Det er så lett å være okkultist!
De deiger seg inn i menneskeligheten sin, og utover i energier som ikke engang er sine egne. Menneskeligheten din er selvskreven! Kan man løpe fra kroppen sin? Man bør hedre sin evne til å leve, og føle som et menneske. Det er ikke gitt at man hverken kan, eller får lov!
Men å leve ut sin Guddommelighet i materien er et styrkeløft av de store, det krever mer enn menneskebiten i deg er villig til å gi, mer enn hva menneskeheten utenfor deg er villig til å se!
Masse mennesker går rundt og er okkultister hver eneste dag, uten å hedre seg selv til noe spesielt i det.
Uten å blamere for all verden med utseendet sitt eller allverdens hemmeligholdelse.
Mora di utgjør okkultisme hver eneste dag der hun manipulerer energiene til alle i familien sin i aller beste hensikt og i den største kjærlighet. Hun preger inn i sarte barnesinn: slik og slik er verden, dette og datt MÅ du gjøre, hun tar energier som ikke er sine gitt fra sjelen og dreier dem rundt og former dem.
Barnet lever ut sin mor til sin dødsdag.
I kjærlighet.
Kjærligheten tilgir og tilgivelsen frigir. Det er en handling fra Gud. Og deg. :))
Mannen på toget som grafser etter seksualiteten din med blikket sitt, putter energiene i selvfølelsen inn i deg, tvinger det inn i sitt eget bilde.
Kollegaen din på jobben, tanten med herskerteknikkene sine, føler seg så liten og vet det så lite; viser deg hver eneste dag på jobb hvor mye bedre hun vet ting. Og kanskje vet hun bedre også.
Som durkdrevne okkultister grafser de respektløst i energier og selvbilder som ikke er deres å grafse i, de tilhører noen andre. De former og tvinger omverdenen til å se på dem, føle dem, ta dem inn i følelse og kropp.
Vi tilgir dem fordi de ikke vet bedre. Vi viser tillit til nåden og tilgir.
Og de mest følsomme strever med energi-kaoset som spriker etterpå.
Okkultister, satanister og demonelskere. Mennesker, menneskehet, som forherliger det å bruke andres energier og gjøre dem til agrigorer, som om sjeler kan være andres melkekuer.
(For uinnvidde: en agrigore er en energi boble som består, som mange kan tappe seg inn i og hente kraft og energi fra. Mange okkultister tror agrigoren blir gitt kraft av mengden bevisste mennesker som er linket til den, men de mer innvidde VET det er en kraft (som tilhører NOEN) de tapper seg inn i og åpner for andre innvidde slik at den kan melkes. Så tilfører de seg selv den og tror de kan forme den.)
Poenget er: ALT er til for EN grunn, og ALT TILHØRER NOEN, en sjel. Alle energier kommer fra NOEN, og den noen har eierskap på den energien!
(Jeg blir sint!!)
De forherliger misbruket fordi de får et rush når de klarer sense energier og leve ut seg selv på noen andre, eller som de selv sier: de altererer seg selv til å vokse og bli større sjeler. Det de ikke forstår er at de bare farger seg selv med noen andre. Det blir en boble som må sprekke en gang, og da har de egentlig ikke økt som sjel.
Det gir ikke vekst eller en åpning til noe større.
Mennesker som dyrker woodoo bevisstgjør seg selv og sjelen denne prosessen, fordi det er en religion om gi og ta. De blir ikke hemmeligholdt, for ethvert menneske kan be, og VIL FÅ hjelpen de ber om, men den vil gå på bekostning av noe annet. Det skjer i åpenhet og den inkluderer alle.
Satanister og okkultister gjemmer, fordekker og hemmeligholder alle ting, alt som er er noe de reserverer for seg selv slik at de kan ta det fram på kammerset og gjøre eksperimenter med det. Som barn som leker "tiss".
Demonene, de smarteste av dem, hater satanister. Satanister binder og forkvakler dem og opprettholder illusjonen i alle ting. Løgnen.
Satanisme som livsvei bygger på utnyttelse.
Demoner har egenkraft og en enorm kjærlighetsevne og fortjener medmenneskelighet og respekt. Det betyr ikke at demoner under tvang, ikke vil prege deg eller lure deg, men de har den samme guddommelige retten som alt annet som eksisterer.
Demoner fortjener samme frihet til egenvilje som alt annet levende. De er ikke melkekuer!
Misforstå ikke, jeg er selv en uvillig okkultist, en som ikke ønsker det men sommisbruker, og kan kjenne galskapen rive og slite i meg. Jeg kjenner og elsker noen demoner, det er lett, jeg kan boltre meg i min egen menneskelighet i det. Energiene er deilige og kraftfulle, og enkle å forstå. De røsker ganske kraftig også, for der er hat og spite i det også. Men de er Guds sjeler, akkurat som meg, og vakre i sin renhet og Guddommelighet, akkurat som engler.
Men jeg jobber hver eneste dag ræva av meg for å strekke meg lenger, for å være stolt av meg selv, for å kunne når jeg dør, stå foran Gud si: Gud, jeg gjorde mitt aller, aller beste.
ROSAtanter, som går på kurs etter kurs, og blir for tusenvis av kroner noe nytt hvert år, healer, soneterapeut, lyd-bolle-rensere, maler sitt eget indre barn, lærer seg primalskrik og massasje og selvrealiserer seg (Hvordan har de råd) får nå min hyllest.
HURRA!
De feiler og forsøker, igjen og igjen, for noe vakkert de tror på, de tror og kjenner på det Guddommelige som en kraft utenpå eller inni seg selv.
De etterstreber det guddommelige OG GJØR SITT BESTE. Det koster dyrt og tungt å forsøke å etterleve engle-selvet sitt eller hva det heter alt sammen, på jorden. Det er tungt som bare det, og man må forsake mye på veien. Og resultatet blir noe større, tilslutt ekspanderer man som sjel.
Jeg bukker herved for rosatanter, nå vet jeg den egentlige prisen de betaler for å være positive kursgåere.
Og forresten, til alle dere som prater nedsettende om han som het Lucifer:
HAN ER MIN VENN! Ha respekt!!
Må dere snakke nedsettende om noen så vis det i all åpenhet hvor det kommer fra!
Snakk i all offentlighet nedlatende til dere selv istedet.
Det er mer ærlig.