Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vi hadde en flott tråd med mye god info. om 11. september.Men siden trådstarteren slettet profilen sin, så forsvant også tråden. Her var det synspunkt både for og imot selvsagt. Siden det er mange flere på forumet nå, enn da den andre ble startet, så er her også flere meninger. Jeg selv er av den oppfatning, at bevisene er klare for at det var den amerikanske regjeringen selv som gjennomførte en "false flag" operasjon, for å ha en grunn til å gå inn i Irak.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Poster denne oppfordringen fra mine venner i avaaz. En uavhengig gransking burde vel friste tvilerne også Ü

Dear friends,

Let's find out the truth! Sign the petition for an independent investigation into Bush’s War on Terror.
Sign the petition here
This week, the US Senate is taking its tentative first steps towards establishing an independent commission into Bush’s War on Terror -- an open investigation into torture, detention, wiretapping and illegal transfers to secret prisons across the globe. This is a major development, but as expected there are very nervous and powerful interests who want to bury it.

A Commission of Inquiry is essential to unravel the full extent of eight years of cover-ups, to hold those responsible to account and to prevent such injustice from happening again. It would send a powerful message that the US wants to repair the damage done to human rights by the Bush years, while strengthening the fight against terrorism.

But without a massive global and US show of support, champion US Senators may not rally the numbers needed to have this commission established. Sign the petition -- which will be presented to the Senate Judiciary Committee before they make their decision this week -- and help get an inquiry with real teeth over the line:

http://www.avaaz.org/en/end_the_war_on_terror

After 8 damaging years, this campaign for justice has a lot to unearth. The hearing this week will begin a process throughout 2009, and as this petition grows, our voices will be submitted to decision makers at every opportunity. But it all starts with a thorough and unflinching Commission of Inquiry - not just to end impunity, but to make sure that the abductions, deaths and disappearances of Guantanamo are never repeated.

Worryingly, the so-called War on Terror is not yet over. Last week the Obama’s Department of Justice argued, as they had under Bush, that detainees at the US facility in Bagram, Afghanistan have no legal right to challenge their detention. Conversely, in a major turnaround it was separately announced that the only remaining ‘enemy combatant’ on US soil is finally to be tried by a US civilian court.

These conflicting decisions reveal an Administration still making up its mind. Now is the time to draw a line in the sand with a bi-partisan Commission that puts the past behind us and empowers an Administration committed to human rights, definitively rejecting torture, refusing to arbitrarily detain and championing the rule of law in its fight against terrorism and in all its global dealings.

http://www.avaaz.org/en/end_the_war_on_terror

As long as the wrongdoing of the Bush years is kept secret and those practices unaccounted for or allowed to continue, mistrust and violence between nations will flourish. Let's plant a seed of hope, understanding a shared commitment by reading this dark page in history before we turn it.

With hope,

Brett, Alice, Pascal, Ricken, Paula, Ben, Graziela, Luis, Paul, Iain, Milena, Veronique - and the entire Avaaz team

ABOUT AVAAZ Avaaz.org is an independent, not-for-profit global campaigning organization that works to ensure that the views and values of the world's people inform global decision-making. (Avaaz means "voice" in many languages.) Avaaz receives no money from governments or corporations, and is staffed by a global team based in Ottawa, London, Rio de Janeiro, New York, Buenos Aires, and Geneva.

Svar på dette

Et ord som blir brukt for å nevne mørke krefter,som påvirker lavere astralplanet på Jorden er Lucifer Rebellion. Så Illuminati,Secret Government,NWO er på en måte påvirket av Dark Brotherhood/Lucifer Rebellion. Og det er og har vært en kamp mellom Lyset og Mørket på Jorden i laaang tid etter fallet i Edens Hage i tidlig-Lemuria. Det så vi også i Atlantis - da Mørke krefter fikk så mye innflytelse og Atlantis falt.

Så Armageddon-kampen mellom Lyset og Mørket er ikke bare på det ytre og fysiske planet kollektivt sett - men også individuelt på det indre planet mellom negative ego mønstre i oss selv og positve mønstre,som handler om å tjene mor/far Gud og Great White Brotherhood/Sisterhood of Light - være en forlenget arm for dette - en lysarbeider her på Jorden. Frigjøring må begynne med en selv - individuelt sett.

Osama Bin Laden og co har forberedt i mange år på terror-handlinger i USA. De har jo til og med trent flere terrorister i USA,som flere har kjennskap til. Osama og co har på en måte jobbet på vegne av Lucifer Rebellion/Dark Brotherhood. Så at Secret Government/Illuminati har vært involvert på flere måter,men siden de også tjener Lucifer Rebellion/Dark Brotherhood - så har dette vært hovedsaklig Osama som har vært bak. De tjener de samme mørke krefter som NWO/Secret Government/Illuminati. Så de er i samme båt. De har samme arbeidsgiver. Det er lett å bare skylde på NWO/Secret Government/Illuminati - de var involvert - men Osama jobber uavhengig NWO/Secret Government/Illuminati - men har samme arbeidsgiver i Lucifer Rebellion/Dark Brotherhood. Det høres ut som et skript til en film eller eventyr,men det er faktisk tatt i fra virkeligheten.

Hvorfor er det så viktig at Obama og co fortsetter å trappe opp i Afghanistan?Fordi Osama og hans terroristceller befinner seg i fjellene i Afghanistan og i Pakistan. Så naturlig at man må fortsatt kjøre på der sånn. Den virkelige regjeringen(som tjener mor/far Guds planer og Jordas bevissthetsevolusjon på det indre åndelige planet - det spirituelle hierarkiet med oppstegne mestre,erkeengler,Elohim-mestre osv) har nevnt gjennom boka til Joshua David Stone at å ty til militært angrep mot terroristceller,som tjener Osama Bin Laden og co er helt berettiget.

Det skjedde et enormt løft gjennom mange mennesker over hele verden rett etter 9/11. Osama og co hadde planer om titalls flere terrorhandlinger samme dag som det vi så skjedde 9/11 og det samme i tiden etterpå,men det har blitt fullstendig nøytralisert pga det enorme løftet her på Jorden globalt sett. Tankens kraft er så mye større man aner - og dette kollektive løftet førte til endel nøytraliseringer av kollektiv negativ energi her på Jorden. Og det Bush og co har ikke vært totalt på jordet - men det var viktig at sikkerheten ble skjerpet(den var for slapp) verden over og ikke minst skape en internasjonal samarbeid for å stanse Al Quaida og Osama Bin Ladens sine terrorceller. De tjener det mørke brorskapet/søsterskap like mye som Illuminati/Secret Government.

Empire Strikes Back kan vi kalle 9/11 for - av Lucifer Rebellion - men Return of the Jedi er Jordas Gyldne tidsalder hvor vi kommer tilbake til tidlig Lemuria-tid - Edens Hage. Så det kapittelet der har startet - men det er så mye som skal bli gjort individuelt og kollektivt sett. 9/11 var et skikkelig støkk for hele verden - ikke bare for USA. Så man bør se på Osama Bin Laden og hans terroristorganisasjon som kollegaer til Secret Government/Illuminati - men de kjenner ikke til hverandre. Men de tjener Lucifer Rebellion/Dark Brotherhood. Så hvordan tjene Great White Brotherhood/Sisterhood og mor/far Gud?Det er å følge sitt fulle og høyeste potensialet. Å bli en oppstegen mester. Når flere innser hvor mye makt hver enkelt har individuelt sett og skjønner dette så vil man også erkjenne at man jobber på vegne av mor/far Gud og Lysets Brorskap/Søsterskap.

Man bør studere sin egen Armageddon-kamp,som jeg har nevnt. Og der ligger roten til alle former for terrorisme. Det er mye som skjer i kulissene her på Jorden ang hva krefter for de som tjener mor/far Gud og Lysets bror- og søsterskap - men også hva de som tjener Mørkets bror- og søsterskap og Lucifer Rebellion gjør. Derfor eksisterer konspirasjoner,men ikke alle konspirasjoner stemmer. Obama tjener Lysets bror- og søsterskap. Det vil ta sin tid før man vil se frukter av dette - men han vil skape endel positive frø i årene som kommer for de neste generasjoner.

Svar på dette

David, dette tolker jeg som trolling fra din side og atter et forsøk på å selge en religion i en hvilken som helst diskusjonstråd (der denne religionen ikke har det minste relevans). Har du ingenting spesifikt å bidra med i den diskusjonen som denne tråden har hatt så langt? Jeg ber deg fjerne innlegget.

Svar på dette

Det at Bush & Co. står bak 9/11 vet heldigvis de fleste nå.

Men IKKE Barak Obama, som fremdeles mener noen huleboere står bak dette.
Barak Obama VET, men velger å tie.
Her er brevet fra Obama som bekrefter dette..

Obama Addresses 9/11 Government Complicity ( ref. Steve Watson
Infowars.net Thursday, February 15, 2007 )

Democrat Presidential frontrunner Senator Barack Obama has responded to a question posed by an Infowars reader regarding government complicity in the September 11th 2001 terrorist attacks.

Three months after the reader sent Obama a correspondence outlining her great concern that criminal elements of the government were directly complicit in the attacks, the Senator sent the following response via email, which was then forwarded to us:

Dear Penny:

Thank you for contacting me regarding your belief that the U.S. government was complicit in the terror attacks of September 11, 2001. I appreciate hearing your passionate views on this matter.

While I do not believe the U.S. government was complicit in the attacks, I do think it should be held accountable for the unacceptable mistakes it made in the run-up to that terrible day. The blunders that occurred prior to the 2001 attacks were inexcusable and often outrageous. The series of clear warnings about the potential use of hijacked planes as weapons is just one example of why the "surprise" of 9/11 should have been anticipated. In my view, proof of government complicity is not necessary when making the argument that the U.S. should accept some responsibility for what happened on 9/11.

Thank you again for writing.

Sincerely,

Barack Obama
United States Senator

Svar på dette

Nå har jeg sett flere av disse trådene her.....og det jeg lurer på er: Hvorfor er det ingen som tar med Gulfkrigen og invasjonen i Irak 1990-91? Om man fikk med seg den OG alt det som dreide seg om våpenkontroller /kontrollører og fanden manns oldermor forut for den, fikk med seg hvor stor denne invasjonen faktisk var, og hvilke enorme ødeleggelser som ble gjort. Og hvor propaganda og løgn hvirkelig fikk fritt spillerom. Faktisk så stort at det til tider skinte litt for godt ifjennom. Hvorfor er det ikke en sjel som nevner den med et ord? En invasjon som jeg mener er årsaken til den dritten man ser i dag.... OG som var årsaken til 9/11 i mine øyne.

Jeg kan godt se at USA gjerne vil vise sine borgere at fienden ikke er så sterk at de ville kunne få til dette ...og at det kun er USA som har "makt" og intelligensia nok til å gjennomføre noe slikt.... For å faktisk stå frem som sårbare og totalt uforberedt pga sitt eget overdimensjonerte ego som aldri ville tro at noen skulle kunne finne på noe slikt, ville være å miste totalt ansikt.

Men som sagt.... hvorfor blir denne krigen ikke nevnt som en del av det man ser i dag.....det er jo direkte linket.

Svar på dette

Hei Hilde og fortsatt god Påske....

Det er tatt opp og ligger under følgende Forum lagt til Mats Søndre Aas :

Afghanistan og Irak krigene.

Jeg er helt enig...et stort spill for galleriet igjen og hele verden " gikk fem på ".

Nøyaktig som med 9/11...

Disse krigene hadde kun to formål : Olje og narkotika.

9/11 var bare nok et gigantisk spill for galleriet....hva blir det neste ?

Klem, Reidun

Svar på dette

Vel.... det tror jeg ingen har lyst å tenke på.... så da kan det kanskje være greit at en del får ha sine teorier i fred?

For forskjellen på hva vi mener ligger på at disse som vil skape seg sitt imperium er ikke i ferd med å gjøre det, de er i ferd med å misslykkes. En feil som ble grunnlagt allerede under den første innvasjonen, og som ble forsterket av at bla våpeninspektørene gjore en litt for god jobb. Krigen i Irak kan man vel si snart har vart 15 år lenger enn beregnet. Så da er det kanskje ikke så rart at USA er bankerott og verden står overfor en krise. Og slik jeg ser det, er noen som er i ferd med å misslykkes langt farligere enn noen som er i ferd med å lykkes. For dette handler ikke om schience Fiction, det er blodig alvor...... om man vil unngå å gå en utrygg tid i møte. Man må få en slutt på krigen! Norge må få sine soldater hjem, og ikke sende flere nedover i stedet. Og det gjelder selvfølgelig alle styrkene der nede og i Afganistan.

Svar på dette

Som jeg har skrevet flere ganger, formålet med disinfo-agentene Steven E. Jones og Jim Hoffman har vært å kjøre mainstream 911-bevegelsen inn i den totale impotens og stagnasjon, bl.a med thermite-teorien som i beste fall er fullstendig irrelevant. På nettsiden til Skepsis (her) kan man nå lese om hvordan Jones nå nærmest avviser eller usannsynliggjør sin egen teori. Så hvor skal 95 % av 911-bevegelsen nå gå?

Svar på dette

Veldig bra Rolf Kenneth....Jones og Hoffmann mangler det aller meste....ikke bare motsier de seg selv, men de har også forsøkt å gå imot alle fysiske lover om hva som er mulig og ikke.
Det sier ikke så rent lite om hvor lite de egentlig har å fare med....null !

Svar på dette

Det jeg dog ser på som faren ved bla 9/11 teoriene, er at man drar fokus vekk fra det som jeg mener er den største faren her, og det er hevnaksjoner som takk for sist.....som en konsekvens av vår krigføring i andre land, med tusner på tusner av drepte, ødelagt land osv egentlig helt uten grunn....(for ja, jeg er enig i og har vært hele tiden at USAs krigføring kun handler om å ha kontroll over bla oljeresurser). Derfor ser jeg det som ganske trist at Obama nå synes og fortsette krigføringen. For for meg var 9/11 en veldig klar beskjed om at vi ikke er usårbare, og at det å ramme oss selv på den måten faktisk lar seg gjøre....det finnes langt enklere metoder enn den for å kunne ramme oss, og det hardt. Og det finnes flere enn vi ønsker å tro som er villig til å utføre det. Derfor synes jeg det er litt leit egentlig at man ser på USA som den største trusselen her. Eller at man i det hele tatt skulle behøve å se på noe som en trussel. USA er forsåvidt en trussel ....eller årsak til trussel.

For meg så fremstår derfor mange av konspirasjonsteoriene som en måte å blinde seg selv for hva som faktisk er det vi kanskje bør frykte, og som vi bør gjøre alt for å forhindre, og det er å komme i en situasjon hvor de land vi terger, faktisk igjen, kommer til å ta igjen. (noe jeg forøvrig ser på som en svært naturlig reaksjon, og som vi helt og holdent må skylde oss selv for i så fall). Og da er jeg redd 9/11 blir som småplukk å regne. Og hva passer dem vel bedre enn at vi luller oss inn i konspirasjonsteorier, og glemmer det vi egentlig burde konsentrere oss om. Og det er å få slutt på elendigheten og komme i dialog , forsøke å skape ro. Naivt? mulig.....men er det egentlig noen annen måte å gjøre det på?

Svar på dette

Hilde, denne diskusjonstråden ER viet til å finne frem til den beste dokumentasjonen på at neocon-kabalen sto bak 911-dramaet, og hva som faktisk skjedde den dagen. Man kan selvsagt diskutere mye annet som er relatert til 911-dramaet og til amerikansk utenrikspolitikk, men det må gjøres i andre diskusjonstråder.

Svar på dette

Ok, da ønsker jeg dere lykke til....

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 5 minutter siden
for 8 minutter siden
for 14 minutter siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for 35 minutter siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for 35 minutter siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Nå er Rathe og esther ama venner
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Tor Håkon Eide God jul =)
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Ingmar Hansen la til et blogginnlegg
Det er stille ute. Enda et lag med nysnø ligger der som en jomfrulig uberørt hinne, inviterer til å bli brutt. Jeg undres, finnes det snø i himmelen? Som de englene vi er, midlertidig her på jorden burde vi kansje lage "engler i snøen" nå når vi har…
for 2 timer siden
Say yes to whatever it is. Because if you say yes to it and then you get in the middle of it, and you say, "Uh oh, this isn't really turning out the way I wanted it to," then out of that is born another desire. And as you say yes to that, then it tu…
for 3 timer siden
Viktig det du poengterer her, Ada! :-)
for 3 timer siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 3 timer siden
Min mening er at president Obama fikk fredsprisen ett år for tidlig. Men nå har han vært her og hentet prisen, så får vi håpe på CHANGE - den forandring som Ingeborg snakker om må til - blant annet empati og kjærlighet til alle uansett hudfarge og r…
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte