Hei alle sammen!
Grete startet en diskusjon her tidligere om MMS. Siden da har jeg og kjæresten min lest endel om det. Jeg har lest hele boka til Jim Humble og vi har bestilt MMS, som bør komme i posten hvert øyeblikk nå.
For meg er dette en fantastisk oppdagelse, et mineral som dreper alt skadelig i kroppen svært effektivt, uten at man trenger å endre sin diett.
Jeg har skrevet en introduksjon til MMS, Miracle Mineral Solution, hvor jeg tar for meg hvordan det fungerer, hva det er og hvordan man bruker det. Alt er hentet fra Jim Humles egen bok og hans nettsider. Istedenfor å lese hele boka hans, kan man fort få en ganske god forståelse av hva dette er, da skrivet mitt er på under 10 hele A4 sider. Den teksten legger jeg ut i en annen tråd, for oversiktens skyld. Her:
http://altnett.ning.com/forum/topic/show?id=2109341%3ATopic%3A248931
Jeg fikk en liten aha opplevelse da jeg leste siste delen av Jim Humbles bok del 1. Derfor vil jeg først legge ut en liten tekst på hva sykdom egentlig er. Hele teksten ligger vedlagt i en litt mer oversiktlig word fil:
Kroppen og dens immunforsvar er svært sterkt, ja faktisk helt uovervinnelig. I utgangspunktet skal kroppen takle hva som helst vi utsetter den for av mat, gifter, virus, skadelige stoffer, parasitter osv. Men allikevel har vi en dårlig helse. Vi eldes. Vi blir syke støtt og stadig, vi har lite energi og ulike virus og bakterier går hardt innpå oss. Noen er til og med så ille at vi dør av dem. Sånn skal det ikke være, en kropp som er ivaretatt er som sagt uovervinnelig.
Det er det du allerede har i kroppen, som forverrer din opplevelse av livet. Med andre ord er det ikke det du spiser som skaper ubalanse i deg, det bare gir mat til ubalansen som allerede bor i deg. La oss gå nærmere innpå hva dette betyr.
100 % av all sykdom, ubehag, smerte og plager i kroppen, som ikke er forårsaket av ulykker, stammer fra skadelige mikroorganismer. Anaerobiske bakterier, virus, sopp, gjærsopp, mugg, syke celler og giftstoffene de produserer.
Det er ikke sukkeret, det hvite melet, melken, kjøttet, iskremen eller syredannende mat som gjør deg syk og slapp, verken mentalt eller fysisk.
Alt dette er bare medvirkende faktorer, alt de gjør er å mate de skadelige mikroorganismene som allerede bor i kroppen din. Disse faktorene hjelper de å trives og vokse og avgi giftstoffer. Det virkelige problemet vårt er de skadelige mikroorganismene, som blomstrer av den ”usunne” maten vi spiser og tar all energien vi selv skulle brukt fra det.
Anaerobiske bakterier lever ikke på oksygen, som vi tilfører kroppen i rikelige mengder hele tiden, slik snille aerobiske bakterier gjør. De lever på sukker.
Ved å ta livet av alle disse patogene organismene i kroppen, vil vi ikke bli negativt påvirket av noe av det vi spiser. Når disse patogene organismene får mat, vokser de og trives. Det blir mer av dem og de begynner å kolonisere rundt om i kroppen. Det er kjent at bakterier kan kolonisere på en hjerteklaff, hvorfor ikke i resten av kroppen? Noen kolonier forårsaker leddbetennelse, andre diabetes og hundrevis av andre ting. Smerter i muskler, hodet, magen, ryggen osv er direkte forårsaket av disse koloniene eller indirekte av deres avfallsstoffer.
Sykdommer kommer av skadelige mikroorganismer som koloniseres i kroppen vår.
Hva er det logiske å gjøre når man forstår dette?
Er det logisk å kutte ut sukker, mel og slike produkter, for å sulte ut alle patogene organismer i kroppen?
Eller er det kanskje best å gå rett til kilden og fjerne dem?
Det er rett og slett nyttesløs og prøve å ekskludere fra dietten det som gir våre patogener næring.
Derimot finnes det et alternativ som enkelt, billig, effektivt og smertefritt tar livet av ALLE patogener i kroppen. Uten bivirkninger. Det er ikke så kjent, da ingen tjener penger på det og det kurerer alle.
Det er et mineral under navnet MMS. Miracle Mineral Solution.
Av dette mineralet dannes det klordioksid, den svakeste og mest effektive oksidanten vi kjenner til. Denne kjemiske sammensetningen tar effektivt livet av alt skadelig i kroppen, gjennom oksidasjon. Både patogener, tungmetaller og syke celler. Det lar heldigvis alle friske celler og gode bakterier være i fred, da den ikke er sterk nok til å oksidere dem. Dosene man tar er små, bare noen dråper av gangen og effekten er stor. På den måten kan man rense kroppen fri for all dritt, uten å endre sin diett eller levevei i det hele tatt. Da kan kroppen gjøre det den gjør best, helbrede seg selv og komme i topp form.
Hjertelig hilsen
Svein Daniel Solvenus
www.solvenus.no