Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Jeg ønsker at dette skal være en tråd for de av oss som er nyskjerrige på eller som er overbevist om at der er andre befolkede planeter enn jorden:)
jeg har for mange år siden lest alle bøkene til f.eks Danniken, der han gransker alle gamle hellige skrifter etter bevis på besøk fra andre planeter.
Og den finnske ufo forskeren med vanskelig navn(kvinne), som har skrevet mange bøker om emnet.
Og hva med kornsirklene, er ikke det bevis i seg selv.

de som ønsker å snakke om ufo er som konspirasjon kan lage en egen tråd:)

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

til agnete - sa ikke at englene m.fl hadde noe i mot å være sammen med oss, hehe. Michael sa han var litt lei av healing iblant (spøk) men det var jo jobben hans... utfra at vi også har en jobb å gjøre. Det var den navnløse spirituelle teacher som sa h*n gruet seg litt -for å gå ned i frekvens som h*n jo må når h*n skal ta bolig/kanalisere gjennom et menneske...? For meg er dragen et feminint /gudinne-symbol og skulle gjerne hatt tilgang på en, men det har jeg dessverre ikke...så vidt jeg vet.
Forøvrig er vi ikke "ascending Masters" men "descended Masters" iflg Sananda....

Svar på dette

utROlig spennende spørsmål.. og som Einstein sa: "I don't know, but if we are alone, it is an awfull waste of space" :) Vår bevisthet er ikke i stand til å fatte de utrolige avstandene det er snakk om.. tallene er såå store at sinnet vårt ikke kan relatere det til noe
(bare i vår galakse må nokk Tor-Jørgen gange tallet sitt med maaange tusen.. vi er et nettverk på 300 miliarder stjerner i melkeveien +\- :)

Avstaaaaaaaandene er tilsvarende store.. ufattelige.. LYSET bruker 100 TUSEN ÅR bare på å resie fra den ene siden av vår galakse til den andre siden.. Jorden blir så lite i forhold til de ideene at det er mind-blowing :)

Så jeg har en følelse av at evnt. møter med annen inteligens vil i første rekke skje for mennesker når vi kan
kan kommunisere i tilstander bortenfor tid\rom.. meditative tilstander etc.

Men annen inteligent liv i univ. som har kommet så langt i utviklingen at de kan i tillegg teleportere seg selv
utenfor tid\rom til dit de vill kan jo treffe oss :) Vi vil nokk være amøber for dem.. hehe og de kan nokk hoppe
mellom dimensjoner som de selv ønsker..
Og jeg har en følelse av at de da ikke trenger metall-bokser å fly rundt med i atmosfæren..
mange av de bilde etc. er jo også vist i senere tid at er menneskeskapte.. hehehe

Men at de er der ute i "vår dimensjon".. og i andre dimensjoner.. det tror jeg, og det hadde vært gøy om de kunne slått av en prat med oss, f.eks på CNN.. :D

Svar på dette

Ja, jeg har også en følelse av at der er via meditasjon og kontakt med vår indre verden som igjen er en kontakt med den ytre at vi vil kunne få muligheten til komunikasjon med andre fra andre dimensjoner, og at det er ett vell av kunskap som ligger og venter på oss.

For 10 år siden var jeg på alternativ messa og hørte på et foredrag av en eldre menn, tror han het Atle lein, og han hadde kontakt med en gruppe vesner som fortalte at de blandt annet hjalp til med å rense opp i ozon laget rundt jorda og også produserte mer ozon for oss.
jeg velger å tro at jorden som planet er viktig i den store galaktiske sammenhengen og at det derfor er mange som jobber for at vår planet skal komme igjennom disse vanskelige tider.
Vi er ikke alene.

Og beviser? Så i går en reportasje om kornsirkler, og de er så fantastiske at bare tanken på to fulle menn med stokker på beina som raver rundt i en åker er direkte latterlig, også med tanke på størrelsen på dem, de er jo helt enorme.

Svar på dette

Å så er kornsirklene så vakre å se på ... de er veldig inspirerende :)
Så ravende, fulle menn har vell ikke inteligensen eller balansen til å lage noe
så flott tror jeg :D

(i hvertfall har ikke jeg det når jeg er ravende full:)

Svar på dette

Om vi tenker det høyere selvet, er vi ikke utenomjordiske alle sammen, hvor er grensen på jorden vår?

Svar på dette

over og under, vi er alt som er:)

Svar på dette

Vi er alle sol-støv..
allt i vårt solsystem kom fra en supernova: en eldre solsystems død
som igjen kommer fra en enda eldre soslystem.. og hvem vet hva slags lifsform vi muligens var da ... :)

så slik reinkarnes sol-system igjen og igjen i evigheten

og vi har vært med fra starten av.. da alle var like.. helt tilbake
når alt var Hydrogen.. det enkleste atomet med bare en protokjerne og et elektron..
det var vi
og før det 300.000 år etter theBigBang.. før hydrogen var født, var vi bare energi..
sammen med alt annet som bare var energi og potensial..
så da kan vi bare bruke fantasien å forestille oss evighet, uendelighet, og
hvordan det hele startet..
men at vi alle er utenomjordiske er vell nokså sikkert å påstå

Svar på dette

Tror jeg kan bli tullerusk av å tenke ordentlig på dette:))

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Takk, jeg tror nok du har litt rett. Det er mange aspekter her jeg nok vet om, men usikkerheten spiller sterkt inn. Det er godt og kunne få noen bekreftelser innimellom.
for 2 minutter siden
DL, jeg er av narur ganske rasjonalistisk og ser ikke vittsen med og tro på ting som ikke har noen som helst anker i enten noens erfaringer eller troverdige rapporter og vitner i det minste. Når jeg senere har snakket med folk og lest på litt, så d…
for 3 minutter siden
for 9 minutter siden
Hun sa noe om att døden er den største løgnen noen sinne. Det er jo en kul ting å si. All energi utstråler lys og oppfører seg mye som lys. Selv organiske celler utsrtåler lys. Sett en kikkert på deg selv en mørk kveld, en sånn som ser infrarødt ly…
for 10 minutter siden
det skal jeg prøve, situps i tanken..det er løsningen for meg:))
for 11 minutter siden
Ler ikke av andre. Men av bilder jeg får inn i huet mitt. Svette muskuløse karer pesende over maskiner på helsestudioet.
for 11 minutter siden
Ikke bra å le av andre på den måten kjære deg !!! Det er ikke fint må du huske på , i allefall ikke her på nettet som er så fult av kjærlighet !!!
for 15 minutter siden
Jeg får nok gangsperre i magemusklene, jeg også. Men det er fordi jeg flirer så mye akkurat nå.
for 22 minutter siden
Første gang jeg tok sittupps ,mens jeg å og slappet av i senga , fikk jeg skikkelig gangsperr i magemusklene sener på kvelden !
for 23 minutter siden
Eller en mer velkjent tanke, se for deg at du har en sitron, skrell den og se for deg at du setter tenna i den, og munnen har allerede begynt å produsere veske og forbereder seg på noe surt.
for 24 minutter siden
Ja, på Silva kurs lærte vi om dette, som f.eks om du er sulten ,men er et stykke unna matpakka di, så se for deg en banan, skrell den og spis den, og hjernen tror den har fått mat, og magen holder kjeft en stund til....
for 25 minutter siden
Lol
for 30 minutter siden
Ja og her er løsningen for de late ! Sett deg godt tilrette i godstolen og lukk øynene , og se for deg at du løper , tar armhevninger , sittupps , løfter vekter og alt annet for å ha en fin og velltrimmet kropp. Og det verste av alt ...det virker !
for 30 minutter siden
Ja, det var nettopp slike ting som var grunnen til at jeg spurte et annet sted om seriøse studier i hjerneforskning der de har holdt på med dette med å se for seg ting i sitt hode og det tror kroppen skjer i virkeligheten.
for 59 minutter siden
Til lyktemannen: Personlige opplevelser fungerer ikke som evidens, sier du. Nei, selvfølgelig gjør det ikke det. men så er det heller ikke nødvendig for den som opplever det. Det er ekte nok og trenger ikke objektiv evidens. Vitenskapen frykter kons…
for én time siden
Vivian la inn en kommentar til Kari
for én time siden
Kari la inn en kommentar til Vivian
for én time siden
Bengt la til et blogginnlegg
Hei alle sammen,Min tid her inne har vært betraktelig redusert siden lenge før jul av grunner jeg har funnet nødvendige for å gjøre mine oppgaver og det jeg føler jeg virkelig skal gjøre i denne så utrolig viktige tid. Jeg ser på dette som min vei v…
for én time siden
Åjoda, den lar seg lure:)) Så et program på nrk, fra bbc, der de (leger og forskere) tok blodprøver av 100 barn og målte innhold av hvite blodlegemer...så lot de barna se et dukketeater om Makrofager og hvite blodlegemer, ...også ble barna ledet i e…
for én time siden
Mange arbeider nok for at skolen skal bli bedre. Men det blir litt problematisk at de som skal jobbe for det ikke selv er oppmuntret på det i sin høyere utdannelse.
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte