Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Solfugl

"Svineinfluensa" - et NWO forsøk på pandemi?

2005: 194 land signerer en avtale (IHR) med WHO der de gir WHO myndighet til å kunne beordre tvangsvaksinering, karantene og reisebegrensninger.

2005: Fra okt/2004 til feb/2005 sender et US-laboratorium ut fuglevirustestpakker til 3.700 laboratorier verden over, uten å gjøre oppmerksom på at det farlige 1957-fugleinfluensaviruset H5N1 (som i 1957 tok livet av to millioner mennesker) var inkludert. Planen var å spre 1957-viruset, og å lure forskerne til å tro at sesongviruset hadde mutert naturlig til 1957-viruset. Noen få fugler innpodet med 1957-viruset ble så lagt ut sammen med fugler som hadde dødd av sesongviruset. Samme forsøk ble gjentatt fra Skottland i 2006.

2007, 28. august: Representanter for Baxter leverer inn en foreløpig patentsøknad for å lage vaksiner for alle typer hybrid-influensavirus.

2008, 1. juli: FHI gjør avtale med GlaxoSmithKline (GSK) om bestilling av 9,4 millioner vaksinedoser til en pris av ca. 650 millioner kr. dersom WHO erklærer pandemisk influensa. GSK krever også økonomisk ansvarsfritak for evt. vaksineskader.

2009, mars/april: Influensaen bryter ut i Mexico City, men ingen utbrudd blant svin. Viruset er av en hybridtype som umulig kan oppstå naturlig, med genetisk materiale fra menneske, fugl og tre typer gris fra hvert sitt kontinent.

8. april: Jane Burgermeister stevner Baxter (Østerrike) for å ha spredd til 16 laboratorier i fire land 72 kg vaksinemateriale med menneskelig influensavirus som var forurenset med dødelig levende fugleinfluensavirus. Dette kunne ha utløst pandemi. Slik tabbe er ikke mulig med biosikkerhetsnivå 3.

1. mai: WHO og FHI trekker navnet ”svineinfluensa” tilbake, nytt navn: Ny influensa A(H1N1).

10. juni: Jane Burgermeister sender stevning til FBI der FN, WHO og et syndikat av farmasøytiske selskaper anklages for planlagt bioterrorisme via orkestrert fugle- og svineinfluensa-pandemi.

11 juni: WHO annonserer at influensa-utbredelsen har nådd nivå 6: pandemi.

13 juli: Margaret Chan, generalsekretær for WHO, anbefaler de 194 landene å gjennomføre tvangsvaksinasjon. Dette til tross for at viruset har mutert i ufarlig retning, og karakteriseres som ”ekstremt mildt” i forhold til den årlige sesonginfluensaen.

11. august: Globalt omkomne av A(H1N1): ca. 1800. I Norge: 0. Sesonginfluensaen tar globalt livet av 300.000-500.000 personer årlig; i Norge ca. 1.000.

Vaksinen fra GSK vil inneholde konserveringsmidlene thiomersal (giftig kvikksølvforbindelse som blir værende i kroppen for livet) og squalene (assosiert med autoimmune sykdommer og sterilitet).

Burgermeisters blogg :
http://birdflu666.wordpress.com/

Barbara Mintons artikkel på norsk :
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/06/who-fn-obama-baxters-med-flere-...

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Takk for din analyse som er feil. Så du syns du har mye å fare med i diskusjoner her du da? Mulig du har det, men nå driver jeg litt gravearbeid så skal jeg da saktens komme tilbake til om jeg mener du har noe å fare med både rent kildeteknisk og bruken av dine kilder og ikke minst danne meg et bilde over hva du og andre versifiserer som kilder i diskusjoner.

Det er en del materiale å gå igjennom og en del er allerede kopiert ut slik at dette kan kategoriseres og saumfares litt mer nøye. Samt at jeg ønsker å snakke med og intervjue noen av dere hvis det er mulig da rett og slett for å finne ut hva som driver dere.

Så du kan vel si det slik at forråtnelsen og ikke minst lukten av dette stedet som gjorde at jeg fant ut at dette vil jeg bruke litt tid på dette. Samt noen knakande gode tips ruller min vei. Det var bare å følge lukten kan du si, som allerede er her. Så igjen forsøker du å være spøkefugl:-)

Svar på dette

Navn skal du få, men akkurat nå får du ikke det. sist jeg kom i kontakt med deler av det "eksentriske delen av konspirasjonsmiljøet” så ble det fremsatt litt vel mange trusler kan du si, og jeg måtte bytte tlf nr og det ble rett og slett mye styr. En del av miljøet er svært langt til høyre i sitt bilde av verden, så jeg er derfor litt forsiktig. For øvrig ikke så ulikt deg da som også er anonym for å unngå personlige ubehageligheter eller hva?

Tatt seriøst. Den var god du. Skal jeg komme noen vei må jeg gå langt inn på klingen deres og saumfare og vekte de kildene dere bruker. Erfaringsmessig så holder det veldig lite vann, men av og til så snubler noen av dere over noe som faktisk har rot i virkeligheten. Helt ærlig driter jeg i om du eller dere andre tar meg seriøst. Har 6 stk på blokken totalt som vil stille til intervju og fortelle meg det de ser, vet og mener om hva som skjer her og på et annet nettsted. I tillegg er det jo mange diskusjoner her som riktig nok krever en del grave jobb for å sortere, men det er fult mulig å danne seg et bilde av hva og vi er godt i gang med å kopiere ut fra tråder. Det jeg er nysgjerrig på er hvem mange av dere konspirasjonsfolk er, hva driver dere, er dere organisert i grupper, eventuelt hva slags grupper, har de eventuelt noen formål, eller ideologi osv. Alt dette finner jeg vel ut uansett og jeg har noen navn. En ting jeg umiddelbart ser er at dere må jobbe litt med dette som kalles humor. Dere er like morsomme som dommerne i høyesterett er når de avsier kjennelser. Humor gjør det litt lettere i hverdagen, men dere er kanskje ikke enig i det da.

For all del fortsett med å legge ut stoff. Jeg kopierer det jeg trenger underveis til arbeidet. Når jeg har det jeg trenger får dere kake og brus og vite hva det skal brukes til i hvilken setting, media osv.

Svar på dette

Oj enda en som påstår jeg er en annen som har vært her? hehe. Jeg kan være den du vil jeg skal være kan jeg vel si. Noen ønsker?

Har fått tips vet du og en kan lese inn gjennom vinduet uten å være registrert.
Du kan jo bare late som jeg ikke er her fra i morgen er jeg observerende som det heter. Stiller nok spørsmål hvis det er noe jeg lurer på.

Svar på dette

Du kan få sagt det Hermes:))))Smiler når jeg leser det du skriver, for dette er bare så bra:)klem

Svar på dette

NWO-Man
Kopier til krampa tar deg ! du framstiller deg selv på en lite troverdig måte..

Svar på dette

Fint. Det godt du fremstår som en troverdig kar da, Ikke sant?:-)

Svar på dette

Kall meg hva du vil NWO-Man ! En som gjemmer seg bak solbriller og virker "skummel" blir jeg bare oppgitt over , og hvis du kommer med noe som ligner ærlig adferd heretter vil jeg muligens ta deg på alvor..
Gå igjennom ditt "materiale" og kom tilbake med "facts"..inntil videre gjør jeg noe konstruktivt og tenker at sånne oppdiktede og falske profiler du oppretter er the main garbage som egentlig er verdt det de står for : Usaklighetens usikre klamme og vonde tillegg som vi egentlig ikke trenger..jeg vil heretter ikke ha flere konfrontasjoner verken med deg eller likesinnede og kommer derfor ikke svare deg mer..vet hvem du er og kan sikkert si ifra til Admin , men gidder ikke å kjempe for den "driten" du forfekter evinnelig..T

Svar på dette

Du er en ekte spøkefugl du. Fikk høre at du og andre ofte angriper de som er anonyme, så vel det et annet sted her inne også når jeg tenker etter. Det må dere bare gjøre hvis det gjør at du eller dere får ut litt innestengt aggresjon eller andre vonde følelser som er vanskelige å snakke om, ta det ut på meg du, går helt fint. Jeg bryr meg lite og lar det bli en del av helheten jeg skriver om. Les litt lenger oppe så har jeg forklart hvorfor jeg er anonym. Vet du hva, bare legg ut stoffet ditt og lat som jeg ikke er her, funker fint det for meg. Kopierer det jeg trenger vet du. Er du heldig og står på litt kan det være at du får du en litt mer sentral plass i storyen:-)

Forøvrig fikk du vel et godt råd om å ta en sprøyte med noe som får deg til å le litt og kanskje gjør at du kan se ting litt humoristisk. Ikke en gang i denne diskusjonen har jeg sett at du har en snev av humor. Gleder meg til å sjekke andre diskusjoner du er med for å se om du kanskje er så sur og gretten der og

Nei nå kan jeg ikke prate mer med deg her uansett hvor koselig du syns det er, må jobbe litt. Kos deg og lov meg at du smiler litt når du skriver.

Svar på dette

http://www.abcnyheter.no/node/98314

kunne de ikke bare latt det stå,sies at forskere er inne å sjekker leserinlegg:-)

Svar på dette

Svar på dette

Når blir tvangsvaksineringen et faktum ?

Svar på dette

Er du redd for at det skal bli tvang SF?

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 7 minutter siden
for 7 minutter siden
for 45 minutter siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for én time siden
Vern om naturen
for én time siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for én time siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 2 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 2 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 2 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 3 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Nå er Siw Dirdal og Kundan Rockstad venner
for 3 timer siden
Åse Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er vel i seng - Så nå kan bare julen komme ! GOD JUL ALLE SAMMEN !
for 3 timer siden
GOD JUL til deg også, MortenJokern! :-)
for 3 timer siden
Disse filmene under inneholder en del sterke momenter av............... angst og en livlig fanatsi. Retorikken minner meg vel faktisk om... nei... nå er det jul og greier så vi lar det ligge.. Oppsummerer vel en del innslag og saker som vi har sett…
for 3 timer siden
for 3 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte