Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

André

Det er straffbart å jobbe for å få Norge inn i EU (8 - 21 år i fengsel)! Så hvorfor skjer det ingenting?

Dette kommer kanskje som et sjokk for noen, men det er faktisk ansett som en særdeles alvorlig kriminell handling å jobbe for at Norge skal innlemmes i en annen stat eller rike, som EU.

Grunnloven §1 sier:
"Kongeriget Norge er et frit, uafhængigt og udeleligt Rige. Dets Regjeringsform er indskrænket og arvelig monarkisk."

Straffeloven §83 sier:
"Den som rettsstridig søger at bevirke eller at medvirke til, at Norge eller nogen del av riget bringes under fremmed herredømme eller innlemmes i anden stat, eller at nogen del av riget løsrives, straffes med hefte i minst 8 år eller med fengsel fra 8 år inntil 21 år".

Enkelte kan kanskje si at ettersom EU er en såkalt union, gjelder ikke §83. Men i mine øyne er det liten tvil om at EU oppfyller både "fremmed herredømme" og "anden stat". I EU blir lover og direktiver uten mulighet for å nekte, vedtatt av andre lands politikere - ergo "fremmed herredømme". EU kan også på mange måter sees på som en"anden stat", ettersom det innad i EU er felles valuta, fri flyt av varer, fri inn-/utvandring, i stor grad felles lovverk, osv.

Så derfor er mitt spørsmål til dere, hvorfor skjer ingenting? Hvorfor blir ikke politikerene som jobber for å få Norge med i EU tiltalt? Hvorfor prøves ikke denne saken i rettssystemet?

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Så følger vi opp denne gangen !!
Tar noen ordentlige skritt..
JEG er klar !

Svar på dette

Takk...hjertelig takk til deg og Solfugl med flere...sorry skrivefeil i innlegget mitt...slik går det når man jobber på " overtid med engasjement ".

Og supert at du la inn brevet på nytt. Dette er så viktig og samtidig så råttent jævlig at det finnes ikke dekkende ord.

Synnøve skal få sin hedersplass og en dag vil alle historiebøkene måtte skrives om.
Jeg melder meg mer enn frivillig til det arbeidet !

Klem fra Reidun :))

Svar på dette

Ja jeg står også fremst i denne kampen det gjelder ting som jeg eg andre venner av meg har mått tåle gjennom mangen år

Svar på dette

Tusen takk, Reidun og Bent Terje, dette blir bra
Ja, vi skal stå sammen i dette!
Og så får vi mye mer spennende historie-bøker, gleder meg :)
Så stille det ble her inne..

La oss håpe Solfugls kloke anmodning respekteres..
Sannhetens tale er sterk og klar. Vi har alt å vinne, intet å skjule.
De våkne har sett bedraget lenge nok,
Den gode og modige kvinne som ble meiet ned, kneblet og forsøkt ødelagt,
fordi hun visste sannheten om EU-bedraget,
hun skal være vår ubestridte EU dronning - Synnøve Fjellbakk Taftø :)
Sannheten skal skinne, sannheten skal seire og all urett skal bli belyst :)
Vi har intet å skjule - alle gode krefter er derfor med oss!
Hjelp oss å få sannheten belyst og sunt folkevett tilbake til folket som sover og bedras.

Svar på dette

Ja dette skal du ha takk for selv Skarphedin .Ja nå skal du se det blir stille her alle de tøffe store gutter og kvinner kommer nok til å forholde seg tause (de skjelver vel i buksa) nei fy nå var jeg slemm - jeg mener bare at nå trenger vi all den støtte vi kan oppdrive - men det er nå merkelig når ting blir konkrete og ikke svevende akademisk så hvor blir det av folket????????????

Svar på dette

Ja dette skal bli morsomt....knekke f...skapen.
Vi skal stå på :))

Svar på dette

Bare vent.. sammen er vi sterke
Har faktisk sett dem skjelve i buksene i det siste :)

Bare merk dere hvor ufattelig stille det ble her dere..
Det sier mye! De som ikke holder seg til sak, er tom for saklige argumenter.
De røper at de har tapt, at det stemmer ser vi jo nå.
Vi er heldige, for vi har intet å skjule og har alle de gode argumentene på vår side.
Derfor har de det ikke lett, våre motstandere..
Også fornuften, sannheten og det sunne folkevett har vi på vår side
Alle gode krefter står oss bi
La oss tro det, vite det og be om det.
De er maktesløse og når sannheten kommer frem!
Det var jo sannheten de måtte kneble og skjule for å forsøke å vinne.
Men de vant ikke.. derfor bedro de folket og lurte oss inn bakveien.
Vår respekt har de ikke fortjent nei
Den seiers-marken vi nå regjerer her, skal vi gjenta andre steder!
Enda flere sterke og gode allierte og krigere har vi, som ikke er her nå.
De vil også bidra, og da vil vi seire enda mer :)
Det vil ikke bli lett først, men så vil vi gå fra seier til seier!
Just watch our steps :)

Svar på dette

det er en ting som aldri har sluttet å forundre meg !????? Og har det noe med venstre og høyre hjernehalvdel å gjøre eller .... ka i heiteste granskauen er det som sjer i hode til disse avstumpa sjelene ???? Her på denne utrolig vakre jorden med alle de mulighetene FOR ALLE så skal noen få ødelegge for alle. Verden er magisk og det er mer enn nok til alle vi kan få i pose og sekk men også i bøtter og spann og vi kan oppleve en harmoni en kjærlighet en varme en glede en storhet en vidde en dybde en opphøyethet en mangfold en vekst ..... om jeg hadde kommet på fler i farten ... så om dette ikke er å virkelig leve vet ikke jeg !!! og så velger de få en drittal oppførsel og væremåte som er så lite inteligent under all lavmål av pur egoisme og grådighet at jeg BEGRIPER ikke at mennesker kan være SÅÅÅÅÅÅÅ inn i H dumme ???? jeg er desverre så dum at dette skjønner jeg ikke... Like perverst er det å drepe et annet menneske Ja bare blåse et jævla hull i det - frarøve det alt dette vakre som livet egentilg kunne ha vert for ALLE !!! MITT HJERTE GRÅTER !!!

Svar på dette

Det er flott med alle som er våkne og er med :)
Vil bare si at det er ikke samme brev, lagt inn på nytt i denne tråd, men 2 forskjellige brev.
Det første er et åpent brev fra Synnøve Taftøs egen hånd, til Stoltenberg.
Det andre er ett brev om hennes sak, skrevet av folk som var klar over hva som ble gjort for å stanse henne, de som viste at de var klar over dette, reddet antagelig hennes liv. Tore Lie kjempet også for Juklerød og var hans nærmeste pårørende da han døde.. psykiatriens galskap har fortsatt siden.
Slik verden er blitt, i denne og andre saker er det egentlig rart at Synnøve ble tillatt å leve..
Det er viktige brev, som jeg oppfordrer alle til lese - mye nyttig lærdom der som få har.
De ligger i min blogg om 17 Mai også, på min side, men begge hører til i denne tråd,
uten dem kan ikke Eu-saken belyses rett. At slike midler ble brukt av Ja-siden sier mye!
Visse krefter har ingen respekt for folket og skyr intet. Takk til alle, sammen er vi sterke :)
Dessverre er det også mange andre saker hvor intet skjer på tross av lignende problemstillinger.
Svaret på hvorfor ingenting skjer, må være at folket sover..

Svar på dette

Jeg sendte en e-mail til Morten Wetland i går.I dag sjekket jeg mailen min og i retur kom mailen og en leveringsstatus var ukjent,bruker ukjent.hmmm.Vi prøver igjen.Jobber på spreng her.
Lys & Kjærlighet

Svar på dette

http://www.missionfnnewyork.um.dk/en/menu/statements/nordicstatemen...

Hva tenker dere om dette?Ser helt greit ut ikke sant?....eller not?

Svar på dette

http://www.regjeringen.no/nb/dep/ud/dok/regpubl/stprp/20002001/Stpr...

Kjører en til mens jeg er igang.Handler om lovendringer hvor Morten Wetland er en av hovedaktørene.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 3 timer siden
mmmm :)
for 3 timer siden
Jan Erik/ Janken vil kanskje delta i Kjetil Andrè Jacobsen sitt arrangement
29 mars 2009 at 18.00 til 27 mars 2010 at 19.00
Kjærlighetens Transformasjon... ~ online meditasjon & healing ~ Vi er på vei til å bevege oss inn i en ny Kjærlighetsbevissthet her på jorden... på denne reisen åpnes vi for en dypere del av oss selv! Kjærlighetens Transformasjon gir deg muli…
for 3 timer siden
Utrolig spennende lesning!
for 3 timer siden
9 november 2009 fra 21.00 til 22.30
LIVE Video meditasjon 9 nov 2009 kl. 21.00 - 22.30. Jeg vil igjen invitere til felles meditasjon. Passord: himmel (som alltid) Se www.morten-eriksen.no Trykk der på Video rommet. Hilsen Morten Eriksen.
for 3 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
Lightsoul la til 11 bilder i albumet "Min familj"
for 5 timer siden
Vern om naturen
for 6 timer siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 6 timer siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 6 timer siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
Ann Finnvik God jul!
for 6 timer siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for 6 timer siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for 7 timer siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for 7 timer siden
for 7 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte