Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Jeg har lest endel om 2011/2012, og kontaktet et berømt medium som sier bare at "vi sees i 2013". Men samtidig er det veldig skremmende alt man leser og ser rundt 2012. Er det noen her som har noen ideer eller tanker rundt dette? Selv har jeg bestilt bøkene til Patrick Geryl. Jeg vet disse bøkene er veldig negative, og omhandler praktiske tips til hvordan man skal overleve. Jeg har også sendt en epost til Knut Jørgen Ødegård for å høre hva han har å si. Men jeg tenker slik: Det skader ikke å være føre var. Jeg kommer til å leve som før (tror jeg, inntil jeg leser mer eventuelt), og jeg tenker: Hva om det er noe i den skremselspropagandaen vi får servert? Hvordan kan vi da klare oss? Er det kun vi som er medmenneskelige som vil få en ny sjanse? Jeg har forsøkt meg på automatskrift, hvor jeg har bedt veiledere om å skrive hva som vil skje. Og jeg får beskjed om at de som er genuint opptatt av medmenneskelighet og kjærlighet ikke har noe å frykte. Jeg blir da litt redd for om jeg er genuin nok, om jeg bryr meg nok. Hva tror dere om dette?

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Om år en gikk i fase en tid, så går 2009 i fase 2009 fart.
Året kommer nok og går, og noen lurte sikkert på hva som skjedde. Mens andre ser og kjenner hva som skjer.
Jeg tror ikke det blir en himmel på jord, etter 2012. Men det er åpnet allerede en vei, til å få himmelen i våre hjerter.

Mye følelse av undergang, er fordi mye skjer inne i oss. Gamle tankbygninger og slott faller i biter, og de ytre trygghets punktene, smuldrer framfor våre øyne.

Alt er som det skal være.

Svar på dette

Den frykten du føler er frykt for forandring, se forandring som positiv, som noe vi trenger her på denne planeten. Du kan selv skape ditt trygge rom - gi kjærlighet inn til nuet og fremtiden, - ikke la deg forlede av massemedia og skremsel, stol på din intuisjon og dine åndelige veiledere

Svar på dette

Hei
Det er mye snakk om 2012 og det virker til å være et skifte vi egentlig allerede er midt oppe i med en topp 21. desember 2012. I følge Maya kalenderen er det kalender-slutt på denne dato i 2012. Jeg tror ikke det er noe endetid det er snakk om men heller at vi nærmer et vesentlig veikryss der man velger retning videre.

Det finnes gratis på nettet informasjon som beskriver i imponerende detaljer hva som skjer denne datoen i 2012 og hvordan alt dette er en del av en større sammenheng. Et meget interessant innspill i "debatten" som er nyttig å få med seg:

Azurite Press: Denne siden med tre Introductory Summaries:
http://azuritepress.com/New%20Comers/mceo_welcome.htm

MVH
Johs.

Svar på dette

Hei igjen

Det er også online to radiointervjuer med Ashayana Dean med informasjonen, blant annet om 2012:

http://www.gtbroadcasting.com/mediaplayer/index.php

velg så fra listen (del 1) "2009-09-30 Ashayana Dean" eller (del2) "2009-10-28 Ashayana Dean..."

Meget interessant og gratis...

MVH
Johs.

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Alt etter hva rom-temperatur er og hvor lite masse planten er, kan den tørke på knapt et døgn og kan da pulveriseres til et pulver som inneholder det meste minus noe enzymer og vann. Kjøtt er vanskeligere å tørke i romtemperatur. Folk bruker helst…
for 12 minutter siden
Oddrun la til et blogginnlegg
Fine ord: Tillit Respekt Åpenhet Ansvar De er egentlig ikke så opplagte og "tomme" som de ser ut til. Men de har gått på repeat flere dager på rad under gruppearbeid nå, så jeg må innrømme at jeg føler meg litt som en overmedisinert barnehagetante…
for 16 minutter siden
Hei, alle sammen. La dette innlegget først under en av Jan Erik sine innlegg men tenkte det var like greit å legge inn som generell innlegg på tema kjøtt osv. ----------------------------------- Her er noe som vil utfordre de fleste av dere når d…
for 21 minutter siden
Hei Maren. Jeg flyttet ut etter lang tid med dårlig kommunikasjon, jeg følte at vi kun var to voksne som bodde under samme tak med felles barn, vi hadde gått fullstendig i stå. Vi har altså bodd fra hverandre i nesten 1,5 år. På denne tiden har det…
for 34 minutter siden
for 2 timer siden
Nei, jeg har ikke tenkt å la det bli noe religiøst (les; fryktbasert) over mine matvaner (bortsett fra at jeg mener at det å velsigne maten er en god idé), her er det egentlig kun snakk om at kroppen ønsker noe annet enn det den tildigere ønsket, at…
for 2 timer siden
En aktiv aktør i ditt eget liv!! Yey! :-) Klem
for 3 timer siden
Nina Margrethe Aune la til 2 bilder i albumet "Orbs"
for 3 timer siden
Gruppen for den som søker å være medskapende i nedfeldingen av den Guddommelige plan for Jorden gjennom kontemplativt, meditativt skapende energetisk arbeide.
for 3 timer siden
Tommy Pettersen ble med i Monika sin gruppe
Affirmasjoner som kan være med på å helbrede ditt liv. Hver eneste tanke vi har og hver eneste setning vi uttaler, er en affirmasjon. Den er enten positiv eller negativ. Positive affirmasjoner skaper positive opplevelser. Snakk om det du vil ha:))
for 3 timer siden
Har de virkelig ikke kommet lengre. Trodde Færaøyene var opplyste folk jeg. Dette er jo sjukt,
for 3 timer siden
Jeg er enig med deg Jan Erik. Det er ikke vitenskapen i seg selv, men mange som bruker vitenskapen som et grunnlag for sin virkelighet og overbevisning. Vitenskapsmenn selv har nok i det store aldri ment at deres forskning skulle bli noe livssyn. De…
for 3 timer siden
Hva er Orbs? Orbs er ett fenomen som har fremskredet de senere år etter at digital kamera kom i bruk. Har du tatt bilder?
for 3 timer siden
Barn fleste er kanskje oppdratt på en slik måte at de forventer at det er enklere å få tilgivelse enn å få tillatelse.
for 3 timer siden
cicci har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
Nå er Kristian og lifeisbeautiful venner
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Kjetil Andrè Jacobsen la til en video
This is an open video-invitation to you... to join the Global Mass Healing the 24th of March. This Global Mass Healing is an extended event, giving you the o...
for 4 timer siden
Jan Erik/ Janken har oppdatert profilbildet sitt
for 4 timer siden
for 4 timer siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte