Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Tor-J

Tor-Js diskusjoner (189)

Diskusjoner svart på (188) Svar Siste aktivitet
Lydia

"Hei Ole Jo det er nevnt Ole i Klimapanelets klimarapport , men har frem til nå ikke…"

Tor-J svarte for 3 timer siden på GRØNN HVERDAG. Mat, vann og klima.

94 for 21 minutter siden
Svar innen Ole A. Seifert
Solfugl

"Frem mot 2012 kommer vi til å bli dynget ned med dette. Når det gjelder planeten vi…"

Tor-J svarte for 5 timer siden på Hvorfor har vi fått "huller" i magnetosfæren ?

31 for 4 timer siden
Svar innen Magnus OnkliDonk
Magnus OnkliDonk

"Hei Magnus Ja mange gode punkter her. Det må uansett ha en form for finansiering. E…"

Tor-J svarte 5 des på De fire hovedpunkter for kollektiv stabilitet

14 for ett minutt siden
Lydia

"Apropo fornybare løsninger. Det skjer da noe gledelig også på det som går på fornyba…"

Tor-J svarte 24 nov på GRØNN HVERDAG. Mat, vann og klima.

94 for 21 minutter siden
Solfugl

"Solfugl Jeg er ikke akkurat sjokkert. Vi snakker om e-poster som er opptil 13 år ga…"

Tor-J svarte 24 nov på FN's klimakonferanse 2009

48 6 des
Svar innen Reidun Carstens
Lydia

"Or.... Kilde: Sinfest"

Tor-J svarte 22 nov på MARIHUANA–KoNSPIRASJoNEN

191 for 7 timer siden
Lydia

"Hvis du lever enda, her er noen linker anyway, kanskje noen tips.. Ha en fin Søndag:…"

Tor-J svarte 22 nov på Japansk Kaprifol

2 22 nov
Svar innen Tor-J
Moonchild

"Morpheus God beskrivelse. Det er vel stort sett bare råpopulismen og fundamentalistm…"

Tor-J svarte 22 nov på Er Alternativt nettverk blitt til et overfladisk skravleforum?

47 28 nov
Svar innen Jan
lifeisbeautiful

"Reidun Nei mye kan ikke la seg dokumentere og det gjør det også trøblete å kalle det…"

Tor-J svarte 29 okt på VG er på hugget!! Det alternative skal tas råtta på. Samtidig forherliger de farmasøytinduistrien og leger. Som vanlig blåser de alt opp. Lurer på når de skal skrive om Robert O. Young og Phbalansen?

36 31 okt
Svar innen Solfugl
lifeisbeautiful

"Reidun Ja jeg ser den som går på hva som er lov å markedsføre. Men her har du en lit…"

Tor-J svarte 29 okt på VG er på hugget!! Det alternative skal tas råtta på. Samtidig forherliger de farmasøytinduistrien og leger. Som vanlig blåser de alt opp. Lurer på når de skal skrive om Robert O. Young og Phbalansen?

36 31 okt
Svar innen Solfugl
  • First
  • Forrige
  • Neste
  • Last
  • Page 1 of about 19

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Sterkt er ordet jeg kommer på =)
for 12 minutter siden
Nydelig og kraftfullt . Sterkt men samtidig feminint. Er bildet en kobling til deg og din sjel? Dine evner som du besitter? Føler på en måte att der er ett portrett bilde med din fasinasjon av månen? Magiske evner og utrolig mye som ligger i malerie…
for 15 minutter siden
De aller fleste av oss og desidert de fleste forskere mener at menneskapt CO2 er dråpen som får begeret til å flyte over. I dette klimaregnestykket om å begrense global oppvarming, er selvfølgelig regnskogene tatt med. De grønne lungene og havene er…
for 18 minutter siden
Ja Helene du er perfekt =O))))) Det er ikke noe galt med din humor i hvertfall - HÆRLIG=)))))
for 26 minutter siden
Marianne L la til en diskusjon
Mange mener at vi må få mere empati inn i vårt samfunn..... og hva tenker du om dette? Er det slik at mye vil bli bedre og at det vil bli lettere å leve i vårt samfunn hvis empatien tok mer over våre handlinger?
for 29 minutter siden
Annabelle ble med i A.R.M sin gruppe
En side hvor adhd og alternative metoder, livstil, medisinering og erfaringer vi kan veksle med hverandre.
for 37 minutter siden
Legger ut denne linken for syntes den var interesant:) http://www.dyrsrettigheter.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2335
for 39 minutter siden
Ja en interesant tanke du kommer med der Solfugl;):) Ja hva vet dyrene som de hele tiden prøver å formidle?:) Men som mange ødelegger på grunn av sitt ego........ Husker hunden vi hadde en gang som reddet oss fra å brenne inne. Da bodde jeg i 5 etas…
for 41 minutter siden
Grunde la inn en kommentar til Johanne
for én time siden
for én time siden
Marianne L la inn en kommentar til Tom
for én time siden
Takker, bukker og neier :) Er 2 års student ved Asker kunstfagskole, så fokuset mitt er foreløbig mer rettet mot dette en billedsalg, men jeg holder på å utvikle et nettgalleri, legger til en link på min side når dette er oppe og står. mvh Linda
for én time siden
for én time siden
for én time siden
Nå er Madness Mañana og Saif Khan venner
for én time siden
takk, flott at du ser det som jeg ser! Jeg tror også at det er et bedre virkemiddel enn å få høre om problemene som finnes. For vi hører ord som pynter på sannheten, begreper som ikke gjør annet enn å undertrykke det faktum at det er et spørsmål om…
for én time siden
for 2 timer siden
Kjære skjønne Reidun.......Ja dette landet eier ikke respekt for dyrene, det skal være sikkert. Hvordan noen får seg til å flå dyrene levende er så hårreisende.
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte