Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Otto Lund

Si NEI til svineinfluensavaksinen!, artikkel i Nyhetsspeilet.no

Si NEI til svineinfluensavaksinen!

Sitat: Svineinfluensavaksinen er nå like rundt hjørnet, og skal etter planen være klar i siste halvdel av oktober. Etter et halvt år med skremselspropaganda, fryktinngytende nyhetsinnslag, ramaskrik og krigstyper i avisene, er det nå – for første gang i historien – duket for massevaksinering av befolkningen i Norge. Vi er imidlertid etter hvert blitt ganske mange som stiller oss kritsk til at myndighetene velger å gå i gang med å massevaksinere Norges befolkning mot svineinfluensa; en sykdom norske helsemyndigheter for bare noen måneder siden hevdet at 13.000 nordmenn kunne dø av innen oktober, men som altså har vist seg å ikke være farligere enn vanlig influensa. Til nå har 5 personer mistet livet i Norge, og ikke av svineinfluensa alene. Myndighetenes skrekkscenario kan derfor ikke betegnes som annet enn en total skivebom, noe som i seg selv burde være nok til at planene om å massevaksinere det norske folk i det minste ble tatt opp til ny vurdering. Men, slik forholder det seg altså ikke, tvert imot. Til tross for at sykdommen forløper langt fredeligere enn fryktet, jobber det statlige norske propagandaministeriet nå på spreng – for å få overtalt så mange som mulig av oss til å ta vaksinen! ..

Kilde Nyhetsspeilet.no

Vaccination The Hidden Truth 1998 Vaksinasjon Den skjulte sannheten 1998

Kilde Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine, en global svindel, informasjon.

Takk Dan-Henning. Si nei til de såkalte hpv- og svineinfluensa-vaksinene. Jeg er ikke i tvil om standpunktet. Jeg vil tillegge at mine studier over siste 2,5 år har avdekket at det står et ressursterkt fascist-kompleks bak, med klare forbindelseslinjer til eksempelvis nazismen.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Otto! Nå sier tyskerene nei til den samme vaksinen som vi skal få.
Kanskje finnes det håp i verden, om at våre gravide også kan unnslippe?

http://www.aftenposten.no/helse/article3322366.ece

Svar på dette

Nok et ødelagt liv de har på samvittigheten, og følgelig også alle andre, Woman Disabled by THIS YEARS FLU SHOT.

En liten viktig korreksjon, de, eller det, har ikke samvittighet, mangler blant annet empati som er en av de viktigste og mest positive menneskelige egenskapene. Et overgrep mot et liv er i realiteten et overgrep mot alle. Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine.

Svar på dette

Kan bare oppfordre de som ønsker å arbeide med dette om å legge ut linker om dette materialet på de netstedene dere bruker, slik at flere snakker om dette, og flere tenker seg om en ekstra gang.
Selv plager jeg gjevnlig mine venner på facebook, til glede for noen og til forargelse for andre, men uansett så blir det et samtaleemne...

Svar på dette

“Drug makers and governments behind swine flu vaccine hysteria”

Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Se også Robert F Kennedy Jr’s presentasjon på samme side, om overforbruk av vaksiner og beviselige skader som autisme, ADD, ADHD, astma med mer.

Svar på dette

Her er en illustrasjon på det reelle etiske, moralske, kvalitetsmessige og politiske nivået hos vaksineprodusentene, FN, WHO, helseinstitusjonene og andre som er involert i vaksineprogrammene, hjemløse i Polen døde etter test av vaksiner. Det er ingen forskjell på denne testen og det som foregikk eksempelvis i konsentrasjonsleirene under andre verdenskrig, samme mangel på sjelsevner hos overgriperne og samme resultat for ofrene. I dette tilfellet utnyttes de svakeste av de svake i fascistisk forretningsmessig og politisk øyemed.

Homeless people die after bird flu vaccine trial in Poland i Telegraph.co.uk.

Svar på dette

USA innfører tvangsvaksinering!

Fikk vite det av en nær venn som har svigerforeldre i New York

Svar på dette

Har vært ved helsestasjonene i mitt lokalmiljø idag søndag og hengt opp plakater med informasjon og advarsler:

Ved å søke på (kommunenavn) + helsestasjon er det lett å finne adressene via Google og en karttjeneste på nettet, f.eks. FINN kart: http://kart.finn.no/

Gode flyere/plakater kan lastes ned herfra:
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/10/si-nei-til-svineinfluensavaksinen/

Den enkleste måten å laste ned et bilde-element på vil være å:
1. Pek på bildet
2. Dobbeltklikk engang på bildet(venstreklikk) for å få det i stort format
3. Høyreklikk
4. Velge “Lagre bilde som” i rullegardinmenyen
5. Venstreklikk
6. Velg en mappe på din egen PC og lagre bildet der

Å sende en eller flere av flyerne som epostvedlegg til sine egne epostkontakter er også en rask og effektiv måte å spre advarsler på.

Her er et annet eksempel på flyer: Å advare gravide. Det er dette som haster mest fordi myndighetene prøver å få denne gruppen til å ta vaksinen først:

Svar på dette

Svar på dette

Sååå bra:)

Svar på dette

Jeg er helt enig i utsagnet "Søk uavhengig informasjon", det bør alle alle parter! (også folk her inne ;)

Hvorvidt påstanden om at gravide bør holde seg unna vaksinen for å avverge skader på foster og barn er så veldig uavhengig stiller jeg meg litt imidlertid mer tvilende til. Det er en påstand som ikke på noen måte er uavhengig. Et slikt oppslag skaper mer frykt og aversjoner mot vaksine enn et reelt ønske om å finne uavhengig og riktig informasjon, men det er vel forsåvidt det motivet med denne kampanjen er også.

Jeg tillater meg å lime inn fra et annet forum, der en deltaker skal ta vaksinen:
Jeg er i den aldersgruppa som sannsynligvis slipper lettest unna: Hadde både “Asia-” og “Hongkong”-influensaene tilbake i urtida en gang.

Men like vel kommer jeg til å stå “først i køen” for vaksine.

Hvorfor?

Vel saken er enkel for meg. Vi er en “nærfamile” på omtrent ti mennesker. To av oss er gamle nok til å ha hatt disse gamle influensaene som sannsynligvis gir oss en viss beskyttelse mot alvorlig angrep.

Den andre av oss gamlingene har et par lidelser som gir økt risiko. De andre, i alderen 1 år til noenogførti har det ikke. Det er blant disse risikoen, selv om den er liten, er der for at en “uskyldig” influensa brått blir livstruende.

Så jeg tar ikke denne vaksinen for min egen del, men for de ni andres skyld. Jeg tar ikke sjansen på å være den som har unnlatt å gjøre hva jeg kan for ikke å smitte disse andre.

De betyr for mye for meg til det.

--
Skal ikke forkludre vaksinetråden deres ytterligere, lykke til med kampanjen.

Svar på dette

Hei Morten.
Vil bare du skal lese om kvikksølv for vet at det vil sette deg ut. Ikke for å skape noe mer ut av det men det er veldig ille Morten.

Svar på dette

Hei Mr.Mixer.
Vet du at kvikksølv er også noe som kan være meget ille hvis du har en intoleranse mot dette.
Jeg kjenner at jeg blir dårlig av dette....
Dette må bare ut, for dette er ille....

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

So the big question is, "Well, do I just dump all those unwanted things and try to start fresh?" And we say, no. You just set the Tone, where you are, by looking for things to appreciate. And by setting your Tone in a very clear deliberate way, anyt…
for 13 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Nå er Multiorgasmic og Oliver Baxter venner
for 4 timer siden
Mye pes det var om et enkelt ord her. Er vel så enkelt som at noe er rent eller urent. I mer eller mindre grad. Like så mye som rent vann og urent vann. Eller rene aurafarger og skitne (urene) aurafarger. For mange synkronisiteter mellom aurafarg…
for 5 timer siden
for 5 timer siden
for 6 timer siden
Tonje ble med i Tina sin gruppe
De som er interessert i steiner og steinenes energi. Har du erfaring eller lurer på noe om steiner kan du skrive det her. Jeg vet ikke så mye om steiner selv, men syns det er spennende. Har også samlet noen steiner selv.
for 7 timer siden
for 8 timer siden
for 8 timer siden
Kåre Pedersen la til et bilde
for 8 timer siden
Kåre Pedersen la til en video
for 8 timer siden
Jeg leter etter mitt indre gull. Jeg sliter litt med å finne det, fordi det er så mye rot i veien. Kall det rot, kall det begrensninger, kall det blokkeringer, kall det ubalanser, eller kall det søppel... Jeg vet at dypt inne i meg en eller annen p…
for 8 timer siden
Hmmm, hukommelsen er ikke hva den en gang var.....? - Jeg tror du havnet i Kina, Svein....
for 8 timer siden
Akkja... jeg trenger noen til å ta seg av de praktiske hverdagstingene... Mitt kall er å leke, danse og forføre ;-)) Jeg kan ikke bry meg om hybelkaniner og huskameler.... - det får som sagt andre ta seg av. Jeg har hatt det travelt i hele dag med…
for 8 timer siden
Hei Marius! jeg tror vel heller ikke på karma, jeg tror ikke på noen høyere instans som sier "den handlingen der skal du selv få smake i neste liv". Jeg tror på sjelens frie valg av erfaring. Men i praksis er det kanskje ikke så stor forskjell. En s…
for 9 timer siden
Kåre Pedersen har oppdatert sin profil
for 9 timer siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 9 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte