Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

FELLESHEALING I KVELD (SØNDAG) KL 20.00. Min lille gutt ble i sommer utsatt for en nærdrukkningsulykke på ferie i Nederland. Noe som har resultert i at han i dag er veldig spastisk og hardt hjerneskadet. Foreløpig er det ingen medisiner som har virket på spasmene hans. Men det er jo typisk Norge. Lite og ingen erfaring på slike saker med små barn.
Er det noen her som kan sende han noen varme tanker?
Har brukt en healer på han før, og vet at det hjelper han.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jo flere vi er sammen, er sammen er sammen........... Tusen takk til alle som stiller. Det ligger nå bilde av han på min nettside hvis dere vil ha et ansikt til den dere hjeper

Klem Lisbeth

Svar på dette

Jeg var med og sendte healing på torsdag og blir gjerne med søndag også. Føler virkelig med dere, Lisbeth.
Ønsker dere alt godt!

Svar på dette

Takk for det Astid. Det varmer godt med all den gode støtten vi får her inne. Jeg er glad jeg fant denne siden:-)
Kan fortelle deg at han sov 8 timer den natten, mot 2 timer natten før. Så rolig som han var om dagen, har han ikke vært på ukesvis.Så jeg er veldig glad for alle som er med å hjelper. Jeg vet det hjelper!
Tusen takk

Svar på dette

Jeg er også med imorgen kl.20.00 :)
Masse lys og kjærlighet til hele familien og alle oss andre her inne!!

Svar på dette

Jeg kjente også at det var sterke healingkrefter ute den kvelden:)) Jeg er selvsagt med i morgen kl 20.00 også:) Godt å høre at han sov godt- håper det kan bli en god vane på sikt for dere. Han er bare skjønn!! Tenker på dere

Svar på dette

Hei alle sammen
Vil bare takke alle som blir med å hjelper Espen i kveld kl 20.
Dette blir spennende.
Klem fra Lisbeth

Svar på dette

Hei!
Jeg skal desverre jobbe i kveld men sender healing når jeg kommer hjem i 23 tiden!
Deilig å se at det hadde hjulpet ham på torsdag! Og fantastisk å se at så mange stiller opp og sender lys og kjærlighet i deres retning!!
Stor klem og varme tanker

Svar på dette

Jeg er med søndag kl 20--
Så bilder av gutten din.

Nydelig liten kar det der..

Svar på dette

Jeg har gått tre grader Reiki og har litt erfaring med fjernhealing-blir gjerne med i kveld kl.20.Sender allerede nå mye lys og kjærlighet og kobler meg på mine gode venner i mitt reikinettverk-vi har avtale om å koble oss på hverandre når vi trenger til litt extra-meget kraftfullt og det blir en flyt av gode energier-Blessings-Bente:O)

Svar på dette

Jeg er også med og healer:)

Svar på dette

Kjempegreier!
Jeg kan jo fortelle litt om Espen sin form slik han er akkurat nå. Han har ikke sovet mer enn ca 5 timer tilsammen de 2 siste døgn. Han har hostet mye i natt(sa nattevakten),men det har ikke vi merket noe av i dag. Målte febern på han i dag, og på det høyeste var den 39,1. Så om han har noe influensa el noe i tillegg til de grusomme spasmene sine det vet jeg ikke.
Håper bare at han blir bedre snart!
Lykke til alle i kveld, og tusen takk. Vi er klar.

Svar på dette

Jag försöker också, så gott jag kan. Är lite osäker på mina paranormala krafter, men det lär hjälpa iallafall. Då sätter vi igång.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 timer siden
mmmm :)
for 3 timer siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for 4 timer siden
Utrolig spennende lesning!
for 4 timer siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 5 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 6 timer siden
Vern om naturen
for 6 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 6 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 6 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 6 timer siden
for 7 timer siden
for 7 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 7 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 7 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 7 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 7 timer siden
for 7 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte