Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Det er velkjent at det lenge har vært misnøye med temaer som er konspiratoriske her inne..blitt for mye av det mener mange...
Noen krefter har ytret at "betydningsfulle" personer har forlatt forumet på grunnlag av dette..
Da må jeg spørre hva disse menneskene egentlig hadde her å gjøre ?
Tåler man ikke en real fight så er det ganske "ynkelig" å bare forlate alle sine venner til fordel for et sted der tonen er annerledes...
Mulig jeg ikke er oppdatert i henhold til mennerskers samhold , men dette smaker av feighet for meg !

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Med debunking menes de som går inn i en diskusjonstråd og snakker om helt andre saker enn tråden handler om, og gjerne kaster ut noen påstander og beskyldniger om forskjellig saker, slik at man debatterer seg bort fra emnet.

i dette tilfelle NWO man, bare les igjennom så ser du hva han driver med, lurer også litt på dragegutten...ikke mye saklig der heller, men det ser ut til at han er Ole sin klegg, da han henger seg på og uttaler seg om Ole....

Jaja noe skal man more seg med....

Svar på dette

Hvis ole er snil, dragegutten, er han nok sint på dem som er slemme mot andre,
spesielt mot de som ikke kan forsvare seg, alle vet at slikt er lumpent..

Rart å lese innlegget som starter debatten sett i lys av hvem som skrev dem: Det er vel kjent at det lenge har vært misnøye med temaer som er konspiratoriske her inne..blitt for mye av det. Noen krefter har ytret at "betydningsfulle" personer har forlatt forumet.. Da må jeg personlig spørre hva disse egentlig hadde her å gjøre ? Tåler en ikke en real fight så er det ganske "ynkelig" å bare forlate alle sine venner til fordel for et sted der tonen er annerledes.. Mulig jeg ikke er oppdatert i henhold til mennerskers samhold, men dette smaker utstøtelse !

Må bare spørre tilbake: Hvem støter ut hvem?
Hvem behandler sine "venner" dårlig?
Hva har egentlig du/dere her å gjøre? Siden du stadig definerer at andre ikke har det..
Hvem har gitt deg rett til de friheter du tar?
Om noen ikke har noe her å gjøre er det de som ikke respekterer reglene.

Om Altnett ikke gjør noe med de elementer som bryter regler og gjør all saklig diskusjon umulig på Altnett, er det forståelig at de som ønsker noe annet enn gjørma som drøvtråkkes daglig her, flykter.
Og det er forståelig om de vil beskytte seg og sitt nye sted mot årsakene til flukten.
Nå virker det som om noen surmuler over å ikke kunne nå dit også..

Hvem har forlatt alle sine venner? Hvem har alle sine venner kun på nett?
Er du blitt forlatt av alle dine venner, Solfulg? I så fall, hvorfor?
Underlige ord du skriver..
Kanskje på tide å gå i seg selv, istedet for å kritisere andre dagstøtt?

Bildet av Jesus I Getshemane forlatt av disiplene.. er det slik du ser dette?
Er du Jesus da? Og hvem var disiplene dine?
Hva har overskriften med dette å gjøre? HVilken linje?
Ikke lett å forstå hva du mener her..

Svar på dette

Nå blir jeg vel beskyldt for å debunke denne diskusjonen, men hva betyr ordet drøvtråkkes???

Svar på dette

Takk for denne Åse :) Har faktisk lett etter denne en stund. Skrev til slutt min egen etter hukomelsen, men det var orginalen jeg ville ha :))

Svar på dette

Personlig syns jeg vel egentlig solfugl kunne svart på de spørsmålene han ble stilt selv..... Eller hva sier du solfugl?

Svar på dette

Kunne gjort det Hilde men har valgt å la være..
Synes spørsmål lik : er du selv Jesus og lignende blir absurd .

Svar på dette

Like absurd som jeg syns det låter at DU lager en slik tråd som dette, siden jeg faktisk tror du syns det er leit at de personene som har blitt borte har blitt det.....og kanskje i serdeleshet at du skulle være en årsak til det.... Du kan fremstå som så konspiratorisk du bare vil for meg Solfugl....jeg går ikke på den.

Svar på dette

Du er skjønn Joker:)Og så godt å ha deg her:)klem

Svar på dette

La oss ikke starte denne diskusjonen igjen. Om dette blir en ny runde med personkritikk og dårlig stemning så blir tråden slettet umiddelbart.

Svar på dette

In Lak `ech = I am another you ( Mayan )
We are all one in love and Compassion ... Disse diskusjoner / krangler her inne, syns jeg er under
alles verdighet...det må være mulig å få være uenige på en respektfull måte !

Svar på dette

Det er derfor det er opprettet grupper slike ting kan konspireres i.

Svar på dette

Först og fremst har ALLE lov til og utrykke seg. Grunnen til at noen har forlatt dette nett stedet er fordi det til tider er så si rompa. Love and light blir veldig ensporet. For mye av love and light skaper ubalanse, på samme måte som mörke og hat gjör det. Balanse er nökkel ordet. Ikke noe rarrt det er krig i verden. Vi kan ikke en gang väre venner i cyber space.

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

nobster er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for ett minutt siden
Signert på oppropet. Håber mange andre også gjør så!
for 7 minutter siden
det er vel helt frivillig å betal for en behandling, jo mer en betaler jo mer placebo effekt har jeg lest. Hva mer dere?
for 16 minutter siden
Pruting finner sted i alle land, men i liten grad i Norge. Vi blir vel lurt slik vi fremstår. Håndlesing er vel troverdig, eller hur?
for 18 minutter siden
Harald Heggem har oppdatert sin profil
for 23 minutter siden
Linda Halvorsen ble med i Lotta sin gruppe
En gruppe hvor alle mennesker kan delta i, uansett om de er unge eller gamle. Vi ungdommer som er intuitive og opplyste trenger å finne andre alternative ungdommer, for å forbedre forståelse, kommunikasjon og kunne prate om det alternative.
for 24 minutter siden
Tror man skal være veldig forsiktig med å sette enkelte av disse fenomene i fastlåste båser. Tunnel og lys er kanskje mest kjent fra nærdødenopplevelser, men det utelukker ikke at det kan forekomme i andre tilstander eller situasjoner. Som mennesker…
for 28 minutter siden
Opplever også at kortene kommer med forvirrende svar, spesielt i forhold til om man legger for mye på samme spørsmål, altså er forvirret selv, da gjenspeiler kortene den forvirring som ligger i spørreren. Men for all del jeg morer meg mye med mine…
for 35 minutter siden
for 45 minutter siden
Blir med her jeg.Er interessert i å utvilke meg innen det alternative.Har tatt reiki 1,2 og 3 siden september 09,og har startet med tarot nå.Prøver også på reading,men det går litt tregt der.Noen som har noen tips om øvelser innen reading?
for 50 minutter siden
Harald Heggem har oppdatert profilbildet sitt
for 51 minutter siden
Gruppen for deg som er interessert i selvutvikling, selvrealisering og det meste innenfor det åndelige.
for 54 minutter siden
Tar det gjennom en side som heter www.tarotkurs.no.Det er 8 innsendinger sim må gjennomføres innen ett år.
for 55 minutter siden
Tarot kort vil aldri ta valget for deg. Det håper jeg at du allerede vet. Da kan klarlegge energien rundt det. Men det handler i alle tilfeller ikke om at ting er rett eller feil. Det vet du innerst inne. Alt handler om erfaringer. Du er selv skaper…
for 59 minutter siden
Ånd, ånden pusten. kanskje vi alle puster lys.
for én time siden
Nå er Kari og Vivian venner
for én time siden
Harald Heggem ble med i Ada sin gruppe
En gruppe for de som vil gi og/eller motta gratis eller billig terapi/prøvebehandling.
for én time siden
Vel, det er kanskje ikke noe rart, når man opplever vitenskapsmisjonærer, arrestere alle som bruker ord som sjel, åndelig, energi eller ego på en måte som ikke vitenskapen gjør. Da blir man litt dritt lei. Jeg opplever ikke vitenskapen som noe som k…
for én time siden
Marcello Haugen - (født på Kongsberg 6. juli 1878, døde på Svarga i Lillehammer 30. desember 1967).
for én time siden
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte