Et nytt medlem kom i en annen debatt med dette innlegget, så istedet for å ødelegge debatten den havnet på, har jeg tatt meg den frihet å lage en egen tråd av den..Stellasteg
:"HEISAN ALLE PÅ FORUMET ,,,,,, hva kommer det av at alle som har en skepsis til det som sies her ,blir behandlet som om de mangler noe i livet sitt...DET GJØR VEL DE FLESTE.........Foresten så er jeg ikke helt sikker på det lenger ,når jeg leser alt det rare som står her,,, her finnes kurer og løsninger på alt ,,,selv lang nese .... FORNEKTELSE ER DET ENESTE JEG FINNER PÅ DISSE SIDENE BÅDE AV LEKMANN OG LÆRD,,,om slike finnes .... jeg synes vitenskapen og bevis som kan dokumenteres er det viktigste, vi kan i alle fall ikke fornekte beviser fra vitenskapen,der plasebo, blindtester og årelange uttestinger av medesiner er en selvfølge , mens mange av alternativ medesinene og produktene kastes ut på markede uten noen som helst test å vise til ,det jeg mener er at et eller annet sted er det noe som ikke stemmer,bevise at noe virker må jo være det viktigste....jeg tror at det finnes mange som praktiserer alt.med. som er gode velmenende mennesker som ønsker å hjelpe så mange som mulig, å det rare er at mennesker kommer tilbake til dem ,det har gitt meg hodebry mange ganger, men det må komme av plasebo efekten og at disse personene er flotte mennesker som tar seg tid til å høre på alt hva den syke har å fortelle ,,, og ikke disse krystallene og røkelsen som brukes (ikke meningen å virke nedlatende) .MIN EGEN KONE ble helbredet av en hiler ,han brukte annet enn stener og røkelse, men helbredet ble hun....DET skal være umulig ,men nei .Da er jeg ganske sikker på at det har med plasebo og menneske som har tid til å lytte + at det er gode og behagelige personer som rører ved deg som gjør underet, og ikke remediene som brukes. Det finnes ikke et eneste bevis i verden på at noe av det alternative virker,MEN ???? ..... det er vanskelig å tro på engler ,shamaner ,hekser (svarte og hvite),krystaller,+ div rare ting, ingen vits i å prøve å nevne alt, men jeg tar med tarmskylling, ha ha ,den er bare så kul. Mens tarmskylling faktisk har en misjon så tviler jeg sterkt på det meste ,,,se på homopati det finnes i dag ikke en eneste seriøs test av dette noe sted. jeg er villig til å gi bort 50000 Monopol kr. til den som tør å være med på en ordentlig vitenskapelig test av det godtatte vaset,,,,de medesinene som du får i deg inneholder absolutt ingen virkestoffer...De som kjenner til homopati forstår at det er like efektfullt å drikke et glass vann,for vannet i springen husker godt, for det det går ut på er at du blander ut vann med mere vann, erlig talt går det ann å tro på homopati....BEKLAGER ALL DENNE GALLEN , MEN JEG BLIR LITT ANTERERT NÅR JEG SER HVORDAN FOLK SOM TVILER BLIR BEHANDLET HER ...dette må jo være en plass for alle å ikke bare for selvoppnevnte utøvere av div overtro (med overtro mener jeg ting som ikke er vitenskapelig bevist).Jeg vet at krystaller bruktes til å sende og mota signaler, men der stopper det også, å jeg har en kjempe samling av stein....det ble sent,,, så prøv å tilgi alt støtende jeg har skrevet + alle skrivefeil.MVH. en som lurer masse:"
.Morten.....