Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Sol With Jonassen

Sol With Jonassens diskusjoner (78)

Diskusjoner svart på (78) Svar Siste aktivitet
Lynvingen

"Jøss... Hehe, dette var en underlig tråd å lese gjennom..Ja, tja, hva skal man si..…"

Sol With Jonassen svarte 17 nov på Kan dyrevernere lese?

77 28 nov
Svar innen Lynvingen
Moonchild

"Jeg har tenkt litt på dette i det siste, og vurdert å trekke meg fra altnett, jeg er…"

Sol With Jonassen svarte 17 nov på Er Alternativt nettverk blitt til et overfladisk skravleforum?

47 28 nov
Svar innen Jan
aphrodite

"Må jo få kranglet litt fra seg da ;)P...SElv om det ikke fører noe sted...De aktøren…"

Sol With Jonassen svarte 23 okt på HJELP! Gå heller ut i VG med "svineriet" deres!

108 31 okt
Svar innen aphrodite
Bengt

"Rotchildene er interessante..du har ikke noen datoer også, ikke bare året...Som astr…"

Sol With Jonassen svarte 16 okt på NWO - New World Order - Hva er det, Hvem er det, Hva står de for?

72 2 des
Svar innen Yoda—former known as Darth Vader
Ole A. Seifert

"Jo, det er akkurat det...Vel, det finnes sikkert en eller annen ting å gjøre med sel…"

Sol With Jonassen svarte 30 sep på Alternativ betaling, tid, kunst, ©opyright, referanser o.a. …

17 16 nov
Svar innen Heidi
Ole A. Seifert

"JEg er enig med Ole her. Jeg lager endel grafikk og har funnet faktisk mine grafisk…"

Sol With Jonassen svarte 29 sep på Alternativ betaling, tid, kunst, ©opyright, referanser o.a. …

17 16 nov
Svar innen Heidi
Maren

"Hva med å få hjelp fra familie til å få råd til å flytte. Jeg regner med at det finn…"

Sol With Jonassen svarte 27 sep på Noe som er god på å "se" inn i fremtiden?????

35 2 okt
Svar innen Maren
Un9

"Det er nok mange som blir litt trigget av Hai Lee, fordi han er slik en businessmann…"

Sol With Jonassen svarte 5 sep på Horoskop

12 5 sep
Svar innen Marianne L
stellasteg

"Ok...well, da blir jeg 120...hehe...får sjekke ut videosnutten.."

Sol With Jonassen svarte 30 aug på En helt ekte, høyt utdannet lege advarer mot det meste av lege industriens behandlingsformer.

54 5 sep
Svar innen Morten_inaktiv
stellasteg

"Verrry cool.. Og nå lurer jeg jo fælt på hva de ti trinn er? Altså hva hun faktisk…"

Sol With Jonassen svarte 29 aug på En helt ekte, høyt utdannet lege advarer mot det meste av lege industriens behandlingsformer.

54 5 sep
Svar innen Morten_inaktiv

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Åse Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er vel i seng - Så nå kan bare julen komme ! GOD JUL ALLE SAMMEN !
for 8 minutter siden
GOD JUL til deg også, MortenJokern! :-)
for 11 minutter siden
Disse filmene under inneholder en del sterke momenter av............... angst og en livlig fanatsi. Retorikken minner meg vel faktisk om... nei... nå er det jul og greier så vi lar det ligge.. Oppsummerer vel en del innslag og saker som vi har sett…
for 25 minutter siden
kan tenke meg du ble satt ut der ja ,men han snakket sant, jeg har sett dem selv i den alderen ,og dem var triangelformet skip/lysskip jeg sto og hold moren min i hånden men hun så dem ikke ....og siden har dem dukket opp i en drømme liknende tilsta…
for 38 minutter siden
for 42 minutter siden
Er ikke dette et virkelig bra intervju....;-D Jeg er vel omtrent 95 % enig i synspunktene i dette intervjuet og det må vel sies å väre en inner tier
for 44 minutter siden
Ønsker alle en god jul her inne. En forsømt gruppe fortjener litt ekstra varme tanker da. De som avslører alt det fæle i samfunnet vårt. Nemlig den forfulgte minoriteten som kalles konspirasjonshysterikere. Nye avsløsringer om onde mennesker og elit…
for 45 minutter siden
Nå er Inge og esther ama venner
for 56 minutter siden
ja, hun har fantastisk musikk :)
for 57 minutter siden
Hun er jo sååå bra dn dama...Ikke ? Har vel det meste av det hun har gitt ut...;-)
for 58 minutter siden
Hei Dove River :) nei har ikke sett Avatar enda men skal snart gjøre det. Og det merkeligste av alt er at disse vesnene ligner nesten helt på noen utenomjordiske jeg selv har sett. Fikk helt frysninger når jeg så reklamen på filmen :).
for én time siden
Nå er Nadira og Svein Finvåg venner
for én time siden
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Jeg ønsker alle single en rikti God Jul :-) selv synes jeg det å være singel i en slik tid kan være litt ensomt, men har heldigvis familie som er nær meg og det er det ikke alle som har, så jeg føler meg heldig :-) GOD JUL
for én time siden
for én time siden
Jan Erik/ Janken har oppdatert sin profil
for én time siden
HEI TORBJØRN ,,, HVEM ER GUD ,KJENNER DU HAN ,DET GJØR IKKE JEG ,OM DU IKKE MENER JAWE ... MEN OM INTET ER GALT DA ER DET JO BARE Å GJØRE HVA MAN LYSTER UTEN NOE EMPATI,FOR GRUNNEN TIL EMPATI ER VEKK,,,å kjenne gud den er et rart spørsmål ,ja de kri…
for én time siden
for én time siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte