Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Har akkurat hørt at en kjempe UFO skal komme til jorden den 14, 15, og 16 oktober 2008. Den skulle komme for å heve jodens spirituelle nivå. Menneskene vil skyte på den og være redde for den, men den skulle komme i fred.
Noen som vet noe om dette??

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg er vell litt skeptisk til dette, så dere får ta det med en klype salt ;)
slik jeg ser det, er det som med gud, man forventer av noen som er sterkere
og bedre enn oss til å rydde opp etter menneskehetens tabber.
Så folk håper at gud / andre vesner skal hjelpe oss med våres problemer.

Jeg håper at folk kan gjøre denne jobben selv,
så kan gud og andre vesner være til hjelp, men ikke i direkte form.
dette tror jeg er det beste. men det er nå bare min mening =)

Svar på dette

Stiligt! Kunne du tenke deg å fylle ut en raport skjema som du vil finne på denne linken?
http://www.ufo-rogaland.no/

Du klikker bare på linken "observasjoner" på venstra siden.

Jan

Svar på dette

Hei:)

Jeg personlig har ingen formening om dette tema da jeg ikke er åpen for evnt disse frekvenser og områder. Jeg " forsker" på andre områder hvis jeg skal si det på den måten:) men vil bare fortelle om noe jeg synes er litt morsomt:) Min datter som er seks år og venninnen hennes har ikke snakket om annet enn astronauter , ufoer, romskip og romvesener i hele dag. dette var det siste dattera mi tenkte på før hun sovnet og. "mamma, tror du romvesene sover nå også?" Og, jeg har ikke snakket om noen romvesner, for det gjør jeg sjeldent:) Morsomt :) De små er herlige. Venninnen til dattera mi skulle ihvertfal reise til månen! " og mamma, hvis vi reiser ut i rommet, da blir vi romvesener" :)

Svar på dette

jeg så 2 lysende dansende kuler 10 dager etterpå utover mot vannet over munkholmen i trondheim 24 okt. rett etter thomas og harald på tv:)
fikk ikke filmet de siden hadde ikke mer batteri på filmkameraet, varte kanskje 20 sek. først var det en som blinket og gikk horrisontalt bortover nesten som et fly.men så dukket det en annen opp ( når jeg sa at jo det der er en "ufo" når hun sa det bare var et fly,) og når jeg sa det dukket det opp en til (for å godkjenne at jeg holdt på troen) og svingte oppover mot høyre, mens den andre fulgte etter så bevegde deg seg i kryss en gang over et stort område av himmelen over havet, og skrått over meg (vanskelig å si avstand, så ut som fly først, kan være langt, kan være kort? så svintgte begge i rundinger i stor omkrets, uten en lyd, og blinket svakt tempo. jeg var i en rar tilstand, så løp etter kameraet, for å bekrefte dette, men var selfølgelig tom for batteri og film,. så når fant ut det fløy de over horisonten mot munkholmen og bak hustakene jeg ser fra huset. løp ned til veien for å se utover, men da var de borte.

det merkelige var at skulle opp dagen etterpå og stillte klokken min. og var sikker på at stillte den riktig ( har 2 klokker for å komme opp om morgenen) så når mobilen min ringte (vekkerklokke) stod jeg opp og dusjet og når jeg kom tilbake ringte sjefen. " christian, skulle du ikke vært på jobb nå?" jeg er fortumlet og skjønner kke helt, men ser på mobilklokka, og det står 10.12. jeg blir helt satt ut å sier "hæ" "øm" "hva skjer" skuøøe jeg ha stillt klokka igår eller? " hæ, jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd, "høm" men når kan du være der.."ehm" 10 miutter og jeg løp ned.. La på mobilen med sjefen, men så så jeg bort på digitale klokka mi, hvorfor den ikke hadde ringt og der stod det. 20.14

For meg var det en beskjed. De kommer tilbake 20.14

Svar på dette

horisontalt mot venstre oppover...de blinket så kunne se ut som fly som blinket fordi gikk gjennom skyer. blinket fra varmt hvitt lys til kaldt hvitt lys i ganske behagelig tmpo

Svar på dette

svingte i rundinger mot høryre, en i leiligheten der jeg bor så dette også

Svar på dette

Svar på dette

Dette er tull. Hun er en bedrager, denne Blossom Goodchild med addresse Cabalen. Hør bare på navnet...søkt..spør dere meg. Sorry. Om noen vil tro på henne og de som støtter henne i dette bedraget, hver så god. Men jeg er av den oppfatning at alt dette skal avsløres litt etter litt nå. Se bare på Støre og hans nye bok nå.(Nyhetene i dag) Vi får folk med MOT, inn på banen. Håper han får innsikt i stadige flere felt. En liten "avsporer" der :) Ine.

Svar på dette

Jeg bare minner om at de...........................ikke kom nå heller. Kjøre feil ved pluto og havnet i Alfa Centauri systemet:):)

Svar på dette

Til tor-Jørgen:
Den var virkelig søt:):Kjørte feil ved Pluto Haha

Svar på dette

Siden det ikke åpenbarte seg noe gigantisk lysskip den 14 oktober kan vi jo fokusere litt på de UFOer - og aliens - som allerede har gjort sin ankomst her på jorda.

De er av typen "greys", og de som er inne i materien vet at de kan være noe tvilsomme, kanhende er de en del av "the dark side". Uansett har de vært involvert med tvilsomme maktmennesker i USA, ikke minst på teknologi-siden.

Den amerikanske ingeniøren Bill Uhouse, som nå er pensjonert, jobbet med å utvikle en flight-simulator, basert på alien teknologi for at mennesker skal lære å fly UFOer (alt i største hemmelighet selvfølgelig, folket måtte for enhver pris holdes utenfor denne moroa). Prototypen for Bill Uhouses arbeid var UFO-en som styrtet i Klingman, Arizona i 1953. To aliens overlevde dette crashet. Den ene ble kalt J-ROD (noen skriver det som JAROD) og endte opp som teknologisk konsulent under jorda et sted under USA. Han fikk etterhvert kultstatus i innsidermiljøet.

En av hans tidligere arbeidskamerater hadde dette å si om J-ROD (R.I.P.):
- I am a retired AF (US Air Force) major. I worked with JAROD. We called him the 'puppet master'. The most perfect non-human being in the universe. He actually had a good sense of humor. He could imitate anyone's voice. A very clever creature.

Bill Uhouse møtte selv J-ROD, og laget denne tegningen av ham:

Du kan se intervjuet med Bill Uhouse her: http://www.youtube.com/watch?v=kY8tAAl2kxI
Det er nyttig at nøkkelord dukker opp til venstre i videoen.

Så selv om våre venner lysvesenene har tilgode å åpenbare seg for oss live (?) er ikke alle greys kjipe.
J-ROD var en universets gentleman; en alien som attpåtil foretrakk å gå i skjorte...

Svar på dette

That's a pity Singo - apart from that THIS IS A TRUE STORY.

Se gjennom intervjuet med Bill Uhouse, og vurder selv.
(Intervjuet ble foretatt i 1994, og publisert i 2007).
Bill Uhouse arbeidet på simulator-prosjektet mellom 1958 og 1988 da han gikk av med pensjon.

Svar på dette

RSS

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

for 8 minutter siden
Ja, Void of course høres bedre ut.. Takk for svar:))))
for 15 minutter siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
Face this new day with real courage and conviction Be ye renewed in spirit and in truth. Face this new day with real courage and conviction. Know that all is very, very well and that there is a definite pattern and plan running through everything th…
for 23 minutter siden
Nå er Martin og Hilde venner
for 35 minutter siden
for 39 minutter siden
Her kan man laste ned endel Keys of Enoch-aktiveringer man kan gjøre via bønner,affirmasjoner eller i meditasjon: keys of enoch programmeringer.rtf
for 44 minutter siden
Hei, hvor holder du til?
for 48 minutter siden
Takk for svar. Håndlesninger som er troverdige kommer helt an på hvem som foretar dem. Men jeg har i utgangspunktet tro på at linjene i hånden kan fortelle noe om hvem en er og hva en har opplevd.
for 48 minutter siden
Merete la inn en kommentar til Silje
for 49 minutter siden
Nå er Merete og Silje venner
for 50 minutter siden
Merete la til et blogginnlegg
Gleden står bak et hjørne og kikker på deg, håper på at du ser ham. Du ser mot horisonten, og ser bare tomme fortau og veier. Alt er hvitt og meningsløst. Du begynner ikke å gå, for du vet ikke hvilken vei det er. Hvor skal du? Øyner som ser tomt u…
for 51 minutter siden
Møt nye venner her! Eller kanskje drømmemannen-/kvinnen ;) Alternativt Nettverk oppretter denne plassen som skal erstatte den eksisterende på www.altnett.no Upassende innlegg vil bli fjernet uten forvarsel. Husk at gruppen er åpen for alle.
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Ja barn reagerer sikkert mye bedre på healing, de har ikke mentale blokkeringer i samme grad som voksne.
for én time siden
for én time siden
Void of course heter fenomenet på engelsk..Ugyldig måne høres litt rart ut.. Det er når den ikke danner aspekter til noen andre planeter i slutten av et tegn..Så den blir uten planetarisk kontakt, altså uten kontakt på en måte.. Vel, det er gjort…
for én time siden
Samuel Bjarna la til et bilde
for én time siden
Unn la til et bilde
for én time siden
Nå er Helene venner med Samuel Bjarna og Linda Halvorsen
for én time siden

© 2010   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Opprett et Ning-nettverk!

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte