Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vi hadde en flott tråd med mye god info. om 11. september.Men siden trådstarteren slettet profilen sin, så forsvant også tråden. Her var det synspunkt både for og imot selvsagt. Siden det er mange flere på forumet nå, enn da den andre ble startet, så er her også flere meninger. Jeg selv er av den oppfatning, at bevisene er klare for at det var den amerikanske regjeringen selv som gjennomførte en "false flag" operasjon, for å ha en grunn til å gå inn i Irak.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Svar på dette

Hei Grete og Singo.....legger til en reportasje fra BBc som forteller så overbevisende at WTC 7 også har kollapset.....imidlertid står WTC 7 beviselig
bak henne, mens hun påstår at den har kollapset.
Kollapset gjorde den , men først 20 minutter ETTERPÅ.

Og Singo...det er snakk om missiler og siden bygningene raser sammen på 10 sekunder er det snakk om samme sprengstoff som man benytter når man under kontrollerte oppdrag " river " bygninger.

Svar på dette

Til Grete.
Hvis det bare hadde vært missiler og konvensjonelle eksplosiver som fikk tvillingtårnene til å rase, da ville vi ha sett en ordinær kollaps med en forventet nedfallshaug. Men det vi så kan knapt kalles en kollaps, for minst 50 % av bygningsmassene forsvant til himmels, og man kunne etterpå gå gjennom tårnenes fotavtrykk. Dette er et helt unikt fenomen, og kan bare forklares med fullstendig ukjent teknologi (Judy Wood).

Mainstream-911 vil ikke høre snakk om denne ukjente teknologien, for de (dvs. Hoffman) mener at dette bare kan skade bevegelsen fordi almenheten vil ha vanskeligheter med å svelge det. Er det vanskelig å svelge fraværet av en nedfallshaug? På videoene ser man selv den enorme støvskyen som forsvinner til himmels og legger seg over hele Manhattan.

Svar på dette

Vad sägs om att vi startar en sanningskomission och gör en lista på all information som pekar mot en konspiration när det gäller 9/11, och börja samla in namnunderskrifter.

Kravet skulle vara t.e.x. att Jens Stoltenberg skall sitta framför denna komission och svara på frågorna som vi undrar över.

Lägga fram fakta som idag ses som teorier och höra hans åsikt om saken Hade gett allt för att se live när vi visar en eller annan film angående 9/11 och höra hans svar till det...

Med tillräckligt många namnunderskrifter så hade dom inte kunnat neka till detta. Men det viktiga hade vart då att göra det till en ickevåldelig rörelse. Fördöma våld helt enkelt.

Med tillräckligt många namn hade vi blivit en enhet med starkare röst som mainstreammedia INTE kan ignorera.

Den som kommer att lyckas att få fram sanningen om 9/11 kommer också att få folks uppmärksamhet.
Kanske viktigt att "rätt" folk ser till att ta fram sanningen också. Om andliga människor tar fram saken börjar nog folk flest intressera sig för just det....

Svar på dette

USA politik efter 9/11 berör oss också. Eller kommer att göra det mer och mer.

9/11 är starten till kriget som även Norge är med i. Norska,Danska,Svenska,Finska soldater har blivit skadade och t.o.m. dödade i detta kriget mot terrorismen, vilket ju 9/11 gjorde möjlig.

Om nu attacken som utlöste hela kriget och gjorde det legitimt att sända norska ungdomar ut i krig, inte är sann, så berör detta även folk i Norge.

Ekonomiska krisen som nu är global startade i USA.

Detta berör oss, så anser att en sanningskomission hade vart helt på sin plats även i Norge, för att ifrågasätta varför vi stödjer detta kriget.

Om det nu finns en kollektiv karma så berör det oss verkligen... ;/

Svar på dette

Det blir ingen offisiell sannhetskommisjon i Norge eller i andre land som er alliert med USA. Norge har også en etterretningstjeneste, samt politikere og akademikere med en intelligens over 80 som tvinger eller burde tvinge dem til å se elefanten som vandrer rundt i Glassmagasinet (kollapsen til WTC-7; hvordan fire Boeing passasjerfly tilsynelatende styrtet uten å etterlate seg mer vrakrester enn totalt 50 kg osv.). Vi må anta at en betydelig prosentandel av den norske eliten vet hva som skjedde, og forholder seg passive ved å skjule seg bak konformitet.

Ja som dere ser her så er her mye i luften. Dette er og registrert flere dager senere fra satelitter. Hadde vært moro å se sammenligninger fra vanlige kontrollerte sprengninger og deres røykskyer, kontra denne.

Svar på dette

1) OBS; mitt forrige innlegg var ment til Reidun (selv om jeg spesifiserte det til Grete. ).

2) Jeg har ennå ikke sett noe imponerende kildemateriell blitt presentert som knytter Blue Beam-teknologi til 911. De som vil gå videre på denne teorien bør først finne frem til slike kilder (ikke bare nøye seg med at BB-teknologi FINNES).

3) Ang. disintegrasjonen av tvillingtårnene som må ha krevd fullstendig ukjent teknologi, er her et kort utdrag fra mitt manus:

"Artikkelen til Judy Wood og Morgan Reynolds, The Star Wars Beam Weapons, er i hovedsak en påvisning av at tvillingtårnene ble pulverisert, etterfulgt av en spekulasjon om hva som kan ha forårsaket pulveriseringen. Våren 2007 mente forfatterne at våpenteknologien som ble anvendt trolig var en ukjent type av Directed-energy weapon (DEW). De skriver i artikkelen:

“Vi har brukt begrepene “strålevåpen” og ”styrt energi våpen” (DEW) for å referere til ikke-konvensjonelle våpen (eksotiske våpen) som er høy-energi våpen. Hva som finnes av slike våpen er klassifisert informasjon, så vi angir ikke noen spesifikasjoner for kategorier innenfor klassen av høy-energi våpen, da det ville ha implisert spesifik kunnskap om alle tilgjengelige våpen. I de følgende avsnittene nevnes noen av de muligheter som vi er klar over.

Våre kritikere har anklaget oss for å hevde at strålevåpnene gjorde deres skade fra verdensrommet, men vi har ikke påstått noe som helst om hvorvidt DEW opererte fra en plattform i verdensrommet, i luften, eller på bakken. Vi har heller ikke kommet med påstander om hvilke frekvenser som ble brukt, om interferens av flere stråler var involvert, om lydbølger var involvert, om sonoluminescence var involvert, om antimaterie-våpen var involvert, om det var HAARP, om kjernefysiske prosesser var involvert (f.eks. NDEW), om konvensjonelle DEW (cDEW) var involvert, om improvisert DEW (iDEW) var involvert; vi har heller ikke sagt noe om hva slags aksellerator som ble brukt; og vi påstår ikke å kjenne til serienumrene på våpnenes enkeltdeler.

Det vi hevder er at bevismaterialet er konsistent med bruk av høy-energi våpen som kan styres og som i kraft er overlegen konvensjonelle eksplosiver.”

Svar på dette

"2) Jeg har ennå ikke sett noe imponerende kildemateriell blitt presentert som knytter Blue Beam-teknologi til 911. De som vil gå videre på denne teorien bør først finne frem til slike kilder (ikke bare nøye seg med at BB-teknologi FINNES)."

Det er vanskelig å bevise at flyene mot WTC var avanserte hologrammer, men det vi vet med sikkerhet er at det er umulig å fly denne type fly inn i WTC. Det er umulig i forhold til høyde, fart og presisjon.
Så om det er ikke var de påståtte flyene som traff, hva var det da?
For meg er hologrammer bare en godt mulig hypotese, men jeg skulle gjerne hørt flere aktuelle hypoteser.

Jeg så en youtube video hvor en "ufo" ble observert fra helikopter like ved WTC. Hologrammene kan ha blitt prosjektert fra slike fartøy med cloaking.
Hvis noen skulle ha begynt å lure er jeg er ennå på nett som en jordnær person, selv om jeg har lagt ut info fra så dypt i kaninhullet som jeg har kommet foreløpig (med god hjelp fra en spesielt utvalgt person som har veldig mye innsideinformasjon, ikke minst fra den okkulte verden. Uten han som førstehånds kilde ville jeg aldri ha lagt noe vekt på demonansiktet i tårnet etc. – Jeg var ukjent med den spirituelle verden til for inntil et halvt år siden, da han på en svært troverdig – førstehånds – måte fortalt meg en del detaljer som gjorde meg overbevist om ”at det er mer mellom himmel og jord”). Jeg anser meg ennå som en praktisk realist; min hensikt har vært å få frem sannheten uansett hvordan det kan oppfattes; alle oppfatter og tolker uansett informasjon utifra sitt eget ståsted.

Uansett, som en praktisk ting, etter at det har vært uomtvistelig bevist at det har vært minst ett element av muffens rundt 11/9 kan vi slå fast at:
MUSLIMENE, selv deres FANATIKERE er 100% uskyldige i 11. September.

Videoklippet av BBC-reporteren som rapporterer live om WTC7s kollaps før den har kollapset finnes ennå tilgjengelig på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6mxFRigYD3s

En finsk militær ekspert har lansert hypotesen om at det var plassert en mikro hydrogenbombe i kjellerne til hvert av tårnene i kombinasjon med sprengstoffet thermate som ble benyttet til å kutte stålkonstruksjonene til ytterveggene. Dette bidrar til å forklare svært mange av de observerte fakta, bl.a.:
- Hvorfor tårnene kollapset i fritt fall fart
- Hvorfor tårnenes betong og øvrig innhold ble pulverisert
- Hvorfor den bærende stålkjernen i sentrum av tårnene simpelthen fordampet

Dette materialet er tilgjengelig her: http://www.saunalahti.fi/wtc2001/soldier5.htm

Et viktig poeng er at tårnene falt som de falt helt uavhengig av om fly ble benyttet eller ikke.

Her er den nøyaktige ordlyden vedr. Cheneys samtale med ”den ukjente unge mannen” i bunkeren i Det Hvite Hus:

Mineta is on video testifying before the 9/11 Commission, though it was omitted in their final report. He told Lee Hamilton:
“During the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President…the plane is 50 miles out…the plane is 30 miles out….and when it got down to the plane is 10 miles out, the young man also said to the vice president “do the orders still stand?” And the Vice President turned and whipped his neck around and said “Of course the orders still stand, have you heard anything to the contrary!?

Opprinnelig ble dette tolket som at Cheney holdt tilbake ordre om å skyte ned “passasjerflyet” som (det ble antatt dengang) var på vei mot Pentagon og slik bidro til at Pentagon ble truffet.

Jeg oppfatter det som at ”den unge mannen” som var tilstede i bunkeren under Det Hvite Hus i denne spesielle situasjonen var en agent for CIA/Malteserordenen/Mossad/Carlyle Group/Kroll eller hvem det nå var som utførte rakett-stuntet mot Pentagon. Han benytter kodeordet "plane" for missile (en missile kan jo også være utstyrt som et fly)

Jeg tolker denne dialogen slik:
Den unge mannen hadde tilgang til kommunikasjonsutstyr som kunne endre banen til krysserraketten som var på vei mot Pentagon, om så i siste øyeblikk, og han stilte stadig spørsmål til Cheney simpelthen fordi han ikke kunne tro at Cheney, som visepresident og tidl. forsvarsminister med vitende og vilje ville at en krysser-rakett skulle treffe Pentagon.

For øvrig ble ”den unge mannen” aldri identifisert eller intervjuet i forbindelse med granskningskommisjonens arbeid. Hele samtalen som Norman Mineta insisterer på at fant sted er utelatt fra granskningsrapporten, og offisielt heter det at ”Cheney først ankom bunkeren under Det Hvite Hus kl. 9.58, dvs. etter at Pentagon var blitt truffet”.

Norman Minetas forklaring er tilgjengelig live på YouTube her:
http://www.youtube.com/watch?v=GO-9LQDFE2Y

Uansett kan vi jo stille oss spørsmålet: Hvorfor er norske soldater i Afghanistan nå ?

Svar på dette

Hei til Rolf Kenneth, Grete, Singoalla og Mr.Mixer...
!. Rolf Kenneth....dette er interessant, fordi det må har vært enorme krefter / eksplosiver.
Og jeg er helt åpne for at man også kan ha benyttet høyteknologisk våpen. Mye ble blåst til himmels og nedfallshaugene ligner ikke det som burde vært igjen av disse to gigantene. Mye ble pulverisert i en slik grad som overhodet ikke to fly klarer å forårsake alene.
Og Grete....det ser langt " penere " ut fra vanlige kontrollerte sprengninger. Støvet legger seg rimelig raskt.
Mr.Mixer...veldig interessant det du kommer med. I Forumet Mike la ut ( som nå dessverre er borte ) ble Thermate beskrevet inngående og man har dokumenterte bevis på at Thermate er benyttet.

De bak 9/11 kan nok ikke akkurat beskrives som noen eksempler til etterfølgelse for etterslekten.

9/11..The Devil in The Towres...de var utenfor også.

Svar på dette

Det skal så uhyre LITE til før hver og en av oss kommer ut av den saueflokken som utgjør 95 % av 911-bevegelsen (den som er styrt av Jim Hoffman og Steven E. Jones). Det eneste som kreves for å ta et syvmilssteg ut av denne saueflokken, er to erkjennelser:
1) Erkjenne at ingen Boeing passasjerfly styrtet inn i noen av tvillingtårnene (heller ikke i Pentagon eller i Pennsylvania). Store, spesialbygde krysserraketter ble trolig brukt for tvillingtårnene. Se dokumentaren September Clues.

2) Erkjenne at pulveriseringen av tvillingtårnene var et UNIKT fenomen, som MÅ ha krevd for oss ukjent teknologi (og som Judy Wood mener var av typen DEW-våpen). De merkelige vertikale hullene (”cut-outs”) i WTC-5 og WTC-6, samt forsvinningsnummeret til hele WTC-4 med unntak av nordre fløy, kan også være resultat av pulverisering. Judy Wood retter også oppmerksomheten mot de ca. 1400 bilene langs Lower Manhattan som ble destruert og deformert på høyst bisarre måter. Noen av bilene lå hele syv kvartaler borte fra WTC Plaza.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Arrangementer

Siste aktivitet

Anita Stokke la til et bilde
for 6 sekunder siden
Samson har oppdatert profilbildet sitt
for 40 sekunder siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for ett minutt siden
Laget engler i hagen,-anbefales, Nyt stunden-nyt livet. God Jul.
for én time siden
Dette er gruppe for deg som vil vite mer om eller som er i ferd med å utforske hva rå mat kan gjøre for ditt liv. Maten er ikke varmebehandlet over 40 grader og er laget av naturlige ingredienser. Utfallet er enzymrik, næringsrik mat med livskraft.
for én time siden
Skriver dette på engelsk så kanskje Google eller noen andre overvåkere plukker det opp: - What the hell are you waiting for; we all understand that we're not alone in the Universe!. So why don't you guys come out & tell us what you know. We're sick…
for én time siden
may brit jespersen har oppdatert sin profil
for én time siden
Til Den Edle Rebell: May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. May the sun shine bright upon your face. And rain fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the hollow of his hand. (irish bles…
for én time siden
Hva er motivasjonen for å lage denne dokumentaren - å "oute" uvaksinerte slik at Jens & co. kan rykke inn med loven i hand og sprøyte i vei, eller har dere et seriøst og antroposofisk standpunkt..?
for 2 timer siden
Nå er Renate og Oliver Baxter venner
for 2 timer siden
HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
for 4 timer siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for 5 timer siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for 5 timer siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte