Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Marianne L

Hva hvis vaksinen for svineinfluensaen gjør deg syk?

Hva gjør man hvis vaksinen for svineinfluensaen gjør deg syk senere og hvilke valg har man da?
Må bare legge inn denne linken en gang til for den sier ganske mye om bivirkninger av vaksine.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Er enig med deg Villrosen:)

Svar på dette

Gå til innkjöp av vitamin D3.

Svar på dette

Hei Soul Whisper:)
Ja det var et bedre alternativ enn vaksinen:)))

Svar på dette

Ja min mamma har som sagt tatt vaksinen i går. Det er det valget som hun tok, men hun var veldig i tvil om hun skulle gjøre det. Snakket med henne i dag og da fortalte hun at hun hadde mer vondt i den armen som sprøten var satt i enn i går. Hun hadde ringt legen og legen hadde sagt at det var normalt å få vondt i armen etter vaksinen.Hun fortalte at den var veldig hoven og at hun kom til å ta kontakt igjen med han hvis dette fortsatte. Ellers så var hun sliten og begynt å bli veldig forskjølet etter vaksinen. Hun er som sagt i risikogruppen fordi hun har en del problemer med hjertet.

Svar på dette

Kjære Marianne...jeg skjønner veldig godt at mammen din er redd og engstelig og har full forståelse for hun valgte å la seg vaksinere.
Nå er jeg ingen lege, men jeg tror at det er viktig at hun umiddelbart får i seg antibiotika / penicillin dersom dette blir verre. Det er lungene som blir angrepet hardest.
Ellers er det uhyre viktig med hvile. Hun må bare ta det 100 % med ro og overhodet ikke anstrenge seg i det hele tatt.

Når det gjelder å ta knekken på virus er Ionisert kolloidalt sølv ( får du kjøpt via Altshop ) og
Miracle Mineral Solution å anbefale.
Svein Dag Solvenus har skrevet en masse om sistnevnte her på Altnett.
Du må bare huske å aldri benytte noe med antioksidanter i blandingen da dette eliminerer effekten. Likeså inntak av antioksidanter +/- 1 time ved inntak av MMS.
Det aller beste å blande MMS i er ananasjuice.

Bare ring meg hvis du lurer på noe Marianne :))

Hils god bedring til mammaen din....klemmer i massevis fra meg.

Svar på dette

Tusen tusen takk Reidun:)Du er bare så skjønn:)
Skal ringe min mamma nå:)
Skal hilse henne:)
Mange klemmer tilbake:)

Svar på dette

Hei Reidun.
Om mammaen til Marianne skal ha antibiotika eller ikke, er det vel best å overlate til legene å avgjøre, men som du sier er nok hvile veldig viktig. Og om en forverring skjer, må lege kontaktes umiddelbart. Problemet med svineinfluensaen er vel nettopp at den kan være veldig aggresiv, og da har medisiner dårlig virkning. Bivirknigene av vaksinen kan være en lett form for influensa, så vi får håpe det er det hun har fått. Smerter i armen etter vaksine er ganske vanlig tror jeg.
Selv bruker jeg sølvvann og imunmax (et urtepreparat som øker immunforsvaret), men likevel er det noe som holder på å bryte frem. Får vel øke doseringen enda litt til. MMS står i skapet nesten urørt. Startet så vidt med det for noen måneder siden, men jeg føler det ikke er bra for meg.

Svar på dette

Her er dagens viktigste vær varsom nyhet om Pandemrix-vaksinen:

"Legemiddelmyndighetene i Sveits sier nei til å gi influensavaksinen Pandemrix til gravide, mindreårige og personer over 60 år. Dette er vaksinen som norske myndigheter har kjøpt inn."
http://www.abcnyheter.no/node/98564

Er det bare Fritt Helsevalg i Norge som har advart mot å gi Pandemrix til gravide ?

Fritt Helsevalg er en organisasjon som er drevet på frivillig basis, uten statsstøtte og uten støtte fra legemiddelindustrien. Her er litt av det Fritt Helsevalg skriver på sine nettsider om Pandemrix til gravide:

”Helsemyndighetene anført av Folkehelseinstituttet og effektivt kringkastet av norske media anbefaler at gravide skal få den kvikksølvholdige vaksinen Pandemrix før alle andre.
Pandemrix inneholder 5 mikrogram organisk kvikksølv (tiomersal/thimerosal) pr. dose.

Det er kjent at kvikksølv injisert i blodet hos fostre eller hos små barn kan hemme utviklingen av nervesystemet og forårsake vaksineskader som er kjent som autisme.

Fritt Helsevalg publiserte en lengre artikkel om bl.a. virkningene av kvikksølv i vaksiner i 2008. Nedenfor er noen utdrag fra denne artikkelen som bl.a. slår fast at: Pandemrix-vaksinen må IKKe gis til gravide !

Gravide som får Pandemrix-injeksjon vil få en skyhøy risiko for å føde kvikksølvforgiftede barn med varige skader på sitt nervesystem.

Her er noen relevante utdrag:
"Kvikksølvet som benyttes i vaksiner er organisk kvikksølv kalt thimerosal (Folkehelseinstituttet, www.fhi.no, som er ansvarlig for innholdet i vaksiner som gis til norske barn, benytter begrepet tiomersal/thiomersal).

Den naturlige formen for kvikksølv er uorganisk kvikksølv (brukt bl.a. i termometre).
Organisk kvikksølv er den mest giftige formen for kvikksølv. Organisk kvikksølv, som benyttes som vaksinekvikksølv i form av thimerosal/tiomersal, er eksponensielt mer giftig enn uorganisk kvikksølv, fordi det veldig lett binder seg til menneskelig vev, bl.a. i hjerne og lever.

Autisme kan bli fremkalt av kvikksølvforgiftning bl.a. fordi kvikksølv endrer nevroner i vekst, bl.a. i tarm, øyne, hjerne, tale, muskelkontroll og immunsystem.

En effekt av å få kvikksølv inn i kroppen er at det bidar til å åpne blod-hjerne-barrieren (the blood-brain barrier) slik at organisk kvikksølv havner i hjernen hvor det i hvert fall ikke har noe å gjøre og vil forårsake lettere eller mer alvorlige former for hjerneskade.” osv.

For hele artikkelen, se:
http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=-1&fl...

Har noen kommet over kvalifiserte advarsler fra noe sted innenfor det offentlige helse-Norge (regner ikke med FHI - ”folkeforgifterne” i Folkehelseinstituttet. Det er neppe noe håp om at Djevel-David Rockefeller’s undersåtter i FHI vil ta noen ordrenekt nå, nå som gamle-David på tampen av sitt liv håper å se sitt livsverk fullbyrdet, det globale folkemordet, massedesimeringen av jordens befolkning, som nå har manifestert seg i Pandemrix-sprøyter på ditt hjemsted som i dette øyeblikk gjøres klare til bruk:

"World leading drug-industry investigators have uncovered stunning documents proving an international drug ring, operating from New York City, is behind the H1N1 swine flu fright and vaccination preparations.

Dr. Leonard G. Horowitz, America’s leading consumer health expert, and Sherri Kane, an investigative journalist, have released shocking proof in legal affidavits that leaders of a private global biotechnology trust are behind everything you ever heard about pandemic flu, including its origin and alleged prevention via vaccination."

http://justgetthere.us/blog/archives/Len-Horowitz-Pandemic-Charges-...

Strengt tatt før FHI fratas sin makt og innflytelse i helse-Norge jo før jo bedre,
før TV-Norges nå så kjente slange-stemme fra FHI, Bjørn Iversen, får gjøre enda mer skade med sin innsmigrende slange-agitasjon:

”Kom, kom, kom og få vaksine. Du må ikke tvile. Kom nå. Myndighetene anbefaler deg det. Bare et lite stikk nå. Kom så og få din vakzzzziiiiiiineee nå. Kom så....”

Svar på dette

Hei Mr Mixer:)
Det er for ille at myndighetene anbefaler en vaksine som kan få konsekvenser.....
Ja et lite stikk ...og ingen vei tilbake......
Lurer på om det finnes noe som man kan ta hvis man angrer....uffda det hadde ikke mydighetene tenkt på.....uffda heller ikke alle bivirkningene....

Svar på dette

.. Hei sös :)

Ja nå viser det seg jo at de i Sveits trekker tilbake vaksine for gravide og de under 18 år fordi de ikke vet nok.

Svar på dette

Ja jeg blir satt ut søs.... for de norske myndighetene har et problem der.....
Ja det forundrer meg ikke det Sveits gjør nå......

Svar på dette

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Fra gavebutikken
for 27 minutter siden
for 33 minutter siden
for 49 minutter siden
for én time siden
Dette er en gruppe for de som er interessert i forming, kunst og hobby aktiviteter. Her kan du komme med/få råd og tips innenfor det kreative.
for én time siden
juleklem :)
for 2 timer siden
Unn God jul til alle hvor de enn måtte befinne seg:-) !
for 2 timer siden
Nå er Unn og Kundan Rockstad venner
for 2 timer siden
for 2 timer siden
:-) det var fint......
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Ann mari Halvorsen Gledelig jul og et lykkelig nytt år ønskes alle:) lys klem...
for 2 timer siden
Ha en konspiratorisk jul!!! :)
for 3 timer siden
trine God jul alle sammen:)
for 3 timer siden
trine har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
wow!!! Den der var snedig! Har noen her prøvd seg på den øvelsen? Hvordan gikk det? Puh, - ser litt slitsomt ut....
for 3 timer siden
Nei og nei, Svein!!! Dette er ingen hval, men kvinnens skjønne, vidunderlige bakside :) God jul ;o)))
for 3 timer siden
Karl Hansen la til et blogginnlegg
Ser du sola, du ola ser du månen nei det er overskyet i dag som i går vi med freidig mot over engen over bekken, for å hente ull. For tante pose satt og vevde pledd, som frelsesarmeens soldater skulle ha noe å sitte på, når de passet på gryta hennar…
for 4 timer siden
Marianne Bar har oppdatert sin profil
for 4 timer siden
Tony Samara How to face today's challenges and prepare | Tony Samara | www.tonysamara.org | http://www.youtube.com/watch?v=z1PUDbVtkuQ
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte