Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Hei!
Planlegger å lage en dokumentarfilm om vaksiners påvirkning av kroppen og undres på om vi kan komme i kontakt med uvaksinerte voksne og barn her, som vil la seg intervjue om saken?

www.filmpraksis.no

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Tror du det finnes noen som IKKE er vaksinerte i det hele tatt???
Vi er vel altfor mange som bare har tatt i mot alle vaksineprogrammene i årene etter siste verdenskrig, fordi vi har trodd at vi MÅ!

Jeg fjernet for noen år siden min gamle koppevaksine (som jeg fikk i barndommen), fordi den klødde så fryktelig og ofte ble et verkende krater av et sår.
Legen skar bort vaksine-arret og snurpet sammen armen. Delen som ble skåret bort ble sendt til analyse, men jeg fikk ikke greie på hva det var som hadde forårsaket kløen.
Det hender fremdeles at arret klør litt...

Svar på dette

Ja jeg kjenner en familie med 11 barn 0g en med 14 barn og en med 8 barn og INGEN er vaksinert og de elste er over 25 år !!!

Svar på dette

Jeg vet ikke om noen som ikke har fått en eller annen form for vaksine.

Men, om du sjekker Amish-folket i USA og trekker paralleller opp mot sykdom og disse, vil du finne forbausende ting.

Reidun Jacobsen, Rolf Hanssen, Atle Johan Løvaas, Fritt Helsevalg og mange fler sitter på mengder av dokumentasjoner om vaksinenes historie.

Kanskje disse kan gi deg / dere noen henvisninger.

Lykke til !

Svar på dette

Også kan du søke blandt antroposofene(Rudolf Steiner), vet at mange i det miljøet ikke vaksinerer barna sine, de har smitte grupper istedet.
Hvis et barn har en barnesykdom kommer flere på besøk for å få smitte, slik at de får styrket imunforsvaret sitt på en ordentlig måte:)

Så kontakt din lokale Steiner skole, det er mitt heteste tips.

Svar på dette

Riktig Stellasteg, det var slik vi gjorde i "gamledager" i Norge også.
Jeg husker det fra min egen barndom. Det var om å gjøre å få unna alle barnesykdommene, slik at vi ble immune.
Jeg har alltid ment at det er feil å vaksinere ungene mot disse "naturlige" barnesykdommene.

Reidun, jeg har lest Rolf Hanssen sin bok om vaksiner, og fikk mange aha-opplevelser mens jeg leste den!
Den burde alle lese!
Godt at noen tar opp temaet vaksiner, stiller spørsmål og er skeptiske til vaksinasjonsprogrammene som hele tiden blir pådyttet oss!

Svar på dette

Ja,det har vert en tid der folk trodde de måtte.Og at vaksine var det beste for seg, og sine.Men med tiden, tror jeg det har kommet mange tankevekkere.Så det er et intresant tema.Er det forskjell,og event. hvilke på de som er vaksinert ,og de som ikke er.Kjenner selv til de som startet med syke nyfødde,hos lege.Men i sin frustrasjon prøvde homopat.Ingen av deres barn som kom etter,har noen gang vert hos lege.

Svar på dette

Her den siste raporten om vaksiner - Vaksiner redder liv!

Svar på dette

I NORGE ER DET IKKE PÅBUDT Å VAKSINERE DET ER KUNNNNNN ET TILBUD !!!!!!!!!!!!!

Svar på dette

Nei det er ikke påbudt, det er det vi prøver å formidle i filmen. Og vi slipper til ANDRE fagfolk enn de som til stadighet snakker i alle medier med press for å vaksinere.
Mange oppfatter nemlig at det er press på vaksinering av barna.
Vi kan jo bare se på hysteriet med svinevaksinene nå nettopp.

Hvordan er helsestatistikken for de 33 uvaksinerte barna du kjenner? Kanskje kan vi komme i kontakt med familiene?
JS

Svar på dette

Hun med de 11 barna bodde her på Finnskogen inn til nylig , men flyttet til sørlandet tror det er Arendal . Hun heter i alle fall Aud Signy Jakobsen Ellers så tror jeg hun også har navna til de to andre familiene .
Ellers så vet jeg at en som er nevnt hr tidligere også kjenner en del av disse - skal sjekke ! Entener det Rolf Løvås eller Rolf Hansen .
Du har også foreningene Foreldre mot vaksine og norsk tannskade helseforbunn

Svar på dette

Jeg kjenner noen som ikke er vaksinerte, skal høre med de.

Svar på dette

Et tips er å ta kontakt med Gro Lystad, homeopat på Unity senteret (underviser i homeopati på Lyceum). Hun har mye kunnskap om homeopatiske alternativer til vaksine. Har holdt en hel del foredrag i emnet, skrevet artikler m.m. (Se terapeutsidene på www.unity.no).

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Deilig med en god latter. Takk
for ett minutt siden
Gråsoner blir ofte kjedelig for sinnet. Og kjedsomhet er nesten det verste som finnes for mange. Kanskje derfor vil mange se det svart og vitt. Det blir noe å "leke" med, av rett og galt. Noe å engasjere seg i, leve for å finne mening i. Å våge og l…
for 6 minutter siden
Nå er Nina I og esther ama venner
for 15 minutter siden
Gil Silverbird la til 2 blogginnlegg
for 31 minutter siden
Hilde GOD JUL! <3
for 40 minutter siden
you are very strong and its very thrue that its time too see Earth now in peace...because the life is strong and lovely whith peace in all life....all peopel need peace then think peace...so i think peace and peace..its a miracel its thrue when you…
for 58 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Denne skal jeg lese høyt for noen!
for én time siden
I kjærlighet og takknemlighet til deg! Har du sett filmen Avatar?
for én time siden
Svein Finvåg la til en video
Gledelig jul til oss alle og spes til de som må jobbe (meg) ,-D
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte