Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Har akkurat startet opp for meg selv på heltid....Sa opp min jobb for å drive med Healing og mye mer...Men er kjempe nervøs for aT DETTE skal gå galt.... Leid meg et eget lokalet og nå er jeg virkelig klar til å ta i mot kunder.....Noen med erfaring???

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

åååå så bra....hadde du kunder fra før?

Svar på dette

Ja jeg hadde noen fra før, har en del tilbakemld osv.. Det kan være lurt å få noen til å skrive tilbake mld til deg :)
Sånn at du har noe å vise til. Jeg gjør ganske mye innen for mediumdelen - sjaman delen. Sånn at det er mye å velge i, om jeg kan si det sånn hos meg da. .
Men tilbakemld er fint å ha :) Å evt lage deg en hjemmeside, min ligger egentlig på www.freespirits.no
Men den er tatt ned for oppdateringer. Men jeg kan sende deg en link til den på post, så du kan se hvordan jeg har gjort :)

Svar på dette

Det er lurt med hjemmeside. Der bør du ha tilbakemeldinger som du har fått fra kundene dine. Det bør også stå litt om deg, hvilken erfaring du har, hvilke opplevelser du har, hvorfor du startet med dette osv. Og et bilde av deg. Det inngir tillitt.

Og ofte så er det lurt å gjøre flere ting enn bare en. Hvis du er healer, så kan det være lurt og ha noen andre ting også som gir inntekt, f.eks. holde kurs, ha meditasjonskvelder der folk betaler for å være med, eller andre ting. Det er vanskelig å få det til å gå rundt med bare en ting å gjøre.

Svar på dette

Hei Tone
modig gjort, litt overmodig kanskje :-). Jeg ønsker deg lykke til, og håper at du får all hjelpen du har behov for. Jeg har startet noen firmaer, noen har gått greit andre ikke i det hele tatt, Felles for disse er at jeg har hatt 120% tro på prosjektet og satset. Jeg har vel lært å ta det litt roligere i svingene nå, men ingenting kommer av seg selv. Hvis jeg var deg ville jeg hatt120 % tro på det du gjør, ha erfaring med det du skal tilby, legge inn 150% i arbeidet for dette firmaet, og ha en 50-75% stilling som du da kan trappe ned ettersom du og firmaet vokser.
LYKKE TIL ! Måtte du og det du jobber for ha lys og kjærlighet, og vokse med det.
Klem fra Inge

Svar på dette

Hei Tone Elisabeth ! Som det blir sagt. Du skal ha troen, generere positive tanker om dette, ville det - og sette deg oppnåelige mål. Når det røyner på, skal du på forhånd ha hjelpen klar i form av mentale hjelpere og en healer som hjelper deg ! Jeg tror også at du skal gjøre deg positivt bemerket, gi og du skal få !!!! Og jeg har lagt deg til som venn, for å huske at jeg skal sende deg energi og positive tanker med jevne mellomrom. Ta Valdres med storm !

Svar på dette

Hej!
Såg ditt rop på hjälp.
Det kommer att gå bra. Tro det! Bestäm dig för det! Lycka till!
Ett litet tips. Kan du engelska kan du få hjälp av detta nätverk:
http://www.wealthbeyondreason.com/challenge/signup.html

Hälsnignar A-C

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Disse filmene under inneholder en del sterke momenter av............... angst og en livlig fanatsi. Retorikken minner meg vel faktisk om... nei... nå er det jul og greier så vi lar det ligge.. Oppsummerer vel en del innslag og saker som vi har sett…
for 7 minutter siden
kan tenke meg du ble satt ut der ja ,men han snakket sant, jeg har sett dem selv i den alderen ,og dem var triangelformet skip/lysskip jeg sto og hold moren min i hånden men hun så dem ikke ....og siden har dem dukket opp i en drømme liknende tilsta…
for 20 minutter siden
for 25 minutter siden
Er ikke dette et virkelig bra intervju....;-D Jeg er vel omtrent 95 % enig i synspunktene i dette intervjuet og det må vel sies å väre en inner tier
for 26 minutter siden
Ønsker alle en god jul her inne. En forsømt gruppe fortjener litt ekstra varme tanker da. De som avslører alt det fæle i samfunnet vårt. Nemlig den forfulgte minoriteten som kalles konspirasjonshysterikere. Nye avsløsringer om onde mennesker og elit…
for 27 minutter siden
Nå er Inge og esther ama venner
for 38 minutter siden
ja, hun har fantastisk musikk :)
for 39 minutter siden
Hun er jo sååå bra dn dama...Ikke ? Har vel det meste av det hun har gitt ut...;-)
for 40 minutter siden
Hei Dove River :) nei har ikke sett Avatar enda men skal snart gjøre det. Og det merkeligste av alt er at disse vesnene ligner nesten helt på noen utenomjordiske jeg selv har sett. Fikk helt frysninger når jeg så reklamen på filmen :).
for 45 minutter siden
Nå er Nadira og Svein Finvåg venner
for 46 minutter siden
for 48 minutter siden
for 57 minutter siden
for 57 minutter siden
Jeg ønsker alle single en rikti God Jul :-) selv synes jeg det å være singel i en slik tid kan være litt ensomt, men har heldigvis familie som er nær meg og det er det ikke alle som har, så jeg føler meg heldig :-) GOD JUL
for én time siden
for én time siden
Jan Erik/ Janken har oppdatert sin profil
for én time siden
HEI TORBJØRN ,,, HVEM ER GUD ,KJENNER DU HAN ,DET GJØR IKKE JEG ,OM DU IKKE MENER JAWE ... MEN OM INTET ER GALT DA ER DET JO BARE Å GJØRE HVA MAN LYSTER UTEN NOE EMPATI,FOR GRUNNEN TIL EMPATI ER VEKK,,,å kjenne gud den er et rart spørsmål ,ja de kri…
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte