Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Kan noen fortelle?

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Lysarbeid er så mangt etter hvilken oppgaver vi har og hvordan vi evner å
oppfatte våre oppgaver. Forståelsen endres etter hvert som vår bevissthet endres.

Men sånn jeg forstår det ut fra egen erfaring og de jeg anser for de mest pålitelige
formidlerne så handler det om energiarbeid. Vi er alle lysarbeidere i en vid forstand,
og mange som ikke er våknet eller har forstått driver med det likevel, særlig på natten.

Vi kommer fra ulike steder universet, har med oss ulike kvaliteter og vibrasjoner av lys
som sammen er med på å hjelpe jorden ut av sin tyngde og inn i neste fase.

Det du opplever som en lys litt utenfor auraen vil jeg tro er sjelen, den er I vår aura, men
kan kanskje oppleves utenfor. Sjelen er der vi har alle våre kvaliteter og der vi er forbundet med
våre kilder, og dermed formidler vi ved at sjelen trekker ned lyset og sender det ut via våre hjerter.

Når hjertet våkner og sjelen banker på da begynner vi å lengte, lengte "hjem" lengte til våre
grupper osv. Vi blir pfte deprimerte og føler sorg og ensomhet. Det er ett tegn på at oppvåkningen er i ferd med å starte.

Lysarbeid, det var vel det du spurte om ;) Lysarbeid er å formilde ulike kjærlighetsvibrasjoner
inn i mørke uten å ha noen ønsker eller behov for å se resultater. Å bare ville helheten godt.
Og nå i den tiden vi lever i så er det i grupper vi best gjør dette. Vi trekkes mot likesinnede,
de vi har avtaler med om å gjøre en jobb her nede for å avhjelpe nøden og ansten.
En er bevisst med på å danne gruppegraler ved hjelp av gruppens hjerte og sjel, hvor alles
vibrasjoner samles og sendes ut i ulike lag av jorden og menneskeheten. Samtidig får hver og en
en enorm healing, forde en drar nytte av hele gruppens energi. En løfter både hver enkelt og hele jorden i en samlet vilje, som representerer menneskehetens vilje. Og dette siste er det viktigste
ved hele prosessen. Å være menneskenes vilje som englene kan jobbe etter.
Det finnes grupper over hele verden og etterhvert mange også her i skandinavia som jobber både
hver for seg og samlet.

Svar på dette

Dette er jo Iren sin "tråd" så hun får ha meg litt unnskyldt :)... men jeg må bare spørre hvordan finne sin gruppe ???
Jeg føler meg helt alene ... tror ikke det er noen "lyseblå" i denne bygda ihvertfall (ha-ha) for her lever det store raggete bygdedyret som påser at ingen skal skille seg vesentlig ut... hvis dere skjønner hva jeg mener :) ..... tror utgangspunktet mitt for en evt. medvirkning i lysarbeide er gjennom / med krystaller (mineraler) ... kunnskap skal ut til "brukere", brukere skal lære å ta i bruk de energier som er i mineralriket .... gasser og grunnstoffer var vel det første jorden bestod av den gangen den ble "håndfast"... var vi her den gang... som sjeler ?? ... tror nok jeg blir en sånn ensom lysarbeider :) !! , men hadde vært flott med en gruppe også, men her er ikke så mange steininteresserte på det planet tror jeg...
så oppgaven er enorm hvis det er det jeg skal ... få folk til å ta i bruk mineral-energier som hjelpemidler på sin vei ... Jeg tar det med ro ... så får jeg se hvor min vei havner... :)

Svar på dette

;O)veldig enkelt sagt; JA (du har på en måte forstått det rett)det er denne energien en lysarbeider benytter seg av og kobler på når en skal kanalisere energi (i form av ord eller healende kraft) her er linken til "det store intet/eller kilden til alt som er, all informasjon og energikoblinger av denne og andre verdener" .... tja jeg vet ikke hva jeg egentlig skal kalle det, kjært barn har mange navn.. det er et av de høyere chakra og sjelens og åndens ankerpunkt mellom fysisk og spirituell væren... mellom denne og den andre siden som noen kaller det...
som healer er det essensielt at man benytter denne energi/lysets energifelt og trekker til seg for påfyll slik at man unngår midlertidig tappelse av egen energi under behandlingen... alle mennesker kan vi energimessig heale eller påvirke hverandre, vi låner/stjeler eller gir/sprer energi til eller fra våre medmennesker også gjerne ubevisst.... dette kan sees gjennom aurafeltet... vi er hele tiden under innflystelse av hverandres energriflyt, derfor er det som lysarbeider viktig å bli bevisst denne energiutvekslingen tror jeg... så en kan evnt beskytte seg og som du sier fylle på med ny energi fra kilden... når det er sagt så kan en healer/medium pådra seg pasientens plager i behandlingen som et resultat av å være klarfølt/kinestetisk, men da vil dette umiddelbart gå over når linken er borte eller informasjonen avklart med pasienten, da plagene/smerten kommer bare som en indikator for healeren...
nei nå snakker jeg meg bort som vanlig, blir litt ivrig... men ville bare prøve svare på spørsmålet ditt...;O)

Svar på dette

Hei Linda..... nå fikk begrepet "jordnær" en helt konkret mening for meg. Jeg er for jordnær til å forstå hva du formidler!!!
..... skal jeg utvikle meg videre ønsker jeg å forstå.

Kjærlighet og velsignelse til deg også ....

Svar på dette

Men helt ærlig, det må da finnes en grense for hva man kan akseptere og godta av adferd også?
OK, legemiddelindustrien setter bokstavene ADHD/ADD, andre stjerne eller indigobarn. Og la oss si at jeg er et stjernebarn, og at jeg har en bestemt oppgave her på jorden, kan jeg da oppføre meg akkurat som jeg vil? I såfall vil jeg ikke være noe stjernebarn lenger, men en vaskeekte ADHD`er med diagnose fra legemiddelindustrien.

Svar på dette

Selfølgelig må man sette grenser. Stjernebarna trenger også litt rammer for å fungere optimalt med andre og vokse i/til sin oppgave. Men jeg tror så absolutt at voksne Stjernebarn (hehe) har mye å tilføre, både ovenfor barna, men også ovenfor andre foreldre og voksne som ikke forstår den "nye" generasjonen.

Svar på dette

He he ja du har et godt poeng der Ole! :)

Svar på dette

Jeg likte din formulering Linda, og jeg fikk frysninger, noe jeg gjenkjenner som positiv bekreftelse fra "høyere hold"
"Skaperne som Skaperen har Skapt for å Skape"

Har nettopp fått beskjed at jeg er gammelt stjernebarn, og har i 40 år kjent på meg at jeg under gitte omstendigheter kan skape med tankekraft. Men har mange blokkeringer å kvitte meg med. De nye har ikke det

Svar på dette

Skaperen og skaperene er skapt for å skape..... link til dette ?? Madam Blavatsky ..... og derigjennom Tibets Munker og deres visdom....

http://www.blavatsky.net/magazine/theosophy/ww/additional/ListOfCol...

.. som du forstår leter jeg og har etter mitt innlegg om at jeg IKKE forstår ... funnet dette... som igjen finner gjenklang i en visjon jeg selv har hatt.....

Svar på dette

Åhh så mye deilig lesning.....jeg sitter her helt andektig med gråten i halsen og forstår plutselig mer av meg selv og hvem jeg er. Jeg har vært på kanalisering og fikk opplyst at jeg er krystallmenneske. Fikk også i ettertid dette bekreftet av Iliuka på et råd....han fortalte at barn født etter 1982 har krystalliske energier, men at også noen mennesker har båret disse energier inn i denne inkarnasjonen, og at jeg er en av dem. (Jeg er født i 1957) Har ikke visst noe om hva disse energiene innebærer før jeg leser det her. Jeg har også vært gjennom en del av det som beskrives....følelsen av å være anderledes.....på leting....indre uro i mange år....sensitiv eller oversensitiv kanskje....stor empati....har lett for å ”fly ut” av meg selv....ser, hører og fornemmer.....alvorlig depresjon med ønske om å dø etter en ulykke....ulykken fikk jeg fordi jeg måtte snu.....og jeg har virkelig snudd....det har vært en tøff prosess, men du verden....så vidunderlig....for nå er jeg i ferd med å finne meg selv....jeg brenner så veldig for å hjelpe andre med å finne seg selv.....gå innover.....akkurat som det er et kall.... Antar at det har en sammenheng at jeg drages så utrolig mot Sirius...og kjenner en dyp glede med tanke på Universet....jeg ser sammenhenger...har vært i Universets ”bibliotek”, eller kilde om du vil, men har problemer med å sette ord på opplevelsene, og kjenner en enorm indre glede når jeg kjenner igjen andres beskrivelser. Når jeg leser på linken du Batty henviser til, så faller enda mer på plass. Som det står der har krystallbarn/menneske en lilla aura....vel, jeg elsker lilla : ) Nesten rart at jeg ikke har blitt helt bevisst dette før nå.....selv om jeg alltid har visst ”noe”....
Takk for denne diskusjonen Iren.....klem fra meg...

Svar på dette

Hei alle som har kommet med noe her. Sitter her og er omtrent målløs. Det er så utrolig godt å vite at det er mange som meg der ute. Og det å lese alt det flotte gjør meg så utrolig glad og gir meg en trang til å spre mere lys og glede. Fantastiske mennesker det er så godt å finne dere :O) Føler at jeg ikke er så "aleine" lengere og at jo, det er for noe jeg er her :O)

takk, takk alle sammen
Iren

Svar på dette

Jag har efter att ha läst massa diskussioner på Altnett alltmer börjat identifiera mig med en s.k. "indigo". Men de ska väl inte börja födas förrän efter 2012? I och för sig så har jag nästan hela livet känt mig född ca 35-40 år för tidigt... =)

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 5 minutter siden
Min mening er at president Obama fikk fredsprisen ett år for tidlig. Men nå har han vært her og hentet prisen, så får vi håpe på CHANGE - den forandring som Ingeborg snakker om må til - blant annet empati og kjærlighet til alle uansett hudfarge og r…
for 18 minutter siden
for 28 minutter siden
for 29 minutter siden
for 34 minutter siden
may brit jespersen la til et blogginnlegg
MIN SANG Jeg har en sang i mitt hjerte, min helt egen vakre melodi... Mitt hjerte synger og danser samba, hver gang du drar forbi........- DU VAR EN GANG... Når jeg grubler er du min tanke. Når jeg synger er du min sang. Når jeg danser er du min…
for 37 minutter siden
GOD JUL til alle altnettere.
for 44 minutter siden
Natalia ble med i Inge sin gruppe
Vi som også er med på facebook
for 54 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden

Fra gavebutikken
for én time siden
for én time siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Dette er en gruppe for de som er interessert i forming, kunst og hobby aktiviteter. Her kan du komme med/få råd og tips innenfor det kreative.
for 3 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte