Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Har akkurat startet opp for meg selv på heltid....Sa opp min jobb for å drive med Healing og mye mer...Men er kjempe nervøs for aT DETTE skal gå galt.... Leid meg et eget lokalet og nå er jeg virkelig klar til å ta i mot kunder.....Noen med erfaring???

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei
Gi slipp på tanken om at det skal gå galt:0) det blokkerer for strømmen ! ha tillit og vis mot :0)
ta en dag av gangen og vær nærværende i nuet.

Sjenker deg velsignet lys til deg og din nye fødsel

lykke til

Svar på dette

Tusen tusen takk:) Det er helt utrolig, men har laget foldere hvor jeg skal kjøre ut i dag:) Ønsker virkelig dette og har stor tro på det:)

Svar på dette

Du er utyrolig sterk og tøff.. Tenk positivt, og se for deg at du får mange kunder, og at dette går kjempe bra:) Jeg har tro på dette:)

Ønsker deg lykke til:)

Masse klemmer med lys og kjærlighet fra martemor

Svar på dette

Takk så mye for all den støtten:) Jag har sterk tro på at dette vil kunne fungere, målet er så absolutt IKKE å bli rik, men at ballen vil kunne gå rundt:) Målet mitt er å gjøre menneskene mere beviste på sin tilstedeværelse og kunne akseptere den de er::)

Svar på dette

Og det kommer du til å få til:)
Jeg skal sende ekstra energi og gode tanker til deg:)
Stå på:)
Flott at du gjør slike ting:)

Om ett par år så skal jeg forhåpentligvis starte opp med senter, og da blir det både kurs, og skole der:) pluss hjelpearbeid:))))

Svar på dette

Å så flott:) Du også har jo gode planer... Stå på, dette vil du også kunne få til:) Takk for at du sender gode energier og tanker.

Svar på dette

Takk så mye, men nervøs er jjeg innerst inne. Men hjelpen og støtten rundt meg har betydd mye:)

Svar på dette

Har bare hatt posetive tilbakemeldinger:) Har ikke hatt annledning til å kunne drive med kunder på min fritid...er lokalsisert i Valdres, men muligheten er fryktelig mange:)

Svar på dette

Jeg bruker utkjøring via posten og ikkke minst nettet:) Har også begynt en del via den beste kanalen som vi bruker hele tiden:) Jeg vet at faren er skyhøy, men allikevel er jeg så trygg...Mye av dette kom til meg gjennom min sjel og ikke minst en kjempe prosess i meg selv....

Svar på dette

Men tusen takk for all informasjon...Ps. har også tenkt å melde meg på en messe...

Svar på dette

jeg har kun drevet å jobbet med dette nå... Men er kjempe takknemlig for tilbakemeldingene.:)

Svar på dette

Heia, du er ikke alene, jeg gjorde det i mai i fjor ,)
Å det går egentlig veldig bra =) Litt opp og ned noen ganger, men jeg lever i troa, å da funker det =)
Lykke til med deg =) Dette går bra skal du se :)

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Jeg får nok gangsperre i magemusklene, jeg også. Men det er fordi jeg flirer så mye akkurat nå.
for 7 minutter siden
Første gang jeg tok sittupps ,mens jeg å og slappet av i senga , fikk jeg skikkelig gangsperr i magemusklene sener på kvelden !
for 8 minutter siden
Eller en mer velkjent tanke, se for deg at du har en sitron, skrell den og se for deg at du setter tenna i den, og munnen har allerede begynt å produsere veske og forbereder seg på noe surt.
for 9 minutter siden
Ja, på Silva kurs lærte vi om dette, som f.eks om du er sulten ,men er et stykke unna matpakka di, så se for deg en banan, skrell den og spis den, og hjernen tror den har fått mat, og magen holder kjeft en stund til....
for 10 minutter siden
Lol
for 14 minutter siden
Ja og her er løsningen for de late ! Sett deg godt tilrette i godstolen og lukk øynene , og se for deg at du løper , tar armhevninger , sittupps , løfter vekter og alt annet for å ha en fin og velltrimmet kropp. Og det verste av alt ...det virker !
for 15 minutter siden
Ja, det var nettopp slike ting som var grunnen til at jeg spurte et annet sted om seriøse studier i hjerneforskning der de har holdt på med dette med å se for seg ting i sitt hode og det tror kroppen skjer i virkeligheten.
for 44 minutter siden
Til lyktemannen: Personlige opplevelser fungerer ikke som evidens, sier du. Nei, selvfølgelig gjør det ikke det. men så er det heller ikke nødvendig for den som opplever det. Det er ekte nok og trenger ikke objektiv evidens. Vitenskapen frykter kons…
for 46 minutter siden
Vivian la inn en kommentar til Kari
for 47 minutter siden
Kari la inn en kommentar til Vivian
for 48 minutter siden
Bengt la til et blogginnlegg
Hei alle sammen,Min tid her inne har vært betraktelig redusert siden lenge før jul av grunner jeg har funnet nødvendige for å gjøre mine oppgaver og det jeg føler jeg virkelig skal gjøre i denne så utrolig viktige tid. Jeg ser på dette som min vei v…
for 50 minutter siden
Åjoda, den lar seg lure:)) Så et program på nrk, fra bbc, der de (leger og forskere) tok blodprøver av 100 barn og målte innhold av hvite blodlegemer...så lot de barna se et dukketeater om Makrofager og hvite blodlegemer, ...også ble barna ledet i e…
for 52 minutter siden
Mange arbeider nok for at skolen skal bli bedre. Men det blir litt problematisk at de som skal jobbe for det ikke selv er oppmuntret på det i sin høyere utdannelse.
for 56 minutter siden
Er man godt kondisjonert i den troen, så opplever jo noen både himmel oghelvete. Så du har nok rett. Og de fleste er så kondisjonert at det er over og ut, så de opplever egentlig ingenting. Men det jeg tenkte på var mer at det i andre sammenhenger…
for 57 minutter siden
Alette la inn en kommentar til anneliane
for 58 minutter siden
for 59 minutter siden
Linda Halvorsen ble med i Irene sin gruppe
Alternativt i Telemark.
for én time siden
Energien i pusten er kanskje lys?
for én time siden
Om skolen ikke oppmuntrer oss til å stille spørsmål og finne ut ting på egenhånd birdrar den ikke til å gjøre tanken fri. Steinerskolen er vel bedre på det området?
for én time siden
The child is thinking, and receiving vibrational thought from you on the day that he enters your environment. That is the reason that beliefs are transmitted so easily from parent to child, from parent to child, from parent to child. The child is vi…
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte