For en som utenfra har fulgt disse diskusjonene som har foregått, virker dette som det komplette vanvidd. Tilsynelatende friske mennesker henger seg opp i teorier som verken kan bevises eller motbevises, legger mye energi i det og blir fornærmet på opponentene.
Om det sitter noen i bakgrunnen og styrer eller ikke, er vel totalt uinteressant, så lenge en selv ikke kan bevise noe fra eller til, eller gjøre noe med det. Illuminati, secet leaders, jøder, frimurerere osv. Javel, så planlegger de noe da, eller styrer verden dit de vil. Hva så? Jeg kan ikke benekte det og ikke bekrefte det heller. Hvorfor i all verden skal jeg da kaste bort tiden min på det? Tenk på alt det fornuftige man kunne gjøre i stedet, som å se på såpeserier eller stirre i veggen. Til og med det tror jeg er bedre enn å lulle seg inn i drømmer der man tror man er important og skal redde verden. For ikke å snakke om å jobbe litt med seg selv. Hadde alle gjort det, hadde det ikke vært nødvendig med ufoer fra det ytre rommet som skal komme for å få oss tomsinger på jorden opp på et høyere plan.
Ellers er det forstemmende å se at folk med et såkalt alternativt livssyn flyr i tottene på hverandre for det miste og er så hårsåre at de sutrer, skylder på hverandre, sletter profiler osv. Man snakker om bevissthetsnivåer, der alle i alternativmiljøene naturligvis er kommet langt. Og så er det ikke mindre kiv og intoleranse her enn i en skoleklasse.
Beklager oppgulpet, men er blitt rimelig fed up og oppgitt av å stå på sidelinjen noen uker og se på alt dette tullet. Som jeg sikkert ikke har forstått viktigheten av. Mange vil sikkert si på grunn av manglende innsikt, lavere bevissthetsnivå eller manglende intelligens. Får så være. Velger heller å leve i lykkelig uvitenhet, la dem som styrer verden kjøre løpet sitt og prøve å gjøre noe konstruktivt i nærmiljøet. På gruppene er det vanskelig. De jeg har vært engasjert i har ligget brakk lenge i skyggen av pavens skjegg og diskusjonene rundt det.
Merker:
Del
Facebook
-
▶ Svar på dette