Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=587785

Og det var bare 2 alternativer man kunne velge på - om Gud er Mann eller Kvinne. Og de glemte jo at Gud er både Mann/Kvinne i ett.........som jeg erfarer det som:) Tydelig at vi er veldig programmert i sånn ensidig patriakalsk side av Gud i flere tusener av år.....

Så etter 1 stemme er det slik her på alt.nett ang hva Gud er ang kjønn:
Mann: 0
Kvinne: 0
Både Mann/Kvinne integrert: 1 stemme

Så hva mener du?
Er Gud Mann,Kvinne eller skal vi bruke betegnelsen Mor/Far Gud?

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

0
0
2

Gud = Alt-Som-Er

Svar på dette

Opplever selv at 'han' er ingen av delene, hverken mann eller kvinne. Jeg omtaler han som en 'han', likevel, fordi jeg føler det gjør det lettere. Jeg føler ikke at det er riktig å kalle ham for 'det', f.eks. Selv om det går ann å kalle ham for "det kosmiske prinsipp" - og sikkert hundrevis av andre kjønnsløse betegnelser.

Han er helt fri til å vise seg som hva han vil. Om det er som en kvinnelig engel, eller en mannelig engel, akkurat som han viser seg som deg og meg. Selv om vi er ham på innsiden, ser vi ingen spor av det i det ytre - han er dog helt nøytral, i det at han har hverken en selvfølelse eller et selvbilde. Som blomsten som lever på marken. Den er bare en blomst, ingenting annet. Men det er også Gud. Men Gud er ingenting i seg selv. Han er bare det han vil uttrykke seg som, og da kun det.

Svar på dette

Hva synes dere om det bildet av Allah is One - reagerer dere på det? For meg er Allah et annet ord for Gud. Den samme Gud som vi er medskapere med. Utrolig flott bilde faktisk - med stjerner og muslimsk språk er utrolig vakkert å se på. Minner jo noe om diverse hovedspråk her på Jorden som mestrene fokuserer på og som har endel "ild"(fire letters) -

Tibetansk,egyptisk,sanskrit(gammel indisk),kinesisk og hebraisk. Det er vakkert å lese slike ord og uttrykk. Her er vakkert bilde av OM eller AUM:)

Svar på dette

jeg reagerte også på at det bare var 2 alternative svarmuligheter,men var ikke så lur som du å sette 0.

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 minutter siden
Hei jeg trenger ca 25 liter aleo vera til i morgen, er det noen som har på lager?
for 7 minutter siden
for 19 minutter siden
for 37 minutter siden
Ja, Void of course høres bedre ut.. Takk for svar:))))
for 43 minutter siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
Face this new day with real courage and conviction Be ye renewed in spirit and in truth. Face this new day with real courage and conviction. Know that all is very, very well and that there is a definite pattern and plan running through everything th…
for 52 minutter siden
Nå er Martin og Hilde venner
for én time siden
for én time siden
Her kan man laste ned endel Keys of Enoch-aktiveringer man kan gjøre via bønner,affirmasjoner eller i meditasjon: keys of enoch programmeringer.rtf
for én time siden
Hei, hvor holder du til?
for én time siden
Takk for svar. Håndlesninger som er troverdige kommer helt an på hvem som foretar dem. Men jeg har i utgangspunktet tro på at linjene i hånden kan fortelle noe om hvem en er og hva en har opplevd.
for én time siden
Merete la inn en kommentar til Silje
for én time siden
Nå er Merete og Silje venner
for én time siden
Merete la til et blogginnlegg
Gleden står bak et hjørne og kikker på deg, håper på at du ser ham. Du ser mot horisonten, og ser bare tomme fortau og veier. Alt er hvitt og meningsløst. Du begynner ikke å gå, for du vet ikke hvilken vei det er. Hvor skal du? Øyner som ser tomt u…
for én time siden
Møt nye venner her! Eller kanskje drømmemannen-/kvinnen ;) Alternativt Nettverk oppretter denne plassen som skal erstatte den eksisterende på www.altnett.no Upassende innlegg vil bli fjernet uten forvarsel. Husk at gruppen er åpen for alle.
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Ja barn reagerer sikkert mye bedre på healing, de har ikke mentale blokkeringer i samme grad som voksne.
for én time siden
for én time siden
Void of course heter fenomenet på engelsk..Ugyldig måne høres litt rart ut.. Det er når den ikke danner aspekter til noen andre planeter i slutten av et tegn..Så den blir uten planetarisk kontakt, altså uten kontakt på en måte.. Vel, det er gjort…
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte