Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Embla

Våre sterkeste misstanker er bekreftet - Nano Chips(RFID/smartdust) plantes i vaksinene

Av Kjetil Dryer

Våre sterkeste misstanker er nå bekreftet, i alle fall med stor sannsynlighet, Nano chips(RFID/smartdust) vil plasseres i hver vaksinedose, artiklene under vil gi bedre informasjon rundt dette. Dette er som å snakke om sci fi, men dessverre har jeg personlig gjort en for dyp research til at jeg kan tro dette er en teori lenger, dette er så virkelig som det kan bli i mine øyne, derfor anbefaler jeg dere alle nå til å gå hardt ut til alle venner og kjente for å advare dem mot å ta vaksinen.

Artikkel på engelsk:
http://www.fourwinds10.com/siterun_data/health/vaccinations/news.ph...

En tysk artikkel:
http://welt-blog.ch/chip-sitzt-in-der-spritzen-spitze/

Mer om RFID chips, dette er ikke konspirasjonsteorier, dette er fakta, disse er produsert og testet ut!
http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article...

(Og en haug andre artikler og lenker rundt dette. Det er på tide at du ser dette nå:(se disse)

Alarmerende filmsnutt (KANSKJE DEN VIKTGISTE DU SER HER):
http://www.youtube.com/watch?v=fIX7wCKDuZE

Zeitgeist klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=vuBo4E77ZXo&feature=PlayList&...

Reklame for IBM e- business(chip):
http://www.youtube.com/watch?v=QTx19MDE5XA

Smartdust(I chemtrails, vaksiner, og kanskje også i mat, verdt å se)
http://www.youtube.com/watch?v=lAXMJCn0mWw&feature=related (reklame)
http://www.youtube.com/watch?v=DQMj-v5f4m0 (reklame)
http://www.youtube.com/watch?v=7jwVXYFtgHA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-6U3HY8wVV0&feature=related (smartdust i chemtrails? Biene forsvinner...eller dør ut?)
http://www.youtube.com/watch?v=71udk1ZbM2c&feature=related

Rockefellers kartell og forskningsbaser(FHI er den norske avdelingen sponset av Rockefeller foundation(trust))
http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=art...

NB! For dere som ikke kjenner til NWO planene så er chippen et av deres ypperste hovedmål, mange kaller det dyrets merke, andre med andre navn, det er uansett de siste innledende fasene mot et mål de har hatt i mange, mange år nå, totalitær kontroll over menneskene i verden. Tidligere for noen titalls år siden var dette kun spekulasjoner og tankespill, nå er det en realitet...

Mange kristne er programmert til å akseptere at dette er endetiden da jesus eller "frelseren" skal komme tilbake ned på jorden, men dette er kun en ytterligere illusjon skapt for kontroll av befolkningsmassene, religioner brukes aktivt for å kontrollere og styre menneskemassene, inklusiv massemedia og TV. Det er ytterst viktig å tenke klart og samles under slike omstendigheter som vi nå er i ferd med å tre inn i, vi aner ikke 100 % hva som vil forsøkes gjennomført, men vet at hvis ikke menneskehetens bevissthet når et kritisk punkt innen rimelig tid nå så vil vi gå mange år med tunge tider i møte.

Jeg tror sterkt på at vi kan avverge mange katastrofer om vi handler nå, men om vi sitter og venter på frelseren eller ufoer etc er jeg sikker på at vi kun i bestefall kun utsetter smertene og blir grådig skuffet. Vi kan i sannhet ikke håpe på slike ting, og vi MÅ forberede oss på hva som kan skje fremmover.

Vi har som nevnt samlet flere hundre sider med dokumentasjon mot FHI(Folkehelseinstituttet), og andre, korrupsjon, løgner, grove overtredelser mm er bildet der, jeg oppmuntrer alle til å søke dypt i krokene rundt FHI og rapportere tilbake om du finner noe, det er der jeg tror neste steg i kampen vil ligge, vi må avvæpne disse, og dette kan kun et samlet folk klare...Vi vet med 100 % sikkerhet nå at disse sette den norske mann, kvinne og barns helse i fare, og må stoppes... Vi vet med 100 % sikkerhet at dette kan gjøres, og at vi er sterke nok til å gjøre dette.

Så la oss sette i gang umiddelbart alle sammen!!! Ikke nøl, ikke tvil, sett action!!!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Dette har David Icke advart oss mot i mange år, nå er det blitt en realitet !

www.davidicke.com

Svar på dette

Det er litt vanskelig å tro at det så mye konspirasjoner og mange ting som forgår rett foran nesen på oss av grunner vi bare fantaserer om.. Hva man skal tro og tenke nå for tiden er ikke lett å vite.. Det er godt det er noen som dere som undersøker og forsker på sånt og får det fram i lyset. Dessverre tror jeg veldig mange er redd for å gå ut av vante mønstre både i handling og i tanker, og tror at slike avsløringer bare er teorier skapt av noen som trenger litt action i livet (det er jo sikkert mange av dem og, men...). Og det skjønner jeg egentlig veldig godt, for det er faktisk skremmende hvor mye makt enkelte personer, industrier og grupper av mennesker har.

JO mer jeg får vite om denne verden, desto mer blir jeg skremt, men også mer bestemt på å stå i kraften. Jeg blir også mer sikker på at det haster.. det haster mer enn noe sinne å gjøre noe!

Svar på dette

Er litt enig med deg Mike..sansynligvis er vi ikke der ennå teknologisk..skremmende hvis det har snev av sannhet i seg , i tilfelle kan vi snakke om mindcontrol .

Svar på dette

Tror nok ikke dette er virkelig nei. Ikke teknisk mulig, og ellers masse udokumenterte påstander som bare er egnet til å spre frykt. Personlig er jeg jo også svært skeptisk til vaksiner. Problemet er jo at når reell vaksinekritikk og diskusjon blir blandet med slikt som dette så blir det veldig vanskelig å få til noen meningsfull samtale videre. De som er i tvil vil antakelig da heller ikke tro på reell vaksinekritikk og tenke at all kritikk er like håpløst som dette, og dermed vil vaksineprodusentene kunne gni seg i hendene.

I den grad man skal tro på konspirasjoner, ville jeg tenke at om de er dyktige og flinke så produserer de nettopp slik disinfo som dette for at ingen journalister eller seriøse personer skal kunne nærme seg feltet, siden det blir for latterlig eller paranoid for folk flest. Så sprees det likevel videre av oppriktige mennesker, noe som gjør hele dette feltet veldig veldig uoversiktelig.

Svar på dette

Svar på dette

Må rett og slett le litt. "Bekreftet ( …) med stor sannsynlighet"???

Svar på dette

Noen bør kanskje lese seg litt opp igjen på feltet "sannsynlighetsregning"? ;)

Konspifolket har uansett ingenting å være redd for, de tar jo ikke vaksinen!
Verre med oss uvitende fotfolk som følger strømmen og lar myndighetene herse med oss dag ut og dag inn. Eneste vi vinner på er selvsagt et vesentlig bedre liv, da vi slipper å bruke halve dagen på å lage foliehatter og passe på at vi ikke blir forfulgt og overvåket. Ikke trenger vi være bekymret for at myndighetene skal forgifte oss og lure på om hver eneste dråpe regn er full av chemtrailsguffe. Det er tross alt en kraftig mental belastning å være paranoid, hvilket vi ikke-konspifolk slipper unna. Faktisk vil jeg påstå at NWO er en gjeng med inkompetente idioter, siden de ikke har klart å gjennomføre et eneste vellykket prosjekt de siste hundre årene, samt velger farmasi som inntektskilde når det er så mange andre og enklere måter å skrape til seg penger (og makt) på her i verden.
Vi har forresten en PVD-maskin (Physical Vapour Deposition) på jobben, så vi kan lage "nano-tech" i praksis. Vi lager riktignok ikke noe mekaniske robotgreier, men jeg kan vel si såpass at det er en stund igjen til man forvente masseproduksjon av avanserte nano-roboter i en slik skala man antyder her.

Svar på dette

The Sad Truth To Why Most People May Not Wake Up!

http://www.youtube.com/watch?v=ElrXrE8AmIc

Svar på dette

Da får jeg nesten bare svare med denne:

Svar på dette

Presenterer Jane Burgermeister under her ,,, Jeg har brukt google oversetter så språket er deretter .
Nederst er det link til et intervju med henne av Project Camelot...

" David og Goliath kan være en passende tittel for denne videoen. Fordi Jane Bürgermeister, som en engasjert kristen, besitter et nesten urimelig mye mot i sin single-handed stå - mot det mange oppfatter som en kjempe som få mennesker er utstyrt for å slåss.

Jane er en ung kvinne som bor i Wien som, mens hun jobbet som medisinsk redaktør, ble forskrekket over å lære tidlig i 2009 av fiaskoen der en Baxter Internasjonal forskning anlegget i Orth-Donau, Østerrike, sendte en mengde mennesker H3N2 viral materiale til 18 europeiske laboratorier.

En slik tilførsel av eksperimentelle materialet ville ha vært helt normalt - bortsett fra at i dette tilfellet at H3N2 hadde liksom forurenset med levende H5N1 ... den langt mer dødelige fugleinfluensa.

Som en medisinsk redaktør, Jane umiddelbart innså import av hva som hadde skjedd - og hva hadde nesten skjedd - og oppvokst alarmen. Men ingen i den østerrikske medier var interessert. Hun tok saken i egne hender og arkivert juridiske anklager mot dem som hun betraktet gjerningsmennene skal være.

Meget snart etter ble Jane oppsagt fra jobben sin uten nærmere forklaring. Bekymre forsøkte hun støtte på internett og fortsatte sin kampanje. I månedene siden da hun har tiltrukket begått tilhengere - og kritikere - over hele verden. Hun er ikke alene om å mistenke at det eksisterer en bokstavelig talt diabolsk plan som er intet mindre enn folkemord av potensielt hundrevis av millioner av mennesker over hele verden.

Project Camelot kan forstå hvordan hun har inspirert mange andre å våkne opp og ta handling: det er litt vanskeligere å forstå noe av hennes kritikere. Når vi lært at en rekke alvorlige anklager var blitt rettet mot henne, var åpenbar ting å gjøre å oppsøke henne og snakke med henne på kameraet - en av de tingene som Project Camelot er utstyrt for å gjøre best.

Så dette har vi gjort. Resultatet taler for seg selv. Vi bringer deg den virkelige Jane Bürgermeister: livlig, bestemt, lidenskapelig, artikulere og autentisk. "

http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

Svar på dette

Selv skulle jeg ønske at visse konspirasjonsteoretikere skal våkne fra sin paranoide tåke.
Det er sånt som dette som ødelegger for de virkelige seriøse fakta når det gjeller farene ved vaksiner, da faren for at den gjennomsnittlige borger vil ta alt om emnet som paranoia. Sukk...

Svar på dette

Bibelen sier at alle de som nekter å ta " Dyrets merke " 666 , mikrobrikke i sin panne eller i sin høyre hånd vil bli drept. Er løpet kjørt ? Nytter det ikke å kjempe imot mikrobrikkene mer. Det snakkes nå at NWO har vunnet kampen om mikrobrikker til alle mennesker. Superdatamaskiner i Israel går for fullt for å registrere alle de nye mennesker med mikrobrikke, som de får i seg sammen med vaksinen. Mennesker vil bli koblet sammen med de hemmelige superdatamaskiner i Israels ørken. Er det mer vi kan gjøre?

Jeg tror at mikrobrikkene fungerer for 2 % av befolkningen. Den menneskelige essensen kan de ikke ta fra oss. Vi vil ikke bli zombier utenom de 2 %.

Jeg tror at Anunnaki ( gudene fra Sumer ) fra planeten Nibiru, plantet inn " Dyrets tegn " 666 inn i Bibelen vår for å advare oss for misbruk av teknologien.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Arrangementer

Siste aktivitet

Som svar på det innledende spørsmål. Jada, det er gjenopprettelig. Les Johns Bradshaw`s bok "Som å komme hjem"
for 2 minutter siden
Elin har oppdatert sin profil
for 12 minutter siden
Off topic: Vennligst vær varsom med personopplysninger. I sær uten den det gjelder sitt samtykke. Ikke en grov overtredelse, men føler for å nevne det. Topic: Har nær famkilie som ikke vaksinerte sine barn. Og kjenner noen fler også. Steinermiljø v…
for 13 minutter siden
for én time siden
for én time siden
Olaug Slethei er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for én time siden
Etter ett liv av kaos, smerte og prosesser og arbeide, er livet bare blitt mer og mer enkelt. Har vel ikke hatt ett så rolig år, som dette. En klarhet, indre ro og aksept, som bare vokser. Ting går kanskje fortere rundt meg, og på utsiden. Men på i…
for én time siden
Anita Stokke har oppdatert sin profil
for én time siden
for én time siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for én time siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for én time siden
Laget engler i hagen,-anbefales, Nyt stunden-nyt livet. God Jul.
for 3 timer siden
Dette er gruppe for deg som vil vite mer om eller som er i ferd med å utforske hva rå mat kan gjøre for ditt liv. Maten er ikke varmebehandlet over 40 grader og er laget av naturlige ingredienser. Utfallet er enzymrik, næringsrik mat med livskraft.
for 3 timer siden
Skriver dette på engelsk så kanskje Google eller noen andre overvåkere plukker det opp: - What the hell are you waiting for; we all understand that we're not alone in the Universe!. So why don't you guys come out & tell us what you know. We're sick…
for 3 timer siden
may brit jespersen har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
Til Den Edle Rebell: May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. May the sun shine bright upon your face. And rain fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the hollow of his hand. (irish bles…
for 3 timer siden
Hva er motivasjonen for å lage denne dokumentaren - å "oute" uvaksinerte slik at Jens & co. kan rykke inn med loven i hand og sprøyte i vei, eller har dere et seriøst og antroposofisk standpunkt..?
for 3 timer siden
Nå er Renate og Oliver Baxter venner
for 4 timer siden
HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 6 timer siden
for 6 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte