Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Jeg ønsker at dette skal være en tråd for de av oss som er nyskjerrige på eller som er overbevist om at der er andre befolkede planeter enn jorden:)
jeg har for mange år siden lest alle bøkene til f.eks Danniken, der han gransker alle gamle hellige skrifter etter bevis på besøk fra andre planeter.
Og den finnske ufo forskeren med vanskelig navn(kvinne), som har skrevet mange bøker om emnet.
Og hva med kornsirklene, er ikke det bevis i seg selv.

de som ønsker å snakke om ufo er som konspirasjon kan lage en egen tråd:)

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

til agnete - sa ikke at englene m.fl hadde noe i mot å være sammen med oss, hehe. Michael sa han var litt lei av healing iblant (spøk) men det var jo jobben hans... utfra at vi også har en jobb å gjøre. Det var den navnløse spirituelle teacher som sa h*n gruet seg litt -for å gå ned i frekvens som h*n jo må når h*n skal ta bolig/kanalisere gjennom et menneske...? For meg er dragen et feminint /gudinne-symbol og skulle gjerne hatt tilgang på en, men det har jeg dessverre ikke...så vidt jeg vet.
Forøvrig er vi ikke "ascending Masters" men "descended Masters" iflg Sananda....

Svar på dette

utROlig spennende spørsmål.. og som Einstein sa: "I don't know, but if we are alone, it is an awfull waste of space" :) Vår bevisthet er ikke i stand til å fatte de utrolige avstandene det er snakk om.. tallene er såå store at sinnet vårt ikke kan relatere det til noe
(bare i vår galakse må nokk Tor-Jørgen gange tallet sitt med maaange tusen.. vi er et nettverk på 300 miliarder stjerner i melkeveien +\- :)

Avstaaaaaaaandene er tilsvarende store.. ufattelige.. LYSET bruker 100 TUSEN ÅR bare på å resie fra den ene siden av vår galakse til den andre siden.. Jorden blir så lite i forhold til de ideene at det er mind-blowing :)

Så jeg har en følelse av at evnt. møter med annen inteligens vil i første rekke skje for mennesker når vi kan
kan kommunisere i tilstander bortenfor tid\rom.. meditative tilstander etc.

Men annen inteligent liv i univ. som har kommet så langt i utviklingen at de kan i tillegg teleportere seg selv
utenfor tid\rom til dit de vill kan jo treffe oss :) Vi vil nokk være amøber for dem.. hehe og de kan nokk hoppe
mellom dimensjoner som de selv ønsker..
Og jeg har en følelse av at de da ikke trenger metall-bokser å fly rundt med i atmosfæren..
mange av de bilde etc. er jo også vist i senere tid at er menneskeskapte.. hehehe

Men at de er der ute i "vår dimensjon".. og i andre dimensjoner.. det tror jeg, og det hadde vært gøy om de kunne slått av en prat med oss, f.eks på CNN.. :D

Svar på dette

Ja, jeg har også en følelse av at der er via meditasjon og kontakt med vår indre verden som igjen er en kontakt med den ytre at vi vil kunne få muligheten til komunikasjon med andre fra andre dimensjoner, og at det er ett vell av kunskap som ligger og venter på oss.

For 10 år siden var jeg på alternativ messa og hørte på et foredrag av en eldre menn, tror han het Atle lein, og han hadde kontakt med en gruppe vesner som fortalte at de blandt annet hjalp til med å rense opp i ozon laget rundt jorda og også produserte mer ozon for oss.
jeg velger å tro at jorden som planet er viktig i den store galaktiske sammenhengen og at det derfor er mange som jobber for at vår planet skal komme igjennom disse vanskelige tider.
Vi er ikke alene.

Og beviser? Så i går en reportasje om kornsirkler, og de er så fantastiske at bare tanken på to fulle menn med stokker på beina som raver rundt i en åker er direkte latterlig, også med tanke på størrelsen på dem, de er jo helt enorme.

Svar på dette

Å så er kornsirklene så vakre å se på ... de er veldig inspirerende :)
Så ravende, fulle menn har vell ikke inteligensen eller balansen til å lage noe
så flott tror jeg :D

(i hvertfall har ikke jeg det når jeg er ravende full:)

Svar på dette

Om vi tenker det høyere selvet, er vi ikke utenomjordiske alle sammen, hvor er grensen på jorden vår?

Svar på dette

over og under, vi er alt som er:)

Svar på dette

Vi er alle sol-støv..
allt i vårt solsystem kom fra en supernova: en eldre solsystems død
som igjen kommer fra en enda eldre soslystem.. og hvem vet hva slags lifsform vi muligens var da ... :)

så slik reinkarnes sol-system igjen og igjen i evigheten

og vi har vært med fra starten av.. da alle var like.. helt tilbake
når alt var Hydrogen.. det enkleste atomet med bare en protokjerne og et elektron..
det var vi
og før det 300.000 år etter theBigBang.. før hydrogen var født, var vi bare energi..
sammen med alt annet som bare var energi og potensial..
så da kan vi bare bruke fantasien å forestille oss evighet, uendelighet, og
hvordan det hele startet..
men at vi alle er utenomjordiske er vell nokså sikkert å påstå

Svar på dette

Tror jeg kan bli tullerusk av å tenke ordentlig på dette:))

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 58 minutter siden
mmmm :)
for én time siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for én time siden
Utrolig spennende lesning!
for én time siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for 2 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 3 timer siden
Vern om naturen
for 3 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 3 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 3 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 4 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 4 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 4 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 4 timer siden
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte