Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vi hadde en flott tråd med mye god info. om 11. september.Men siden trådstarteren slettet profilen sin, så forsvant også tråden. Her var det synspunkt både for og imot selvsagt. Siden det er mange flere på forumet nå, enn da den andre ble startet, så er her også flere meninger. Jeg selv er av den oppfatning, at bevisene er klare for at det var den amerikanske regjeringen selv som gjennomførte en "false flag" operasjon, for å ha en grunn til å gå inn i Irak.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Den var jo litt morsom da!

Svar på dette

Mens jeg likevel er på nett, vil jeg legge til nye bildebevis for Londonbombingene, som etter mine begrep, også var en falsk flagg operasjon.

New 7/7 Bombing Photo Contradicts Official Story

Image appears to duplicate witness statement that bomb was planted under train

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Wednesday, July 8, 2009

A new photo released on the fourth anniversary of the 7/7 attacks in London appears to contradict the government’s official story that Muslims with backpack bombs were responsible for the Tube and bus bombings which killed 52 people.

The image seemingly dovetails with a survivor’s eyewitness statement that the bombs on the Tube trains were placed underneath the carriage and that suicide bombers were nowhere to be seen.

Debunkers have attempted to dismiss this vital hole in the official story by claiming that questions about eyewitnesses stating bombs were placed under the train have been explained. London Guardian journalist Mark Honigsbaum interviewed witnesses who stated that “tiles, the covers on the floor of the train, suddenly flew up, raised up,” when the bombs were detonated. Honigsbaum later said that the quotes were taken out of context when they were cited as evidence that the bombs were planted under the trains – and debunkers duly seized on this in an attempt to dismiss the entire issue.

Svar på dette

Så flott at du fant akkurat den filmen, blandt alle de andre sanne filmene da!

Svar på dette

dette er helt klart noe som er godt planlagt av den amerikankse regjeringen, eller the new world order. i historien har dette vært gjort flere ganger for å ha en grunn til å gå til krig, Hitler gjorde det samme.
bare se på datoen, 9.11, nødtelefon i USA, 911 blir nå forbindt med terrorisme, dette er så genialt at jeg tar av meg hatten.
bevisene for dette regner jeg med at alle har fått med seg...

http://www.youtube.com/watch?v=IDjgnRLI8Cs

Svar på dette

Litt mere info om 09/11 på http//jp.dk/nyviden/article1654301 om sprengstof i støvet fra WTC.
Hvorfor skriver ikke avisene her om dette?

Svar på dette

Det har kanskje med at nyheten er for stor. (kaninhullet går så dypt) altså FEIGE media som lever i en forbaske drømmeverden eller vil holde befolkningen nede.. osv osv..

Svar på dette

Svar på dette

Jeg leste på et annet nettsted at det florere med konspirasjonsteorier om 9-11. Dette er jo ikke det nyeste nytt lenger, men nye teorier dukker opp som paddehatter likevel.

Her et sitat fra Singoalla i en tråd, og en del av et innlegg som beskriver en av konspirasjonsteoriene! :
" Ang 911 så er det forresten mange som tror på en konspirasjons-teori som er skikkelig "far out" ut folkens!
Vet dere hva en del mennesker faktisk tror på i fullt alvor?
At 911 og tvillingtårn-aksjonen skal ha vært planlagt og utført av Bin Laden, regissert fra en hule i ødemarken et sted i Afganistan .. utført av Al Qaida .. uten at CIA eller deres allierte skal ha hatt noe som helst med saken å gjøre .. og dette fortsetter folk å tro på, til tross for alt det som er fremkommet, bevist og dokumentert, på nett, i bøker og faktisk også på TV, klart beviser at det ikke er noe hold i den teorien. Er det ikke ufattelig, hva disse konspirasjonsteoretikerne kan få seg til å tro på uansett bevis?

Akkurat den der, er mest "far out" ut av de teoriene jeg har hørt om 911, det er sikkert. Men mange tror faktisk på dette .. i fullt alvor.

Fornuft, fakta, relevante beviser de kan se med egne øyne, biter ikke på fanatikere som dette :-) sitat slutt.

NB! Husk dokumentaren som blir vist på NRK 2 om det tredje tårnet som raste sammen denne dagen. Uten fly som krasjet i seg, eller brann, eller noe. Jo forresten, lufttrykket fra tårnene som falt kan jo ha vært en medvirkende årsak... Mandag 20.10

Svar på dette

Jeg syns den godeste Singoalla kommer med mange gode tanker og utspill, og her er enda et innlegg som jeg sniker inn i tråden fordi jeg syns det passer inn her:

Dette gjelder dokumentaren som vises nå på NRK 2, og sm jeg anbefaler interesserte å se:

Sannheten om 911 kjøres nå ut i main-stream media.. hva nå?

Tv 2 har vist en seriøs dokumentar tidligere som avslører bedraget rundt 911..
Nå er det Nrk sin tur.. det tyder på at det tillates folk flest å få vite sannheten om 911..
Det er positivt og kan innebære oppvåkning..for større deler av folket.
Om folket ser ser bedraget som både media, politikere og andre har vært med på å fremme, begynner folk forhåpentlig å tvile på andre ting også..
Og forstår at bedraget også gjelder mange andre ting.

Sannheten om 911 og en del annet kan føre mange til oppvåkning.. MEN.. det er et men..
Om sannheten omsider nå skal fremmes i main-stream media..
Ja da er det også blitt agenda å avsløre dette, det tillates..
Og alle debunkerne bringes til skamme.. vel og bra det MEN..
Da må vi være ekstra våkne..

Har hørt for mange år side av vel informerte mennesker, at det er agenda å avsløre en del bedrag og ødelegge systemet, staten, og det såkalte "demonkratiet" totalt.. THEY har sine folk, for å gjøre den jobben også..
(og vi ser dette i praksis på så mange måter også i vårt daglige liv..)

Hensikten bak den agendaen er at folket skal bli opprørte/oppgitt over systemet,
og kreve noe annet.. Man vil se til til at folket mister troen på politikerne og det system vi har,
i en slik grad, at noe annet tvinges frem.. og så sitter agenda-folket klare med noe annet..
Siden "demokratiet" viser seg ubrukelig.. og en "løsning" kreves..
Som åpner for noe annet enn demokrati.. antagelig er et totalitært regime..
med mindre frihet, mer overvåkning osv.

Problem, reaction solution, kjent taktikk brukes igjen og igjen"You won`t like what comes after America.."Sa Leonard Cohen nylig..
Muligens er han informert, muligens har han sett "bildet" og forstått..
Cohen er en vis mann, showbis og makt-eliten er ganske har mange og tette bånd..
Hans fantastiske tekster er fulle av visdom og humor men også av en del hint.. for den våkne :-)
Kanskje det var hans "inside information" som gjorde ham så deprimert i mange år..
Det er en del kunnskap som er tung å bære..
men han mener nå at de deprimerte hjernecellene er døde..
og dermed er han kvitt depresjonen, meldte Nrk Dagsnytt for et par år siden..
Litt spesielt at de leste opp det som en nyhet :-)

Det er gledelig at sannheten kommer ut, men når det fremmes av mainstream media,
så er det også i tråd med agenda å tillate dette..
Fakta er fakta og ikke mindre sant av den grunn.. mener ikke det.

Positivt at sannheten kommer frem. Enhver som har såvidt tatt en titt under fernissen ang 911, kommer til det samme. Beviser og fakta er så overveldende og det er rart så mange har blitt bedratt.. Det skal ikke så mye til, for å innse realitetene her, f eks synes jo eksplosjonene som var plassert strategisk over hele bygningene, de ser man lett med det blotte øyet, på alle sendingene vi ble vist på TV osv.. Så de er ikke så flinke..
De vet de kan gjøre hva som helst, og komme unna med det..
Ialfall for en tid.. slik at det gjør nytten sin..

Mulgens var det meningen at noen av oss skulle forstå, og blir stemplet og sett rart på en tid, inntil de samme oppfatningene som tidligere ble latterliggjort, snart nå blir gjengs/selvfølgelig..
OG hva da? Hva skjer DA, det er spørsmålet..
Politikere osv har jo vært med på bedraget eller for dumme til å forstå?!
Om vi forstod så mye mer enn dem, så er de vel ikke skikket til å styre oss andre?!

Uansett vil jeg se dokumentar-serien Nrk viser,
viktig å se hva som presenteres til allmennheten, her er program-info:

Mandag: Konspirasjon og Terror Nrk 2 - Mandag 24 August 20 10
Britisk dokumentar i 3 deler om 11 September 2001, som bl a fokuserer på bygning nr 7 - the smoking gun of 911, bygningen som falt på samme måte som tvilling-tårnene men uten å være truffet av noe som helst.. Amerikanske eksperter har snart løst "mysteriet".. sies det her.
Jo, det er en god del andre rundtomkring også som løste det "mysteriet" for lengst.. :-)

Det er godt at fokus omsider kommer på dette, også på NRK,
om folket forstår i hvilken grad vi er ført bak lyset, i dette også av det gjengse media,
kan det være håp om massive oppvåkninger også på andre områder..

Svar på dette

Veldig bra ja. Håper folk våkne opp. Det er dog mange som har gjordt seg opp sin mening for alltid.. Og sletter automatisk alle forsøk på å skifte mening selv om selveste Bush og B.gjengenhadde innrømt det.

Svar på dette

Det eneste positive med BBC-dokumentaren om WTC-7 var at arkitekten Richard Gage og "Loose Change"-produsenten Dylan Avery slapp til. Resten var ren disinfo, og disinfo-agentene fikk naturligvis det siste ordet og den overordnete konklusjonen.

Svar på dette

Det ble tidlig i filmen klart hvem sin agenda som ble lagt mest vekt på, så den følelsen satt jeg også igjen med RK.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 19 minutter siden
for 23 minutter siden
Olaug Slethei er nå et medlem av Alternativt Nettverk
for 25 minutter siden
Etter ett liv av kaos, smerte og prosesser og arbeide, er livet bare blitt mer og mer enkelt. Har vel ikke hatt ett så rolig år, som dette. En klarhet, indre ro og aksept, som bare vokser. Ting går kanskje fortere rundt meg, og på utsiden. Men på i…
for 49 minutter siden
Anita Stokke har oppdatert sin profil
for 51 minutter siden
for 55 minutter siden
2 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for én time siden
Nå er Shanti Nura og andre solnørdal venner
for én time siden
Laget engler i hagen,-anbefales, Nyt stunden-nyt livet. God Jul.
for 2 timer siden
Dette er gruppe for deg som vil vite mer om eller som er i ferd med å utforske hva rå mat kan gjøre for ditt liv. Maten er ikke varmebehandlet over 40 grader og er laget av naturlige ingredienser. Utfallet er enzymrik, næringsrik mat med livskraft.
for 2 timer siden
Skriver dette på engelsk så kanskje Google eller noen andre overvåkere plukker det opp: - What the hell are you waiting for; we all understand that we're not alone in the Universe!. So why don't you guys come out & tell us what you know. We're sick…
for 2 timer siden
may brit jespersen har oppdatert sin profil
for 3 timer siden
Til Den Edle Rebell: May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. May the sun shine bright upon your face. And rain fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the hollow of his hand. (irish bles…
for 3 timer siden
Hva er motivasjonen for å lage denne dokumentaren - å "oute" uvaksinerte slik at Jens & co. kan rykke inn med loven i hand og sprøyte i vei, eller har dere et seriøst og antroposofisk standpunkt..?
for 3 timer siden
Nå er Renate og Oliver Baxter venner
for 3 timer siden
HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 5 timer siden
for 5 timer siden
for 6 timer siden
for 6 timer siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for 6 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte