Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

stellasteg

stellastegs diskusjoner (818)

Diskusjoner svart på (794) Svar Siste aktivitet
Reidun Carstens

"du er gullegod du Reidun:))) Stor klem i kjærlighet fra meg:)"

stellasteg svarte for 2 timer siden på Forsoning og tilgivelse på Alternativt Nettverk

9 for én time siden
Svar innen Arve
lifeisbeautiful

"kan ikke si annet , enn BRA jobba:)))))"

stellasteg svarte 20 nov på I og med det voldsomme trykket som har vært i Dagbladet om det så mye omtalte Sølvvannet ( Ionisert Kolloidalt sølv ) så legger jeg ut linken til dokumentet om Sølvet her. Et nøytralt dokument.

18 20 nov
Svar innen stellasteg
St Devil

"Cannabis er en del av en større familie i hampslekten, bare et fåtall av hamp plan..."

stellasteg svarte 20 nov på Boikott Body Shop

5 21 nov
Svar innen Lynvingen
Mintdroop.

"Når jeg avslutter et forhold er det viktig for meg å samle sammen bitene av meg se..."

stellasteg svarte 16 nov på Forholdog slikt....hva når det er slutt?

11 20 nov
Svar innen Lonestar
stellasteg

"Ok, tusen takk, og da var denne kvelden booket:))"

stellasteg svarte 3 nov på Ledet meditasjon.

8 4 nov
Svar innen Marianne
stellasteg

"Har du noen linker til andre meditasjoner, så tar jeg i mot med åpne armer:) Vært ..."

stellasteg svarte 3 nov på Ledet meditasjon.

8 4 nov
Svar innen Marianne
Marianne

"Jeg ser dette poenget, at opplysning foregår på mange felt samtidig, både på den å..."

stellasteg svarte 30 okt på Konspirasjonsteorier kontra loven om tiltrekning

58 31 okt
Svar innen Reidun Carstens
lifeisbeautiful

"Øko eple på den karen der, neppe, men en sitron kan det se ut til at han har prøvd..."

stellasteg svarte 29 okt på VG er på hugget!! Det alternative skal tas råtta på. Samtidig forherliger de farmasøytinduistrien og leger. Som vanlig blåser de alt opp. Lurer på når de skal skrive om Robert O. Young og Phbalansen?

36 31 okt
Svar innen Solfugl
Solfugl

" Her er min hund zhaki, som ammer sin andre kattunge, hun gir sitt bidrag for andr..."

stellasteg svarte 28 okt på Kampen for dyr og deres rettigheter

40 16 nov
Svar innen Solfugl
Solfugl

"Med debunking menes de som går inn i en diskusjonstråd og snakker om helt andre sa..."

stellasteg svarte 28 okt på Altnetts framtidige linje

41 29 okt
Svar innen Heidi Kolstad
  • First
  • Forrige
  • Neste
  • Last
  • Page 1 of about 80

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Anita la til et bilde
for 3 minutter siden
4 medlemmer har oppdatert profilbildet sitt
for 3 minutter siden
Erik Kristian Wasshaug har oppdatert sin profil
for 6 minutter siden
Et godt spørsmål Emilia... Jeg har stilt min guide det samme spørsmål for lang tid tilbake, og svaret er noe innvikla... vi mennesker har hverken ord for å dekke, forklare eller forstå dette med sjelen og dens energier helt og fullt (er ikke sikke...
for 8 minutter siden
Rita - Oline ble med i Inge sin gruppe
En gruppe for de som jobber heltid/deltid med alternative ting eller ønsker å jobbe med det alternative. Alle er velkommene med lys og kjærlighet
for 13 minutter siden
for 14 minutter siden
Velkommen til en åpen gruppe for de som har en lengsel i ydmykhet om å Leve mer Sant i forhold til sitt egentlige hjerte/ anelsen, og som ikke lurer seg selv etter emosjonelt hjerte/ hode eller spirituelt ego. Del gjerne dine innsikter her.
for 14 minutter siden
Dette er en gruppe for de som er interessert i forming, kunst og hobby aktiviteter. Her kan du komme med/få råd og tips innenfor det kreative.
for 21 minutter siden
Vi som også er med på facebook
for 21 minutter siden
Hei Katja... Velkommen inn i "the eagle clan":O) Mange får dette symbolet opp som tegn på kontakt med the great spirit, mange ulike indianer-stammer hadde sine medisinmenn/kvinner som bar navnet "white eagle",.... og ørnemedisin ble sett på som ko...
for 40 minutter siden
Mona Lisa ble med i Heartist sin gruppe
Vi som søker venner her på Alternativ Nettverk, venner som vi ikke kjenner fra før som vi kan legge til på vennelisten.
for 46 minutter siden
Anders Lund Følling og thomas fjeldskår ble med i Alternativt Nettverk
for 55 minutter siden
Tusen takk Lydia :)
for én time siden
for én time siden
for én time siden
En gruppe for de som kan noe om medisinplanter og de som gjerne vil lære noe.... :)
for én time siden
for én time siden
Takk Shania/Dragonlady :)
for én time siden
AMEN
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte