Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vi hadde en flott tråd med mye god info. om 11. september.Men siden trådstarteren slettet profilen sin, så forsvant også tråden. Her var det synspunkt både for og imot selvsagt. Siden det er mange flere på forumet nå, enn da den andre ble startet, så er her også flere meninger. Jeg selv er av den oppfatning, at bevisene er klare for at det var den amerikanske regjeringen selv som gjennomførte en "false flag" operasjon, for å ha en grunn til å gå inn i Irak.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

wow såg en av videorna alex posta.

Visste inte Charlie Sheen gått ut och sagt att han tror på att det är en konspiration bakom...

Nu tror jag inte det är länge till nyheten finns i NRK nyheter....

Men det komiska skulle väl vara om det krävdes en hollywood skådespelar till att få folk till att vakna.....

Svar på dette

oj... fick precis en vision lite längre in i framtiden. Låt oss säga 5 år... " Charlie Sheen for president..." ;)))

Svar på dette

Skulle gjerne det, men av sikkerhets hensyn så kan jeg ikke si så mye nå, (kilde sikkerhet). men det jeg kan si er at nå prøver han igjen se artikkel: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524302
Kabalen har ingen planer og avslutte den krigen det er jo selve grunnlaget for illusjonen om terror krigen, så her står sterke krefter på spill. blir spennede og se hva som skjer med støre sine forsøk. Bare det ikke går med han som med Anna Lind i Sverige.

Svar på dette

Ang. hotel serena atentatet i kabul var en false flag operasjon, for og skremme Jonas. G . Støre til ikke foreslå og trekke Norge ut av Afganistan. side2 Pakistansk etteretning samarbeider med cia
Tatt ut av dagbladet artikkelen "Bevisene og dokumentene, og tilståelsene til de arresterte, viser at hovedorganisatoren for terrorhandlingene under 16-årsjubileet for mujahedinens seier, var den pakistanske etterretningstjenesten og deres allierte, sa den afghanske etterretningstalsmannen, Sayeed Ansari, ifølge nyhetsbyrået AP." altså alierte CIA .m.f.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/26/539224.html
den dagblad artikkelen så jeg tilfeldig i dag, infoen kom også fra noen remote viewers (synske).
Og en link om litt seriøs spion info og cover up med ISI i pakistan for dem som er intresert i utenriks politikk.
http://www.globalresearch.ca/articles/CHO111A.html

http://olepetergalaasen.wordpress.com/2008/06/26/pakistansk-etterre...

Var ikke ment og skremme folk men det er desverre hva som sjer i denne verden. men vi visualiserer selfølgelig en god verden og lar oss ikke skremme.

Svar på dette

Her er kortversjonen av fakta:

Hva skjedde 11. September 2001:

Pentagon: Truffet av luft-til-bakke rakett (”missile” – som forsnakket av D. Rumsfeld like etter)

De 2 høye tårnene: ”Imploded from within”. Hint: Hvorfor var det så tjåka varmt på Ground Zero i ukesvis etterpå –og hvorfor falt tårnene så raskt, så likt og så vakkert ?

Det 3. Tårnet – WTC 7: ”Ble ikke truffet av fly” – men falt likevel; så rart. ”It was pulled” som det heter på sprengningsspråket.

Pennsylvania-flyet: Skutt ned av en luft-til-luft rakett. Så rart at vraket aldri ble vist på TV…

”The missing link” mellom 11. September og Afghanistan heter Osama Bin Laden. Bin Ladens ”Afghanistan connection” er at han ble rekruttert av CIA for å lede motstandsbevegelsen mot de sovjetiske okkupantene av Afghanistan i 1980-årene. Navnene på BinLadens mujahedin-krigere ble lagret i et register ved navn al-Qaida (som betyr "databasen").

Dette er helt eksotiske, sjokkerende og overraskende opplysninger for mange. (Men noe visste du kanskje selv allerede)
Det som betyr noe er at du gjør dine egne undersøkelser og bygger opp et bilde av hva du skal tro på og hvorfor.

Det er mye mer fruktbart å ta utgangspunkt i de tekniske bevisene, og forhold knyttet til dem som overhodet ikke passer sammen med den offisielle versjonen av hva som skjedde - som er den samme versjonen som media har gjengitt.

Det er mye mer vanskelig og "uforståelig" å forstå motivene og aktørene som deltok i beslutning/planlegging/gjennomføring: Hvem kunne finne på noe sånt - og hvorfor ?
Tommelfingerregel nr. 1: Glem at muslimer hadde noe med dette å gjøre (med unntak av "hoffnarren" BinLaden
som jo har vært CIAs asset siden hine hårde dager i Afghanistan i 80-årene).

Vet man først at det er noe muffens ved hvem som gjorde 11. september dukker det opp mange tråder å nøste, som alle fører ned i et "kaninhull" av hemmelige maktstrukturer. Gjett hvem som er on top of it all...(nevnte noen Vatikanet...?). Et viktig mellomledd er SMOM (Sovereign Military Order of Malta) - Malteserordenen på godt norsk. SMOM er Vatikanets militære fløy, og SMOM-medlemmer plikter å utføre ordre de som "gode krigere" mottar fra sine overordnede med blind lydighet og komplett taushet. Det sies at SMOM kontrollerer Pentagon. Som kjent pågikk det masse høyst uvanlige luft-øvelser for omtrent hele US Air Force 11. september. Hvem planla og beordret dette...?

Disse maktkreftene er nå på vikende front fordi sannheten holder på å sive ut (lik et troll som blir dratt ut av hulen sin og ut i dagslys), derfor kan man merke at det nå, 7 år etter 11. sept., er en økning i ulike mediafokuseringer på den offisielle versjonen om at muslimer stod bak: ("Ahmed - the arab terrorist" MTV okt. -08, "BinLaden skriver bok om sin involvering i 11. september-terroren", Aftenposten 27. okt. -08 osv. osv.) Dette er stort sett sprøyt, men det er tydeligvis viktig for "noen" å holde publikum uvitende om hva som egentlig skjedde, derfor en opptrapping av "repeterende hjernevask"-aktivitetene.

Jeg trodde på den offisielle versjonen (om BinLaden og al-Qaida som de eneste skyldige) i 6 år, omtrent like lenge som jeg trodde på julenissen.

Know the truth - and the truth will set you free

Svar på dette

Dette er en generell kommentar. Det er en person her inne på dette forumet som har en venn som faktisk så fly kjøre inn i tvillingtårnene. FLY FLY FLY. Det har akkurat kommet ut en bok om hva som skjedde 911 og i ukene før, husker ikke forfatterens navn. Boken er basert på grundig research og ikke spekulative og fantasifulle linker på nettet. Bl.a. står det en del om en CIA ansatt som omkom da tvillingtårnene raste sammen. Disse vitneobservasjonene om fly som styrter i havet og pesoner som liksom har overlevd selv om de hadde tlf. samtaler innenfra tårnene, er sprøyt, fra ende til annen. Jeg godtar at en del personer lar seg lure av all denne liksom så pålitelige dokumentasjonen som legges fram. Men det er og blir spekulative konspirasjoner basert på forutsetninger som rett og slett ikke holder mål. Så til noen av dere her inne som fortsatt velger å bruke litt sunn fornuft, så er dette innlegget en liten motvekt mot galskapen.

Svar på dette

Ja hvis man kan stole på direktesendinger, så var det da i hvertfall et fly som krasjet inn i tårn to...så på direktesendingene på NRK da det andre flyet kom..

Men hva som ellers foregikk har jeg ikke tatt noe standpunkt til, jeg har ikke utdanning og bakgrunn til å kunne ha noen formening om det som presenteres på de ymse videoene på YouTube.. og andre plasser. Argumentene, uansett hva de hevder, gir jo mening...jeg må nok ta litt mere utdannnelse før jeg kan avgjøre hvem som har rett...

De videoene man har sett...å manipulere det til å se ut som akkurat det man vil det skal se ut som ...det er visst lett har jeg hørt...så der kan man trygt si at jeg ikke stoler på noe av det jeg ser.

Men for min del trenger jeg ikke beviser for å skjønne at styresmaktene (uansett hvem de er) i USA er så fokusert på å kontrollere verden rundt seg at de går til angrep på sitt eget folk.

Og det er i såfall ikke unikt. Hvis jeg hadde søkt litt på Google, kunne jeg sikkert funnet mange flere eksempler på dette, og de vi nok også være lettere å bevise.
Slik som dumping av farlig avfall i reservater, forgiftning av drikkevannskilder mm.

Svar på dette

Til Erlend :En missile kan faktisk være et fly...Du kan få laget dem så store du vil, bare det tener hensikten.

Svar på dette

Takk Ine & Mia....tusen takk.
For at du videreformidler denne fakta ( visste om den ).
På tide den kommer skikkelig på trykk slik du formidler.

Klem, Reidun

Svar på dette

Jeg oppfatter dette som en kommentar til denne faktabeskrivelsen:
"De 2 høye tårnene: ”Imploded from within”. Hint: Hvorfor var det så tjåka varmt på Ground Zero i ukesvis etterpå –og hvorfor falt tårnene så raskt, så likt og så vakkert ?"

Poenget er dette: Tårnene falt som de var "programmert" til å falle - uansett om fly ble benyttet eller ikke...!!

I hvert tårn var det vertikale mega-kraftige stålbjelker;
tilsammen noe sånt som 200 000 tonn i hvert tårn.

Her er "1000-dollar-spørsmålet": Hvor ble det av dette stålet, Erlend ??!!

Over bakken over ground zero lå det en haug med støv og skrap og noen vridde stål-elementer, men det store flertall av stål-tonn var blitt borte i løpet av sekunder...Pga litt brennende flybensin ?!

Erlend-mann - hvorfor kommer du så fort opp med slappe uttrykk av typen
"spekulative konspirasjoner" ? Her dreier det seg om å fastslå de tekniske fakta, uten å skjele i retning av hvem som kan ha fått det i stand. SKJØNN DET !

Svar på dette

Det var ikke fly. Det var hologrammer.
Tårnene ble sprengt innenfra og "pulverisert" av antimaterievåpen.
Flybensin brenner ikke i flere uker. Det vet alle.

Svar på dette

pentagon ble truffet av en missil. Jeg vet ikke hvor flyene ble av, eller om de eksisterte i det hele tatt.

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 5 minutter siden
Nå er emma lisa russøy og esther ama venner
for 7 minutter siden
for 13 minutter siden
for 24 minutter siden
So the big question is, "Well, do I just dump all those unwanted things and try to start fresh?" And we say, no. You just set the Tone, where you are, by looking for things to appreciate. And by setting your Tone in a very clear deliberate way, anyt…
for én time siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Nå er Multiorgasmic og Oliver Baxter venner
for 4 timer siden
Mye pes det var om et enkelt ord her. Er vel så enkelt som at noe er rent eller urent. I mer eller mindre grad. Like så mye som rent vann og urent vann. Eller rene aurafarger og skitne (urene) aurafarger. For mange synkronisiteter mellom aurafarg…
for 6 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
Tonje ble med i Tina sin gruppe
De som er interessert i steiner og steinenes energi. Har du erfaring eller lurer på noe om steiner kan du skrive det her. Jeg vet ikke så mye om steiner selv, men syns det er spennende. Har også samlet noen steiner selv.
for 8 timer siden
for 8 timer siden
for 9 timer siden
Kåre Pedersen la til et bilde
for 9 timer siden
Kåre Pedersen la til en video
for 9 timer siden
Jeg leter etter mitt indre gull. Jeg sliter litt med å finne det, fordi det er så mye rot i veien. Kall det rot, kall det begrensninger, kall det blokkeringer, kall det ubalanser, eller kall det søppel... Jeg vet at dypt inne i meg en eller annen p…
for 9 timer siden
Hmmm, hukommelsen er ikke hva den en gang var.....? - Jeg tror du havnet i Kina, Svein....
for 9 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte