Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Otto Lund

Si NEI til svineinfluensavaksinen!, artikkel i Nyhetsspeilet.no

Si NEI til svineinfluensavaksinen!

Sitat: Svineinfluensavaksinen er nå like rundt hjørnet, og skal etter planen være klar i siste halvdel av oktober. Etter et halvt år med skremselspropaganda, fryktinngytende nyhetsinnslag, ramaskrik og krigstyper i avisene, er det nå – for første gang i historien – duket for massevaksinering av befolkningen i Norge. Vi er imidlertid etter hvert blitt ganske mange som stiller oss kritsk til at myndighetene velger å gå i gang med å massevaksinere Norges befolkning mot svineinfluensa; en sykdom norske helsemyndigheter for bare noen måneder siden hevdet at 13.000 nordmenn kunne dø av innen oktober, men som altså har vist seg å ikke være farligere enn vanlig influensa. Til nå har 5 personer mistet livet i Norge, og ikke av svineinfluensa alene. Myndighetenes skrekkscenario kan derfor ikke betegnes som annet enn en total skivebom, noe som i seg selv burde være nok til at planene om å massevaksinere det norske folk i det minste ble tatt opp til ny vurdering. Men, slik forholder det seg altså ikke, tvert imot. Til tross for at sykdommen forløper langt fredeligere enn fryktet, jobber det statlige norske propagandaministeriet nå på spreng – for å få overtalt så mange som mulig av oss til å ta vaksinen! ..

Kilde Nyhetsspeilet.no

Vaccination The Hidden Truth 1998 Vaksinasjon Den skjulte sannheten 1998

Kilde Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, en global svindel, informasjon.

Takk Dan-Henning. Si nei til de såkalte hpv- og svineinfluensa-vaksinene. Jeg er ikke i tvil om standpunktet. Jeg vil tillegge at mine studier over siste 2,5 år har avdekket at det står et ressursterkt fascist-kompleks bak, med klare forbindelseslinjer til eksempelvis nazismen.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

En interessant kilde,
The Black Dragon Society is back

Sitat: The Black Dragon Society has been re-activated. The Black Dragon Society reaches into intelligence agencies, governments, crime syndicates, financial institutions etc. around the planet. .. The original society was set up by Mitsuru Toyama in response to Adolph Hitler’s plans to enslave and exterminate “non-Aryan” people. .. The society went underground after World War 2 and has now re-activated itself to stop the genocidal plans of the N.W.O. thugs. .. They can, if necessary, mobilize over 100 million fighters in all regions of the planet on short notice.

Svar på dette

Chemtrails,
01 Trondheim Norway 22nd October 2009 15:32
02 Trondheim Norway 22nd October 2009 15:33
03 Trondheim Norway 22nd October 2009 15:32
04 Trondheim Norway 22nd October 2009 15:31

Skydekket ligger her over området Bymarka Trondheim Trondheimsfjorden Jonsvatnet. Dette er ikke naturlige skyer. Den massive rutenett formasjonen har jeg ikke sett før. Kanskje ikke rart at Folkehelseinstituttet meldte at 100,000 var smittet av svineinfluensa den 22. oktober 2009, det er snakk om timing, en utrolig god fintelling og mildt sagt oppsiktvekkende avrunding. Dette er alvorlig, det er krigføring, Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Gå gjennom dokumentasjonen og få bekreftet en gang for alle at vi har blitt og blir utsatt for et overgrep som for mange fører til særdeles alvorlig sykdom inklusive død. Absolutt alle får lide på en eller annen måte for dette, både psykisk, fysisk, økonomisk og sosialt.

Svar på dette

Fint om du holdt chematrialskonspirasjonen i egen tråd, fremfor å ytterligere undergrave troverdigheten i en anti-vaksinetråd. Slike skyer har jeg sett mange ganger tidligere. Fly som kommer fra vest starter innflygingen til Gardermoen over der jeg bor. Har aldri sett fly på kryss og tvers der, det hadde harmonert dårlig med flysikkerhet i innflygingssonen..

Folkehelseinstituttet har følgene annonsering:
Det er nå rapportert om godt over 2 000 tilfeller av influensa i Norge, og 10 dødsfall. Totalt siden 1. september er det registrert 142 innleggelser på sykehus, derav 27 på intensivavdeling. Vi må anta at over 100 000 nordmenn har eller har hatt sykdommen til nå.
De melder altså ikke at det plutselig er 100.000 smittede nordmenn, men at det kan antas at det er ca 100.000 smittede siden 1.september. Ganske stor forskjell..
Det jeg imidlertid skulle likt å visst, var differansen i innleggelser og dødsfall i forhold til en 'normal' influensahøst.

Når det gjelder påvisning av viruset på medisinske laboratorier, så har jeg mere tro på min nabo som er leder for biokjemisk avdeling på Ringerike Sykehus. Med mindre hun står å ljuger meg midt oppi trynet, så ser jeg ingen grunn til å påstå at det ikke finnes tester for å påvise årets influensavirus.
Datteren til en kollega venter forøvrig på prøveresultatet som har ligget til dyrking i helga. Hun er tre år og mora er gravid med termin i februar. Tror ikke vaksinemotstanden er så stor i den familien akkurat nå, når risikoen for komplikasjoner kan være ganske alvorlige hvis mora blir rammet. Det er alltid en risiko ved å ta vaksine eller medikamenter, selv matvarer kan være farlige. Får feil person peanøtter, så er det også livstruende (en litt søkt analogi, men bare for å poengetere).

Svar på dette

Gode poeng, Mortenporten....
Her er de muligebivirkningene etter vaksinen, sakset fra avisa Glåmdalen på lørdag:

For de av oss som har massevis av slike og lignende plager fra før, virker det IKKE fristende å ta en slik vaksine....

Svar på dette

Har man masse plager og er redd for ytterligere forverring ved en vaksine, så stå gjerne over. Det har jeg ingen problemer med. Man bør veie risikoen forbundet med vaksinen opp mot risikoen ved å ikke ta den.
Kusina til mutter jobber som jordmor og kommer til å ta den så snart hun får tilbudet. Hun er ikke i risikosonen selv eller har familie som er det heller, men kan eksponere nyfødte mot smitte hvis hun blir syk. Vurderingen ble tatt på bakgrunn av at egen risiko var lavere enn konsekvensen ved å smitte andre.

Denne vurderingen gjelder selvsagt ikke for alle. Man må se på egen situasjon, ikke bare følge strømmen hverken den ene eller andre veien. Er man redd for vaksinen så dropp den gjerne, men min påstand er at denne ikke er forbundet med nevneverdig større risiko enn andre vaksiner. Alle vaksiner har en risiko i større eller mindre grad, det kommer man ikke unna.

Svar på dette

Du, og vi, blir beviselig utsatt for en kommersiell og politisk svindel, Swine Flu Overestimated!, undersøkelse utført av CBS News.

Stopp massevaksineringen nå!

Svar på dette

Nytt skjermbrev sendt:

—–

Til: Folkehelseinstituttet, Helse- og Omsorgsdepartementet, Den Norske Legeforening, Norsk Sykepleierforbund, Norge.
Kopi: Diverse nyhetsmediekanaler, med fler
Dato: 24. oktober 2009
Avsender: Otto Lund ..

Angående profesjonell og etterrettelig oppfølging av influensa komplekset

Det som offentliggjøres av data fra institusjoner og media i forbindelse med tilfeller av mulig influensa, oppleves i det vesentligste som kaotisk. Hvorfor fortoner det seg slik? Er kvaliteten på logistikken for dårlig? Det fortelles av institusjoner som FHI og WHO at vi står ovenfor en potensielt alvorlig situasjon som kan kreve vaksinering av mange, kanskje de fleste eller alle, med vaksiner med innhold som er dokumentert å ha sykdomsfremkallende og dødelig effekt, se i og via Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Dette bildet av potensiell stor fare har vært tegnet helt fra den tiden Baxter og WHO med fler ble anmeldt av Jane Burgermeister, se The flu case, for å ha spredd særdeles farlige fugleinfluensa h5n1 virus i en 72 kg leveranse av menneskeinfluensa h3n2 vaskinemateriale til 16 laboratorier i flere land. Dette skjedde ca februar 2009 og ble distribuert av og via Baxter avdeling i Østerrike. I et av laboratoriene ble dette oppdaget ved at de valgte å prøve ut stoffet på rotter, eller tilsvarende, som døde av injeksjonen. Således ble ved en tilfeldighet trolig en større katastrofe og menneskelagd pandemi avverget. Her var åpenbart kvaliteten på et nivå som var potensielt livstruende for hele klodens befolkning, med start i Europa, i regi av UN, FN, WHO og Baxter med fler. Apropos nevnte anmeldelse, saken ser ut til å bli trenert og er åpenbart undertrykt av massemedia, ansvarlige politiske administrasjoner og alle involverte parter innen vaksine utvikling, produksjon, salg og effektuering, inklusive ansvarlige medisinske intitusjoner, med fler.

En kommende pandemi ble annonsert tidlig i år 2009 uten at det var så mye som en verifisert antydning til pandemi, og det skulle gå mange måneder uten noen som helst form for indikasjoner på pandemi. Framsynheten var således oppsiktsvekkende. Det skal understrekes at det ikke har blitt fremskaffet bevis som viser at de tester som anvendes for å påvise såkalt svineinfluensa, fungerer, det vil si er pålitelige. Så lenge slike bevis ikke fremskaffes, er det riktig å konstatere at de påståtte tilfellene ikke kan defineres om svineinfluensa infeksjoner.

For å sikre kvalitet i det videre arbeide, må følgende gjøres, verifiseres med empiriske metoder og logges, med dato og klokkeslett, for hvert potensielt influensatilfelle:
* Testmetode identifikasjon, med empirisk verifisert pålitelighet dokumentert
* Test utført
* All behandling, inklusive kommunikasjon og medikamenter
* Personell identifikasjon
* Eventuelt, og i henhold til det som jeg antar og håper allerede er på plass av logistikk og logging, komplett pasientjournal uten mangler

Således blir det mulig å kvalitetsikre behandling og informasjon internt og offentlig. I dag er det åpenbart rimelig kaotisk, på et nivå som ikke kan videreføres sett i lys av alvorlighetsgrad og hensyn til hver enkelt kunde, både de som blir syke og alle andre som betaler for hele komplekset for å få levert en profesjonell og kvalitetsikret tjeneste.

Et annet viktig moment, det eksisterer ikke en empirisk kontroll på at vaksinedoser har riktig og likt innhold. Her er det også et formidabelt sjansespill med liv og død og således alt som er viktig for liv og miljø.

Kommentarer og dokumentasjon utbedes, fra en betalende kunde som krever tilstrekkelig kvalitet på levert tjeneste. I dag er kvaliteten åpenbart alt for lav i forhold til naturlige og nødvendige krav til sikkerhet og helse.

På forhånd takk.

God høst.

Med vennlig hilsen
Otto Lund

PS: Grunnet EDB-tekniske forhold vil dette skjermbrevet bli sendt i to eksemplarer, kun med differanse i sekundær del av skjermbrev mottaker liste. Dette er eksemplar 1 av 2.

—–

Jeg oppfordrer andre til å bidra med sitt.

Svar på dette

Kun et lite spørsmål, hva mener du egentlig med fotnoten i brevet ditt?
"PS: Grunnet EDB-tekniske forhold vil dette skjermbrevet bli sendt i to eksemplarer, kun med differanse i sekundær del av skjermbrev mottaker liste. Dette er eksemplar 1 av 2"

Svar på dette

uopps! Ja, det der var en meget innvikla og mystisk setning! :)

Svar på dette

Her er en metafor som jeg tror vil kunne fungere som advarsel mot vaksinen:

Se for deg at du har drukket 5 flasker øl (som symboliserer vanlige vaksiner) og det
har gått greit, og idet du skal til å tømme øl nr. 6 kommer det en person og prikker deg på skulderen og sier:
-Stopp - ikke drikk den, flaska inneholder saltsyre !

Og det er ingen måte du kan vite det på fordi innpakningen og alt det andre er helt likt, med mindre du har innsideinformasjon. Det eneste som er merkbart ulikt er propagandaen rundt, at myndighetene til de grader hausser opp fryktpropagana for å få deg til å få i deg innholdet før noen skjønner hva det dreier seg om...

At Pandemrix-vaksinen inneholder
- kvikksølv som kan gi autistbarn og
- skvalen som kan gi uførhet i alle aldre (gulf war syndrome)

kan vel ikke betegnes som innsideinformasjon siden denne infoen flyter rundt på nettet som utsideinformasjon.

Men selv her inne er det kommentarer som snakker om smittefaren. Smittefaren ? Hallo ! Smittefaren er noe som finnes inne i hodet ditt etter at media på snedige måter har klart å plante den der. Hvis media også har klart å plante et ønske om å vaksinere deg med Pandemrix, så hold ut en uke til uten, følg med på nettet - Sverige har nå fått sitt vaksine-dødsoffer nr. 3:

Det rör sig om en 74-årig kvinna som avled i Sollefteå fyra dagar efter att hon hade vaccinerat sig. Kvinnan tillhörde riskgrupperna.

http://nyheter.se.msn.com/article.aspx?cp-documentid=150420887

Kvinnen som døde etter å ha fått svineinfluensavaksinen tilhørte risikogruppene.

Her er noen kontrollspørsmål:

- Hvem tåler vaksiner dårligst ? Risikogruppene

- Hvem trenger ikke vaksine ? De som ikke tilhører risikogruppene

- Hvem skal Norge vaksinere først ? Risikogruppene

Da blir det vel bare for folkeforgifterne i Folkehelseinstituttet å finne frem kuleramma og registrere norske dødsofre i løpet av den kommende måneden. Samtidig kan jo Bjørn Iversen og informasjonavdelingen i FHI file på aktuelle bortforklaringer som alle sier at dødsfallet hadde OVERHODET INGEN SAMMENHENG med vaksinen som ble gitt få timer i forveien.

Svenske myndigheter er allerede godt i gang med dette, her er et eksempel: "Det var ikke vaksinen som var årsaken til dødsfallene. Det var døden; de vaksineforgiftede ofrene døde av døden"...:

"Deras tid var nog inne, vaccin eller inte. De dog av döden, helt enkelt"

http://www.expressen.se/halsa/1.1753178/experten-de-dog-av-doden

Svar på dette

Hei! Har nå startet en test med ris slik som som Emoto har forsket på.Har kokt 4 glass med ris og vann.På 2 av glassene skrev jeg Kjære Gud vis meg kvaliteten på svineinfluensa vaksinen blir gitt til Norges befolkning.På de to andre glassene Kjære Gud vis meg kvaliteten på at vi lar vere å ta svineinfluensa vaksinen.Lim så på lappene på glassene og sett de bort og etter hvert vil en se hvem som får evig hvit ris eller sort stinkende ris.Ber dere å gjøre om å gjøre samme test.Det står om Emoto på nettet her.Ta gjerne med med flere glass for å bli mer overbevist .Om ca tre uker får vi svar.Tvi,tvi

Svar på dette

Det du skriver er riktig og stemmer med mine undersøkelser om vaksine-komplekset. Det kanskje enda færre vet er at kjernen av de som står bak er nazister og avarter av samme type tankesmie. De har en godt dokumentert depopulasjonsagenda som gjennomføres på fordekt måte med salg av produkter og tjenester som markedsføres som hjelp til klodens befolkning, til direkte folkemord, spesielt i deler av verden hvor det på forhånd har blitt etablert diktatur og kaos, eksempelvis i deler av Asia og Afrika.

IMMUNOCONTRACEPTIVE HIDDEN IN THE FLU VACCINE ( SHARE LIKE WILDFIRE...

Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine

Følgende vedlegg fra deg på sms og e-post gir mottakerne muligheter til å få reell informasjon:
-----
vaksinesvindelen.navigate3d.com
theflucase.navigate3d.com
-----
Ved bruk av en av disse vil mottaker bli videreført automatisk til forannevte url med uavhengig informasjon. Dette vil gi fler muligheter til å gjennomskue den åpenbare ensidige og useriøse propagandaen som nå kjøres gjennom etablerte nyhetskanaler.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Kristian la inn en kommentar til AnneA
for 2 minutter siden
Men jeg ønsker ikke at det først gjenopprettes når barnet har blitt voksent. Jeg ønsker å reparere bort frykten med trygghet så fort som mulig. Jeg har lest den for lenge siden. Takk for svar
for 22 minutter siden
Som svar på det innledende spørsmål. Jada, det er gjenopprettelig. Les Johns Bradshaw`s bok "Som å komme hjem"
for 28 minutter siden
Elin har oppdatert sin profil
for 38 minutter siden
Off topic: Vennligst vær varsom med personopplysninger. I sær uten den det gjelder sitt samtykke. Ikke en grov overtredelse, men føler for å nevne det. Topic: Har nær famkilie som ikke vaksinerte sine barn. Og kjenner noen fler også. Steinermiljø v…
for 39 minutter siden
for én time siden
for én time siden
Olaug Slethei er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for én time siden
Etter ett liv av kaos, smerte og prosesser og arbeide, er livet bare blitt mer og mer enkelt. Har vel ikke hatt ett så rolig år, som dette. En klarhet, indre ro og aksept, som bare vokser. Ting går kanskje fortere rundt meg, og på utsiden. Men på i…
for én time siden
Anita Stokke har oppdatert sin profil
for 2 timer siden
for 2 timer siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 2 timer siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for 2 timer siden
Laget engler i hagen,-anbefales, Nyt stunden-nyt livet. God Jul.
for 4 timer siden
Dette er gruppe for deg som vil vite mer om eller som er i ferd med å utforske hva rå mat kan gjøre for ditt liv. Maten er ikke varmebehandlet over 40 grader og er laget av naturlige ingredienser. Utfallet er enzymrik, næringsrik mat med livskraft.
for 4 timer siden
Skriver dette på engelsk så kanskje Google eller noen andre overvåkere plukker det opp: - What the hell are you waiting for; we all understand that we're not alone in the Universe!. So why don't you guys come out & tell us what you know. We're sick…
for 4 timer siden
may brit jespersen har oppdatert sin profil
for 4 timer siden
Til Den Edle Rebell: May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. May the sun shine bright upon your face. And rain fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the hollow of his hand. (irish bles…
for 4 timer siden
Hva er motivasjonen for å lage denne dokumentaren - å "oute" uvaksinerte slik at Jens & co. kan rykke inn med loven i hand og sprøyte i vei, eller har dere et seriøst og antroposofisk standpunkt..?
for 4 timer siden
Nå er Renate og Oliver Baxter venner
for 5 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte