Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Kan noen fortelle?

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Har litt spørsmål om legevitenskap kontra dette med indigo- og krystallbarn og auratransformasjon.

Har "øresus" dvs. høyfrekvent piping kontinuerlig nå de to siste årene. Kan komme av nedsatt blodtilførsel til visse deler i hjernen eller mellomøret iflg. ny forskning og som noen alternative sier... et forstadie til klarhørsel ... bare at det er på for høyt nivå ennå til at du kan oppfatte kommunikasjonen.

Har også fibromyalgistatus, og den har bygd seg opp over mange år men har nå i den uken som har gått tatt helt av...
smertetilstander som flytter seg i kroppen, en dag her og to dager der... fra legg, lår, ryggmuskel, nakke m/hodepine, bryst og ryggmuskulaturlåsninger, "leamus/rykkninger" i muskulatur ... aldrig vært slik som nå før....
Grunnen til at jeg nevner dette er.... at jeg jobber med å forsøke å bli mer åpen for energier og har hatt en bestemt mening at jeg i dette systemet er en indigo/krystall-person og født i -62!!
Så drar jeg nå på Alternativmessa på Kongsberg og skal ha trommereise og trommehealing med Ulf Dormann som innledningsvis snakker om indigo/krystallbarn og hevingen til 5. nivå (tror jeg det var..) og at dette ofte rapporteres med påfølgende fysiske smertetilstander div. steder i kroppen. Jeg forsøker å stille et spørsmål om dette og han sier da at det meldes om smerter som oppstår av uforklarlige grunner.
Etterpå tar jeg en 15 min. "testkjøring" for auratransformasjon ..... og får etter dette beskjed om at jeg er en plass mellom indigobarn og krystallbarn i transformasjonen ... Da lurer jeg på om det er andre som har hatt tilsvarende erfaringer?

Svar på dette

Jeg har også fått høre at jeg har en sterk tilknytning til Pleiadene...Men hvordan kan man vite...?

Svar på dette

synes du har ett poeng Bent terje Rønning! stjerner eller ikke. vi er alle like spesielle iallfall:-) men noen har sikkert tilknyttning til andre steder som de antageligvis fornemmer dypt i sin bevissthet...
jeg også gjør det,men har ikke noe navn på det..men jeg vet bare om ett mye vakrere sted enn...om det bunner i at jeg er en romantisk sjel eller at det virkelig er ett sted jeg kommer fra tør jeg ikke si noe om.

:-)))

Svar på dette

http://altnett.ning.com/profiles/blogs/2109341:BlogPost:168226

Jeg har skrevet en blogg om det å være en starseed - stjernemenneske - stjernefrø - eller stjernebarn. De fleste her på Jorden(om ikke alle) har vært innom andre steder i vår galakse blant annet. Jeg vet intuitivt at jeg har vært diverse steder i vår galakse og andre galakser i dette Universet. Og har tjent mor/far Gud og Melchizedek-ordenen(Universell Orden som har med å følge Guds planer hvorhen man er inkarnert i dette Universet) og ikke minst Ashtar Kommandoen,som er en gigantisk flåte av romskip. Og vet også "grovt" sett at Jorden skal inn i den 7 gyldne tidsalderen(vil ta flere hundre år - det skapes endel frø nå og det har blitt gjort det i fortiden),som handler om å komme tilbake til det nivået vi mennesker var på i tidlig-Lemuria. Da vi ikke trengte å reinkarnere på samme måte vi gjør nå. Vi var bevisst på våre galaktiske brødre og søstre blant annet. Og var ett med mor/far Guds planer her på Jorden. Og følge Guds vilje for å si det enkelt.

Mange steder i vår galakse lever fysisk/eterisk i 5 dimensjonen eller på høyere nivåer. Så jeg vet intuitivt - selv om det er fragmentert og ikke i sin helhet - hvordan det er å leve i slike nivåer og dimensjoner. Og det er den veien Jorden også skal erfare igjen. Det vil ta sin tid - men de som har visshet og kjennskap - og ikke minst "husker" - vet at det vil skje igjen. Men de vet også at det vil ta sin tid - og det vil ikke skje med det første i 2012...men 2012 vil være et gigantisk bevissthetsløfte for dem som er åpne og bevisste for det som skal skje da for Moder Jord.

Så stjernebarn/starseed o.l. har med dem som "husker" fragmenter av minner fra inkarnasjoner andre steder i vår galakse og andre galakser i dette Universet. Og de ble ikke bare født etter 1982 - det er mange som har helt klart blitt født før den tid.

På en måte skulle jeg ønske utviklingen her på Jorden gikk fortere slik at man kunne erfare bevisst kontakt med utenomjordiske grupper som tjener mor/far Gud i vår galakse og som er vår søstre og brødre. Men det er mye som skal jobbes med individuelt og kollektivt før det kan skje for alvor. Det er veldig mye arbeid. Og jeg tar mitt ansvar for det. Så får andre ta ansvar for der de føler de er kapable til å gjøre:)

Å integrere og forankre kommunikasjon med våre brødre og søstre andre steder i vår galakse er tegn i tiden - flere som åpner opp for det nå - litt etter litt. Så flere som våkner opp. Jeg føler en stor tiltrekning til Sirius,Pleiadene,Arcturus i vår galakse og Andromeda-galaksen,som er søster- og bror galakse til Melkeveien.

Jeg har skrevet noe mer om utenomjordisk kontakt osv...på disse sidene om man føler seg tiltrukket til å lese mer ang det jeg skriver her sånn i denne postingen:

http://altnett.ning.com/group/utenomjordisk/forum/topics/2109341:To...
http://altnett.ning.com/group/utenomjordisk/forum/topics/hvilke-ute...

Det er også på Utenomjordiske grupper-området flere andre debatter,som man kan studere om man føler seg tiltrukket til det.

Jeg har også skrevet noe om kornsirkel-fenomenet og dette med utenomjordiske involvert:

http://altnett.ning.com/group/kornsirkler/forum/topics/kornaakersir...

Jeg er veldig tiltrukket og har forbindelser til Ashtar Kommandoen,som det også finnes en gruppe for her:

http://altnett.ning.com/group/ashtarcommand/forum/topics/gylne-oern...

Jeg vil ikke si at jeg vet mest om utenomjordisk kontakt og sånt her i Norge eller verden generelt. Det jeg kan si er at jeg intuitivt har fragmenter av minner,og det dukker stadig opp flere fragmenter der sånn. Jeg har hatt siden barndommen hatt en stor lengsel etter å ha denne dype kontakten med våre brødre og søstre andre steder - jeg savner det ekstremt - men har blitt vant med å leve et vanlig liv på Jorden og prøver på best mulig konstruktiv måte å finne måter å integrere og forankre disse fragmentene av intuitiv kunnskap. Og jeg møter stadig på mennesker jeg ikke har møtt før i dette livet - som jeg intuitivt kjenner fra før av likevel:)))))) Det er vanlig for dem som har våknet opp å erfare dette.

Det jobbes verden over med endel aktiveringer av kommunikasjon med utenomjordiske - på diverse åndelige indre plan - og det vil bare øke i tiden som kommer. Og jeg ønsker å bidra med det jeg kan.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Fra gavebutikken
for 27 minutter siden
for 33 minutter siden
for 49 minutter siden
for én time siden
Dette er en gruppe for de som er interessert i forming, kunst og hobby aktiviteter. Her kan du komme med/få råd og tips innenfor det kreative.
for én time siden
juleklem :)
for 2 timer siden
Unn God jul til alle hvor de enn måtte befinne seg:-) !
for 2 timer siden
Nå er Unn og Kundan Rockstad venner
for 2 timer siden
for 2 timer siden
:-) det var fint......
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Ann mari Halvorsen Gledelig jul og et lykkelig nytt år ønskes alle:) lys klem...
for 2 timer siden
Ha en konspiratorisk jul!!! :)
for 3 timer siden
trine God jul alle sammen:)
for 3 timer siden
trine har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
wow!!! Den der var snedig! Har noen her prøvd seg på den øvelsen? Hvordan gikk det? Puh, - ser litt slitsomt ut....
for 3 timer siden
Nei og nei, Svein!!! Dette er ingen hval, men kvinnens skjønne, vidunderlige bakside :) God jul ;o)))
for 3 timer siden
Karl Hansen la til et blogginnlegg
Ser du sola, du ola ser du månen nei det er overskyet i dag som i går vi med freidig mot over engen over bekken, for å hente ull. For tante pose satt og vevde pledd, som frelsesarmeens soldater skulle ha noe å sitte på, når de passet på gryta hennar…
for 4 timer siden
Marianne Bar har oppdatert sin profil
for 4 timer siden
Tony Samara How to face today's challenges and prepare | Tony Samara | www.tonysamara.org | http://www.youtube.com/watch?v=z1PUDbVtkuQ
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte