det som er interessant er at konspi-folket tar enhver form for kritikk som en bekreftelse på at de har rett.
Trådstarters "sannhetsvitne", Dr Ryke Geerd Hamer har f.eks vært rettsforfulgt i flere europeiske land for ulovlig medisinsk praksis. Han fornekter all medisinsk behandling, både kurativ og palliativ, samt er av den oppfatning at ALL sykdom skyldes mentale traumer. I tillegg er han ekstremt høyrevridd og mener jødene står bak en internasjonal storkonspirasjon med mål å drepe et par milliarder mennesker, anført av Paven (for å toppe kransekaka!). Det at han er rettsforfulgt styrker hans stilling i konspi-leiren siden han er en "ekte lege som tør stå frem med de mørkeste hemmeligheter". Eventuelt kan man kanskje si at Hamer er en mester i å bruke velfungerende skrekkscenarier og konspi-elementer til å snekre sammen nok et kapittel med sanseløst svadaprat.

Hans uttalelser i diverse obskure fora skal vi altså bruke som "bekreftelse for våre mistanker". En litt mer dekkende overskrift ville i så fall vært: "Ytterligere indisier underbygger påstanden (myten) om at vaksinen inneholder NANO-chip". Selv den står til stryk, men er i alle fall mer korrekt i forhold til innholdet.
En bekreftelse får vi først hvis noen kan påvise nano-chip i vaksinen, og at funnet blir reprodusert av uavhengig 3.part eller i det minste under oppsyn av 3.part. Eller at folk dør som fluer slik det blir antydet. Vaksinen er jo gift må vite. Hvem som helst kan påstå at de "ser nano-chips" i mikroskopet hjemme uten at det beviser noe som helst.

Det eneste det er grunn til å bekymre seg over etter å ha kikket på "bevisene" her, er den mentale helsen til endel mennesker rundt i verden. Der står det tydeligvis dårlig til. Det må oppleves utrolig skremmende å leve i en så paranoid verden hvor man er overbevist om at man kan dø når som helst. Det unner jeg ikke min verste fiende.

Svar på dette

Da vi er enige i noe...Mortenporten ;-)

Svar på dette

Du er alltid klar og reflektert i dine svar Sean .

"Samtidig ville det vært moro å høre de som bevisst skaper falske konspirasjons teorier og/eller de som ukritisk henger seg på slike, forklare hva de ønsker å få ut av dette.
Erfaringsmessig vil vi nok ikke høre dette fra noen av disse gruppene, for et ærlig svar her ville antagelig vært meget ubehagelig å gi..."

Har ingen problemer med å svare ærlig på dette :

Mange her inne tror muligens at alle som roter i dritten ingen andre vil ta i gjør det bare for å skape nye håpløse meningsløse konspirasjoner..slik tror jeg ikke det er..genuine sannhetssøkende mennesker selv om de kalles konspirasjonsteoretikere kan faktisk ha en hensikt som gagner sine medmennesker..forstår allikevel andre som er mot oss ikke ser dette..
La oss skape en bedre verden og prøv heller å se at mange konspirasjonsteoretikere vil deg vel..

Svar på dette

Vel, jeg opplever nok at flere i denne tråden har latterliggjort den infoen som jeg postet. Er det noe historien har vist oss mennesker, så er det at virkeligheten ofte overgår fantasien.
Hadde noen fortalt oss her i Norge, under 2 verdenskrig, om tyskernes masseutryddelse av jøder, homofile, sigøynere, multifunksjonshemmede osv, i store konsentrasjonsleirer, så hadde vi neppe kunne trodd på det. Da det var altfor utrolig at mennesker kunne få seg til å gjøre noe slikt mot sine medmennesker.
Vi vet nå at det skjedde, folkemord skjedde også i Europa, på nittitallet, i tidligere Jugoslavia, mens vi her i norden levde lykkelig uvitende om hva som skjedde i et nært naboland. Vi ble alle sjokkert da nyheten kom fram om hva som hadde foregått av bestialitet mens vi levde våre rolige liv her !
Slike ting skjer hele tiden, og vi må tørre å ta tak i det og si tydelig ifra at nok er nok. Hele tiden finner de på nye måter å terrorisere jordens befolkning på, slik at de får det slik de vil ha det !
Vi må forstå at det finnes alle slags mennesker her på denne jorden. Også psykopater. Tror dere at et empatisk menneske med samvittighet kunne ha gjort de grusomste forbrytelser ?
Vi må ikke være så naive at vi ikke kan innse at det finnes mange høyt intelligente psykopater med masse makt, som ikke skyr noen midler for å nå sine mål. Koste hva det koste vil. Noe som også kjennetegner en klassisk psykopat er at de ønsker makt og kontroll, og er man intelligent i tillegg, så får de det. De manipulerer og farer fram akkurat som de ønsker uten å ta hensyn. De hensyn som evt. blir tatt er bare et spill for massene slik at de kan fortsette med sin agenda, fortsette å manipulere !
Hvordan kan jeg uttale meg såpass mye om dette, undrer du kanskje. Kan det være fordi jeg vet noe du ikke vet ? Kan det være fordi jeg ønsker å opplyse mine medmennesker slik at de skal unngå farer ? Kan det være fordi at jeg gjør dette av kjærlighet ? Jeg svarer JA på alle de spørsmål. Dette er ikke svada fra en forvirret sjel, dette er bare en kvinne som ber deg " for Guds skyld " å tenke selv, ikke godta det som blir servert i mainstream media !!!

" Condemnation without investigation is the height of ignorance "

You cannot solve a problem from the same consciousness that created it. You must learn to see the world anew.
— Albert Einstein

Svar på dette

Flotte innlegg Embla.

Til alle dere som er kritisk til dette vil jeg si at det er helt forståelig. Det er et tegn på at dere er empatiske medmennesker at dere ikke kan identifisere dere med en slik ondskap. Hvordan det er mulig å gjøre noe så utspekulert lurer vi alle på.
Men fordi dere aldri ville ha funnet på å gjort det selv, betyr det faktisk ikke at det er noen som ikke ville gjort det.

Mange av oss åpne mennesker stoler mer på kanalisert litteratur enn det som vi kaller for teorier. Der for vil jeg legge ved en link til en av de kanalene jeg virkelig stoler på, som er Tom Kenyon, som kanaliserer stoff fra hathors som er våre brødre og søstre på Venus, men i en dimensjon over denne. Uten å gå veldig inn i detalj på dette bekrefter de det som her kommer fram, i denne meldingen:

http://tomkenyon.com/lies-half-truths-and-manipulations

Som de og sier er det viktig at vi ikke blir redde for dette.

Vi skaper selv våre liv og det er essensielt at vi dyrker det som gir oss glede!

Svar på dette

Tusen, tusen takk for dette innlegget Theo :-) Og linken som du postet :) <3

Svar på dette

Hei Theo: Tom Kenyon skriver i den tråden du refererer til:

The lies, half-truths and manipulations of information concerning this virus are very convoluted.

Det er nettopp det som er stridens kjerne. Det er mange av oss, empatiske eller ikke, som er kritisk både til kanalisert informasjon samt den tendensiøse og ensidige fremstilling av virkeligheten hvor informasjonsbiter her og der samles systematisk inn og pakkes inn i en utrolig sci-fi historie. Det fortelles med stor entusiasme om et skjult, ondsinnet, verdensomspennende utryddingsprosjekt av menneskerasen, og hvor veloppdradde aliens der oppe i stjernetåka følger med på hva som skjer og kanskje griper inn i menneskets dårskap en dag.

Det er dette som er løgner, halvsannheter og manipulering av informasjon.

Det er derfor helt naturlig at oppegående mennesker reagerer når de føler at de blir forsøkt løyet for. En reaksjonstype er hoderisting og latter - ikke bare fordi slike fortellinger kan være hysterisk morsomme, men uttrykker også en oppgitthet over den stemoderlige behandlingen av informasjon som imøtegår den overordnede røverhistorien.

Vi skaper våre liv, ja, men den verden vi skaper mentalt avgjør vår livskvalitet.

Svar på dette

Det stemmer det. Dette er en kabal som stammer fra blant annet nazismen, også via project paperclip, og det meste av fandenskap verden har sett, Historic Interview with Aaron Russo, Fighting Cancer and the New Wo....

Svar på dette

Den såkalte svineinfluensaen, en global svindel, informasjon, Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Relatert, David Icke on Lisbon Treaty.

I jula 2006 fant jeg ut at massakrene 11. september 2001 og relaterte hendelser var en såkalt innside jobb, dvs en terroraksjon under falskt flagg som viste at USA administrasjonen ikke var under folkets kontroll men underlagt og styrt av en transnasjonal makt med sin egen fordekte agenda. Det var naturlig å være oppmerksom på nye effektueringer av terror under falskt flagg, og svineinfluensaen er en av de. Det er relativt godt dokumentert at nevnte transnasjonale makt i lang tid har planlagt innplantering av rfid chip, per dato type nano, samt reduksjon av jordens befolkningsantall. Nå ser vi scenariet utfolde seg, i rykk og napp og i varierende størrelse og geografisk område. Den såkalte vaksinen mot den såkalte svineinfluensaen er ment å dekke hele kloden.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Etter ett liv av kaos, smerte og prosesser og arbeide, er livet bare blitt mer og mer enkelt. Har vel ikke hatt ett så rolig år, som dette. En klarhet, indre ro og aksept, som bare vokser. Ting går kanskje fortere rundt meg, og på utsiden. Men på i…
for 19 minutter siden
Anita Stokke har oppdatert sin profil
for 21 minutter siden
for 25 minutter siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 38 minutter siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for 43 minutter siden
Laget engler i hagen,-anbefales, Nyt stunden-nyt livet. God Jul.
for 2 timer siden
Dette er gruppe for deg som vil vite mer om eller som er i ferd med å utforske hva rå mat kan gjøre for ditt liv. Maten er ikke varmebehandlet over 40 grader og er laget av naturlige ingredienser. Utfallet er enzymrik, næringsrik mat med livskraft.
for 2 timer siden
Skriver dette på engelsk så kanskje Google eller noen andre overvåkere plukker det opp: - What the hell are you waiting for; we all understand that we're not alone in the Universe!. So why don't you guys come out & tell us what you know. We're sick…
for 2 timer siden
may brit jespersen har oppdatert sin profil
for 2 timer siden
Til Den Edle Rebell: May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. May the sun shine bright upon your face. And rain fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the hollow of his hand. (irish bles…
for 2 timer siden
Hva er motivasjonen for å lage denne dokumentaren - å "oute" uvaksinerte slik at Jens & co. kan rykke inn med loven i hand og sprøyte i vei, eller har dere et seriøst og antroposofisk standpunkt..?
for 2 timer siden
Nå er Renate og Oliver Baxter venner
for 3 timer siden
HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 4 timer siden
for 5 timer siden
for 5 timer siden
for 5 timer siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for 5 timer siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for 5 timer siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 7 timer siden
for 7 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte