Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Snakk om synkronitet..sitter ute..leser boka til Doreen Virtue om Alvehealing--kommer til kapitlet op delfiner og øyenstikkere.. der kommer det jammen en stor en som surrer rundt hodet mitt to ganger.. og i år har jeg faktisk ikke sett en eneste en.. før nå.. kult,O)

DRAGONFLY

Illusion, the Power of Light

Dragonfly is the power of light.
The dragonfly inhabits two realms: air and water
and the influence of both these elements will be felt by Dragonfly people.
They will be emotional and passionate
during their early years (the influence of water)
and more balanced with greater mental clarity
and control in as they mature (the influence of air).

Dragonfly is the essence of the winds of change,
the messages of wisdom and enlightenment; and the communication from the elemental world.
Dragonfly medicine beckons you to seek out the parts of your habits which need changing.
Call on Dragonfly to guide you through the mists of illusion to the pathway of transformation.
The number 2 is important to Dragonfly,
so think in terms of two year periods when you begin a change.
Dragonfly brings the light and color of transformation into your life.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Wow! det var fint :)) humlepels :))

Svar på dette

Ja, CooCoo Tara :)
De har like myk pels som det ser ut :)

Svar på dette

morsomt det med humnler.. for jeg har humlen som mitt ekstra lille kraftdyr,O).. den surrer rundt meg uansett hvor jeg er, i år inviterte jeg den til å lage bol inni et hull i veggen under bordet på terrassen min;O)..sa at dere er hjertelig velkommen til å være her om dere ikke plager gjestene mine,O).. Vi har hatt mange morsomme seanser der de har måttet flytte seg så humla fikk fritt leide inn;O)

Svar på dette

Fint du er snill mot humlene. Jeg er sikker på at de takker deg for det :)

Svar på dette

jupp.. takken er iallfall at det omtrent ikke har vært en veps å se,)--
og de er jo så flotte;O)

Svar på dette

Hehehehehe, ja der ser du :)

Svar på dette

Å den boka må jeg få tak i.Jeg har aldrig sett så mange øyenstikkere som i år.Eller kanskje det er noen få som bor nært meg.For jeg har bare sett de rundt mitt hus... siden jeg ikke er vant med de(jeg var barn sist jeg så en) har jeg vert litt skeptisk.De er ikke så vanlige her jeg bor.Og med tanke på dyr,hver gang det har vert tunge stunder,har en grå spurv satt seg ,og tittet inn.Da har ting lettnet ,for det er ikke tilfeldig.Jeg har sett spurven gjøre slikt før,for andre.Men tengt mitt,nå er jeg ikke i tvil.Er vi nær dyrene,gir de så mye tilbake.

Svar på dette

Øyenstikkeren er også det eneste innsektet som kan stå stille i luften, samt fly i alle retninger. Den skifter farge etter hvilken vinkel en ser den fra.....illusjonen. Det er jo noe en kan lære i fra.....det med å se de ulike nyansene utifra hvilken vinkel en ser ting.

Svar på dette

Ettersom jeg er overbevist om at dyrene kommuniserer seg i mellom telepatisk (noe sikkert vi mennesker også gjør i stor utstrekning ubevisst men som "drukner" i vår menneskelige verdens støy) hadde jeg en artig opplevelse her om dagen.

Jeg kjørte bil med vinduet åpent i varmen idet jeg plutselig fikk "besøk" av en tege (dere vet - de som avsondrer en sterk og ubehagelig lukt hvis man tar på dem - en slags insektenes svar på stinkdyr) og som satte seg på t-skjorten min. Istedenfor å vitfte den vekk som sikkert de fleste ville gjort, tenkte jeg istedet "nei, skal du være med da, skal du sitte på kanskje?" hvorpå tegen satt urørlig på t-skjorten før den langsomt krabbet bort til det åpne vinduet. Da den kom til vinduet (og sprekken der vinduet var nedsenket) stoppet den plutselig og ble stående stille som om "dette var litt skummelt".

Vel fremme dit jeg skulle (på tur i skogen) stakk jeg hånden forsiktig borttil mens jeg i tankene sa til den at "ikke sett lukt på fingrene mine - det lukter ikke noe godt" krabbet den forsiktig opp i hånden min og ut på langfineren. "ja nå kan du fly din vei - vi er fremme" tenkte jeg i tankene mine hvorpå den straks fløy av sted utover blomsterengene.

Om den satte igjen noen lukt på fingrene? gjett en gang - svaret vet du........

Svar på dette

har også hatt øyenstikkererfaring i år,begynte spontant og sende tanker mot den,og den responderte og lekte masse med meg og datteren min lenge,har også gjort det samme med sommerfugler..:-)) også falt det hele på plass når jeg leste alvehealing etterpå..så artig!!:-)
det var naturen som sto sterkt fra jeg var liten og som jeg automatisk søkte,og jeg fant og jeg fant alltid dyrene(hjelperene):-) og hadde ett sterkt romanisk forhold til naturen også,ved at alt som levde der av eventyrlige skapninger:-)= det samme under vann,hadde lange samtaler med både havfruer og havherrer:-)))i min barndoms verden..
:-)))

Svar på dette

Spennende å se ift datteren min på 2 år - dette med kontakt med dyr. Hun har en helt utrolig evne til å behandle dyr og vekke deres tillit. Kaniner, fugler, katter og hunder.
Hun har fått masse alternativ behandling ,- samt at jeg ber de gode englene og det gode i universet om å beskytte henne. Hun har iallefall blitt veldig åpen - og begynner nok å se en del ting JEG ikke ser.

Vi ser også mange sommerfugler - og jeg ser MASSE hvite fjær! Virkelig,- det er som om det sendes tegn til meg hele tiden om at jeg og min familie passes på! Ofte er hvite fjær fra den dua vi har på taket det første som møter meg når jeg setter beina ut på utsiden om morgenen. Vakkert og godt!

Svar på dette

så herlig opplevelse,O)---

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 22 minutter siden
Nå er emma lisa russøy og esther ama venner
for 23 minutter siden
for 30 minutter siden
for 40 minutter siden
So the big question is, "Well, do I just dump all those unwanted things and try to start fresh?" And we say, no. You just set the Tone, where you are, by looking for things to appreciate. And by setting your Tone in a very clear deliberate way, anyt…
for én time siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Nå er Multiorgasmic og Oliver Baxter venner
for 5 timer siden
Mye pes det var om et enkelt ord her. Er vel så enkelt som at noe er rent eller urent. I mer eller mindre grad. Like så mye som rent vann og urent vann. Eller rene aurafarger og skitne (urene) aurafarger. For mange synkronisiteter mellom aurafarg…
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 7 timer siden
Tonje ble med i Tina sin gruppe
De som er interessert i steiner og steinenes energi. Har du erfaring eller lurer på noe om steiner kan du skrive det her. Jeg vet ikke så mye om steiner selv, men syns det er spennende. Har også samlet noen steiner selv.
for 8 timer siden
for 9 timer siden
for 9 timer siden
Kåre Pedersen la til et bilde
for 9 timer siden
Kåre Pedersen la til en video
for 9 timer siden
Jeg leter etter mitt indre gull. Jeg sliter litt med å finne det, fordi det er så mye rot i veien. Kall det rot, kall det begrensninger, kall det blokkeringer, kall det ubalanser, eller kall det søppel... Jeg vet at dypt inne i meg en eller annen p…
for 9 timer siden
Hmmm, hukommelsen er ikke hva den en gang var.....? - Jeg tror du havnet i Kina, Svein....
for 9 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte