Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Mintdroop.

Mintdroop.s diskusjoner (25)

Diskusjoner svart på (24) Svar Siste aktivitet
Mintdroop.

"Men det jeg ikke forstår helt av situasjonen hennes er hvis han virkelig ikke liker…"

Mintdroop. svarte 19 nov på Forholdog slikt....hva når det er slutt?

11 20 nov
Svar innen Lonestar
Marianne

"Noen kan vel også vise likegyldighet for det om det egentlig er reddselen som sitter…"

Mintdroop. svarte 23 feb på Feighet

136 8 mar
Svar innen wynn. Pilgrim i eget liv.
henning netka

"Har en kompis som har diabetes 1 og en annen en som har diabetes 2. Dessverre så vid…"

Mintdroop. svarte 28 jan på Diabets 1

32 28 sep
Svar innen Alexia
ThOMas

"Det forstår jeg godt. Ingen skal være presset til å føle at de er nødt til å ha sex…"

Mintdroop. svarte 3 jan på Att ha en älskare/älskarinna - hur får man det att fungera?

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Hmmm....sitter å tenker litt her på den egentlig. Jeg trur det fakktisk er fullt mul…"

Mintdroop. svarte 3 jan på Att ha en älskare/älskarinna - hur får man det att fungera?

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Man har jo forestilling om hvordan et forhold bør være uansett følelser inne i bilde…"

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Jeg forstr poenget hennes. Blir du utstt for det samme gang på gang og ikke lærer he…"

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Ada:Det får meg egentlig til å tenke på hvordan vet man egentlig at man har funnet d…"

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Hva da hvis det fakktisk føles ut som om man har funnet den rette inni alt det, men…"

74 10 jan
Svar innen Inger
ThOMas

"Vel, jeg tenker så mye rart. Prøver å forstå hva han tenker osv osv og hva det er ha…"

Mintdroop. svarte 2 jan på Att ha en älskare/älskarinna - hur får man det att fungera?

74 10 jan
Svar innen Inger

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Olav Moldestad la til en diskusjon
Velkommen til et helt unikt kurs i medium utvikling! Dette er et unikt kurs for deg som har tatt vårt grunnkurs, eller har tidligere erfaring og føler deg klar for å utvikle dine klarsynte medium evner. Kurset er lagt opp til å gå over 2 dager; Lørd…
for 6 minutter siden
Olav Moldestad la til et arrangement
12 juni 2010 til 13 juni 2010
Velkommen til et helt unikt kurs i medium utvikling! Dette er et unikt kurs for deg som har tatt vårt grunnkurs, eller har tidligere erfaring og føler deg klar for å utvikle dine klarsynte medium evner. Kurset er lagt opp til å gå over 2 dager; Lør…
for 11 minutter siden
for 18 minutter siden
Nydelig.
for én time siden
Anbefaler en titt på filmen The Union som jeg har lagt link til senere i diskusjonen, den tar opp hamp, Marihuana og konspirasjonene bak… Hamp er også mer og mer omtalt i et globalt miljøperspektiv, både i nevnte film, på internet og imedia, selv o…
for én time siden
Sterkt er ordet jeg kommer på =)
for én time siden
Nydelig og kraftfullt . Sterkt men samtidig feminint. Er bildet en kobling til deg og din sjel? Dine evner som du besitter? Føler på en måte att der er ett portrett bilde med din fasinasjon av månen? Magiske evner og utrolig mye som ligger i malerie…
for én time siden
De aller fleste av oss og desidert de fleste forskere mener at menneskapt CO2 er dråpen som får begeret til å flyte over. I dette klimaregnestykket om å begrense global oppvarming, er selvfølgelig regnskogene tatt med. De grønne lungene og havene er…
for én time siden
Ja Helene du er perfekt =O))))) Det er ikke noe galt med din humor i hvertfall - HÆRLIG=)))))
for én time siden
Marianne L la til en diskusjon
Mange mener at vi må få mere empati inn i vårt samfunn..... og hva tenker du om dette? Er det slik at mye vil bli bedre og at det vil bli lettere å leve i vårt samfunn hvis empatien tok mer over våre handlinger?
for én time siden
Annabelle ble med i A.R.M sin gruppe
En side hvor adhd og alternative metoder, livstil, medisinering og erfaringer vi kan veksle med hverandre.
for 2 timer siden
Legger ut denne linken for syntes den var interesant:) http://www.dyrsrettigheter.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2335
for 2 timer siden
Ja en interesant tanke du kommer med der Solfugl;):) Ja hva vet dyrene som de hele tiden prøver å formidle?:) Men som mange ødelegger på grunn av sitt ego........ Husker hunden vi hadde en gang som reddet oss fra å brenne inne. Da bodde jeg i 5 etas…
for 2 timer siden
Grunde la inn en kommentar til Johanne
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Marianne L la inn en kommentar til Tom
for 2 timer siden
Takker, bukker og neier :) Er 2 års student ved Asker kunstfagskole, så fokuset mitt er foreløbig mer rettet mot dette en billedsalg, men jeg holder på å utvikle et nettgalleri, legger til en link på min side når dette er oppe og står. mvh Linda
for 2 timer siden
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Nå er Madness Mañana og Saif Khan venner
for 3 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte