Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Otto Lund

Si NEI til svineinfluensavaksinen!, artikkel i Nyhetsspeilet.no

Si NEI til svineinfluensavaksinen!

Sitat: Svineinfluensavaksinen er nå like rundt hjørnet, og skal etter planen være klar i siste halvdel av oktober. Etter et halvt år med skremselspropaganda, fryktinngytende nyhetsinnslag, ramaskrik og krigstyper i avisene, er det nå – for første gang i historien – duket for massevaksinering av befolkningen i Norge. Vi er imidlertid etter hvert blitt ganske mange som stiller oss kritsk til at myndighetene velger å gå i gang med å massevaksinere Norges befolkning mot svineinfluensa; en sykdom norske helsemyndigheter for bare noen måneder siden hevdet at 13.000 nordmenn kunne dø av innen oktober, men som altså har vist seg å ikke være farligere enn vanlig influensa. Til nå har 5 personer mistet livet i Norge, og ikke av svineinfluensa alene. Myndighetenes skrekkscenario kan derfor ikke betegnes som annet enn en total skivebom, noe som i seg selv burde være nok til at planene om å massevaksinere det norske folk i det minste ble tatt opp til ny vurdering. Men, slik forholder det seg altså ikke, tvert imot. Til tross for at sykdommen forløper langt fredeligere enn fryktet, jobber det statlige norske propagandaministeriet nå på spreng – for å få overtalt så mange som mulig av oss til å ta vaksinen! ..

Kilde Nyhetsspeilet.no

Vaccination The Hidden Truth 1998 Vaksinasjon Den skjulte sannheten 1998

Kilde Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, en global svindel, informasjon.

Takk Dan-Henning. Si nei til de såkalte hpv- og svineinfluensa-vaksinene. Jeg er ikke i tvil om standpunktet. Jeg vil tillegge at mine studier over siste 2,5 år har avdekket at det står et ressursterkt fascist-kompleks bak, med klare forbindelseslinjer til eksempelvis nazismen.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Fra amerikanske Fox news:

Svar på dette

Jeg har med dette forsøkt å bidra til å gi ansvarlige myndigheter og institusjoner en mulighet til å sette seg inn i hva svineinfluensa og vaksiner er, sendte følgende e-post:

—–

Til: Folkehelseinstituttet, Helse- og Omsorgsdepartementet, Den Norske Legeforening, Norsk Sykepleierforbund, Norge.
Kopi: Diverse nyhetsmediekanaler, med fler
Dato: 19. oktober 2009
Avsender: Otto Lund ..

Vennligst bekreft mottak.

Forespørsel, informasjon, angående den såkalte svineinfluensaen, vaksineprogrammer

I dag opplever store deler av klodens befolkning en relativ stor tilgang på informasjon om den såkalte svineinfluensaen og vaksineprogrammer generelt som går på tvers av informasjonen som gis av ansvarlige institusjoner som farmasiindustrien og offentlige nasjonale og internasjonale organer inklusive helsevesen, også i vårt land Norge. Det synes blant annet å være en stabil og helhetlig motstand hos ansvarlige institusjoner mot å studere og ta hensyn til informasjon som ikke er i tråd med ansvarlige institusjoners eksisterende faginformasjon og agendaer.

Jeg gir herved alle ansvarlige med fler en god og absolutt mulighet til å studere alternativ informasjon som i det aller meste består av forskningsresultater fra personer og organisasjoner med riktig formell kompetanse samt til dels lang og bred erfaring innen aktuelle fagområder. Jeg overlater til deres kompetente avdelinger og ansatte med fler å sortere ut det dere synes er riktig og viktig for å nå fram til mål som er til felles og samfunnets beste. Dere oppfordres også til å innhente bekreftelser på at informasjonen er riktig, primært fra de kilder som er oppgitt, og utover dette også følge opp med innhenting av ytterligere informasjon, etter behov med hensyn på sikkerhet i forbindelse med eventuell bruk av vaksiner.

Følgende forumtråd inneholder en samling av informasjon med referanser til organisasjoner og personer, Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Denne kan tjene som en samling med innfallsvinkler til det relativt komplekse regimet som vaksiner i dag representerer.

Jeg ønsker et svar på dette, og ellers er det opp til hver enkelt mottaker å behandle dette i forhold til definerte målsettinger og eksisterende lovverk. Hvis dere i følge lovverk eller annen grunn må ha denne henvendelsen skriftlig på papir med underskrift, vennligst varsle per omgående. På forhånd takk, og god høst.

Med vennlig hilsen
Otto Lund

PS: Grunnet EDB-tekniske forhold vil dette skjermbrevet bli sendt i to eksemplarer, kun med differanse i sekundær del av e-post mottaker liste. Dette er eksemplar 1 av 2.

—–

Jeg oppfordrer andre til å bidra med sitt.

Svar på dette

20. 10. 2009 9:22. Mottatt svar fra Folkehelseinstituttet:
+{
Takk for mottatt informasjon.

Vennlig hilsen Folkehelseinstituttet.
}+

Svar på dette

21. 10. 2009 16:09. Mottatt svar fra Folkehelseinstituttet:

+{

Hei Otto ..

Folkehelseinstituttet har primært som oppgave å gi råd til helsepersonell.

Ved behov for informasjon om influensa A(H1N1) (tidligere kalt svineinfluensa) kan du ringe Helsedirektoratets pandemiinformasjon – 815 55 015. Der kan du få fakta og svar på spørsmål om pandemien. De svarer på generelle spørsmål som for eksempel hvordan sykdommen smitter og om hvordan du kan beskytte deg mot smitte. Åpningstider er fra kl 1000 til 1800 hver dag.

For råd om smitteverntiltak kan det også være aktuelt å ringe kommunens smittevernlege.

Gjelder det din egen helse, må du snakke med fastlegen din eller legevakt.

Ellers kan du finne aktuell informasjon på http://www.pandemi.no. På denne nettsiden er det en egen side med ”spørsmål og svar” som vil gi svar på det de fleste lurer på.

Med vennlig hilsen

Avdeling for infeksjonsovervåking
Nasjonalt folkehelseinstitutt

}+

Svar på dette

Sendt svar til Folkehelseinstituttet:

+{

Til: Folkehelseinstituttet, Norge
Kopi: Diverse nyhetsmediekanaler, Helse- og Omsorgsdepartementet, Den Norske Legeforening, Norsk Sykepleierforbund, med fler
Dato: 21. oktober 2009
Avsender: Otto Lund ..

Takk for svar.

Jeg stadfester at dere nå har mottatt dokumentasjon som viser tidligere vaksineprogrammers virkninger og bivirkninger, inklusive sykdom og død. Dere har således blitt gitt anledning til å studere og vurdere dette materialet og sikre at skader på folks helse ikke skjer om igjen. Sett i lys av de særdeles alvorlige følger som er dokumentert å komme fra innhold i vaksiner, oppfordrer jeg Folkehelseinstituttet til å følge opp mot alle naturlige parter for å sikre at kvaliteten på logistikk og produkter blir i henhold til kundenes og samfunnets beste.

God høst.

Med vennlig hilsen
Otto Lund

PS: Grunnet EDB-tekniske forhold vil dette skjermbrevet bli sendt i to eksemplarer, kun med differanse i sekundær del av skjermbrev mottaker liste. Dette er eksemplar 1 av 2.

* Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, en ...

}+

Svar på dette

Kanskje det hadde vært en ide å ringe det der nummeret og spørre masse?

Svar på dette

Svar på dette

Så flott at du engasjerer deg sånn i dette! Jeg har lenge både hatt følelsen av og "visst" at legemiddelindustrien er korrupt og ikke bestandig handler som de egentlig bør og sier at de gjør. Men en ting som også jeg kommer til å tenke på er at de som går ut med disse historiene om denne korrupsjonen og slikt.. De tjener vel litt penger på det de og? Å si at denne industrien ikke er bra? Bare en tanke.. :-) Jeg er svært skeptisk til både vaksiner og medisiner. Jeg sjekker alltid hva både jeg og barnet mitt får i oss før jeg kjøper det, hvis det er aktuelt med medisin etter et legebesøk.. Men jeg stiller jo også spørsmål til motstanderne av denne industrien og, for å danne meg et helhetlig bilde :-)

Svar på dette

Uff !
Ole Paus sier det så fint i en av sine nidkjærviser : Ikke gjør som mora di sier Jens , mora di er ei ku..
Drar vi dette over til Folkehelseforgiftningsinstituttet og Dag Thelle , skjønner jo alle hvor kua er..IKKE ta vaksinen kjære medmennesker ! For all del ikke gjør det !

Svar på dette

Hvorfor blir vi foret med så mye ulogisk og kvasi-sinnssykt sprøyt fra såkalte "autoritetspersoner" på TV ?

Hva med å slippe til noen som har en viss bakkekontakt og evne til å si ting som de er.

I forholdet vaksinerte/ikke-vaksinerte finnes disse situasjonene:

Vaksinert møter vaksinert - like for like

Uvaksinert møter vaksinert - den vaksinerte kan ikke bli smittet dersom vaksinen virker...
(Derimot kan en uvaksinet bli smittet av en vaksinert, jeg og mange uvaksinerte med meg tar greit denne risikoen).

Uvaksinert møter uvaksinert - like for like.

Merk at den totale smittefaren øker jo flere som blir vaksinert (sic).

Merk også at det er de som har hemmet helse ("risikogrupper") som tåler en vaksine dårligst. Denne gruppen tåler også dårligst å bli smittet (sic sic)

Svar på dette

Viderebringer en mail jeg fikk:

HVA DU ENN GJØR, IKKE TA SVINEINFLUENSA VAKSINEN!
IKKE TRO PÅ DE MONUMENTALE LØGNENE FORMIDLET VIA DE OFFISIELLE MEDIENE!
VÆR INFORMERT, TENK SELV OG TENK PÅ VÅRE BARNS FREMTID!
(I NORGE VIL MAN NÅ VAKSINERE BARN FRA 6 MND. ALDER!!!)
http://www.nyhetsspeilet.no/ :
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/10/si-nei-til-svineinfluensavaksinen/

*

David Icke :
http://www.redicecreations.com/radio/2009/09sep/RIR-090927.php
Len Horowitz :
http://fluscam.com/HOME.html
Jane Burgermeister :
http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

Various :
http://thestupidamerican.wordpress.com/2009/09/05/swine-flu-biggest...
http://www.prisonplanet.com/swine-flu-a-hoax-but-martial-law-all-to...
http://www.youtube.com/watch?v=tOIOF2Eb54E ;)
Vaccination overdose:
http://www.communicationagents.com/emma_holister/2004/10/16/vaccina...
etc. ad infinitum

There is a LOT of info and disinfo about the swine flu and related epidemics/pandemics, and
some info in the above links might also be 'contaminated', but as in all cases: listen to your heart,
and use your intuition! For every human dis-ease, physical, mental and emotional, there is a
natural and 100% safe remedy within 'alternative' and indigenous medicine, be it energy healing,
herbs, yoga and various forms of spiritual practices...

OBSERVE!
A hundred years ago Rudolf Steiner warned against a future where people would be vaccinated
against spirituality! (...just a coincidence, nothing to worry about!) :
http://books.google.no/books?id=wgc6fjIeFVUC&pg=PA200&lpg=P...
From: 'The Fall of the Spirits of Darkness' 14 lectures given in Dornach 1917

Svar på dette

Jeg tror absolutt vi er mange som har skjønt det der med å si nei til dette massive presset om å la seg massevaksinere.
Folk jeg prater med "der ute" er også for det meste veldig avslappet når det gjelder dette, har jeg inntrykk av.

Jeg tror faktisk ikke vi så lett lar oss skremme til å ta denne vaksinen!

Det gjelder å leve sunt og å ta sine forholdsregler...
- og blir du syk, la kroppen selv ordne opp,
immunforsvaret trenger "trening" i å jobbe med "uønskede inntrengere",
og du blir friskere etterpå!

Sunn fornuft!

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 timer siden
mmmm :)
for 3 timer siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for 3 timer siden
Utrolig spennende lesning!
for 3 timer siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for 3 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 5 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 5 timer siden
Vern om naturen
for 6 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 6 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 6 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 7 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 7 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 7 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 7 timer siden
for 7 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte