Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Jeg ønsker at dette skal være en tråd for de av oss som er nyskjerrige på eller som er overbevist om at der er andre befolkede planeter enn jorden:)
jeg har for mange år siden lest alle bøkene til f.eks Danniken, der han gransker alle gamle hellige skrifter etter bevis på besøk fra andre planeter.
Og den finnske ufo forskeren med vanskelig navn(kvinne), som har skrevet mange bøker om emnet.
Og hva med kornsirklene, er ikke det bevis i seg selv.

de som ønsker å snakke om ufo er som konspirasjon kan lage en egen tråd:)

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Stellas, artig dette!!
Jeg har ikke lest den boken du snakker om!!
Men jeg vet av egen erfaring og erindring at vi ikke er de eneste på planet i fysisk manifest!
Jeg har lest også, så det er ikke kun fra meg, men min sannhet er dette, vi er flere univers, ikke bare vårt, univers som har 2 soler og noen har 2 måner!
Melkeveien er bare en galakse av mange, og vi ligger i 3 dimensjon, og stjernehimmelen vår er mer enn den vi kan se i fra oss!!
Jeg er ikke fra jorden, men har inkarnert og reinkarnert her massevis av ganger, dette har jeg gjort i fullstendig enighet av meg selv.
Å vi hadde større viten i den tiden vi startet på syklusen med jorden, lamuria, mu atlantis!!!

Det er utrolig givende og spennende og vite dette, og jeg gleder meg til forskerne våre vil skjønne dette!!

Takk for starten av denne!!

Svar på dette

hei hilde kristin. du kjenner sikkert til telos :)

Mange som har bodd på jorden i lange tider blir å stige opp til oss snart :)

Svar på dette

telos?? fortell da.

Svar på dette

Er mange undergrunns baser og byer på planeten vår. noen fysiske og noen på andre frekvenser.
Telos skal ligge i og under MT.Shasta. Lemurians har bodd der siden atlantis falt. De har en stor portal der som galactic federation bruker ofte. Det kan også sees ufoer og svære cloudships over mt.shasta.

Når den globable bevistheten har integrert en høyere frekvens av kjærlighet så kommer lemurians og mange andre opp for å hjelpe til med teknologi, fri energy, rensing av luften osv osv.

Svar på dette

Hei Bodhi!
Synd det går så treigt med oss når det gjelder åndelig utvikling. Stakkarene kan jo risikere at de må furtsette å holde seg i skjul der i århundrer.

Svar på dette

De lever jo allerede i 5 dimensjonen fysisk flere av dem som bor i Agartha Network - så deres forhold til tid er ikke lineært som vi erfarer det:) De vil være en av de fremste lærerene våre når de kommer på overflaten når Jorden kollektivt sett er klar for det - det vil nok ta flere århundre før det skjer. De har utrolig mye å vise oss - mye gamle minner vil sikkert dukke opp for dem som er inkarnert når dette skjer her på Jorden i fremtiden.For flere som er inkarnert nå her på Jorden har venner og kollegaer i Telos og andre steder.

2 ting som er morsomt å nevne er at de som bor i Telos følger Order of Melchizedek-utdanning. Og det vil være mer fremtredende her på Jorden ang spirituell utdanning. En annen ting er at deres datamaskiner inneholder aminosyre - de har ikke tastatur som vi har - de bruker deres bevissthet - telepatisk overføring som "tastatur". Fremtidens computere her på Jorden vil helt klart gå i samme spor når den tiden kommer.

Svar på dette

http://www.telosinfo.org/en/about-lemuria-telos.htm
http://www.iamuniversity.ch/Agartha-In-The-Hollow-Earth
http://www.diannerobbins.com/
http://www.crystalinks.com/hollowearth.html

Her er kilder ang Jordas Indre og Agartha Network som det kalles for, som jeg mener er inne på riktig spor ang det du snakker om Bodhi.

Svar på dette

Hei Bodhi, beklager sent svar, nei telos klinger i meg, men akkurat å si at jeg kjenner til det, hmmm nei vet ikke, vil du innvie meg i hvorfor du sier stige opp til oss?

Er du der nå?

Svar på dette

Stige opp er vell kanskje feil ord, men valgte det fordi de har byer inni planeten. Er flere utenomjordiske baser og byer på planeten våres. Meste parten i regi av eller samarbeide med den galaktiske federasjon.
Noen baser som dere vet er av mennesker og negative aliens, men de er av en helt annen teknologi klasse. Og meste parten av de negative utenomjordiske har måttet forlate planeten.

Er en del info på nettet om Telos, som om alt annet av ufo og spirituell info så er det også mye desinformasjon. Hvis du er interessert kan jeg anbefale ei bok som er helt ny med info fra folk i telos.
Som jeg har nevnt tidligere i diskusjoner med masse negativ frykt og apocalypse info, det er mye desinformasjon ute i omløp med hovedmål i å skremme lysarbeidere, starseeds, indigos, crystals, inkarnerte engler osv. Sannheten er at vi har millioner vis av vesener og andre kilder som hjelper oss i oppvåkningen av planeten. Fremtiden er mye mer positiv en folk aner :)
Dette vet de som prøver å tviholde på kontrol over planeten så deres sterkeste verktøy er å skape frykt. Det optimale vi kan gjøre er å integrere høyere frekvenser av kjærlighet.
Enhet, fred og kjærlighet integreres overalt for tiden. Alle får en mulighet for oppvask inn i seg selv, folk har fri vilje til å velge de gamle tankemønstrene eller ta del i det nye eventyret som skjer nå.
Det er historisk ikke bare på planeten våres men i hele galaksen.
Men dette vet dere fra før av hehe.

Blessings to you all.
Håper dere får en flott helg

Svar på dette

Descension/Nedstigning er egentlig et bedre ord enn Ascension/Oppstigning ja:)

Svar på dette

Har i dag vært å hørt på erkeengelen michael, Sananda, Gudinnen Koanjan og en navnløs spiritual teacher, ex-jordiske og utenomjordiske entiteter som ble kanalisert av Possdam. De "bor" tydeligvis til tider i kroppen til sin kanal ihvertfall. Den siste skal nå finne noen å ta bolig i og gledet seg ikke til det, det er vel våre lave frekvenser som er ubehaget? Vi får se, eller høre...

Svar på dette

Hei Bird! jeg mener at Mikael ikke har noe mot i å Være sammen med oss.Englene og Erkeenglene har en "Jobb"det er å spre sitt budskap igjennom oss og for oss.Klart det er en utfordring..hvilket menneske er ikke en utfordring?For å sette det på spissen ,Du??Jeg tror at alle de høyeste frekvenser av Engler jobber intenst med å tilpasse jordkloden den balansen Hun trenger for å gi oss den verdslige sfære vi mennesker trenger for å være i vår fysiske tilllstand.Mikael gir oss styrke sammen med Erkeengelen Kamael til å ri dragene....hva er dine drager,personlig, men jeg lurer kjære regnbue du viser alle dine farger.
Lys & Kjærlighet

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

An Cathrin Meholm Vil Nå Ønske Alle Mine Venner En Riktig God Jul.. :))
for 7 minutter siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 8 minutter siden
Gil Silverbird la til 3 blogginnlegg
for 12 minutter siden
Lightsoul har oppdatert profilbildet sitt
for 13 minutter siden
Lightsoul er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for 14 minutter siden
may brit jespersen la til et blogginnlegg
STJERNEKYSS Hver gang en stjerne faller ned, kysser den jorden et sted. Kansje den jordflekk hvor du står, fikk sitt første kyss i går?
for 15 minutter siden
for 16 minutter siden
for 17 minutter siden
Vakkert. God Jul til deg Edle Rebell.
for 24 minutter siden
INDIGO REVOLUTION la til en video
for 25 minutter siden
INDIGO REVOLUTION la til et blogginnlegg
DISCLOSURE: IS AN OFFICIAL ANNOUNCEMENT IMMINENT? It's like the greatest football game in human history. Everybody wants to know how it's going to turn out. Dates have been leaked and/or suggested. Some have now already passed. The clamoring has…
for 28 minutter siden
Nå er Kristian og esther ama venner
for 48 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Nadira la til et blogginnlegg
Det er mulig å få et godt liv selv om man mangler noen lemmer eller ikke er født "slik som alle andre" her i denne verden. Dette er en rørende historie, og verd å tenke litt over. Noen ganger er det umulige mulig.
for én time siden
Nå er Mannskraft og Bjørn Årstad venner
for én time siden
Pass på alle gutter, at dere ikke forspiser dere i jula, og ender opp som han her:
for én time siden
Hahaha! Smart dame, gitt! Her er en til, i disse julebordtider (pass på jentene deres, gutter): Moro med firmafest ;o) To venninner hadde vært på firmafest og ble veldig bedugget. Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte urinere og gikk…
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte