Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Otto Lund

Si NEI til svineinfluensavaksinen!, artikkel i Nyhetsspeilet.no

Si NEI til svineinfluensavaksinen!

Sitat: Svineinfluensavaksinen er nå like rundt hjørnet, og skal etter planen være klar i siste halvdel av oktober. Etter et halvt år med skremselspropaganda, fryktinngytende nyhetsinnslag, ramaskrik og krigstyper i avisene, er det nå – for første gang i historien – duket for massevaksinering av befolkningen i Norge. Vi er imidlertid etter hvert blitt ganske mange som stiller oss kritsk til at myndighetene velger å gå i gang med å massevaksinere Norges befolkning mot svineinfluensa; en sykdom norske helsemyndigheter for bare noen måneder siden hevdet at 13.000 nordmenn kunne dø av innen oktober, men som altså har vist seg å ikke være farligere enn vanlig influensa. Til nå har 5 personer mistet livet i Norge, og ikke av svineinfluensa alene. Myndighetenes skrekkscenario kan derfor ikke betegnes som annet enn en total skivebom, noe som i seg selv burde være nok til at planene om å massevaksinere det norske folk i det minste ble tatt opp til ny vurdering. Men, slik forholder det seg altså ikke, tvert imot. Til tross for at sykdommen forløper langt fredeligere enn fryktet, jobber det statlige norske propagandaministeriet nå på spreng – for å få overtalt så mange som mulig av oss til å ta vaksinen! ..

Kilde Nyhetsspeilet.no

Vaccination The Hidden Truth 1998 Vaksinasjon Den skjulte sannheten 1998

Kilde Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, en global svindel, informasjon.

Takk Dan-Henning. Si nei til de såkalte hpv- og svineinfluensa-vaksinene. Jeg er ikke i tvil om standpunktet. Jeg vil tillegge at mine studier over siste 2,5 år har avdekket at det står et ressursterkt fascist-kompleks bak, med klare forbindelseslinjer til eksempelvis nazismen.

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Otto:)
Kan si det slik at opplevelsen som min datter fikk på legevakta er så ille. Hun ble testet for dette men maken til slurv og dårlig oppfølging har jeg ikke opplevd.
Her har hun med seg kjæresten sin til legevakta men han blir ikke testet fordi han er frisk. Og han satt der da sammen med henne på dette rommet.
Heldighvis så er svarene kommet og hun hadde det ikke , men kjæresten er nå syk......
Skjønner ikke alt dette styret med vaksinen og det de skriver i avisen , når det er så sløvt i virkeligheten.
Men maske måtte hun ha......

Svar på dette

Hei Pleiadene:)
Sier bare uff av dette hysteriet som i virkeligheten er noe helt annet.

Svar på dette

Dette er bløff, 50-dobling over natta av tilfeller av smittede med svineinfluensa, nå 100,000, noen bedre? Se Aftenposten, hva er de driver med, egentlig? Mildt sagt skammelig.

Følgende vedlegg til sms og e-post gir mottakere muligheter til å få reell informasjon:
vaksinesvindelen.navigate3d.com
theflucase.navigate3d.com
Ved bruk av en av disse vil mottaker bli videreført automatisk til Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, informasjon.

Svar på dette

Si nei, Lytt til Dr.Mercola som forteller oss enkelt og greit hvordan vi kan forebygge for å unngå å få svineinfluensa, samt den vanlige sesonginfluensaen. Han forteller også hvorfor vi ikke bør ta vaksinen :-)
Det er en grunn for at influensa bare kommer om vinteren, grunnen fåår du her og tiltakene med å forebygge er enkle :)

Svar på dette

Svar på dette

Jeg har nå sendt ut denne teksten med vedlegg til alle mine epostkontakter med "plakaten"
"10 grunner for å si NEI til svineinfluensavaksinen" vedlagt (se nederst).

"Feel free" til å benytte teksten som din egen og sende den ut til dine kontakter.
Teksten er nøktern og med gode kilder, passer for alle uavhengig av hvor mye de vet eller tror om saken fra før.

Vurder også til å sende den til noen utenfor din krets, f.eks. idrettsklubber eller fagforeninger, som lett kan få spredd advarselen til sine medlemmer.

ADVARSEL mot svineinfluensaVAKSINEN !

Hei,

du har vel kanskje hørt allerede at det er mange som har gått ut og
advart mot vaksinen mot svineinfluensa ved navn Pandemrix som det
nå planlegges å tilby store deler av Norges befolkning.

Jeg kan bekrefte at det er mange svært negative sider ved
svineinfluensavaksinen (bl.a. innhold av kvikksølv som er en farlig
gift, spesielt for gravide kvinner/fostre og barn som kan få autisme, samt innhold av
skvalen, som bl.a. kan fremprovosere den livsødeleggende autoimmune
sykdommen gulf war syndrome uavhengig av alder).

Noe som må sies er at vi kan ikke stole på media og heller ikke på
helsemyndighetene i svineinfluensavaksine-saken !
(Jeg sitter på mye informasjon som dokumenterer at dette er tilfelle,
en del av dette er det lenket til nedenfor):

Vedlagt er en plakat med viktige punkter for hvorfor vaksinen bør unngås.
Vurder å sende plakaten og denne informasjonen videre til dine epostkontakter.

Her er noen lenker til viktig informasjon om svineinfluensavaksinen:

http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=-1&fl...

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/10/si-nei-til-svineinfluensavaksinen/

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/06/nordmenn-skal-massevaksineres-u...

http://www.rense.com/general85/vacc.htm

2 svensker døde kort tid etter svineinfluensavaksine
http://www.aftenposten.no/helse/article3334760.ece

Her er noen videoer med advarsler:
http://www.youtube.com/watch?v=CDR-UJYms6w

http://www.youtube.com/watch?v=C-FFobqCZzs&feature=related (Dr.
Leonard Horowitz)

http://articles.mercola.com/swine-flu-article/index.htm (Dr. Mercola)

Ønsker deg en fortsatt fin og vaksinefri høst.

Beste hilsen
M.M.

Svar på dette

Svar på dette

Legger inn denne videoen for syntes den passet inn her

Svar på dette

Ny forespørsel, nytt krav, sendt til Folkehelseinstituttet og andre ansvarlige:

—–

Til: Folkehelseinstituttet, Helse- og Omsorgsdepartementet, Den Norske Legeforening, Norsk Sykepleierforbund, Norge.
Kopi: Diverse nyhetsmediekanaler, med fler
Dato: 23. oktober 2009
Avsender: Otto Lund ..

Vennligst bekreft mottak.
Påstand, her via artikkel i Aftenposten:
100.000 nordmenn har blitt smittet av svineinfluensa

Dette representerer en så stor økning på kort tid, etter media å dømme over 50 ganger økning over natta, at det fører til et akutt behov for dokumentasjon som bekrefter påstanden. Samtidig behøves dokumentasjon som bekrefter at alle testene som skal påvise svineinfluensa er empirisk korrekte, dvs beviselig ikke har feilmargin.

Personlig har jeg kun funnet dokumentasjon som tilsier at ingen tester kan påvise svineinfluensa, dvs at det ikke er mulig å produsere påstanden som er nevnt innledningsvis. Vennligst publiser testprosedyre med dokumentasjon som beviser, merk beviser, at den produserer korrekt resultat og at den således beviselig, ikke antakelig, kan anvendes til å påvise svineinfluensa, og som nevnt innledningsvis, at testene som er bevist å vise korrekt resultat er brukt i testen av alle 100,000 personer som Folkehelseinstituttet sier er smittet per 22. oktober 2009.

Jeg ser for meg at dette blir sentralt stoff og tema i eventuelle rettssaker i kjølvannet av dette.

På forhånd takk.

God høst.

Med vennlig hilsen
Otto Lund

PS: Grunnet EDB-tekniske forhold vil dette skjermbrevet bli sendt i to eksemplarer, kun med differanse i sekundær del av skjermbrev mottaker liste. Dette er eksemplar 1 av 2.

—–

Jeg oppfordrer andre til å bidra med sitt.

Svar på dette

Nytt skjermbrev sendt med liten korreksjon: Referert artikkel er i VG, ikke Aftenposten.

Svar på dette

23. 11. 2009 11:55. Mottatt svar fra Folkehelseinstituttet:
+{
Takk for mottatt informasjon.

Vennlig hilsen Folkehelseinstituttet
}+

Svar på dette

Ta dere tid til å se på hva som ikke kommer gjennom redaktørfilteret til korporativt eide og styrte massemedia, og noe som overrasket meg, heller ikke kommer gjennom redaktørfilteret i Norge. Det er særdeles alvorlig og omfattende dokumentasjon som blir undertrykt, uten noen som helst tvil et svik mot folk og land. Etter å ha sett gjennom all dokumentasjon i det følgende, har jeg ikke funnet så mye som en eneste grunn til å motta vaksine, men kun et overveldende antall årsaker til å si nei takk til enhver vaksinasjon. Her gis alle en mulighet til å bedømme dette selv.

Gary Null Speaking Out at the NYS Assembly Hearing | 10-13-2009

Autism Made in the USA
Vaccine Nation

Kilde, med særdeles stor mengde informasjon, mest fra fagfolk med lang og bred erfaring innen aktuelle fagområder, Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 minutter siden
Folk som tror på ZetaTalk er lettlurte paranoide fiser som driver med selvskading.
for 4 minutter siden
nobster er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for 6 minutter siden
Signert på oppropet. Håber mange andre også gjør så!
for 12 minutter siden
det er vel helt frivillig å betal for en behandling, jo mer en betaler jo mer placebo effekt har jeg lest. Hva mer dere?
for 21 minutter siden
Pruting finner sted i alle land, men i liten grad i Norge. Vi blir vel lurt slik vi fremstår. Håndlesing er vel troverdig, eller hur?
for 23 minutter siden
Harald Heggem har oppdatert sin profil
for 28 minutter siden
Linda Halvorsen ble med i Lotta sin gruppe
En gruppe hvor alle mennesker kan delta i, uansett om de er unge eller gamle. Vi ungdommer som er intuitive og opplyste trenger å finne andre alternative ungdommer, for å forbedre forståelse, kommunikasjon og kunne prate om det alternative.
for 29 minutter siden
Tror man skal være veldig forsiktig med å sette enkelte av disse fenomene i fastlåste båser. Tunnel og lys er kanskje mest kjent fra nærdødenopplevelser, men det utelukker ikke at det kan forekomme i andre tilstander eller situasjoner. Som mennesker…
for 34 minutter siden
Opplever også at kortene kommer med forvirrende svar, spesielt i forhold til om man legger for mye på samme spørsmål, altså er forvirret selv, da gjenspeiler kortene den forvirring som ligger i spørreren. Men for all del jeg morer meg mye med mine…
for 40 minutter siden
for 50 minutter siden
Blir med her jeg.Er interessert i å utvilke meg innen det alternative.Har tatt reiki 1,2 og 3 siden september 09,og har startet med tarot nå.Prøver også på reading,men det går litt tregt der.Noen som har noen tips om øvelser innen reading?
for 55 minutter siden
Harald Heggem har oppdatert profilbildet sitt
for 56 minutter siden
Gruppen for deg som er interessert i selvutvikling, selvrealisering og det meste innenfor det åndelige.
for 59 minutter siden
Tar det gjennom en side som heter www.tarotkurs.no.Det er 8 innsendinger sim må gjennomføres innen ett år.
for én time siden
Tarot kort vil aldri ta valget for deg. Det håper jeg at du allerede vet. Da kan klarlegge energien rundt det. Men det handler i alle tilfeller ikke om at ting er rett eller feil. Det vet du innerst inne. Alt handler om erfaringer. Du er selv skaper…
for én time siden
Ånd, ånden pusten. kanskje vi alle puster lys.
for én time siden
Nå er Kari og Vivian venner
for én time siden
Harald Heggem ble med i Ada sin gruppe
En gruppe for de som vil gi og/eller motta gratis eller billig terapi/prøvebehandling.
for én time siden
Vel, det er kanskje ikke noe rart, når man opplever vitenskapsmisjonærer, arrestere alle som bruker ord som sjel, åndelig, energi eller ego på en måte som ikke vitenskapen gjør. Da blir man litt dritt lei. Jeg opplever ikke vitenskapen som noe som k…
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte