Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Har akkurat hørt at en kjempe UFO skal komme til jorden den 14, 15, og 16 oktober 2008. Den skulle komme for å heve jodens spirituelle nivå. Menneskene vil skyte på den og være redde for den, men den skulle komme i fred.
Noen som vet noe om dette??

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Se Utenomjordisk-gruppa :-)
Der kan du finne informasjon om bl.a. dette.

Svar på dette

Du finner en god del info om dette på gruppa for Ashtar-kommandoen; se http://altnett.ning.com/group/ashtarcommand. Har sett mer konkrete kanaliseringer annetsteds her på Nettverket, men det finner jeg ikke nå - kanskje andre vet hvor det ligger. Skal si fra hvis jeg finner det. Veldig spennende saker...

Svar på dette

Ja dette er spennende, gleder meg til å se om det sjer.

Svar på dette

JO-men når STORE SKIP har kommet før- slik som i stephensville- se videone under -så kom de alltid uten forvarsel.
SÅ "datoer" er jeg noe skjeptisk til - men altså denne som kom plutselig inn over texas for noen måneder siden- og der bl a en jeger som var i området der den fløy over, rapporterte at den eller de(mener det var flere) - var KJEMPESTOR

- DET går altså ikke fram av den overflatiske pressdekningen her, men Exopolitics dekket saken med mange lokale rapporter. Og det nye er jo at pressen/tv ikke ensidig latterliggjør fenomenet lenger- FOR DET HAR JO VÆRT HOVEDMETODEN DERES INNTIL NÅ- NÅR DE NOK FORSTÅR AT UANSETT SÅ SPREKKER INFO-LOCK- BALLONGEN - når nettet nå alikevel lekker "hemmelig info ut"
LINK TIL YOUTUBE -innslag fra CNN OM SAKEN
http://www.youtube.com/watch?v=oo-dx35bCvc

PS- TROR DET IKKE AUTOMATISK SKAPES KLIKKELINK PÅ BILDET....

Svar på dette

Denne UFO'en ble observert av 3 vitner nær Oslo 5 juli iår-Fullstendig raport er sent UFO Norge idag. Tallene "2011" viste seg som avlange skyer. De fire hjørnene sprutet ut noe som lignet "stjerne ras", ellers var den sølvfarget.

Svar på dette

Et av vitnene er Grethe Grønås, som er på NETI-foredrag i Sarpsborg i dag :-)

Svar på dette

Ja, det var Grethe er det som raporterte dette til meg (UFO Rogaland)...Kjekk jente det!
Jan

Svar på dette

veldig viktig poeng du nevner der janAage, så det gjelder å være våken og tenke sjøl, men samtidig vite (eller det blir vel dog å kalle "tro":) at jorden nå er påpasset fra de kosmiske sivilisasjoner som har vært her med kontakter og overvåkning i lang tid.
hilsen fra rune

se evt
http://galactic.no/rune/korundorcontact.pps

Svar på dette

Hm...noe er iallefall på gang, for "systemet" mitt er helt ute av balanse.
Jeg heller mer mot at vi får besøk i 2012...

Svar på dette

Jeg merker da for guds skyld forskjell på fullmåne og andre ting. At "noe" er på gang trenger nødvendigvis ikke bety at E.T kommer på veranda døra mi å banker på. Kjære deg tilbake.

Svar på dette

Håpet er da ikke ute enda - jeg mener å ha lest at det i en kanalisering som kom rundt månedsskiftet ble sagt at det kunne være et slingringsmonn på 1 - 3 dager, basert på at jordiske myndigheter kan ha forberedt mottiltak som må elimineres eller nullstilles. Dermed gir ikke jeg meg før vi leser 17. oktober kl. 24.00 e.l.

Uansett har alle vi som har sett positivt fram til en "åpenbaring" hatt et løft i vår tenkning og bevissthet, og det må jo være et gode.

Sjøl satt jeg og sjekka endel web-kamera rundt om i verden, og ble litt i stuss da jeg kom over dette bildet i Tuscaloosa, Alabama. Trodde et øyeblikk det var en UFO som hadde landa på parkeringsplassen der, men skjønte ganske snart at det var en lysrefleks i kameraet. MEN da jeg tok et tilsvarende bilde av solformørkelsen tidligere i år, fikk jeg runde reflekser av den delvis formørka sola. Derfor lurer jeg på hvilken figur som befinner seg i sollyset og som skaper en pyramideformet refleks - er det der våre avanserte venner har stukket seg bort...?
Så jeg sier som på Blossoms nettsted: Eyes to the skies guys..!

Svar på dette

Jeg så en UFO litt utenfor Ålesund i natt!! Det kom opp et ganske kraftig hvitt lys,opp fra bak fjellet,så bevegde det seg sakte litt bortover og litt opp,og så gikk det litt ned gjen langs med fjellkanten,der det sto stille i st par sekund,før det forsvant bak fjellet igjen... Det var litt før kl halv ett i natt..Hørte ingen lyder derfra.

Svar på dette

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Takk for at du sprer lys og glede. God Jul og et fantastisk Nyttår til deg og dine.
for 14 minutter siden
Say yes to whatever it is. Because if you say yes to it and then you get in the middle of it, and you say, "Uh oh, this isn't really turning out the way I wanted it to," then out of that is born another desire. And as you say yes to that, then it tu…
for 15 minutter siden
Viktig det du poengterer her, Ada! :-)
for 23 minutter siden
Torbjørn la til et blogginnlegg
On this day of your life I believe God wants you to know... ....that this is the eve of the birth of the Christ is you. It is a re-birth, of course, for the Christ has always been there. On this special eve, may you experience that Presence in you,…
for 34 minutter siden
Min mening er at president Obama fikk fredsprisen ett år for tidlig. Men nå har han vært her og hentet prisen, så får vi håpe på CHANGE - den forandring som Ingeborg snakker om må til - blant annet empati og kjærlighet til alle uansett hudfarge og r…
for 47 minutter siden
for én time siden
GOD JUL til alle altnettere.
for én time siden
Natalia ble med i Inge sin gruppe
Vi som også er med på facebook
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden

Fra gavebutikken
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 3 timer siden
Dette er en gruppe for de som er interessert i forming, kunst og hobby aktiviteter. Her kan du komme med/få råd og tips innenfor det kreative.
for 3 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte