Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

http://www.opprop.no/opprop.php?id=stopchemtrails

United we stand, divided we fall ! Dont let them tell us this is a normal thing.

Om vi får 3000underskrifter drar jeg til statsministerns kontor og overleverer det personlig.

Om vi er 5000, så setter vi gang en protestaksjon utenfor stortinget. Og da er det ingen unnskyldning for å bo i Nord Norge eller Bergen. ALLE MÅ MØTE OPP!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Takk for denne linken Maple..ikke så overraskende at du kom med kartet..Terje

Svar på dette

Signert...

Syns dette er en bra handling. At man ikke bare sitter og messer, men gjør noe konkret, derfor blir jeg med...

Svar på dette

Signert

Ja, handling er bra.
Hissige skyttergravsdiskusjoner fører ingen steder - bare til negativitet og passivitet...

Svar på dette

Bra. Har signert oppropet på Facebook. Kan bare gå ut å kikke på himmelen så er det masse flystriper som ikke har løst seg opp.Så får vi håpe at mange reagerer. Alle må da se dette...Grete

Svar på dette

Ekstremspraying over Tønsberg / Vestfold / Østfold ( østlandet idag.)
De holder på fortsatt.

Snakket med Tønsbergs Blad idag også.
De skulle ut og ta bilder,...så kanskje er det håp nå om å få dette
litt mer fronta via avisa.

Ekstremt til spraying over her idag..... !!!

Svar på dette

Bra tiltak!

Svar på dette

Signert og delt på Fb.

Svar på dette

Oppfordrer alle til å signere dette oppropet. Det er en viktig sak.

Svar på dette

For de som er usikker på hva chemtrails, google....., og her er bilder bilder som jeg tok fra mitt hjem 19.4.09. Det første kl 10.45, fikk sjokk da jeg trakk opp rullegardin; ca 8 parallelle striper chemtrails over en ellers 100% skyfri himmel. Det neste bildet er tatt 2 1/2 time senere, chemtrailen har expandert og dannet et skylag over hele himmelen. Men det var tydeligvis ikke nok siden nato/militærfly fortsatte å lage striper over himmelen (bilde 3 og 4), bare kunstige skyer all over Oslo 19.4.09

Svar på dette

Hvorfor forhindrer du Armin mm i å utføre sitt gode arbeid?
Du burde sette deg inni Chemtrails vs Contrails, det er veldig lett å finne ut forskjellen for en gjennomsnittelig oppegående person.
Det er vel bare til å spørre pent, det er sikkert nok av folk som kan gi deg litt info.
Det er tungt å fordøye i starten, men det går fort over.
Lykke til "Vitenskapsmannen."
Mvh Chris.

Ps. Man må klare å skille musikken fra støyen, det kryr av desinformanter om dagene.

Svar på dette

Hvorfor må du konstant ha en slik arrogant tone der du hever deg over alle andre? Tror du at du er så mye bedre bare fordi du kaller deg for "Vitenskapsmannen"? Det er forøvrig ikke vi som mangler beviser, det finnes hauger og lass av beviser inkludert tyske meteorologers utsagn (søk, og du vil finne). Det er du og dere andre som mener at chemtrails bare er kondensstriper som sitter med bevisbyrden, når det er hevet over enhver tvil at dette faktisk ikke er kondens.

Svar på dette

Jasså ja, du slettet posten din, "Vitenskapsmannen".

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

So the big question is, "Well, do I just dump all those unwanted things and try to start fresh?" And we say, no. You just set the Tone, where you are, by looking for things to appreciate. And by setting your Tone in a very clear deliberate way, anyt…
for 34 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Nå er Multiorgasmic og Oliver Baxter venner
for 4 timer siden
Mye pes det var om et enkelt ord her. Er vel så enkelt som at noe er rent eller urent. I mer eller mindre grad. Like så mye som rent vann og urent vann. Eller rene aurafarger og skitne (urene) aurafarger. For mange synkronisiteter mellom aurafarg…
for 5 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
Tonje ble med i Tina sin gruppe
De som er interessert i steiner og steinenes energi. Har du erfaring eller lurer på noe om steiner kan du skrive det her. Jeg vet ikke så mye om steiner selv, men syns det er spennende. Har også samlet noen steiner selv.
for 7 timer siden
for 8 timer siden
for 8 timer siden
Kåre Pedersen la til et bilde
for 8 timer siden
Kåre Pedersen la til en video
for 8 timer siden
Jeg leter etter mitt indre gull. Jeg sliter litt med å finne det, fordi det er så mye rot i veien. Kall det rot, kall det begrensninger, kall det blokkeringer, kall det ubalanser, eller kall det søppel... Jeg vet at dypt inne i meg en eller annen p…
for 9 timer siden
Hmmm, hukommelsen er ikke hva den en gang var.....? - Jeg tror du havnet i Kina, Svein....
for 9 timer siden
Akkja... jeg trenger noen til å ta seg av de praktiske hverdagstingene... Mitt kall er å leke, danse og forføre ;-)) Jeg kan ikke bry meg om hybelkaniner og huskameler.... - det får som sagt andre ta seg av. Jeg har hatt det travelt i hele dag med…
for 9 timer siden
Hei Marius! jeg tror vel heller ikke på karma, jeg tror ikke på noen høyere instans som sier "den handlingen der skal du selv få smake i neste liv". Jeg tror på sjelens frie valg av erfaring. Men i praksis er det kanskje ikke så stor forskjell. En s…
for 9 timer siden
Kåre Pedersen har oppdatert sin profil
for 9 timer siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 9 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte