Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

"Orgonite skal være en blanding av polyster, metaller og tilsatt bergkrystall som skaper en energi som heter orgon. Det vil si det samme som det som kalles positiv livs energi(KI ,CHI).Dette ble funnet opp av Wilhelm Reich som ble arrestert av federale agenter og "drept" av staten i 1957.Denne mannen var et geni av en vitenskapsmann på høyde med Einstein, men staten brant opp hans arbeider når han ble arrestert etter å ha skapt regn i et tørkerammet område med sin cloudbuster orgon generator."
(utdrag tatt fra internet-ukjent kilde)

I det siste har jeg lest endel om orgonite, og det virker som det er mange i dette landet som "gifter", det vil si graver ned organite ved kraftstasjoner osv for å beskytte mot stråling og spesielt chemtrails, HAARP.. Men man kan visst også ha det hjemme for å beskytte mot trådløse nettverk osv.

Mye av informasjonen om organite dreier seg om at man lett kan lage dette selv, så noe salgstriks tror jeg ikke det er.

Er det noen her som har erfaring med orgonite???

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Bjørg:)
Den med magnet er nok for stor for mobil telefon..
Jeg kjøpte en slik og en pyramide. Festet magnet orgoniten på kjøleskapet jeg, den er sikkert tyngre enn mobil telefonen din vil jeg tro, og ganske massiv..

For mobilstråling har jeg hørt at det skal være bra med et smykke man bærer på seg, men jeg husker ikke hvor jeg har sett det eller hvilken nettbutikk. Skulle gjerne hatt det.
Men, nå har jeg brukt litt tid på dette her i kveld, og det virker jo som det er veldig utbredt, i hvertfall i usa.. så nå er jeg motivert for prøve å lage selv :)

Svar på dette

Tusen takk olafen!
Takk for at du ville dele dine kunnskaper til meg og andre!
Ble veldig glad for det :)

Svar på dette

Kanskje vi kunne ha laget en gruppe på dette etterhvert hvis flere er interessert, så kunne vi utvekslet litt erfaringer og kanskje flere får øynene opp for dette etterhvert :)

Svar på dette

Takk, da har jeg handlet :) Håper pakken kommer frem før jul nå da, slik at det blir litt nyttige gaver under juletreet til familie og venner :)))

Svar på dette

Se etter en Harmonic Protector på www.worldwithoutparasites.com/org for å få en vakker liten orgonitt som du kan bruke som smykke til daglig bruk. Ellers kan du jo alltids bare ha en helt vanlig hjemmelaget orgonitt i lomma, det har jeg:-)

Svar på dette

Og for dere som tror på Orgonite; Tror det er veldig lurt å lese dette før dere bestiller noe som skal gå for å være Orgonite. Det er ikke å leke med;
Artikkel om Wilhelm Reich forskning, og Chembusters. Fra Orgone Biophysical Research Lab
http://www.orgonelab.org/sobuildaclb.htm

This list on irrational activities can be closed with the following example: There are today some individuals who have made "cloudbusters" (sometimes called "chem-busters" - click for more info) which are of a slightly different design from those of Reich, solely for the claimed purpose of "eliminating chemtrails". They believe the US government is deliberately spraying toxic chemicals into populated areas, and this is the reason for people's ill health. While the issue of toxic chemicals from jet aircraft exhaust, possible cloudseeding experiments, and air pollution in general is certainly an important subject requiring critical analysis, the accusations made by some in these groups go well beyond such a simple interpretation, and border into blatently paranoid and psychotic territory:

Svar på dette

Det blir sprayet kjemikalier i lufta ikke bare i USA men stort sett hele verden. Jeg begynte å observere det her i Norge i starten av 2007, og det har vel pågått mye lengre tilbake enn det. Det var ganske surrealistisk i starten.

Det er lett å se forskjell mellom 'chemtrails' og vanlige kondensstriper fra ordinær flytrafikk. Kondenstriper forsvinner etter få sekunder, mens chemtrails blir liggende i lufta og sprer seg gjerne utover. Jeg ser noen ganger at sollyset reflekterer i disse kjemikaliene og skaper en regnbue effekt man gjerne assosierer med olje på en vannoverflate.

Jeg bor ikke så langt fra Gardermoen, og ordinær flytrafikk holder seg gjerne til en bestemt flykorridor. Et fly som sprayer kjemikalier over Oslo flyr gjerne på kryss og tvers i stor høyde og legger ut lange striper som blir liggende i lufta. De har også lagt ut striper rett over området jeg bor, på tvers av normal flytrafikk.

Se noen videoer om det og observer himmelen over en periode, så vil det etterhvert bli umulig å ikke legge merke til det.

Svar på dette

fhn: "Kondenstriper forsvinner etter få sekunder, mens chemtrails blir liggende i lufta og sprer seg gjerne utover"

Jeg husker fra 70-tallet da jeg var liten (eller i hvert fall mindre :)) om sommeren at jeg lå på ryggen i gresset og så at kondensstriper fra fly kunne spre seg mer og mer utover og etterhvert ble store deler av himmelen dekket av et tynt skylag som startet med denne kondensstripen. Jeg antar at dette skjedde pga. spesielle trykk- og temperaturforhold som gjorde at kondensen satt i gang samme prosess som gjør at det danner seg skyer. Kondensstriper forsvinner altså ikke alltid etter få sekunder, og kan av og til danne skyer.

Eller er det noen som tror at det ble sprayet kjemikalier over Nordhordaland på midten av 70-tallet? :)

Svar på dette

Som vanlig ute og "troller" Arne :)

Tror du bør finne likesinnende på skepisfora istedet for å være her å spre disinfo/løgn men men det er jo helt opp til deg...

Svar på dette

Regner med du har en god grunn til at du kaller det jeg sier disinfo/løgn?
Kan du dele den med oss?

Svar på dette

Her er en del linker som er klare for debunking.
http://altnett.ning.com/group/sovmittlillenorge/forum/topics/chemtr...

Svar på dette

Han er vel overbevist om noe da vel.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

you are very strong and its very thrue that its time too see Earth now in peace...because the life is strong and lovely whith peace in all life....all peopel need peace then think peace...so i think peace and peace..its a miracel its thrue when you…
for 9 minutter siden
for 12 minutter siden
for 13 minutter siden
for 13 minutter siden
for 14 minutter siden
for 15 minutter siden
for 17 minutter siden
for 17 minutter siden
for 18 minutter siden
Denne skal jeg lese høyt for noen!
for 19 minutter siden
I kjærlighet og takknemlighet til deg! Har du sett filmen Avatar?
for 22 minutter siden
Svein Finvåg la til en video
Gledelig jul til oss alle og spes til de som må jobbe (meg) ,-D
for 23 minutter siden
for 24 minutter siden
for 30 minutter siden
for 47 minutter siden
Oliver Baxter la til en video
Lilli Bendriss talks with Gillian Godtfredsen about healing, Shamanism, medium ship, channeling, clairvoyance, psychic powers and the importance of attendin ...
for én time siden
Gil Silverbird la til et blogginnlegg
I see peace on Earth. It always exists here. I recognize myself in this peace that i am. Now it is time for you to see it as i do. Now it is time for you to recognize me as i recognize you. Life is the most perfect entity. I am saturated and surroun…
for én time siden
Nå er Renèe og INDIGO REVOLUTION venner
for én time siden
Nå er Sandra Namdal og esther ama venner
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte