Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

aphrodite

HJELP! Gå heller ut i VG med "svineriet" deres!

Nå er det NOK!
Sett heller alle argumentene deres i VG og Dagbladet, Aftenposten og Se&Hør.
Svineriinfluensavirusene har gjort jobbene sine for lenge siden her inne på altnett!
Kom med noe NYTT nå da folkens!
Jeg blir SYYYYK av alle argumentene som nå har blitt drøvtygget om og om igjen i det uendelige!
Reis ned til sydens sol og varme, få deg masse solvitaminer og nyt livet der, - og slutt med drøvtygginga, PLEASE!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Det med Smil&glede til alle passer vel bedre å få inn i det du skriver...
Og leser du det Solfugl skriver så er det vel bare et utrykk om at denne diskusjonen gir han så lite før man skal legge seg. Skal foresten det jeg også..
Se litt på den diskusjonen du la ut som heter Gud hater Partikkelakseleratoren og les hva Solfugl skrev der for det forteller kanskje noe:)
Ellers må du ha en fortsatt fin natt:)

Svar på dette

Solfugl, jeg har fulgt litt med på sidelinjen.
Jeg tror ikke at noen hater deg.
Jeg har heller ikke noe imot deg.
Du er sikkert en kjekk kar.
Men jeg syns du tar veldig stor plass.
Og det er det sikkert mange som tenker sine tanker om.
Fint om dere som krangler kunne bruke litt mer vett og omtanke før dere slenger ut av dere personlige beskyldninger mot andre navngitte personer.
Jeg tror også at du kunne ha god bruk for å bruke litt humor, så føles ikke alt så tungt.
Ønsker deg og dine en god dag.

Svar på dette

Nadira
Takk for irettesettelsen..skal la den synke inn .
Ønsker deg også en god dag .

Svar på dette

Ser nå at Ole har slettet noen av sine svar og da blir helheten borte..

Svar på dette

Kjære Solfugl, nå har verken du eller andre fra bakkemannskapet injurierende kraft i mine øyne, men synes likevel du kan være litt ufin. Slik som dette er ikke pent å si til en dame, selv om det er sendt på privaten:

• Mine venner (27)
• Forespørsler mottatt (3)
• Forespørsler sendt (2)
• Ignorer

Solfugl
• for én time siden
• "Du er ikke sann ! Du må være laget av møkk !! Eneste som står i ditt sinn er å sverte meg.."
• Ignorer

Ønsker deg likevel en fredfyllt helg. Kanskje du til og med kan ta deg fri fra nettet?

Svar på dette

Betyr det at du er en ku? Den øverst på siden her? Jeg syns du er søt, jeg Lydia og har aldri luktet vondt. God helg!

Svar på dette

Så trist å se at det ikke går an å diskutere uten å bombardere hverandre med muntlige kastesteiner...

Jeg er også fryktelig lei av å høre om vaksinasjonspresset og svineinfluensaen, som vi tydeligvis nå kommer til å dø av, hvis vi ikke kommer oss avgårde og får denne vaksinen så fort som mulig.
Hver gang jeg setter på radioen, gnåler de om det samme, om og om igjen...

Jeg velger å la være. Fordi jeg ikke anser en influensa som livstruende, og fordi jeg har vært såpass mye i sola i år, at jeg regner med at kroppen min har lagret nok vitaminer og motstandskraft til "å stå han av"....
Og som det er blitt nevnt før her inne; - immunforsvaret trenger trim!
Enkelt og greit!

Svar på dette

Nadira
Det som skjedde inatt var bare positivt..såpass takhøyde bør det være her inne..
Til de som er lei av "svineproblematikken" vil jeg igjen si : spol over og les det som engasjerer dere framfor å kritisere..

Svar på dette

Siden tråden ligger ute og er åpen for at alle kan både skrive, lese og svare på det som står her så trer jeg nå foten min innenfor Helvette... Og her jeg står nå, nærmere sagt ;
Helvette - går jeg ikke utav før ilden har blitt tammet, før de vonde sårene har blitt leget. Dere er mennesker som sitter å kritiserer hverandre, dere bjeffer som noen små hunder som ønsker å bli hørt.. Dere biter så hardt som mulig med engang dere får sjangsen. Det finnes dem som også er fredsduer her inne og ikke ønsker noe rabalder, de ønsker bare å få ett utløp og si sin mening uten å referere til noen som helst. Person angrep er det verste jeg veit...Og det er synd at Morten har valgt å dra... Vi tar valg som vi får konsekvenser av.. Alle valg man tar får man konsekvenser av, enten i en positiv form eller i en negativ. Er synd at voksne mennesker kan sitte og slenge ord, hentydninger og kopiere for å overbevise andre hvor jævligt evt.det mennesket er.

Jeg mener, og vil alltid mene.... Er det noe du misliker, hater, ikke ønsker hos ett annet menneske så er det for det er en side du ikke vil oppdage ved deg selv, en side du skjuler med deg selv - Gjenspeil.. beklager... det er bare sånn, ihvertfall for meg..

Med engang jeg føler er noe rart eller vondt med ett annet menneske så prøver jeg heller å græve i meg selv å spørre hvorfor, hva er det jeg skjuler for meg selv nå, hvorfor kjenner jeg på følelsen av at jeg ikke liker det ved det mennesket... Etterhvert går det opp for meg at kanskje jeg da har vært feks egoistisk selv, men ikke den form som det mennesket har vært egoistisk ovenfor meg.. Jeg liker å ha smågodtet for meg selv jeg, men jeg har lært meg til å dele. Men på den måten fant jeg ut at jeg lærte meg selv bedre å kjenne.....

Nei dette blir for barnslig, etter min mening... Hva har det med saken å gjøre om man er med FRP eller med SV? Eller med AP? Eller med V? Hva har det med saken å gjøre?!?!?!?! Hva har det med denne tråden her å gjøre?!?! Ingenting.. Men det har heller noe med mennesket å gjøre.... Unnskyld meg.. Personangrep ?! Ja...

Kjekt å ha 27 venner !!! Kjekt å ha 3 forespørsler mottat og 2 forespørsler sendt... Men beskjeden under, måtte du virkelig synke så lavt å legge den ut for oss andre?! For å få oss til å se hva dere privat bærer for hverandre?! ...

Gosh... Jeg er faen meg 19 år...Dere er godt voksne !!
DERE SKAL VÆRE FORBILDER !! Men fortsetter dere å fighte en kamp som alle andre på jorden fighter, så glemmer man å holde LYSET i fokus og KJÆRLIGHETEN som sentrum, og Fremtiden for barn og unge ser ikke bra ut !

Fortsetter det sånn så går jo vi ungdommer i den fella vi har lært oss som små å avvenne...
Å dømme uten å vite, føle og forstå.

Svar på dette

Må jo få kranglet litt fra seg da ;)P...SElv om det ikke fører noe sted...De aktørene som er innom her, er jo den samme lille gjengen (stort sett) som har kranglet nå i tja, en .to. tre mnd-er.

Det er jo litt barnslig da. Men det er jo slik våre følelser oppfører seg...Barnslig...Vi er vel alle barn...Og vi har alle følelser..Og de blir såret..Noen er j----- irritert på noen andre...Og alle er bedrevitere...myself included..På ett plan viser dette bare hvor utrolig desillusjonerte vi mennesker er. Og hvor utrolig sårbare vi kan være...

Dette er en arena for selvutvikling. Vi kan velge å bruke nettet som et speil på vår egen indre virkelighet, eller vi kan la være...

Hvis man er veldig sint hele tiden og dette sinnet alltid tar over, så kan jo nettopp denne arenaen som altnett er, vise en det....Og kanskje også peke til hvorfor man er sint og såret..

Eller hvis man er veldig bedrevitende, og alltid er den som vet bedre, da kan kanskje motstand fra andre vise oss at det finnes nyanser til sannhet og at alle finner sin sannhet uten at vi nødvendigvis trenger å blande seg inn.

Jeg tror nettopp sånne diskusjoner som dette kan trekke frem våre "lavere" sider..Og på den måten ta dem opp i "lyset" (bevissthet)..

Det blir jo nødt til å gi vekst på en eller annen måte..

Og for de som ikke deltar veldig aktivt, og ser det fra sidelinjen, er det et studie i vår felles, menneskelige natur...

Vi trigges og henger oss på...Og så går spiralen av seg selv...

Svar på dette

Sol With Jonassen
Takk for dine kloke ord..

Svar på dette

Innlegget ditt, Sol, er noe av det beste jeg har sett på lenge!

La oss få spiralen til å gå oppover nå dere!

Make love not war!

Jeg har veldig sansen for de gamle hippiene; de hadde faktisk skjønt et og annet :)

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 timer siden
mmmm :)
for 3 timer siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for 3 timer siden
Utrolig spennende lesning!
for 3 timer siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for 3 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 5 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 5 timer siden
Vern om naturen
for 6 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 6 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 6 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 7 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 7 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 7 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 7 timer siden
for 7 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte