Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Kan noen fortelle?

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hørte først om stjernebarn og krystallbarn for noen dager siden. Har søkt en del på nett, og fant dette forumet. Jeg føler meg litt dum akkurat nå, men jeg kjenner meg igjen i alt! Har alltid visst at jeg er annerledes, at jeg har energier og krefter som andre ikke har, veldig høy IQ, ekstremt følelsesregister, enorm empati og føler anders følelser, ser ting andre ikke ser, bøyer ufrivillig alt fra nøkler til bestikk i perioder og har selvfølgelig diagnosen ADHD. Kan vel ramse opp mer, men stopper der foreløpig. Men jeg er født på 70-tallet. Den siste tiden har jeg truffet på stjernebarn, og alt de sier eller skriver går rett inn i hjertet mitt. De snakker til mitt innerste, på en måte som få mennesker har gjort. Jeg har også en underlig kontakt med barn. De leser meg og jeg leser dem. Kan jeg være et voksent "stjernebarn"? Indigo er forresten den fargen jeg har hatt inni meg fra jeg ble født. Men når jeg tar ritalin blir den nesten borte. Nei, blir nesten redd for å bli betraktet som gal her.. men i og med at dette er et alternativt nettverk håper jeg at dere tar meg seriøst. Blir sjelden tatt på alvor i det virkelige liv, og fått mye kjeft, så er litt skeptisk og uttrygg når jeg snakker om disse tingene. Men jeg ser løsninger andre ikke ser, jeg har alltid blitt sett på som et friskt vindpust og en som sprer glede. Men nå er jeg så deprimert, og sloss med meg selv for å komme tilbake. Kjenner at det er noe jeg ikke kan forklare som holder meg i livet. Jeg er ikke suicidal, selv om jeg lengter hjem. Hvor hjem er vet jeg ikke, men for mange år siden hadde jeg en underlig opplevelse hvor jeg forstod alt i forhold til verden og livet. Det varte bare noen sekunder, men jeg så alt klart for meg og kjente en ro. Og fargen min var blå/lilla. Håper noen kan svare meg på om jeg har misforstått, eller om følelsen inni meg stemmer....

Svar på dette

Når du er født er ikke avgjørende. Men det kan nok stemme at det blir flere og fler og at det var et hopp rundt 1982, men jeg er nå født lenge før det Ü Har lest både Sennov og andre om "oss", og er ikke alltid helt enig, men så er vi jo også forskjellige alle som én!

Svar på dette

Her fikk jeg lyst til å si noe !!!! ..... uroen du har om at den blå/lilla vil hjem .... skal fortelle selv slik at du ser at du ikke er alene om slike tanker !! :)
... jeg er ikke blå/lilla men lysende isblå (kule av energi) som inntil for et år siden var svært urolig og stengt inne i min fysiske kropp... og lengtet hjem !! Jeg har også HATT den perioden du nå er i med "depresjon" og som du sier at du egentlig ikke er suicidal, men dog ikke faller til ro i din fysiske kropp. For ett år siden dro jeg for å få regresjon hos en terpeut og trodde jeg kom til å besøke noen av stedene fra gamle drømmer .... Under denne guidede regresjonen ble jeg tidlig spurt om å gå NED en trapp, men min trapp gikk OPP .... og hva jeg hadde på beina ?.... hadde ikke bein.... var bare en lyseblå kule.. så startet reisen bak øynene ... min lyseblå kule uttrykkte at den lengtet hjem og ville gjerne oppsøke stedet som kaltes hjem for å se om de andre var der... (her er reisen mye lenger men jeg forkorter dette til endestasjonen...) Etter å ha fulgt med oppover ... inni en skypmpe....havnet jeg i en tåkeverden som ligner sv'ært på visse bilder fra nebulatåkene som Nasa har på sine hjemmesider (fant dem etterpå..) og der var tomt.... der var ingen som ventet på meg..... men to kraftdyr kom frem der "oppe" og ble med meg tilbake til min kropp som lå hos terapeuten. "Den lyseblå" svarte at den ville føle seg mye roligere i kropps-skallet nå som den visste at det ikke var noen som ventet på den der på møtestedet ennå ... men spørsmålet kom "hvor er de andre tro ??" .... Etter denne merkelige regresjonsreisen falt den lyseblå til ro i kroppen min ... og jeg har fått en ro inni meg jeg ikke har hatt før i hele mitt liv !! og jeg er -62 modell !! Hele livet har jeg følt at jeg har gått å dratt på et fysisk skall som har vært som en klamp om foten på "meg".... denne følelsen er etter denne regresjonsreisen endret. "jeg" har falt til ro i min kropp !!! ... jeg vet at jeg må vente !! ... og at det er noe jeg skal HER... akkurat som de andre som ikke var der "oppe" ... de er også ute på "oppdrag ???".... utviklingsreiser??? .... (du sier du oppfattes som litt strø ?? :) .) :) .. står vel i fare for det jeg også etter denne historien... )

Jeg fant en stein .... en labradoritt ..... i regnbuens farger .... mest blått, gull, grønt .... med et dyp i seg som fasinerte til å stirre på den. Den var med meg overalt og ble stadig beundret (av meg :)... )... en slags sjelelig connection med steinen oppstod og jeg følte meg bedre og bedre (depresjonen...) ... til jeg leste om steinens egenskaper ... at den skulle fylle tomrommet i solar plexus !!! livslysten !! ønsket om å leve !! selvfølelsen !!
... da fikk jeg gåsehud over hele meg, for jeg kunne jo ikke plukket en bedre stein til min situasjon !!!

Jeg ønsker å være så åpen som mulig med dette her.... for å vise at du ikke er alene..... jeg fant en løsning på denne uroen eller mangelen på livslyst ....(steinen og regresjonsterapeuten) ..... kanskje jeg har gitt deg tanker om hvordan du kan heale deg selv.....

.... det er noe forskjell på hvordan regresjonsterapeuter jobber har jeg hørt.... men min terapeut tok kontakt med mitt sjelelige jeg og ut fra hva "den lyseblå meg" fortalte fulgte hun meg på min flotte reise bak øynene og ledet meg tilbake. Dette var mine bilder, ikke terapeutens, hun vill-ledet ikke, kun veiledet hvis jeg ikke kom videre ... ba meg bare om å søke videre når jeg stod fast... Det var som å fortelle en drøm mens du drømmer.... )Be gjerne terapeuten om å ta notater som du kan få etterpå hvis dette høres interessant ut)

Svar på dette

... :).... jeg svarte Pippi .... og du.... finn deg en labradoritt som kommer fra Madagascar :) :) !!!

Svar på dette

Tusen takk for alle svar her!!

Tror jeg skal skaffe meg en labradoritt...eller kanskje det holder med bildet jeg laget for noen måneder siden... profilbildet mitt....elsker å bare stirre "blindt" på det :) litt små autistisk av og til :D

Høres ut som en fantastisk reise!! Jeg må lære litt mer før jeg evt tar kontakt med en regresjonsterapeut. Men som jeg skrev under et annet innlegg du skrev, du forteller om noe tilsvarende jeg opplevde for ca 13-14 år siden, men da var jeg alene og det varte ikke lenge. Jeg så energiene mine, altså sjelen min, og jeg så verden og livet fra utsiden, og forstod alt og hvordan alt henger sammen. Det har ga bevisstheten min en form for ro, og det hjelper å tenke tilbake på denne lille reisen, da slapper jeg mer av. Selv om jeg har mange "åpne kanaler" i forhold til alle energiene som mange andre ikke kjenner, og det er stor "aktivitet" rundt meg om dagen, (akkurat som noen passer på meg og prøver å roe ned en stadig forstyrrer meg, eller det er nok jeg som forstyrrer han på hans territorium. Dette hørtes ikke sinnsykt ut :D *ler*). Det jeg ville frem til er at til tross for åpne kanaler og min indre visshet, så føler jeg meg mistilpass og utenfor. Merker at ting er i ferd med å snu noe, og at jeg begynner å få noen gode relasjoner til andre som er som meg. Men de er litt skeptiske til dette, så prøver meg frem forsiktig. Og selvfølgelig så hender det at jeg tenker at dette er bare oppspinn og at fantasien min løper løpsk med meg. Men det oppleves så riktig, og kan jeg virkelig ha så god fantasi at jeg tror jeg kjenner og enser folk andre ikke ser? Mange ting kan forklares gjennom kjemi og biologi. Men til tross for at det er mye logikk i vitenskapen, så får jeg øyeblikk hvor jeg ser sammenhengene mellom min "reise" og vitenskapen. Kan ikke forklare det, men det skyldes vel redsel for å bli oppfattet som et overmenneske eller som gal. Men jeg vet.... det eneste jeg ikke vet er hva som kommer til å skje i det fysiske livet. Men jeg tror det går bra, selv om jeg tror jeg kommer til å dø tidlig. Eller at jeg TROR jeg kommer til å dø ung, fordi jeg hele tiden er urolig og stresser mot noe jeg ikke skjønner hva er. Jeg prøver å nå igjen livet mitt hele tiden. Prøver å henge med, men alle andre er hele tiden langt foran meg. Kan skyldes at jeg bruker mer tid på å tenke gjennom hva jeg kan gjøre for å hjelpe alle andre fremfor meg selv. Hvorvidt det skyldes dumskap, frykt, latskap eller kjærlighet til andre er ikke godt å si. Men det verste har vært å føle seg alene. Jeg må jo finne andre som meg, og aller helst noen andre som har samme energi/sjel som meg. Tror jeg har funnet noen, men fortsatt ikke helt sikker.... Det hjalp i hvertfall alt det du og andre har svart her inne. Ga meg en energi og et håp jeg ikke har kjent på lenge. Flammen er sterkere nå, og det er godt. Øynene er glade selv om jeg ser verden langt "innenfra". Og hendene varmere igjen. Er det noen som vet hvordan jeg kan bruke de varme/energirike hendene mine mer bevisst? Jeg har hjulpet enkelt med muskelspenninger, men da overtok jeg bare motpartens spenninger. Og andre ganger når energiene blir veldig sterke og "eksploderer" så bøyer bestikk og nøkler seg. Ikke at jeg tror dette er noe overnaturlig, det er visst en logisk forklaring med energier... Men lurer på om det er mulig å bruke dette til noe mer fornuftig? Det samme med telepati og det å sende mental energi? Kan ingenting om dette, men kanskje noen her inne kan... Men nå har jeg sagt mer enn jeg noengang trodde jeg ville si høyt/skrive, og til og med på internett. Får håpe det går an å slette dette hvis jeg skulle få panikk eller bli paranoid *ler* ;)

Svar på dette

Hei, jeg har hatt liknende følelser av å ville "hjem" i hele mitt liv. En følelse av å ikke høre til på jorden, selv om jeg har vært i verdens beste familie. Jeg har alltid visst at det er bedre et annet sted, men ikke visst hvor. Så snakket jeg med Arcturia,og hun forklarte det slik at hvis vi har mye blokkeringer, så er vi ikke skikkelig i kroppene våre. Hun er en veldig flink sjelsterapeut og har egen hjemmeside. Gå inn på siden hennes og finn frem. Det skjedde mye med meg på den timen jeg snakket med henne. Ville ikke vært den samtalen foruten.

Svar på dette

Hei igjen :).. interessant at du også kan fortelle mye av det samme. Du sier at du har funnet ut mindre. Jeg har vel ikke funnet ut så mye jeg heller da .... annet enn at labradoritten føltest som en hjelp og en healer på meg, og at jeg fant denne regresjonstrapeuten som ledet til denne "reisen" som igjenn gav meg mine svar.... Her kan jeg bare ha vært "heldig" med det hele, og andre mennesker kan få sine klarheter på andre måter ....
Feilen med deg? ... er det feil på deg da ;) ? .. du kan ikke vente at jeg vet det vel :).....

Svar på dette

hei kjære venner..takk for interessant informasjon. Jeg er også tidlig født stjernebarn eller indigobarn, fra pleiadene blir det sagt, men en god miks. Idet jeg åpnet opp Pippi så jeg som deg masse enrgier og visste ting om andre som ikke andre visste. Det som er spesielt med stjernebarn og indigobarn osv. er hvordan de leser andre og ser ting på en helt spesiell måte og hvor fort de lærer det. Dette er noe jeg har sett når jeg har holdt kurs, forskjellen på indigobarna og andre hvordan de scanner og healer celler og koder og tar til seg informasjon på en helt spesiell måte. Jeg hadde en gang en veldig ung indigo. Alt jeg healet på henne, så hun et minutt før og hun så ting så raskt, så jeg kjente meg skikkelig treg. Indigobarna er her på jorda som det ble skrevet for å gjøre en spesiell livsoppgave, lysarbeid og kan ofte føle seg ensomme i oppveksten. Ikke så mange som liker noen som kan se tvers gjennom dem vet du. Så mange skrur av for åndeligheten og blir sinna istedet og frustrerte. Lykke til Pippi, stol på deg selv. Jording er veldig bra, lange turer i naturen. Stor klem alle stjernebarn og indigobarn og krystallbarn og engler...er det ikke gøy å være på jorda og leke? :) Dyveke

Svar på dette

Tusen takk for svar Dyveke!

Får håpe aggresjonen og sinnet snart er brukt opp. Men hva mener dere med lysarbeid?

Klem :)

Svar på dette

en oppgave sjelen tok på seg før den bestemte seg for å komme hit på jorda for å være lys og spre kjærlighet og være med på å heve frekvensen her på jorda...Ulike oppgaver for ulike sjeler. Som å være her på jorda for å utføre en helt spesiell oppgave. Det er lysarbeid.

Sove godt:)

Svar på dette

Ja, du får sagt det. Jobbe litt med det vi husker vi skulle arbeide med!

Natti ÜÜÜ

Svar på dette

Jeg er selv veldig fersk i både forståelsen for og terminologien om det alternative. Mye som blir sagt går på en måte rett over hodet på meg pga. ordbruken/terminologien. Har en holdt på med noe lenge blir spesielle uttrykk dagligdagse og for en nybegynner kan dette bli "gresk".

Prøver meg med mine ord... rett på meg hvis jeg har forstått dette feil... Utenfor vårt aurafelt og ca. 5 feet over our heads... er en kilde til det hvite lyset som er en energi du kan trekke inn i deg eller rundt deg. Etter hva jeg har forstått er det det hvite lyset som blir brukt under healing og da er du en kanal for "transport" av dette lyset til den du healer.
Du forsøkte å heale og pådro deg din "pasient" sine plager.... har også hørt om healere som tømmer seg helt og blir utbrent... mens andre sier at de bare er en kanal for transport av energien og tømmer seg ikke.... du kan også FYLLE deg med energi fra dette lyset....
.... visuelt bruker jeg dette lyset til å rense krystaller og lade dem opp ..... i lysets tjeneste.

... en lysarbeider jobber med denne energien. Har JEG forstått dette rett?? :) :)

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

you are very strong and its very thrue that its time too see Earth now in peace...because the life is strong and lovely whith peace in all life....all peopel need peace then think peace...so i think peace and peace..its a miracel its thrue when you…
for 9 minutter siden
for 12 minutter siden
for 13 minutter siden
for 13 minutter siden
for 14 minutter siden
for 15 minutter siden
for 17 minutter siden
for 17 minutter siden
for 18 minutter siden
Denne skal jeg lese høyt for noen!
for 19 minutter siden
I kjærlighet og takknemlighet til deg! Har du sett filmen Avatar?
for 22 minutter siden
Svein Finvåg la til en video
Gledelig jul til oss alle og spes til de som må jobbe (meg) ,-D
for 23 minutter siden
for 24 minutter siden
for 30 minutter siden
for 47 minutter siden
Oliver Baxter la til en video
Lilli Bendriss talks with Gillian Godtfredsen about healing, Shamanism, medium ship, channeling, clairvoyance, psychic powers and the importance of attendin ...
for én time siden
Gil Silverbird la til et blogginnlegg
I see peace on Earth. It always exists here. I recognize myself in this peace that i am. Now it is time for you to see it as i do. Now it is time for you to recognize me as i recognize you. Life is the most perfect entity. I am saturated and surroun…
for én time siden
Nå er Renèe og INDIGO REVOLUTION venner
for én time siden
Nå er Sandra Namdal og esther ama venner
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte