Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Vi hadde en flott tråd med mye god info. om 11. september.Men siden trådstarteren slettet profilen sin, så forsvant også tråden. Her var det synspunkt både for og imot selvsagt. Siden det er mange flere på forumet nå, enn da den andre ble startet, så er her også flere meninger. Jeg selv er av den oppfatning, at bevisene er klare for at det var den amerikanske regjeringen selv som gjennomførte en "false flag" operasjon, for å ha en grunn til å gå inn i Irak.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Her har vi Bush som ikke helt husket at han visste om angrepet på forhånd:

Svar på dette

Vi lurer på en ting her... Kan ikke amerikanerne se forskjell på en mus og en elefant???
Underlig at ikke verden fikk se slike bilder som dette før nå.. Ikke sant ?
Er det intelligensen det skorter på, el har noe kortsluttet hos dem.
Hadde noe slikt skjedd her, ville vi ropt ut raskt..det er jeg SIKKER på.
Bevisene lå jo rett foran dem.. brant under bena på dem....
Hjernevasket???? vi undres...

Svar på dette

En tng jeg har lurt på angående Pentagon,og som sikkert ikke noen kan gi meg svar på er; Hvorfor var der ikke vrakrester etter flyet som krasjet gjennom et hull som ikke kunne romme annet, enn til nød litt av flykroppen? De offisielle kildene sier at pga.varmen fra flybensinen, så ble alt smeltet/pulverisert slik at der ikke var vrakrester igjen.
Neste spørsmål blir da; Hvordan kunne de da identifisere alle omkomne, via DNA i rester av blod og hudrester som de fant på åstedet? Forstå det de som kan.

Svar på dette

ja, denne bløffen KAN ikke gravlegges og knebles i mange nye år - men det er vel kun de helt blinde som enda tror på den offisielle bløffhistorien.
Og pentagon-delen av dramaet, samt sprengningen av BYGNING 7, VAR SÅ ÅPENBARE at det egentlig er uttrolig at de turde å sette igang en slik sak. Men som med nazi-gobbels, så er de jo flinke å gjenta løgnen utallige ganger i ettertid gjennom tv-media, etc. Men tiden nå - og mot 2012++ er jo slik at alt det skjulte skal opp til overflaten.

se ellers vedr pentagon saken denne og velg det norske flagget
http://www.pentagonstrike.co.uk/pentagon.htm

Men sprengningen av tvillingtårnene ble nok pulverisert via de hemmelige stjernevåpnene som de lukkende deler av gov-mil i usa har byttet til seg av de negative ETs/de grå etc.

Svar på dette

En 6 min. film om Pentagon krasjet. produced by professional pilots, Aeronautical Engineers and physicists analyzes the G forces required for a 757 to negotiate the Arlington region on September 11, 2001 based on flight data provided by the US Govt. For full high quality film and detailed description, please visit

http://pilotsfor911truth.org

Svar på dette

Supert Alex du driver med global bevisstgjøring. Det trengs veldig

Svar på dette

Jeg vil gjerne anbefale og rette oppmerksomheten mot web-basen 911-Pressekonferansegruppen, dannet av Per-Aslak Ertresvåg, Berit Ås, Kari Storhaug og Trude Malthe Thomassen.

Deres dokument "Vår 911-Plattform" er ett av de få forsøk i verden på å integrere alle aspekter ved 911-dramaet til en sammenhengende helhet. Dokumentet holdes kontinuerlig oppdatert. Dokumentet er rikt illustrert; og på web-basen finner man også en engelsk versjon av teksten.

Svar på dette

Har såvidt begynnt å orientere meg i stoffet,sett videoer,og lest linker.
Lurer på det samme som mange andre tror jeg..
Hva med alle pårørende som stod frem med mobiltlf opptak av sine kjære like før flyene styrtet?Her var det da navn nevnt,og faktiske menneskeliv som gikk tapt,og ikke fiktive personer(?)

Svar på dette

I følge filmer jeg har sett, ble visst nok passasjerflyene styrtet i havet.
Mobil nettet var visst ikke godt nok utbyggd til at disse samtalene skal ha kunnet sted på dette tidspunktet..

Svar på dette

Det stemmer. Og en kvinne som angivelig ringte til sin mann( en offiser av høg rang) når flyet var på veg mot Pentagon, er senere blitt funnet igjen i Europa sammen med sin mann...

Svar på dette

Ja det er like viktig å ta fatt i disse falske flaggene. Helt sikkert på alt du nevner her. Husker spesielt at jeg stusset over det store krateret i vegen. Men siden 9-11 er det største og lettest gjennomskuelig kan det være med å trigge oppvåkningen hos mange.

Svar på dette

Ja og hotel serena atentatet i kabul var en false flag operasjon, for og skremme Jonas. G . Støre til ikke foreslå og trekke Norge ut av Afganistan. Har seriøs info på det.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

HEI ALLE SAMMEN ,,, HAKKE MYE Å FORTELLE EGENTLIG ,,, Men må få lov å si en ting jeg synes om 2009 ,og det er det ligner utrolig på alle andre år. Ved nærmere ettersyn så priser jeg meg lykkelig over alle venner her og andre plasser som har kommet i…
for 24 minutter siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
god jul,og glede i hjertet til alle sammen
for én time siden
Nå er janneawhite og Anne Storrøsten venner
for én time siden
Så flott. Har du vært til Crazy Horse Mountain?
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Nå er Rathe og esther ama venner
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Tor Håkon Eide God jul =)
for 3 timer siden
for 3 timer siden
Ingmar Hansen la til et blogginnlegg
Det er stille ute. Enda et lag med nysnø ligger der som en jomfrulig uberørt hinne, inviterer til å bli brutt. Jeg undres, finnes det snø i himmelen? Som de englene vi er, midlertidig her på jorden burde vi kansje lage "engler i snøen" nå når vi har…
for 3 timer siden
Say yes to whatever it is. Because if you say yes to it and then you get in the middle of it, and you say, "Uh oh, this isn't really turning out the way I wanted it to," then out of that is born another desire. And as you say yes to that, then it tu…
for 4 timer siden
Viktig det du poengterer her, Ada! :-)
for 4 timer siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 4 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte