Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Lisbeth

Ny runde med felleshealing til Espen torsdag 12 feb kl 20

Takker alle som er så grei å stiller opp får vår lille gullgutt. Hadde det ikke vært for dere,med all deres hjelp, varme ord og tanker, tror jeg at vi som foreldre hadde vært lang nede. Spesielt nå som legene ikke lengre vet hva de kan gjøre for han.
Etter at vi har fått hjelp fra dere, og flere, har Espen hatt noen kanonfine dager som han ikke har hatt på flere måneder:-) Og det er noe som vi nyter alle. Men dessverre så varer ikke den fine stunden for lenge,så spasmene kommer tilbake.
Derfor ber jeg dere igjen om å hjelpe han torsdag 12 feb kl 20.
Tusen takk. Dere er noen engler!
Varme klemmer fra Lisbeth

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Lisbeth og gullgutten:-)

Håper at så mange som mulig blir med på torsdag. Skal tenke på dere:-)

Gleder meg til å hilse på han om noen dager. Sender deg en sms når jeg vet når jeg kommer.

Klem fra Iselin

Svar på dette

Hei
Der var du også ja......hehe
Vi er sikkert hjemme.......som vanlig,så det er bare til å komme.
Så håper vi at mange blir med å hjelper han i morgen.
Må hilse.
Klem fra Lisbeth og Espen

Svar på dette

Hei Lisbeth. Jeg håper at så mange som mulig blir med i morgen jeg er dessverre opptatt på dent tidspunktet, men sender før på kvelden hvis det er greit.
Vi vil jo så gjerne hjelpe. Den lille skjønne gutten har kommet under huden på flere av oss tror jeg :-)
Klem fra Astrid

Svar på dette

Hei Astrid
Helt topp. Takker så mye!
Jeg håper at han er kommet under huden på mange jeg, for vi trenger all den hjelp vi kan få!
Ha en fin dag!
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Hei
Ja, han fikk healing på mandag, og fikk noen rolige dager etter det. Men så kom spasmene tilbake......:-(
Thank you!
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Hei. Jeg er ny her. Jeg er med og ønsker alt godt!
I lys og kjærlighet........

Svar på dette

Hei
Velkommen til siden.
Takker for all hjelp
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Jeg er med =) Alt for di som trenger det =)
Lys og Kjærlighet til lillenutt og dere =)

<3

Svar på dette

Flott.At han trenger det, er jo bare forbokstaven.
Takk skal du ha!
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Det går helt fint det. Vi tar imot alt vi med åpne armer, samme hvor tid på døgnet:-)
Takker og bukker
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Hei
Takk for hjelpen nok en gang. Var det noen som merket noe spesielt med han i kveld?

Varme klemmer fra Lisbeth

Svar på dette

Hei Lisbeth. Dere har en fantastisk vakker gutt som trenger masse kjærlighet. Han er en vakker sjel. Jeg var akkurat inne på han nå en tur igjen da jeg synes jeg ble litt forstyrret på felleshealingen i går. Jeg tror at det ligger masse lærdom i det som dere opplever. Derfor er det viktig å gi kjærlighet. Siden tankens kraft kan begrense eller ekspandere årsak/ virkning mener jeg at det er viktig å ha fokus på kjærligheten og ikke på et problem. Jeg opplever at dere vil gi han kjærlighet. Vil du/dere snakke mer om det så send meg en epost så kan vi snakkes....
I lys og kjærlighet!

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Nå er Helene og Linda Halvorsen venner
for 3 minutter siden
Fra ZT GPL Chat 20. mars 2010: Kjernekraftverk og kjernevåpenlagre vil bli nøytralisert ved ET-intervensjon, hvis mange nok mennesker ber om at dette skjer. Om selviske zeta-typer. Av de 127 zeta-artene som ZetaTalk-zetaene kjenner til, er ikke all…
for 9 minutter siden
Nå er nina og Harald Heggem venner
for 14 minutter siden
Joda, jeg er enig med at man kan sette i gang ting i kroppen. reaksjoner og slik. Men om det gjelder å bli kvitt en sykdom, ved å kun tenke den vekk. Så tror jeg man må se på hele den sammenhengen man har "skapt" tilstanden i. Og ikke bare tenke seg…
for 16 minutter siden
Bente Skjauff og nobster ble med i Alternativt Nettverk
for 19 minutter siden
Takk, det skal jeg. Jeg vil prøve disse spm i et keltisk legg for og se om jeg kan få mer spesifikke svar.
for 26 minutter siden
Takk, jeg tror nok du har litt rett. Det er mange aspekter her jeg nok vet om, men usikkerheten spiller sterkt inn. Det er godt og kunne få noen bekreftelser innimellom.
for 29 minutter siden
DL, jeg er av narur ganske rasjonalistisk og ser ikke vittsen med og tro på ting som ikke har noen som helst anker i enten noens erfaringer eller troverdige rapporter og vitner i det minste. Når jeg senere har snakket med folk og lest på litt, så d…
for 29 minutter siden
for 35 minutter siden
Hun sa noe om att døden er den største løgnen noen sinne. Det er jo en kul ting å si. All energi utstråler lys og oppfører seg mye som lys. Selv organiske celler utsrtåler lys. Sett en kikkert på deg selv en mørk kveld, en sånn som ser infrarødt ly…
for 36 minutter siden
det skal jeg prøve, situps i tanken..det er løsningen for meg:))
for 37 minutter siden
Ler ikke av andre. Men av bilder jeg får inn i huet mitt. Svette muskuløse karer pesende over maskiner på helsestudioet.
for 38 minutter siden
Ikke bra å le av andre på den måten kjære deg !!! Det er ikke fint må du huske på , i allefall ikke her på nettet som er så fult av kjærlighet !!!
for 42 minutter siden
Jeg får nok gangsperre i magemusklene, jeg også. Men det er fordi jeg flirer så mye akkurat nå.
for 49 minutter siden
Første gang jeg tok sittupps ,mens jeg å og slappet av i senga , fikk jeg skikkelig gangsperr i magemusklene sener på kvelden !
for 49 minutter siden
Eller en mer velkjent tanke, se for deg at du har en sitron, skrell den og se for deg at du setter tenna i den, og munnen har allerede begynt å produsere veske og forbereder seg på noe surt.
for 51 minutter siden
Ja, på Silva kurs lærte vi om dette, som f.eks om du er sulten ,men er et stykke unna matpakka di, så se for deg en banan, skrell den og spis den, og hjernen tror den har fått mat, og magen holder kjeft en stund til....
for 52 minutter siden
Lol
for 56 minutter siden
Ja og her er løsningen for de late ! Sett deg godt tilrette i godstolen og lukk øynene , og se for deg at du løper , tar armhevninger , sittupps , løfter vekter og alt annet for å ha en fin og velltrimmet kropp. Og det verste av alt ...det virker !
for 57 minutter siden
Ja, det var nettopp slike ting som var grunnen til at jeg spurte et annet sted om seriøse studier i hjerneforskning der de har holdt på med dette med å se for seg ting i sitt hode og det tror kroppen skjer i virkeligheten.
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte